Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Idd, word je b.v. getagged aan een boom.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Mensen taggen in foto's waar ze helemaal niet instaan omdat je niet snapt dat je de foto ook kan "delen"...
sja, ik heb ook zo'n meidje op fb die standaard getagd wordt op al haar familiefoto's (ook al staat ze er zelf niet opquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Idd, word je b.v. getagged aan een boom.
Fijn ook dat die plaatjes zichzelf teniet doen. Want als het je echt niets kan schelen wat anderen denken deel je zo'n plaatje niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme zeg, mijn ouders zijn van die mensen die die trieste plaatjes aan het sharen zijn
Dit soort shit
[ afbeelding ]
Plaatsvervangende schaamte alom
dit dusquote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Fijn ook dat die plaatjes zichzelf teniet doen. Want als het je echt niets kan schelen wat anderen denken deel je zo'n plaatje niet.
Je begrijpt het niet. Het aantal vrienden wat je hebt zegt iets over hoe populair bent. We kunnen die mensen toch niet zomaar ontvrienden?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:40 schreef Saisai het volgende:
Lieve mensen, ik moet jullie iets vertellen.
Jullie hebben stomme Facebook vrienden. Zo moeilijk is het niet toch om te ontvrienden?
Blijkbaar erger je je niet dermate veel dat je ze ontvriend.
Ik zal het je nog sterker vertellen, er hangen hier ook mensen rond die heul geeneens een facebookaccount hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:40 schreef Saisai het volgende:
Jullie hebben stomme Facebook vrienden. Zo moeilijk is het niet toch om te ontvrienden?
jawel hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Het aantal vrienden wat je hebt zegt iets over hoe populair bent. We kunnen die mensen toch niet zomaar ontvrienden?
Hier een.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, er hangen hier ook mensen rond die heul geeneens een facebookaccount hebben
Ze hebben soms wel handige dingen op 9Gag...quote:Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme zeg, mijn ouders zijn van die mensen die die trieste plaatjes aan het sharen zijn
Dit soort shit
[ afbeelding ]
Plaatsvervangende schaamte alom
Ik snap gewoon niet hoe mensen zo kunnen falen in Engels....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
"... if you know who is he"
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ze hebben soms wel handige dingen op 9Gag...
[ afbeelding ]
Echt erg inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2012 14:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet hoe mensen zo kunnen falen in Engels....
Maar dat soort mensen posten ook regelmatig dingen op facebook die zo dom zijn dat het grappig is en dat wil ik niet missen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:40 schreef Saisai het volgende:
Dat is wel heftig hoor!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand die zelfmoord heeft gepleegd, en een afscheidsbrief op Facebook heeft geplaatst.
Allereerst de communicatie via Facebook, daar kan iedereen een mening over hebben.
Maar dan eronder 'x mensen vinden dit leuk'.
Tenzij je het uit respect doet dat je hebt geliked, maar dan nog vind ik het best pijnlijk.
De 'like' of 'het leuk vinden' heeft op facebook allang niet altijd meer de letterlijke betekenis. Het geldt ook als steunbetuiging, bevestiging (van een afspraak, gelezen hebben), beaming, etc, etc. Uiteraard vindt niemand het daadwerkelijk leuk. Laat onverlet dat ik zoiets nooit op Facebook zou plaatsen.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand die zelfmoord heeft gepleegd, en een afscheidsbrief op Facebook heeft geplaatst.
Allereerst de communicatie via Facebook, daar kan iedereen een mening over hebben.
Tenzij je het uit respect doet dat je hebt geliked, maar dan nog vind ik het best pijnlijk.
Ik faal ookquote:Op zondag 15 juli 2012 14:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Er is ook gewoon zelf verzonnen grammatica op toegepast, woord voor woord vertaald was het gewoon een lopende zin geweest.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
sma, is dat niet de oude afkorting van smegmanus?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:45 schreef Chai het volgende:
Het moest sma zijn, maar ze is de a vergeten.
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Een vriend van me is op vakantie post zijn schoonmoeder dit op zijn wall.
Fijne vakantie en maak het niet te bont groeten je sm
sm is de nieuwe afkorting van schoonmoeder?
smegquote:Op zondag 15 juli 2012 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
sma, is dat niet de oude afkorting van smegmanus?
En dit is het volk dat loopt te klagen: "DE ROVERHEID WIL ALLES VAN ONS WETEN WE HEBBEN GEEN PRIVASIE MEER!!"quote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef bioloogje het volgende:
Net voor de vakantie verscheen er een post op mijn Facebook van iemand die ik niet ken. Maar waarop iemand wel had gereageerd. (een ergernis op zich) maar de post ging als volgt:
Iedereen mag het nu weten. Over 8 maanden zijn wij de trotse en gelukkige papa en mama van een kleine. Bla bla bla.
Bleek dat kind amper 18 te zijn. En zie je op het profiel wat blijkbaar open staat voor iedereen, dat ze een paar dagen ervoor nog had staan:
Als het maar niet is wat we denken...
Later: Wat een dag veel gepraat en nagedacht zwaar maar nuttig.
En nog meer van dit soort berichten.
Dat wordt dus een gewild kindje zeg.
like if you think that the overheid is steeling from usquote:Op zondag 15 juli 2012 18:50 schreef luckass het volgende:
[..]
En dit is het volk dat loopt te klagen: "DE ROVERHEID WIL ALLES VAN ONS WETEN WE HEBBEN GEEN PRIVASIE MEER!!"
Dat is inderdaad een behoorlijke ergernis. Als ik de berichten van wildvreemden had willen lezen, dan had ik ze wel als vriend toegevoegd. Met name omdat er dus tig foto's te zien zijn waar niemand op staat die ik verder ken, maar waar dan één verre vriend toevallig een like voor geplaatst heeft.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef bioloogje het volgende:
Net voor de vakantie verscheen er een post op mijn Facebook van iemand die ik niet ken. Maar waarop iemand wel had gereageerd. (een ergernis op zich)
bepaalde personen? wel of geen vrienden? kijk eens in je account settings en naar meldingen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:20 schreef slangpie het volgende:
waarom krijg ik af en toe van bepaalde personen een melding dat ze hun status hebben gewijzigd? weet ieman dat?
Dit soort mensen zouden zich niet eens voort mogen planten wmbquote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef bioloogje het volgende:
Net voor de vakantie verscheen er een post op mijn Facebook van iemand die ik niet ken. Maar waarop iemand wel had gereageerd. (een ergernis op zich) maar de post ging als volgt:
Iedereen mag het nu weten. Over 8 maanden zijn wij de trotse en gelukkige papa en mama van een kleine. Bla bla bla.
Bleek dat kind amper 18 te zijn. En zie je op het profiel wat blijkbaar open staat voor iedereen, dat ze een paar dagen ervoor nog had staan:
thnx, maar daar staat nog niemand inquote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Californium het volgende:
Als je op "home"staat heb je links een rijtje met family en welke groepen je in zit. Daar staat ook "close friends" tussen.
Tja, dan hebben ze misschien weer wat nieuws uitgevondenquote:
Dat zullen diepgaande gesprekken en gedachtegangen geweest zijn zeg.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef bioloogje het volgende:
Hoe DURVEN ze hun eigen product dat jij notabene GRATIS afneemt te wijzigen zonder explicite toestemming van jou, BAH!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:32 schreef Californium het volgende:
Dat is trouwens ook een zeer terecht facebook klacht; ze bedenken allerlei nieuwe dingen en die worden gewoon ingevoerd zonder melding... Ik ben ook benieuwd wanneer ze iedereen zonder pardon gaan overzetten naar timeline.
Hey heeft wel metprivacy te maken dus het is nogal vervelend als ze dat doen. Straks maken ze alles wat je ooit hebt gepost openbaar, inclusief je contactgegevens.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe DURVEN ze hun eigen product dat jij notabene GRATIS afneemt te wijzigen zonder explicite toestemming van jou, BAH!
a) dat heb je er zelf opgezet, b) ze gaan niet aan die privacy-settings rommelen, c) het is toegestaan die meuk weg te halen en te vertrekken..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hey heeft wel metprivacy te maken dus het is nogal vervelend als ze dat doen. Straks maken ze alles wat je ooit hebt gepost openbaar, inclusief je contactgegevens.
Nou, jawel hoor. Daar is de laatste tijd heel veel over te doen geweest. Veel dingen werden opeens standaard openbaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
a) dat heb je er zelf opgezet, b) ze gaan niet aan die privacy-settings rommelen, c) het is toegestaan die meuk weg te halen en te vertrekken..
dan vraag ik mij af waarom ik ze ooit als vriend heb toegevoegdquote:t is ook nog een educatieve vakantie :p de barman heeft geleerd om tegen de nederlanders te schreeuwe LKKR BEFFUH en MOET JE EEN PIK IN JE BEK :p blijft humor :p
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef Digi_Djeff het volgende:
Als ik zulke berichten lees op facebook,
[..]
dan vraag ik mij af waarom ik ze ooit als vriend heb toegevoegd
Doe ik ook wel eens, sue me....quote:
Das idd irritant ja. Ik moet 'm ook om de haverklap terug op most recent zettenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:17 schreef Schlumberger het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Keer op keer zet ik hem op 'meest recent', maar FB zet hem na een paar dagen weer terug. Daardoor moet ik steeds weer 'topverslagen' () als eerste zien.
Sowieso, hoe bepalen ze wat nou voor mij relevant is?
lol herkenbaarquote:Op maandag 16 juli 2012 01:17 schreef Schlumberger het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Keer op keer zet ik hem op 'meest recent', maar FB zet hem na een paar dagen weer terug. Daardoor moet ik steeds weer 'topverslagen' () als eerste zien.
Sowieso, hoe bepalen ze wat nou voor mij relevant is?
Want?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Edskimo het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=270262926413741
WTF Moment van de dag
Wat een uitslovers zeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Edskimo het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=270262926413741
WTF Moment van de dag
Ligt eraan hoe je met die collega's omgaat,quote:Op maandag 16 juli 2012 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje, wat doen jullie als je een collega wilt toevoegen op Facebook? Vraag je dan eerst of ze dat een probleem vinden of nodig je ze uit met een friend request zonder begeleidend bericht? Bij alle andere mensen stuur ik gewoon een uitnodiging maar bij collega's vind ik het toch net iets anders, omdat er genoeg mensen zijn die privé en werk willen scheiden.
Het is een collega die ik af en toe spreek. Ze is een beetje verlegen dus ze benadert zelf niet echt mensen. Maar ik vind het heel erg leuk om met haar te praten en ze is een van de weinige collega's die ik een cadeautje geef als ze jarig is.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:52 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je met die collega's omgaat,
Als je ze nooit spreekt kan het wel creepy overkomen om ze uit het niets toe te voegen.
Ik heb ook maar één collega in mijn lijst en dit zou de tweede worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef DjinN het volgende:
Collega's voeg ik niet toe aan mijn lijst. Heb maar 1 collega die in mn vriendenlijst staat en dat is een meidje dat ik al bijna 15 jaar ken.
Gewoon toevoegen joh. Collega's waar je nooit mee omgaat en nooit spreekt toevoegen is misschien een beetje raar, maar in dit geval moet het m.i. kunnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is een collega die ik af en toe spreek. Ze is een beetje verlegen dus ze benadert zelf niet echt mensen. Maar ik vind het heel erg leuk om met haar te praten en ze is een van de weinige collega's die ik een cadeautje geef als ze jarig is.
En jji je onzeker voelen natuurlijk omdat je eigenlijk toch wel een beetje de druk voelt om eraan mee te doenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik zit de laatste tijd stukken minder op FB... juist omdat ik me zo irriteer aan heel dat uiterlijk vertoon.... Het is gewoon een grote wedstrijd, wie heeft het het drukst, wie heeft de leukste uitsapje,s het mooiste uiterlijk en ga zo maar door...
Nee ik persoonlijk niet, maar ik kan me wel voorstellen dat dat voorkomt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En jji je onzeker voelen natuurlijk omdat je eigenlijk toch wel een beetje de druk voelt om eraan mee te doen
Facebook is wat je ervan maakt, niets meer en niets minder
Ik vind dat ook vrij triest. Ik probeer al dat soort dingen te vermijden.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:27 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Nee ik persoonlijk niet, maar ik kan me wel voorstellen dat dat voorkomt.
Dat er meiden zijn die zich gaan spiegelen aan een beeld wat niet realistisch is.
Okquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
EEN FIETS KOPEN MAAKT JE GEEN NERD
GODVERDOMME
Deze soort zie ik 10x per dag.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:46 schreef slangpie het volgende:
[ afbeelding ]
dit soort foto's.
like in 3 seconds if you miss someone special
en dan die reacties
want 1000 friends request in 10 minutes? subscribe blablabla
Heeft die Elmo-gast nu serieus nagellak op?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
EEN FIETS KOPEN MAAKT JE GEEN NERD
GODVERDOMME
ja want dat is emo jwzquote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heeft die Elmo-gast nu serieus nagellak op?
Ook een optie.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Eerder een hint naar zijn vrienden van het mannelijke geslacht, zou ik zeggen.
Deze maakte mij aan het huilen.quote:If your single put this as your status and whoever likes it wants to change that
Dat werd eerst al op cu2 profielen gedaan, daarna op pp2g e.d sites, toen vérplaatste dát naar hyves, en nou heeft die ziekte zich verspreid op facebook.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eerst was FB leuk.. NU is het een dump plek voor al die kut plaatjes. waardeloze gedichten en weet ik het allemaal..
ja ik weet het maar is wel jammer. Heb ook een hoop mensen die wel leuke dingen posten. Maar bij die meeste spammers met plaatjes heb ik nu gewoon ingesteld dat ik daar geen updates van zie. Sommige die ik toch amper spreek of zie verwijdert en dan is het al een stuk rustiger.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Dat werd eerst al op cu2 profielen gedaan, daarna op pp2g e.d sites, toen vérplaatste dát naar hyves, en nou heeft die ziekte zich verspreid op facebook.
Het is alleen maar wachten totdat het weer doortrekt naar de volgende nieuwe site.
Oh god...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef arachide. het volgende:
Mijn ergernis.
Een vrouw van 25 die ook nog eens op fok zit, dus als je dit ziet: je bent echt heel vervelend.
[ afbeelding ]
Ohja, Clara is der fiets.
Spaar me alsjeblieft haha.quote:
Ik heb eigenlijk sowieso het idee dat FB stervende is. Je had een tijd dat mensen heel veel online waren, maar dat zie je ook niet meer. In ieder geval niet in mijn timeline.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eerst was FB leuk.. NU is het een dump plek voor al die kut plaatjes. waardeloze gedichten en weet ik het allemaal..
Ik heb ook zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk sowieso het idee dat FB stervende is. Je had een tijd dat mensen heel veel online waren, maar dat zie je ook niet meer. In ieder geval niet in mijn timeline.
toevallig ook uit Zwolle?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Spaar me alsjeblieft haha.
Maar zulke heb/had ik er dus ook op.
En heb er eentje die heel de dag niks anders kan vertellen over hoe een grote joint hij nu dan toch weer aan het roken is... ja heel stoer.. zucht
Mensen gebruiken fb steeds meer als dagboek.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef arachide. het volgende:
Mijn ergernis.
Een vrouw van 25 die ook nog eens op fok zit, dus als je dit ziet: je bent echt heel vervelend.
[ afbeelding ]
Ohja, Clara is der fiets.
Wat ook typisch is, mensen die op FB afgeven op anderen....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Mensen gebruiken fb steeds meer als dagboek.
Heel irritant!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:45 schreef Edskimo het volgende:
Er was ooit een tijd dat ik bijna 900 mensen op msn had,
Dat heb ik hier niet zo. Behalve dat ik er steeds meer mensen uit gooiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk sowieso het idee dat FB stervende is. Je had een tijd dat mensen heel veel online waren, maar dat zie je ook niet meer. In ieder geval niet in mijn timeline.
Ja idd. Dat bedoel ik ook een beetje als dagboek gebruikenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Wat ook typisch is, mensen die op FB afgeven op anderen....
Ik las er nu eentje:
"Ik begin die overdreven geposeerde foto's van iedereen nu wel heel irritant te vinden..."
Meisje in kwestie heb ik al maanden geleden uit mijn nieuws overzicht gegooid omdat zij elke dag onzin plaatst als:"Goh mijn broeken beginnen nu toch wel erg los te zitten, aan het afvallen!"
Dat vind ik persoonlijk hetzelfde als een geposeerde foto,.. je loopt ook met iets te koop.
Dat is al een klacht op zich, mensen die dat soort dingen plaatsen maar ondertussen zelf nog veel erger zijn...
Wowquote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
En het feit dat jij dit hier post is natuurlijk niet hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Wat ook typisch is, mensen die op FB afgeven op anderen....
Ik las er nu eentje:
"Ik begin die overdreven geposeerde foto's van iedereen nu wel heel irritant te vinden..."
Meisje in kwestie heb ik al maanden geleden uit mijn nieuws overzicht gegooid omdat zij elke dag onzin plaatst als:"Goh mijn broeken beginnen nu toch wel erg los te zitten, aan het afvallen!"
Dat vind ik persoonlijk hetzelfde als een geposeerde foto,.. je loopt ook met iets te koop.
Dat is al een klacht op zich, mensen die dat soort dingen plaatsen maar ondertussen zelf nog veel erger zijn...
Juistquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En het feit dat jij dit hier post is natuurlijk niet hetzelfde?
Volgens mij is mijn punt niet duidelijk. Er is iemand die zich ergert aan bepaalde dingen op FB die we hier bespreken, maar op FB mag je die ergernissen niet bespreken? Komop zeg, wat voor hypocrisie is dat..quote:
Ik vind dat juist het verschil tussen Facebook en een forum..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn punt niet duidelijk. Er is iemand die zich ergert aan bepaalde dingen op FB die we hier bespreken, maar op FB mag je die ergernissen niet bespreken? Komop zeg, wat voor hypocrisie is dat..
Hier bereik je er geen flikker mee. Ja, het is leuk dat je medestanders hebt qua standpunten, maar op FB bereik je de mensen die je op de zenuwen gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:04 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ik vind dat juist het verschil tussen Facebook en een forum..
Of snap ik het nog niet?
Ja, alsof die mensen ermee stoppen..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier bereik je er geen flikker mee. Ja, het is leuk dat je medestanders hebt qua standpunten, maar op FB bereik je de mensen die je op de zenuwen gaan.
Gal spuwen en de mensen treffen die zich er schuldig aan maken voelt net iets beter dan het hier doen en er geen zak aan veranderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:12 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ja, alsof die mensen ermee stoppen..kijk naar Hyves.. Die mensen blokkeer je, en als je dat niet doet dan bijt je door de zure appel, en dan spuw je je gal hier.
Jij (of wie dan ook) volgt die mensen toch zelf? Kiezen of delen..
Je gaat toch ook niet bij (diezelfde) mensen op de koffie en dan klagen dat je senseo krijgt en dat het naar sigaretten stinkt.
Okee, bij mij voelt stop abonneer of blokkeer het bestquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gal spuwen en de mensen treffen die zich er schuldig aan maken voelt net iets beter dan het hier doen en er geen zak aan veranderen.
Begrijp me niet verkeerd, ik zit hier ook graag om mijn ergernissen of lachwekkende idioterij te delen wat ik op FB tegenkom. Maar afgeven op mensen die er daadwerkelijk iets van zeggen op FB vind ik achterlijk.
Aan elkaar voorstellen haha kunnen ze het met elkaar delen ipv met onsquote:
Snap het wel. Ik ontvriend ook wel eens iemand, en heb geen zin om dan te moeten uitleggen waaróm ik diegene ontvriend heb.. En die vragen ga je geheid krijgen wanneer iemand daar een melding van krijgt, evenzo met een friend request niet accepteren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
Vandaag heeft iemand me ontvriend. Wat ik gek vind, is dat je daar geen melding voor krijg. Ik moest behoorlijk nadenken vorodat ik doorhad wie er ontbrak in mijn vriendenlijst.
Idd lijkt me vrij lastig netjes uit te leggen. Vooral omdat ik de meeste verwijder omdat het randdebielen zijn.. Of mensen die je verwijdert en paar dagen later nodigen ze je uit. Vraag me dan altijd af of de hint niet duidelijk genoeg was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:08 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Snap het wel. Ik ontvriend ook wel eens iemand, en heb geen zin om dan te moeten uitleggen waaróm ik diegene ontvriend heb.. En die vragen ga je geheid krijgen wanneer iemand daar een melding van krijgt, evenzo met een friend request niet accepteren.
Ja, zit wat in, maar je zoekt je een ongeluk. En ik heb maar 19 FB-vrienden - nu nog 19.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:08 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Snap het wel. Ik ontvriend ook wel eens iemand, en heb geen zin om dan te moeten uitleggen waaróm ik diegene ontvriend heb.. En die vragen ga je geheid krijgen wanneer iemand daar een melding van krijgt, evenzo met een friend request niet accepteren.
Ja, al gebeurt het soms wel dat iemand zijn of haar profiel offline doet en het later weer online zet. Dat was een keer zo bij een Iraanse vriendin van me. Die ging naar Iran en had geloof ik niet zoveel zin dat de Iraanse overheid kon zien wat zij allemaal op haar Facebook had.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Idd lijkt me vrij lastig netjes uit te leggen. Vooral omdat ik de meeste verwijder omdat het randdebielen zijn.. Of mensen die je verwijdert en paar dagen later nodigen ze je uit. Vraag me dan altijd af of de hint niet duidelijk genoeg was.
Ik zeg altijd tegen mensen dat ik heel selectief ben en er bijna niemand op zet. Maar dat helpt ook niet altijd. Zo zei ik het laatst tegen iemand en die antwoordde dat ze me over een tijdje wel zou vragen of ik al een vriend minder had zodat ik haar kon toevoegen en weer op 20 zat.quote:Hebben jullie ook mensen waarvoor je verzwijgt dat je FB gebruikt?
Ik heb er een. Heb haar verteld dat ik het wel heb maar dat ik er niks mee doe. Zei kan toch niks zien want mijn FB is dicht getimmerd. Maar wil haar echt niet op m'n FB hebben.
Sommige mensen hebben echt een blok beton voor hun kop he ^^quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zit wat in, maar je zoekt je een ongeluk. En ik heb maar 19 FB-vrienden - nu nog 19.
[..]
Ja, al gebeurt het soms wel dat iemand zijn of haar profiel offline doet en het later weer online zet. Dat was een keer zo bij een Iraanse vriendin van me. Die ging naar Iran en had geloof ik niet zoveel zin dat de Iraanse overheid kon zien wat zij allemaal op haar Facebook had.
[..]
Ik zeg altijd tegen mensen dat ik heel selectief ben en er bijna niemand op zet. Maar dat helpt ook niet altijd. Zo zei ik het laatst tegen iemand en die antwoordde dat ze me over een tijdje wel zou vragen of ik al een vriend minder had zodat ik haar kon toevoegen en weer op 20 zat.
Ja, heb ik zelf af en toe ook last van, maar dit vond ik ook wel erg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt een blok beton voor hun kop he ^^
Tja als mensen me niet meer op FB willen hebben moeten ze dat zelf weten denk ik altijd maar. Als ze echt een probleem met me hebben zijn ze altijd welkom voor een bak koffie om het er eens over te hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heb ik zelf af en toe ook last van, maar dit vond ik ook wel erg.
Als ik iemand uitnodig op Facebook en ik krijg geen reactie laat ik het erbij en als iemand me ontvriendt, laat ik het er ook bij, tenzij het iemand is die ik echt goed ken en met wie ik bevriend was, dan vraag ik wel wat er is.
Ja, jammer dat mensen dat vaak niet doen en de makkelijke weg kiezen, sowieso met contacten. Moeten ze op zichzelf zelf weten maar fijn vind ik het niet. Waarom zou je een contact meteen beëindigen als je iemand ook kritiek kunt geven en het contact misschien verbetert.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja als mensen me niet meer op FB willen hebben moeten ze dat zelf weten denk ik altijd maar. Als ze echt een probleem met me hebben zijn ze altijd welkom voor een bak koffie om het er eens over te hebben.
Misschien dacht ze van "Oh die staat ook nog in mijn lijst.. weinig contact meer mee.. verwijderen."quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, jammer dat mensen dat vaak niet doen en de makkelijke weg kiezen, sowieso met contacten. Moeten ze op zichzelf zelf weten maar fijn vind ik het niet. Waarom zou je een contact meteen beëindigen als je iemand ook kritiek kunt geven en het contact misschien verbetert.
Bij het meisje dat me ontvriendde gebeurde dat nadat ze een foto van een blauwe plek op haar arm had geplaatst en ik schreef dat ik hoopte dat ze er snel geen last meer van zou hebben. Beetje apart allemaal.
Ik had de laatste tijd juist wat vaker contact met haar. Maar je hebt zeker gelijk met dat laatste - ik neem internetcontacten vaak te serieus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien dacht ze van "Oh die staat ook nog in mijn lijst.. weinig contact meer mee.. verwijderen."
Ik doe ook maar een gok he. Maar zal me er niet te druk om maken als ik jou was. Het is maar FB he.
Hm ja dat zou ik dan maar afleren. Deed ik vroeger ook weleens maar heb je niks aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had de laatste tijd juist wat vaker contact met haar. Maar je hebt zeker gelijk met dat laatste - ik neem internetcontacten vaak te serieus.
Gewoon hier posten, dan gaan we hem allemaal bellen om hem te feliciteren met zijn nieuwe nummer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb nu een debiel die zijn 06 nummer op facebook gooit.
Omdat hij een nieuw nummer heeft.
Iemand ideeen?
Mag denk ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gewoon hier posten, dan gaan we hem allemaal bellen om hem te feliciteren met zijn nieuwe nummer.
Ja, dat is ook zo. Wel; jammer, want ik probeer al mijn contacten serieus te nemen. Het is misschien internet maar het zijn nog steeds echte mensen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm ja dat zou ik dan maar afleren. Deed ik vroeger ook weleens maar heb je niks aan.
Hmm, nee.quote:
Jawel t zijn mensen. Maar denk dat om echt contact met iemand te hebben je ze ook irl moet spreken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Wel; jammer, want ik probeer al mijn contacten serieus te nemen. Het is misschien internet maar het zijn nog steeds echte mensen.
Ik heb dat ook wel eens, en als ik dan na 5 minuten door m'n vriendenlijst kijken nog niet doorheb wie het is was het de moeite waarschijnlijk toch niet waard.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
Vandaag heeft iemand me ontvriend. Wat ik gek vind, is dat je daar geen melding voor krijg. Ik moest behoorlijk nadenken vorodat ik doorhad wie er ontbrak in mijn vriendenlijst.
Niets mis mee imho. Als je ziet dat er in nederland stoeptegels naar ons gegooid wordt mag er misschien best eens wat respect komenquote:
Precies ik heb geen idee of mensen me weleens ontvrienden want dan zou ik de aantallen in de gaten moeten houden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef Luxuria het volgende:
Ik ontvriend ook wel eens iemand. Dat is dan iemand die ik al heel lang als vriend heb, maar irl geen contact meer mee heb.
Zelf houd ik me totaal niet bezig met of iemand me ontvriend heeft. Als je me zou vragen hoeveel vrienden ik heb, dan kan ik daar geen antwoord op geven zonder te kijken.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:43 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
Like = 1 liter of water
Comment = 1 bag of rice
Share = AIDS treatment
Iets in die trant wat om de haverklap wel verschijnt
quote:Please copy and paste this to your status if you're constantly being asked to copy and paste things to your status by friends who copy and paste things to their statuses. Many people will not copy and paste this, but my truly sarcastic friends will copy and paste it because they know this was copied and pasted from a dear friend in need of more stuff to copy and paste; and if you don't copy and paste it, then this means you hate kittens. And if you hate kittens, the terrorists win.
Mensen met een zeer hoog IQ weerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef Knijpflesje het volgende:
Ik kwam deze net tegen:
[ afbeelding ]
![]()
Goddomme Eehj...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef Knijpflesje het volgende:
Ik kwam deze net tegen:
[ afbeelding ]
![]()
Wow.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef Knijpflesje het volgende:
Ik kwam deze net tegen:
[ afbeelding ]
![]()
Oh god..quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:49 schreef summer2bird het volgende:
Ik moest een beetje overgeven
[ afbeelding ]
Aan mensen met jeuk aan hun dingens wordt weer eens niet gedachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:49 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:49 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Autisme en ADHD een ziekte noemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:49 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ADHD maar zie mezelf niet als ziek ofzo.. Dus waar ze het vandaan halen?quote:
Hoe zou jij het willen noemen dan? Want heel strikt genomen lijkt me dat waar.quote:
geloof dat het een stoornis is en geen ziekte.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoe zou jij het willen noemen dan? Want heel strikt genomen lijkt me dat waar.
Semantiekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:28 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
geloof dat het een stoornis is en geen ziekte.
Ze vallen onder het kopje "syndroom". Alleen de meeste mensen noemen het een ziekte omdat ze niet weten wat het is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoe zou jij het willen noemen dan? Want heel strikt genomen lijkt me dat waar.
Tijdens m'n opleiding in de zorg noemden ze 't, als ik het goed herinner, een stoornis, totdat ADHD voor het individu echt een beperking oplevert in zijn leven, dan wordt het een beperking genoemd. Nog een grotere beperking en je noemt het een handicapquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:32 schreef padlarf het volgende:
ziekˇte (de; v; meervoud: ziekten, ziektes)
1
het ziek-zijn: storing in de werking van een of meer van de organen
2
vorm van ziekte; ziekelijke neiging of gewoonte: beroepsziekte, geestesziekte, kinderziekte, welvaartsziekte
Ok, ik heb geen opleiding in de zorg, dus ik zal niet eigenwijs doen. Ik kan me ook voorstellen dat mensen die ADHD of autisme oid hebben liever niet ziek genoemd willen worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Tijdens m'n opleiding in de zorg noemden ze 't, als ik het goed herinner, een stoornis, totdat ADHD voor het individu echt een beperking oplevert in zijn leven, dan wordt het een beperking genoemd. Nog een grotere beperking en je noemt het een handicap
Via berichten moet dat toch kunnen, en zo nee, dan kun je ze er toch wel op wijzen? Gewoon open en bloot op je wall is wel een terechte klacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:29 schreef Poepje-miauw het volgende:
Ik heb wel eens mensen van Facebook verwijders, omdat ze denken dat ze net zo kunnen praten als in de kroeg. Net als mensen die met jou via Facebook al hun privé dingen willen bespreken.
Eerder een kwestie van terminologie.quote:
Nog meer semantiekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eerder een kwestie van terminologie.
Ik heb dit meteen geliked, gecommented en geshared.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:43 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
Like = 1 liter of water
Comment = 1 bag of rice
Share = AIDS treatment
Iets in die trant wat om de haverklap wel verschijnt
quote:
Ik bedoel idd via de Wall , heel iritant, ..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Via berichten moet dat toch kunnen, en zo nee, dan kun je ze er toch wel op wijzen? Gewoon open en bloot op je wall is wel een terechte klacht.
Probleem is dat ik het ook heb aangemaakt zodat ik niet beperkt werd op het net.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:13 schreef mijgame het volgende:
overhypte onzin. Overal integratie met "like dit" en "share dat".
Ik heb toch geen facebook godverdomme, dat hoef ik toch niet zon kut icoon dat je weer alles moet sharen.
Zielig gevalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:19 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Probleem is dat ik het ook heb aangemaakt zodat ik niet beperkt werd op het net.
Kun je lezen?quote:
Oh zoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:24 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Kun je lezen?
Het is makkelijk, ff inloggen op facebook i.p.v. overal opnieuw je gegevens in te vullen.
Ik maak het mezelf makkelijk
Jermaine oftewel Djurmaine?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
dat rode jurkjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:25 schreef Meloewa het volgende:
Zelf geen facebook hebben, omgaan met mensen die wel facebook hebben.... Worden er pics gemaakt op een verjaardag waar jij ook opstaat worden die tentoongesteld op facebooken door de mensen die ook op die foto staan .
Oh mijn ex heeft ook zo'n ding over kanker geshared. (zijn broer is kankerpatiënt) Vervolgens zegt ie tegen allerlei mensen dat hij mij voor kankerhoer heeft uitgescholden. (wat hij niet eens heeft gedaan)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:55 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Mensen die continu berichten liken en doorsturen in de zin van : "kanker, is erg , blablabla, share dit etc" of iets in dezelfde zin over "Pesten" , dat het zo slecht is en dat je iemand niet mag beoordelen op hoe diegene overkomt of eruit ziet want je weet niet wat erachter schuilt of hoe het komt!
- Vervolgens een paar uur later op je timeline posten: Woow jonge zag net een KK fatsig lelijk sletje lopen, whhhahahaa dik in der smoel uitgelachen..hilarisch
Huhquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oh mijn ex heeft ook zo'n ding over kanker geshared. (zijn broer is kankerpatiënt) Vervolgens zegt ie tegen allerlei mensen dat hij mij voor kankerhoer heeft uitgescholden. (wat hij niet eens heeft gedaan)![]()
[ afbeelding ]
Screenshots maken het soms zo veel duidelijkerquote:Op zondag 22 juli 2012 11:52 schreef luckass het volgende:
Gast gaat vreemd, chick vecht het hele gedoe uit op FB![]()
![]()
Gast dit is gemeen, screens of overtypenquote:Op zondag 22 juli 2012 11:52 schreef luckass het volgende:
Gast gaat vreemd, chick vecht het hele gedoe uit op FB![]()
![]()
Wie zijn de kleuren?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:50 schreef Daniane het volgende:
Pak jullie popcorn, some serious drama is going down!
Bij beide foto's zijn de kleuren van dezelfde personen.
[ afbeelding ]
status:
[ afbeelding ]
Serieus broeder, alleen dit staat er nogquote:Op zondag 22 juli 2012 15:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Goed verhaal, erg geloofwaardig, 8/10, zou nog eens lezen
quote:Wacht maar vent pak je nog wel terug. Nu maar lekker gaan slapen! #GN♥
Ok, sorry danquote:Op zondag 22 juli 2012 15:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Serieus broeder, alleen dit staat er nog
[..]
grijs = meisjequote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:50 schreef Daniane het volgende:
Pak jullie popcorn, some serious drama is going down!
Bij beide foto's zijn de kleuren van dezelfde personen.
[ afbeelding ]
status:
[ afbeelding ]
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:25 schreef Meloewa het volgende:
Zelf geen facebook hebben, omgaan met mensen die wel facebook hebben.... Worden er pics gemaakt op een verjaardag waar jij ook opstaat worden die tentoongesteld op facebooken door de mensen die ook op die foto staan .
Ik moest denken aan iemand die ik op facebook had.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:56 schreef dakpan90 het volgende:
Misschien niet direct een ergernis, maar wel naďef gebruik van Facebook. Een vriendin van me is namelijk net afgestudeerd en is begonnen aan de zoektocht naar een baan. Nu heeft ze de banen niet voor het oprapen en solliciteert op werkelijk van alles. Tot zover niet echt een probleem natuurlijk.
Het wordt echter vervelend wanneer iedere geschreven brief, iedere ontvangen afwijzing, iedere toevallige uitnodiging en iedere tussendoor ontstane gemoedsverstoring gedeeld wordt met naam en toenaam van functie en bedrijf. Ten eerste vind ik het niet zo handig dat je wereldkundig maakt naar wie en wat je allemaal solliciteert, maar het stoort mij vooral dat ze zo naďef is en denkt dat de hele wereld op haar wacht.
Wordt ze afgewezen door Shell: "Ik ga voortaan wel bij BP tanken". Wil ze bij de NS solliciteren: "Ik neem al mijn klachten en verwensingen naar de NS direct terug".
Ja, daar heeft hij formeel gelijk in. Blijkbaar nog niet geleerd dat er een verschil zit tussen gelijk hebben en gelijk (+baan) krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:09 schreef GimmeGore het volgende:
En het dan nog gek vinden dat hij overal werd afgewezen na een sollicitatie.
Maar wanneer mensen dan zeiden van: "ook nieuwe werkgevers checken je facebook" was hij van mening dat zijn facebook ze niks aanging en hij daar mocht posten wat hij wou.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:19 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Probleem is dat ik het ook heb aangemaakt zodat ik niet beperkt werd op het net.
Au, mijn ogen. Zoveel domheid.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef Opoefiets het volgende:
[ afbeelding ]
Die FB-groep (klik) is zó'n makkelijk doelwit voor trolls
Dit zijn de ergste ja. Samen met speciaalbier terrasfoto's.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef dekloonvanzuen het volgende:
Misschien is dit al genoemd: iedereen moet tegenwoordig laten zien dat ze tot 6/7 uur 's morgen uitgaan en maken dan foto's dat ze over straat lopen naar huis met een ondertekst van 'goeiemorgen huhuuhu'
Hebben wij dezelfde vrienden? Hier ook 30 plussers die bevestiging zoeken bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dit zijn de ergste ja. Samen met speciaalbier terrasfoto's.
Ik heb een paar heule hardnekkige klojo's op FB die daar hun werk van maken.
Drink verdomme eens gewoon bier en ga eens op tijd naar huis, of hou het anders voor jezelf! Gasten zijn de 30 gepasseerd...![]()
AAAAAARRRRGH!
[ afbeelding ]
En als je er dan wat van zegt dan ben jij de zuurpruim...![]()
Aandachthoer pur sang. Ik voel bij dit soort personen sterk de drang om ze een bericht te sturen dat ik ze ontzettend retarded vind maarja.quote:
Schuldigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef Khaleesi het volgende:
Dit zijn de ergste ja. Samen met speciaalbier terrasfoto's.
Ik denk het!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde vrienden? Hier ook 30 plussers die bevestiging zoeken bij het uitgaan.
Naja, op vakantie kan nog wel, mocht het bij 1 foto blijven maar inderdaad elke zaterdag en zondagochtend weer die standaard foto's van X met een biertje in de kroeg, zo stoer!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:45 schreef Khaleesi het volgende:
Sowieso mensen die foto's op FB posten tijdens het uitgaan (en vakantie for that matter).....![]()
![]()
![]()
Je bent toch plezier aan het maken, dan ga je toch niet heel de tijd met je telefoon in je hand staan...Het thuisfront boeit het echt niet hoe zat je maten zijn hoor.....
In mijn tijd was dat ook zo hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:45 schreef Khaleesi het volgende:
Volgens mij ben ik gewoon van een andere generatie(met mijn 21 jaar
)
Nee Schiphol foto's...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:54 schreef padlarf het volgende:
Foto's! Foto's van ingepakte bagage. ROT OP
Ja of op een treinstation. Met lelijk sepia instagram filterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee Schiphol foto's...![]()
Zo van: "kijk ik ben op Schiphol! Waaaaaaaar zou ik naartoe gaan???"
Leuk... foto van saaie terminal op je startpag.... het oog wil ook wat
Bedankt voor het mededelen!quote:Dan zit je de hele avond met je vader in het Ziekenhuis en mag je hem niet mee naar huis nemen.
Doet je wel wat als je je vader zo ziet huilen.
Is nog maar de vraag of we op vakantie kunnen.
jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
want facebook gebruikers mogen bepalen waar iemand zijn/haar uitkering aan uitgeeft
natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
want facebook gebruikers mogen bepalen waar iemand zijn/haar uitkering aan uitgeeft
icm die achtergrond kan ik het gewoon niet lezen, wat een tyfusplaatje, ik overdrijf niet, het doet pijn om te lezenquote:
dat hoor je ook echt terug in de populaire muziek van tegenwoordigquote:
Ik wil het wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:33 schreef Opoefiets het volgende:
Ik zet niet eens op FB waar ik geweest ben, gaat niemand ene reet aan
Een vriend van me is zo. Dagje Antwerpen en iedereen moet weten wat hij drinkt, eet en met wie en waar hij is geweest. Continu met z'n telefoon in de weer. Toen ik vroeg - puur uit nieuwsgierigheid - waarom hij dat deed, zei hij: "Dan kunnen mijn vrienden zien wat voor dingen ik meemaak. Ik vind het ook leuk om te zien wat voor dingen zij meemaken." Ik: Alleen de leuke dingen dus? "Ja, want daar is Facebook voor."quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:56 schreef ejvdb het volgende:
Van die vakantiegangers die elke dag maar even een foto'tje moeten sturen hoe cool het wel niet is, mens geniet is gewoon van die vakantie ipv aandacht trekkerij!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:16 schreef Opoefiets het volgende:
Snap ik, je staat bij mijn closest friends
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
Van die vrouwen die foto's van hun benen / voeten maken op het strand op het terras op de bank in de tuin
Hier nog aan toevoegend:quote:Op zondag 22 juli 2012 23:56 schreef dakpan90 het volgende:
Misschien niet direct een ergernis, maar wel naďef gebruik van Facebook. Een vriendin van me is namelijk net afgestudeerd en is begonnen aan de zoektocht naar een baan. Nu heeft ze de banen niet voor het oprapen en solliciteert op werkelijk van alles. Tot zover niet echt een probleem natuurlijk.
Het wordt echter vervelend wanneer iedere geschreven brief, iedere ontvangen afwijzing, iedere toevallige uitnodiging en iedere tussendoor ontstane gemoedsverstoring gedeeld wordt met naam en toenaam van functie en bedrijf. Ten eerste vind ik het niet zo handig dat je wereldkundig maakt naar wie en wat je allemaal solliciteert, maar het stoort mij vooral dat ze zo naďef is en denkt dat de hele wereld op haar wacht.
Wordt ze afgewezen door Shell: "Ik ga voortaan wel bij BP tanken". Wil ze bij de NS solliciteren: "Ik neem al mijn klachten en verwensingen naar de NS direct terug".
Nou, de mensen hier hebben vooral last van de bevolking op FB.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:55 schreef searchanddestroy het volgende:
Sinds een aantal dagen doet m'n facebook echt raar - nieuwe statusupdates staan niet op m'n wall, m'n profielfoto is anders hoewel ik 'm net nog heb veranderd, notificaties kan ik niet lezen en nog meer van dat soort onzin.Erger me dood. Ben vast de enige die hier last van heeft?
Wat een slet, die word gewoon keihard gepaald door dat beestquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb een of andere oude scharrel van me op FB waarvan driekwart van haar updates over dat kuthondje van 'r gaan. Fikkie met een mal petje op, lachen! Lekker in de tuin liggen met fikkie naast me, zwemmen samen met fikkie, fikkie wordt verwend met een biefstuk, smullen! Monopoly spelen met fikkie. Fikkie laat scheten van de shoarma die ik 'm gaf. Fikkie zus. Fikkie zo. Fikkie hier, fikkie daar.
Met als hoogtepunt deze week een update dat fikkie 'r dekbed had overgenomen terwijl ze lag te slapen en haar zowat uit bed duwde. ''Hij denkt toch zeker niet dat ik in zijn mand ga liggen??'' Haha. Lachen.
Die hond slaapt dus op 'r kamer kennelijk. Ga je je afvragen wat ze er nog meer mee uitvreet.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Nou, de mensen hier hebben vooral last van de bevolking op FB.
prachtig...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb een of andere oude scharrel van me op FB waarvan driekwart van haar updates over dat kuthondje van 'r gaan. Fikkie met een mal petje op, lachen! Lekker in de tuin liggen met fikkie naast me, zwemmen samen met fikkie, fikkie wordt verwend met een biefstuk, smullen! Monopoly spelen met fikkie. Fikkie laat scheten van de shoarma die ik 'm gaf. Fikkie zus. Fikkie zo. Fikkie hier, fikkie daar.
Met als hoogtepunt deze week een update dat fikkie 'r dekbed had overgenomen terwijl ze lag te slapen en haar zowat uit bed duwde. ''Hij denkt toch zeker niet dat ik in zijn mand ga liggen??'' Haha. Lachen.
Die hond slaapt dus op 'r kamer kennelijk. Ga je je afvragen wat ze er nog meer mee uitvreet.
dat zou echt mooi zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
prachtig...![]()
ik had al lang een account voor die hond aan gemaakt en de status updates van de hond geliked.
Nog niet eens zo'n gek idee ook!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
prachtig...![]()
ik had al lang een account voor die hond aan gemaakt en de status updates van de hond geliked.
En niet eens in het spaans?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef padlarf het volgende:
Oh god. Een meisje is 2 weken in Salamanca geweest om aan haar Spaans te werken. Sinds haar terugkomst zijn al haar statusupdates in het Engels. Ik moet wenen.
Dat is niet eens het ergste. Dat 'kijkmijeensvriendeninhetbuitenlandhebben' is wmb het ergstquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En niet eens in het spaans?
Wat een fakert....
Daarom had ik eerst ook geen facebook, want daar zaten een paar jaar geleden alleen maar allemaal van die 'ja facebook is handiger, want ik heb ook veel buitenlandse vriendenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is niet eens het ergste. Dat 'kijkmijeensvriendeninhetbuitenlandhebben' is wmb het ergst
Jouw vorm van spellen is net zo irritantquote:
Ik haakte al af toen ik de client zag, "via Blackberry"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:47 schreef Digi_Djeff het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, die ''vriend'' is meteen uit mijn contactenlijst verwijderd
Irritant: ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:19 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Jouw vorm van spellen is net zo irritant...
Ja dat vind ik ook echt heel irritant!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:39 schreef Khaleesi het volgende:
Weet niet of het al genoemd is, maar:
Stoere gastjes die boetes krijgen en daar vervolgens een foto van op FB pleuren...![]()
![]()
![]()
Zo van: "Kijk mij eens 120 euro afdragen wegens wildplassen"
Hoe triest zijn zulke mensen.
DOE IS GEWOON NORMAAL OFZO!
Precies!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Groenevlinder het volgende:
Zo'n verkapte:"Ik doe net alsof ik heel erg baal van de boete, maar ik wil eigenlijk even aan iedereen laten weten dat ik echt heel erg stoer ben omdat ik een boete heb gekregen"
Oké dan.. Dat plaatje voegt ook veel toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oh mijn ex heeft ook zo'n ding over kanker geshared. (zijn broer is kankerpatiënt) Vervolgens zegt ie tegen allerlei mensen dat hij mij voor kankerhoer heeft uitgescholden. (wat hij niet eens heeft gedaan)![]()
[ afbeelding ]
Net zoveel als jouw reactie op een post van bijna een week oud. En net zoveel als deze post van mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké dan.. Dat plaatje voegt ook veel toe.
Soms moet je gewoon even je frustratie uiten. Clue was dat het gewoon hypocriet is om te delen op facebook hoe zielig en erg kanker is als je er vervolgens toch mee scheld. Want zoveel respect heb je dan blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké dan.. Dat plaatje voegt ook veel toe.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
De timeline wordt per 3 augustus door onze strot geduwd![]()
Wat is een timeline eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
Is dat zo? Dat riepen ze in maart namelijk al dacht ik, dat er binnen enkele weken tot overgegaan zou worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
Waar is je bron?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
en dat gebeurde ook (je kon kiezen of je het wilde of niet) maar nu schijnt het definitief te zijn
Paupers bij facebookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
Zou eens tijd worden voor die ouderwetse mensen die het nog niet hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |