Godver, dit is klote.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal toch niet hé. Dan krijgen we weer Enoh onze stofzuiger. Die dekselse Enoh.
Kut.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal toch niet hé. Dan krijgen we weer Enoh onze stofzuiger. Die dekselse Enoh.
Vertonghen en Anita weg. Siem, Blind en v.d. Wiel blijven. Ajax kampioen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn gewoon openbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Trouwens hoe kunnen jullie in godsnaam al die foto's zien?
quote:
Bron VZquote:Newcastle bood tot nu toe 6,3 miljoen euro voor hem, maar Ajax heeft daar 'nee' op gezegd. Het gerucht gaat dat de Amsterdammers minstens tien miljoen euro willen zien, terwijl Frank de Boer al enkele malen aangaf Anita helemaal niet kwijt te willen.
Enoh moet het idd bij interviews houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ze hebben die 19 jarige van PSG gehaald maar geen idee of dat wat is.
Die 19jarige van PSG is ook DM....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ehh jawel hoorquote:
Hmm komt zeker omdat Rens 2 mensen in zijn lijst heeft die ik ook hebquote:
Gast doe nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel hoor
Ik wil ze wel allemaal posten hier als je wilt
Die Aziaat met zijn stoere Beats by Dr. Dre koptelefoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel hoor
Ik wil ze wel allemaal posten hier als je wilt
Jij gelooft mij nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast doe niet.
Als dat bij Stijn gebeurt word je gelijk boos en dit vind je wel weer tof?
Je doet net alsof hij van het niveau Strootman isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vurnon, Blijf bij ons.. We kunnen niet zonder je. JIJ BENT DE SLEUTEL, JIJ BENT DE CD OP DE LANGSPEELPLAAT.
BLIJF BIJ ONS VURNON
Ik geloof je wel anders zal je ze nooit kunnen zien. Snap alleen niet hoe. Maar wat boeit mij het eigenlijk wat jij van mijn foto's vind? Waarvan ik er 3 niet eens zelf geupload heb.quote:
Ik ga mijn gedrag veranderen. Dat zou Steven beamen. En de hele SC. Ik ben immers 14 jaar. Jij moet beter weten met 16 jaar. Wist je trouwens dat je je account kan beschermen voor ongenode gasten? Dan voorkom je dit soort dingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast doe niet.
Als dat bij Stijn gebeurt word je gelijk boos en dit vind je wel weer tof?
Niveau daalt weer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vurnon, Blijf bij ons.. We kunnen niet zonder je. JIJ BENT DE SLEUTEL, JIJ BENT DE CD OP DE LANGSPEELPLAAT.
BLIJF BIJ ONS VURNON
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geloof je wel anders zal je ze nooit kunnen zien. Snap alleen niet hoe. Maar wat boeit mij het eigenlijk wat jij van mijn foto's vind? Waarvan ik er 3 niet eens zelf geupload heb.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm komt zeker omdat Rens 2 mensen in zijn lijst heeft die ik ook heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |