Ik zal je niet teleurstellen, j0rdiiii.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je nu ook nog leert de edit knop te gebruiken dan ben je in een dag al reuze stappen vooruit man.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Jantje is bruin. Geen wonder dat wij geen zon hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Steven is natuurlijk wel heel stoer in een rolstoel.
Altijd vooraan zitten bij het voetbal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Steven is natuurlijk wel heel stoer in een rolstoel.
Het zal toch niet hé. Dan krijgen we weer Enoh onze stofzuiger. Die dekselse Enoh.quote:Volgens het Engelse Sky Sports heeft Vurnon Anita dinsdag Ajax laten weten zeer graag aan de slag te gaan bij Newcastle United. Medio juni sloeg men in Amsterdam een bod op de defensieve middenvelder van de hand; het was geen onweerstaanbaar bedrag. In de weken die volgden werd duidelijk dat Ajax helemaal niet af wil van Anita, ook niet voor hogere sommen geld. Het lijkt er nu op dat Anita die opstelling betreurt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd vooraan zitten bij het voetbal.
Godver, dit is klote.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal toch niet hé. Dan krijgen we weer Enoh onze stofzuiger. Die dekselse Enoh.
Kut.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal toch niet hé. Dan krijgen we weer Enoh onze stofzuiger. Die dekselse Enoh.
Vertonghen en Anita weg. Siem, Blind en v.d. Wiel blijven. Ajax kampioen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn gewoon openbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Trouwens hoe kunnen jullie in godsnaam al die foto's zien?
quote:
Bron VZquote:Newcastle bood tot nu toe 6,3 miljoen euro voor hem, maar Ajax heeft daar 'nee' op gezegd. Het gerucht gaat dat de Amsterdammers minstens tien miljoen euro willen zien, terwijl Frank de Boer al enkele malen aangaf Anita helemaal niet kwijt te willen.
Enoh moet het idd bij interviews houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ze hebben die 19 jarige van PSG gehaald maar geen idee of dat wat is.
Die 19jarige van PSG is ook DM....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ehh jawel hoorquote:
Hmm komt zeker omdat Rens 2 mensen in zijn lijst heeft die ik ook hebquote:
Gast doe nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel hoor
Ik wil ze wel allemaal posten hier als je wilt
Die Aziaat met zijn stoere Beats by Dr. Dre koptelefoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel hoor
Ik wil ze wel allemaal posten hier als je wilt
Jij gelooft mij nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast doe niet.
Als dat bij Stijn gebeurt word je gelijk boos en dit vind je wel weer tof?
Je doet net alsof hij van het niveau Strootman isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vurnon, Blijf bij ons.. We kunnen niet zonder je. JIJ BENT DE SLEUTEL, JIJ BENT DE CD OP DE LANGSPEELPLAAT.
BLIJF BIJ ONS VURNON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |