Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
niet in reageren, dan zakt het vanzelf naar benedenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:13 schreef porsche1 het volgende:
Adoreer hier Marcello
Waarom is een bagger kut topic als dat nog steeds open?
Topquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef murp het volgende:
[..]
niet in reageren, dan zakt het vanzelf naar beneden
dat doe je maar hier, offtopic gaan doe je maar thuis op de bank. of iets dergelijksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef kwiwi het volgende:
-weg-
Mogen er tegenwoordig ook al geen conclusies meer getrokken worden? Wat gooit Kim Holland altijd in haar soep?
Oke vooruit, iemand anders mag het ook uitleggen
nou, ik bagger niet. Het is wel idd een slecht topic.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
JIJ BENT DOL OP KRABBURGERS-
bagger niet?
O ik dacht dat het wel mocht omdat de opmerking waar ik op reageerde er ook nog stond. Maar ik ga wel weer op de bank liggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef murp het volgende:
[..]
dat doe je maar hier, offtopic gaan doe je maar thuis op de bank. of iets dergelijks
Misschien. Ben geen nachtbraker meer helaas.quote:
Ik hoorde dat SwJ een liefdesbaby van jou & pp is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien. Ben geen nachtbraker meer helaas.
Verkeerd gehoord.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:30 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik hoorde dat SwJ een liefdesbaby van jou & pp is.
Dat zegt evenveel als een getuige van een moord tijdens een lsd+pcp+paddotrip.quote:
tjokolattjikquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie sluit al die nachtbagger?
Stel je hier een serieuze vraag aangezien er 5nachtbaggertopics zijn dan komt er zo'n mod van die creabeaforum met de mededeling dat ik in een speeltuin moet gaan spelen
En al die gasten van de verschillende nachtbaggertopics dan
Nee hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef GGMM het volgende:
Dat topic van jou was al de 4de die ze sloot, dom figuur.
Wie ben jij eigelijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:15 schreef GGMM het volgende:
Klopt de 3de. Punt blijft hetzelfde, kijk eens goed voordat je begint te huilen.
Omdatquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Waarom sluit yvonne alle topics voor zovty?!
Die heb je niet van mijquote:
Huh? Niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef Michhas het volgende:
Even een vraagje:
Wanneer komt de onthulling dat zovty niet de nieuwe ONZ mod is en dat het een grap is?
Is geedit door Mirjam en we hebben 'm zachtjes laten inslapen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[ONZ Radio] #753 - Waar iedereen nog slaapt?
Spamuser? TR werkte niet mee want FOK! is de laatste dagen constant van slag
liefquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is geedit door Mirjam en we hebben 'm zachtjes laten inslapen.
Zijn jullie niet meer van het bruut doodknuppelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is geedit door Mirjam en we hebben 'm zachtjes laten inslapen.
hij heeft een proeftijd van een maand.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:35 schreef Michhas het volgende:
Is er al wat meer bekend over wanneer de 'zovty is de nieuwe ONZ mod' affaire wordt opgedoekt?
Waarom? Doet ie het niet goed?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:35 schreef Michhas het volgende:
Is er al wat meer bekend over wanneer de 'zovty is de nieuwe ONZ mod' affaire wordt opgedoekt?
Niks tegen zovty hoor, laat dat voorop staan.quote:
hij heeft het tempo er nog niet echt inquote:
Dat zou alleen grappig zijn als Zovty er niet van op de hoogte is gesteld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niks tegen zovty hoor, laat dat voorop staan.
Maar de vraag of hij het niet goed doet is simpel te beantwoorden, hij doet namelijk helemaal niks behalve vrolijk meebaggeren
En wanneer komt er een topic in MED over zijn moderatorschap? Wanneer gaat hij slotjes zetten? Wanneer komt er een einde aan al die topics over SwJ en zovty?
Ik heb het gevoel dat dit wederom zo'n flauwe grap is
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou alleen grappig zijn als Zovty er niet van op de hoogte is gesteld.
Dit neigt naar vriendjespolitiek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:07 schreef zovty het volgende:
Mij een simpele user noemen.... jij weet wel hoe je slotjes moet vermijden he michhas....
Nee, je begrijpt het verkeerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:07 schreef zovty het volgende:
Mij een simpele user noemen.... jij weet wel hoe je slotjes moet vermijden he michhas....
Zoveel topics lopen er niet over swj en zovty hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niks tegen zovty hoor, laat dat voorop staan.
Maar de vraag of hij het niet goed doet is simpel te beantwoorden, hij doet namelijk helemaal niks behalve vrolijk meebaggeren
En wanneer komt er een topic in MED over zijn moderatorschap? Wanneer gaat hij slotjes zetten? Wanneer komt er een einde aan al die topics over SwJ en zovty?
Ik heb het gevoel dat dit wederom zo'n flauwe grap is
Wat is dit nou weer voor reactiequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:34 schreef zovty het volgende:
Mja.
Het alu hoedjes forum is de andere kant op.
Nu graag weer uitsluitend ONZ FB.
Right...quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En meebaggeren?
Dat heet meeposten hoor.
Ok, een inhoudelijke reaktie; over het lange termijn beleid van Fok doen we geen uitspraken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie
Reageer eens inhoudelijk op de vraag ipv alles letterlijk te nemen. Daar is FB toch voor?
Duidelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok, een inhoudelijke reaktie; over het lange termijn beleid van Fok doen we geen uitspraken.
Je hebt ze dus op de hoogte gesteld van het topic?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef zovty het volgende:
Als ze het daar echt interessant vinden komen ze het wel halen.
Ik had nog op jou gestemdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Het is toch de taak van een Mod om eventuele topics die verkeerd gepost zijn te verplaatsen naar het subforum waar het daadwerkelijk geplaats hoort? En vooral als je aangeeft dat het niet in dit subfora hoort.
In december 2011 jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef AskMe het volgende:
Het grote vrijdagmiddag lesbische tiener topic!
Hij mag vanmiddag weer open, denk je eraan zovty
Gast, dit is feedback. Tuurlijk is hij nog openquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:00 schreef utopie het volgende:
Steven, ben je wel zeker over je sexuele geaardheid?
Serieus, dat dit topic nog steeds open is
quote:Op zondag 13 februari 2011 07:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo Suburbantrain orgineel van tiesto aanvragen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 08:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand is er dus ik kan zelf allemaal dingetjes requesten![]()
Echt elke ochtend hetzelfde. Gewoon aan het posten voor het posten dat kind. Hij snapt niet dat hij het verziekt voor de rest.quote:Op zondag 13 februari 2011 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Afrojack is baas, die kan een grammy winnen
que?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:00 schreef utopie het volgende:
Steven, ben je wel zeker over je sexuele geaardheid?
Serieus, dat dit topic nog steeds open is
Niet lang meer...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Waarschuwing allen: ik ben in baggerbui
Die valentijnstopics, de revolutietopics en die soortquote:
Dan mag ik er dus ook doen wat ik wil als het van mij is.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:28 schreef yvonne het volgende:
Oh, die delete ik, als jullie er een zootje van willen maken..
Het is jullie ONZ hoor.
Dacht het niet, maar probeer het zou ik zeggen..quote:Op zondag 13 februari 2011 17:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan mag ik er dus ook doen wat ik wil als het van mij is.
quote:
Moet je ook niet zeggen dat 't van ons is.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dacht het niet, maar probeer het zou ik zeggen..
M'n geduld met je is bijna op...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Moet je ook niet zeggen dat 't van ons is.
Jij bent het zo vaak eens met steven, waarom is hij nog niet blauw?quote:
Ik weet het écht niet, jullie moeten even Danny pm-en dan maar.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent het zo vaak eens met steven, waarom is hij nog niet blauw?
En waar blijft mijn abo?
Niemand die het weetquote:Op zondag 13 februari 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij bent het zo vaak eens met steven, waarom is hij nog niet blauw?
Dit.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:49 schreef Stokstaart het volgende:
Steven zou allang mod kunnen en moeten zijn. Bij voorkeur KLB gezien zijn onberispelijke reputatie aldaar.
QFT, weg ermee!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
lounge, voor als het je een beetje teveel wordt.
Newb in de reeks die wel heel graag een soort van kaping wil doen.
Baggertopic wat dan ook los staat van radio onzin !
En jij denkt dat ik z'n hele posthistory ga nazoeken?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef PiRANiA het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/111030
dragems verklooit het topic met zijn god-geneuzel.
Is nu niet meer zo relevant/irritantquote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik z'n hele posthistory ga nazoeken?
NeenLinkje naar post dus
Oooooooooooooh, toen!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is nu niet meer zo relevant/irritant.
Toen, live, viel het nogal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |