yeuyquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gezocht: een nieuw usericon.
Wie maakt voor mij zoeen hendig sjieke gif? Het moet een fiets zijn en hij moet zwaailichten hebben. Wat krijg je ervoor? Een adoratietopic.
Maar helaas geen 450 euro op je bankrekening.
Ik heb een broertje dood aan centrale topics.quote:
Dat, of je komt een beetje aandacht te kort.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan centrale topics.
Tjaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik aandacht wil open ik wel een topic met: ik wil aandacht.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat, of je komt een beetje aandacht te kort.
Dat kan ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik aandacht wil open ik wel een topic met: ik wil aandacht.
Kan jij een usericon voor mij maken of niet?
Mongoolquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
noooooohhhhhhquote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Vraag het je moeder wanneer ze klaar is met mij te pijpen.
Jij niet dan?quote:
Sterke argumentatie.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij niet dan?
als ik elk kankertopic van jou in een centraal kankertopic zet?
Hihi, jij boos?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij niet dan?
als ik elk kankertopic van jou in een centraal kankertopic zet?
binnen 2 minuutjes toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Vraag het je moeder wanneer ze klaar is met mij te pijpen.
Is SF zo dik dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij niet op je gaat zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |