SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is nu in ieder geval van zijn brommerhelm af![]()
Bron: Telegraafquote:Justin Bieber is kaal!
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Justin Bieber heeft zich een nieuw kapsel laten aanmeten. Hij heeft al zijn haar eraf geschoren en gaat nu kaal door het leven. Of lijkt dat maar zo...?
Voor de fans van Justin Bieber die zich nu een hoedje schrikken; geen zorgen. Justin is niet écht kaal.
De Amerikaanse komediant Jimmy Kimmel wilde even testen of Justin nog steeds populair zou zijn als hij geen haar meer had. In het tv-programma Jimmy Kimmel Live! was Justin daarom te gast 'zonder haar'. Justin speelde het spelletje mee.
"Nu zullen de meiden niet meer naar mijn haar kijken, maar zullen ze alleen maar luisteren naar mijn mooie liedjes", grapte de tieneridool.
Klik hier voor de foto van de kale Justin.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Schrik niet van onderstaande afbeelding, en het is echt geen photoshop ofzo.nog steeds knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is nu in ieder geval van zijn brommerhelm affok is de meest stomme site
quote:
quote:"Nu zullen de meiden niet meer naar mijn haar kijken, maar zullen ze alleen maar luisteren naar mijn mooie liedjes", grapte de tieneridool.
kquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:11 schreef OhLaLa het volgende:
Ik moest gelijk hieraan denken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Nee..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef Infection het volgende:
Ik weet dat dit lullig klinkt... maar ik had toch liever dat hij kaal geworden was aan kanker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |