Ze zijn fucking scherp maar mijn baard kan daar duidelijk goed tegen. Ik pak meestal nieuwe mesjes als de baard wat langer isquote:
Shampoo werkt nog beterquote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Goed scheermesje, goede gel of schuim, onder een warme douche en eerst met de richting mee.
Ik ben 16 jaar oud wanneer worden die haartjes eindelijk eens zwakkerquote:Op woensdag 1 april 2009 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
Daar had ik ook last van.....
Toen ik net baardgroei had, zo'n 15 jaar geleden.
Dan kon ik het al 4 jaar geleden openen. Ik had met 11 jaar al een baardgroei van een volwassene.quote:
Nooit. Gewoon net zo lang scheren tot je huid van leer isquote:Op woensdag 1 april 2009 15:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaar oud wanneer worden die haartjes eindelijk eens zwakker
En dan rode vlekken krijgenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:42 schreef hoerezooi het volgende:
gewoon snoeihard tegen de haren in wrijven met dat scheerapparaatKijken wie er wint
elke ochtend een beetje zaad van jezelf (dus niet met dat van je broer) zachtjes inmasseren.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een gevoelige huid. Meestal krijg ik al rode vlekjes als ik al rustig erover heen ga met de wilkinson scheermesquote:Op woensdag 1 april 2009 15:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nooit. Gewoon net zo lang scheren tot je huid van leer is
Misschien moet je zoals Bio al zei je mesjes eens vervangen.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gebruik dan ook niet zoveel drugs!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan kon ik het al 4 jaar geleden openen. Ik had met 11 jaar al een baardgroei van een volwassene.
Afterscheergel? Ik heb zo'n flesje met anti-irritation en scheerschuim van energyquote:Op woensdag 1 april 2009 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien moet je zoals Bio al zei je mesjes eens vervangen.
Of afterscheergel gebruiken zonder alcohol --> Nivea . Dan is het i.p.v. zo 's morgens:![]()
![]()
zo:
![]()
![]()
quote:
Is dat echt zo? Welke shampoo moet ik gebruiken? Nivea, of andere?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:46 schreef Biogarde het volgende:
Je bakkes insmeren met shampoo bij het scheren heeft een gladder resultaat. En kost natuurlijk minder dan al die fancy gelsoorten
Wat je in huis hebt. Al is het Euroshopper.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Welke shampoo moet ik gebruiken? Nivea, of andere?
Gast: AFTERSHAVE. Je weet wel.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Afterscheergel? Ik heb zo'n flesje met anti-irritation en scheerschuim van energy
Old Spice.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gast: AFTERSHAVE. Je weet wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |