Ik had nog op jou gestemdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Het is toch de taak van een Mod om eventuele topics die verkeerd gepost zijn te verplaatsen naar het subforum waar het daadwerkelijk geplaats hoort? En vooral als je aangeeft dat het niet in dit subfora hoort.
In december 2011 jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef AskMe het volgende:
Het grote vrijdagmiddag lesbische tiener topic!
Hij mag vanmiddag weer open, denk je eraan zovty
Gast, dit is feedback. Tuurlijk is hij nog openquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:00 schreef utopie het volgende:
Steven, ben je wel zeker over je sexuele geaardheid?
Serieus, dat dit topic nog steeds open is
quote:Op zondag 13 februari 2011 07:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo Suburbantrain orgineel van tiesto aanvragen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 08:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand is er dus ik kan zelf allemaal dingetjes requesten![]()
Echt elke ochtend hetzelfde. Gewoon aan het posten voor het posten dat kind. Hij snapt niet dat hij het verziekt voor de rest.quote:Op zondag 13 februari 2011 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Afrojack is baas, die kan een grammy winnen
que?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:00 schreef utopie het volgende:
Steven, ben je wel zeker over je sexuele geaardheid?
Serieus, dat dit topic nog steeds open is
Niet lang meer...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Waarschuwing allen: ik ben in baggerbui
Die valentijnstopics, de revolutietopics en die soortquote:
Dan mag ik er dus ook doen wat ik wil als het van mij is.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:28 schreef yvonne het volgende:
Oh, die delete ik, als jullie er een zootje van willen maken..
Het is jullie ONZ hoor.
Dacht het niet, maar probeer het zou ik zeggen..quote:Op zondag 13 februari 2011 17:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan mag ik er dus ook doen wat ik wil als het van mij is.
quote:
Moet je ook niet zeggen dat 't van ons is.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dacht het niet, maar probeer het zou ik zeggen..
M'n geduld met je is bijna op...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Moet je ook niet zeggen dat 't van ons is.
Jij bent het zo vaak eens met steven, waarom is hij nog niet blauw?quote:
Ik weet het écht niet, jullie moeten even Danny pm-en dan maar.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent het zo vaak eens met steven, waarom is hij nog niet blauw?
En waar blijft mijn abo?
Niemand die het weetquote:Op zondag 13 februari 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij bent het zo vaak eens met steven, waarom is hij nog niet blauw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |