Dat plaatje wordt in Thailand serieus als zogenaamd echte foto gebruikt om mensen te waarschuwen voor karma of whatever, met reïncarnatie, om zo geld in te zamelen!quote:
He!?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat plaatje wordt in Thailand serieus als zogenaamd echte foto gebruikt om mensen te waarschuwen voor karma of whatever, met reïncarnatie, om zo geld in te zamelen!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:35 schreef Toempf het volgende:
Tevens stormlooptopic![]()
Nog een dan maar:
[ afbeelding ]
Daar heb ik er 2 van gehad, die in het zwart!quote:
Haha het zijn ook geniale dieren, net van die kleine draakjes.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb ik er 2 van gehad, die in het zwart!Normaal eten ze alleen levend voer (inclusief andere vissen), maar ik had de mijne aangeleerd om alleen steurvoer te eten, algenpallets!
![]()
Gooide je wormen in de bak, snapten ze niet wat ze er mee moesten doen.
Jonge visjes waren hartstikke veilig bij ze en sterker nog: die jonkies namen zelfs steeds happen uit die axolotls, die alleen maar even een schokje met hun lichaam maakten omdat het ff pijn deed!!!![]()
Een Ceratophrys cornutaquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
God hoe heette dat beest ook al weer. Is in ieder geval zo groot als een voetbal.
Yup, maar toch kreeg ik een ZALFJE voor ze!!!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:47 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Haha het zijn ook geniale dieren, net van die kleine draakjes.
Wij gaven ze altijd gemalen rundergehakt!
Bij die dieren groeien toch ook altijd alles weer bij, als je iets eraf haalt?
Ja dat komt door al die regeltjes van al die dieren-hippies! Mafkezen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, maar toch kreeg ik een ZALFJE voor ze!!!!
Kun je het je voorstellen, dat je zo'n beest aan het insmeren bent met zalf???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |