Ik geloof je wel anders zal je ze nooit kunnen zien. Snap alleen niet hoe. Maar wat boeit mij het eigenlijk wat jij van mijn foto's vind? Waarvan ik er 3 niet eens zelf geupload heb.quote:
Ik ga mijn gedrag veranderen. Dat zou Steven beamen. En de hele SC. Ik ben immers 14 jaar. Jij moet beter weten met 16 jaar. Wist je trouwens dat je je account kan beschermen voor ongenode gasten? Dan voorkom je dit soort dingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast doe niet.
Als dat bij Stijn gebeurt word je gelijk boos en dit vind je wel weer tof?
Niveau daalt weer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vurnon, Blijf bij ons.. We kunnen niet zonder je. JIJ BENT DE SLEUTEL, JIJ BENT DE CD OP DE LANGSPEELPLAAT.
BLIJF BIJ ONS VURNON
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geloof je wel anders zal je ze nooit kunnen zien. Snap alleen niet hoe. Maar wat boeit mij het eigenlijk wat jij van mijn foto's vind? Waarvan ik er 3 niet eens zelf geupload heb.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm komt zeker omdat Rens 2 mensen in zijn lijst heeft die ik ook heb
Zal ik toehappen of niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je doet net alsof hij van het niveau Strootman is
Ik had ook al zoiets van huhquote:
Vrienden van vrienden bij mij is het Sigaarsnor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geloof je wel anders zal je ze nooit kunnen zien. Snap alleen niet hoe. Maar wat boeit mij het eigenlijk wat jij van mijn foto's vind? Waarvan ik er 3 niet eens zelf geupload heb.
Nu je toch op de goede weg bent zou ik posts van davy gewoon negeren. Te veel verspeelde moeite.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik toehappen of niet?
Zeggen jullie het maar...
Hahaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrienden van vrienden bij mij is het Sigaarsnor.
Sorry, dit moest gewoon even. Ajax zonder Vurnon is als VI zonder Gijpie. Als Vurnon Anita weg zou gaan. Dan zie ik het een heel stuk somberder in. Snap je?quote:
Ja best wel jaquote:
Let him have it.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik toehappen of niet?
Zeggen jullie het maar...
dankjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ik Davy z'n nieuwe UI wel kan waarderen.
Overschatte filmquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ik Davy z'n nieuwe UI wel kan waarderen.
Epische film.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overschatte filmSorry GGMM wordt dit onze eerste ruzie?
Nee joh. Bij een relatie is het zo dat je elkaars mening accepteert en hierover kan praten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overschatte filmSorry GGMM wordt dit onze eerste ruzie?
Mooi. Ik vind het een goede film maar wel gehyped als Strootman. Ik begrijp dat de film een sfeertje met zich meebrengt maar ik kon er niet helemaal inkomen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Bij een relatie is het zo dat je elkaars mening accepteert en hierover kan praten.
Dat kan ik me best voorstellen. De anekdotes en de humor moeten je ook liggen. Het is een toffe film, maar hij heeft zeker niet de cult-status die sommige hem toeschrijven idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ik vind het een goede film maar wel gehyped als Strootman. Ik begrijp dat de film een sfeertje met zich meebrengt maar ik kon er niet helemaal inkomen.
Kill bill zat beter in elkaar.. Reservoir dogs is pas echt een kut film.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me best voorstellen. De anekdotes en de humor moeten je ook liggen. Het is een toffe film, maar hij heeft zeker niet de cult-status die sommige hem toeschrijven idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |