Ik mis Ajacied422 van SC #501.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
''Rabbitlijm, de lijm die deze sc bij elkaar houdt''
Nu voor $2.95 op te halen bij de plaatselijke bouwmarkt
Tegenwoordig draagt hij trendy jassen en krijgt hij complimentjes van mannenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
De ex van Typisch (jij sport toch in Fit4Free) is wel serieus lekker. Dat topic over het dumpen van zijn ex.
linkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
De ex van Typisch (jij sport toch in Fit4Free) is wel serieus lekker. Dat topic over het dumpen van zijn ex.
Maak de volgende keer even een pic en doe even whatsappen ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
CoD MW3 ook nog gekocht toen die uitkwam, niet meer dan 8 uurtjes gespeeld. Wat een tering game.quote:
Ik zit net aan op 2,5uur online tijd met mw3quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
CoD MW3 ook nog gekocht toen die uitkwam, niet meer dan 8 uurtjes gespeeld. Wat een tering game.
Viel mij ook echt tegen. Black Ops vond ik wel weer leuk. Heb dat echt bijna 50 uur gespeeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
CoD MW3 ook nog gekocht toen die uitkwam, niet meer dan 8 uurtjes gespeeld. Wat een tering game.
Black Opsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er zijn ook bepaalde lichaamsdelen waar je geen pindakaas op moet smeren Stijntje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, Er zit een hond hier het postgedrag van me te beïnvloeden.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, tijd voor een nieuw voorbeeld hoe ik Steven vroeger pestte.
[ONZ-FB] Steven, voor al je vragen en problemen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, tijd voor een nieuw voorbeeld hoe ik Steven vroeger pestte.
[ONZ-FB] Steven, voor al je vragen en problemen
quote:
Over Stinhoquote:Op zondag 13 februari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Echt elke ochtend hetzelfde. Gewoon aan het posten voor het posten dat kind. Hij snapt niet dat hij het verziekt voor de rest.
We worden serieus genomenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
uit Yvonne? Is er al een update?
Sorry Mikey. Lik jij nooit slagroom van je af? Of doet de hond dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zijn ook bepaalde lichaamsdelen waar je geen pindakaas op moet smeren Stijntje.
Hij heeft hem alweer aangepastquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven kan jij mij die foto van Rens even in een dm sturen ik wil ook wel even lachen.
Dit dusquote:
Heb hem volgens mij nog op mijn facebook, maar volgens mij heb ik altijd die Derksen als profielfoto gehad?quote:
Nee, nu een southpark poppetjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb hem volgens mij nog op mijn facebook, maar volgens mij heb ik altijd die Derksen als profielfoto gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |