Dat werd eerst al op cu2 profielen gedaan, daarna op pp2g e.d sites, toen vérplaatste dát naar hyves, en nou heeft die ziekte zich verspreid op facebook.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eerst was FB leuk.. NU is het een dump plek voor al die kut plaatjes. waardeloze gedichten en weet ik het allemaal..
ja ik weet het maar is wel jammer. Heb ook een hoop mensen die wel leuke dingen posten. Maar bij die meeste spammers met plaatjes heb ik nu gewoon ingesteld dat ik daar geen updates van zie. Sommige die ik toch amper spreek of zie verwijdert en dan is het al een stuk rustiger.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Dat werd eerst al op cu2 profielen gedaan, daarna op pp2g e.d sites, toen vérplaatste dát naar hyves, en nou heeft die ziekte zich verspreid op facebook.
Het is alleen maar wachten totdat het weer doortrekt naar de volgende nieuwe site.
Oh god...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef arachide. het volgende:
Mijn ergernis.
Een vrouw van 25 die ook nog eens op fok zit, dus als je dit ziet: je bent echt heel vervelend.
[ afbeelding ]
Ohja, Clara is der fiets.
Spaar me alsjeblieft haha.quote:
Ik heb eigenlijk sowieso het idee dat FB stervende is. Je had een tijd dat mensen heel veel online waren, maar dat zie je ook niet meer. In ieder geval niet in mijn timeline.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eerst was FB leuk.. NU is het een dump plek voor al die kut plaatjes. waardeloze gedichten en weet ik het allemaal..
Ik heb ook zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk sowieso het idee dat FB stervende is. Je had een tijd dat mensen heel veel online waren, maar dat zie je ook niet meer. In ieder geval niet in mijn timeline.
toevallig ook uit Zwolle?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Spaar me alsjeblieft haha.
Maar zulke heb/had ik er dus ook op.
En heb er eentje die heel de dag niks anders kan vertellen over hoe een grote joint hij nu dan toch weer aan het roken is... ja heel stoer.. zucht
Mensen gebruiken fb steeds meer als dagboek.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef arachide. het volgende:
Mijn ergernis.
Een vrouw van 25 die ook nog eens op fok zit, dus als je dit ziet: je bent echt heel vervelend.
[ afbeelding ]
Ohja, Clara is der fiets.
Wat ook typisch is, mensen die op FB afgeven op anderen....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Mensen gebruiken fb steeds meer als dagboek.
Heel irritant!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:45 schreef Edskimo het volgende:
Er was ooit een tijd dat ik bijna 900 mensen op msn had,
Dat heb ik hier niet zo. Behalve dat ik er steeds meer mensen uit gooiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk sowieso het idee dat FB stervende is. Je had een tijd dat mensen heel veel online waren, maar dat zie je ook niet meer. In ieder geval niet in mijn timeline.
Ja idd. Dat bedoel ik ook een beetje als dagboek gebruikenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Wat ook typisch is, mensen die op FB afgeven op anderen....
Ik las er nu eentje:
"Ik begin die overdreven geposeerde foto's van iedereen nu wel heel irritant te vinden..."
Meisje in kwestie heb ik al maanden geleden uit mijn nieuws overzicht gegooid omdat zij elke dag onzin plaatst als:"Goh mijn broeken beginnen nu toch wel erg los te zitten, aan het afvallen!"
Dat vind ik persoonlijk hetzelfde als een geposeerde foto,.. je loopt ook met iets te koop.
Dat is al een klacht op zich, mensen die dat soort dingen plaatsen maar ondertussen zelf nog veel erger zijn...
Wowquote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand die zelfmoord heeft gepleegd, en een afscheidsbrief op Facebook heeft geplaatst.
Allereerst de communicatie via Facebook, daar kan iedereen een mening over hebben.
Maar dan eronder 'x mensen vinden dit leuk'.
Tenzij je het uit respect doet dat je hebt geliked, maar dan nog vind ik het best pijnlijk.
En het feit dat jij dit hier post is natuurlijk niet hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Wat ook typisch is, mensen die op FB afgeven op anderen....
Ik las er nu eentje:
"Ik begin die overdreven geposeerde foto's van iedereen nu wel heel irritant te vinden..."
Meisje in kwestie heb ik al maanden geleden uit mijn nieuws overzicht gegooid omdat zij elke dag onzin plaatst als:"Goh mijn broeken beginnen nu toch wel erg los te zitten, aan het afvallen!"
Dat vind ik persoonlijk hetzelfde als een geposeerde foto,.. je loopt ook met iets te koop.
Dat is al een klacht op zich, mensen die dat soort dingen plaatsen maar ondertussen zelf nog veel erger zijn...
Juistquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En het feit dat jij dit hier post is natuurlijk niet hetzelfde?
Volgens mij is mijn punt niet duidelijk. Er is iemand die zich ergert aan bepaalde dingen op FB die we hier bespreken, maar op FB mag je die ergernissen niet bespreken? Komop zeg, wat voor hypocrisie is dat..quote:
Ik vind dat juist het verschil tussen Facebook en een forum..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn punt niet duidelijk. Er is iemand die zich ergert aan bepaalde dingen op FB die we hier bespreken, maar op FB mag je die ergernissen niet bespreken? Komop zeg, wat voor hypocrisie is dat..
Hier bereik je er geen flikker mee. Ja, het is leuk dat je medestanders hebt qua standpunten, maar op FB bereik je de mensen die je op de zenuwen gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:04 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ik vind dat juist het verschil tussen Facebook en een forum..
Of snap ik het nog niet?
Ja, alsof die mensen ermee stoppen..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier bereik je er geen flikker mee. Ja, het is leuk dat je medestanders hebt qua standpunten, maar op FB bereik je de mensen die je op de zenuwen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |