yeuyquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gezocht: een nieuw usericon.
Wie maakt voor mij zoeen hendig sjieke gif? Het moet een fiets zijn en hij moet zwaailichten hebben. Wat krijg je ervoor? Een adoratietopic.
Maar helaas geen 450 euro op je bankrekening.
Ik heb een broertje dood aan centrale topics.quote:
Dat, of je komt een beetje aandacht te kort.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan centrale topics.
Tjaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik aandacht wil open ik wel een topic met: ik wil aandacht.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat, of je komt een beetje aandacht te kort.
Dat kan ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik aandacht wil open ik wel een topic met: ik wil aandacht.
Kan jij een usericon voor mij maken of niet?
Mongoolquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
noooooohhhhhhquote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Vraag het je moeder wanneer ze klaar is met mij te pijpen.
Jij niet dan?quote:
Sterke argumentatie.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij niet dan?
als ik elk kankertopic van jou in een centraal kankertopic zet?
Hihi, jij boos?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij niet dan?
als ik elk kankertopic van jou in een centraal kankertopic zet?
binnen 2 minuutjes toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Is SF zo dik dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij niet op je gaat zitten.
ja bijnaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef Tha_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
en dan met werkende zwaailichten ?
Mubarak deed ook z'n best...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan ook nog mensen lopen afkraken die hun best doen.
Dat had ik zeker gedaan, als TS niet per se zijn eigen topic moest openen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef Emery het volgende:
Kom op GGMM. Draai jij eens even een fijne UI in elkaar voor die jongen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Waar?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
iets met centraal UI topic in GC enzo
Hij kan het zeker proberen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef Emery het volgende:
stevenmac26, draai even een topic in elkaar met de vraag voor een nieuwe UI voor S-F. Dan wil GGMM wellicht in gaan op dat verzoek en dan zijn we allemaal tevree.
Enkel een adoratietopic, kom met een verbeterd voorstel.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gezocht: een nieuw usericon.
Wie maakt voor mij zoeen hendig sjieke gif? Het moet een fiets zijn en hij moet zwaailichten hebben. Wat krijg je ervoor? Een adoratietopic.
Maar helaas geen 450 euro op je bankrekening.
oke!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef Emery het volgende:
stevenmac26, draai even een topic in elkaar met de vraag voor een nieuwe UI voor S-F. Dan wil GGMM wellicht in gaan op dat verzoek en dan zijn we allemaal tevree.
Geen idee wie ManianMan is, maar Mega Man is tof:quote:Op zondag 13 februari 2011 22:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Lijkt mij dat we hier anders wel een ManianMan-topic van kunnen maken of zo?
Bekend van o.a:quote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wie ManianMan is, maar Mega Man is tof:
[ afbeelding ]
Nooit actief meegemaakt, niet veel gemist zo te zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bekend van o.a:
zalf ingeslikt
Klacht: Morgen pijn met scheren
Jongen die gepepen wordt in het parkje en op mij af komt
Blegh geen project en visio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |