Dat werd eerst al op cu2 profielen gedaan, daarna op pp2g e.d sites, toen vérplaatste dát naar hyves, en nou heeft die ziekte zich verspreid op facebook.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eerst was FB leuk.. NU is het een dump plek voor al die kut plaatjes. waardeloze gedichten en weet ik het allemaal..
ja ik weet het maar is wel jammer. Heb ook een hoop mensen die wel leuke dingen posten. Maar bij die meeste spammers met plaatjes heb ik nu gewoon ingesteld dat ik daar geen updates van zie. Sommige die ik toch amper spreek of zie verwijdert en dan is het al een stuk rustiger.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Dat werd eerst al op cu2 profielen gedaan, daarna op pp2g e.d sites, toen vérplaatste dát naar hyves, en nou heeft die ziekte zich verspreid op facebook.
Het is alleen maar wachten totdat het weer doortrekt naar de volgende nieuwe site.
Oh god...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef arachide. het volgende:
Mijn ergernis.
Een vrouw van 25 die ook nog eens op fok zit, dus als je dit ziet: je bent echt heel vervelend.
[ afbeelding ]
Ohja, Clara is der fiets.
Spaar me alsjeblieft haha.quote:
Ik heb eigenlijk sowieso het idee dat FB stervende is. Je had een tijd dat mensen heel veel online waren, maar dat zie je ook niet meer. In ieder geval niet in mijn timeline.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eerst was FB leuk.. NU is het een dump plek voor al die kut plaatjes. waardeloze gedichten en weet ik het allemaal..
Ik heb ook zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk sowieso het idee dat FB stervende is. Je had een tijd dat mensen heel veel online waren, maar dat zie je ook niet meer. In ieder geval niet in mijn timeline.
toevallig ook uit Zwolle?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Spaar me alsjeblieft haha.
Maar zulke heb/had ik er dus ook op.
En heb er eentje die heel de dag niks anders kan vertellen over hoe een grote joint hij nu dan toch weer aan het roken is... ja heel stoer.. zucht
Mensen gebruiken fb steeds meer als dagboek.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef arachide. het volgende:
Mijn ergernis.
Een vrouw van 25 die ook nog eens op fok zit, dus als je dit ziet: je bent echt heel vervelend.
[ afbeelding ]
Ohja, Clara is der fiets.
Wat ook typisch is, mensen die op FB afgeven op anderen....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Mensen gebruiken fb steeds meer als dagboek.
Heel irritant!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:45 schreef Edskimo het volgende:
Er was ooit een tijd dat ik bijna 900 mensen op msn had,
Dat heb ik hier niet zo. Behalve dat ik er steeds meer mensen uit gooiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk sowieso het idee dat FB stervende is. Je had een tijd dat mensen heel veel online waren, maar dat zie je ook niet meer. In ieder geval niet in mijn timeline.
Ja idd. Dat bedoel ik ook een beetje als dagboek gebruikenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Wat ook typisch is, mensen die op FB afgeven op anderen....
Ik las er nu eentje:
"Ik begin die overdreven geposeerde foto's van iedereen nu wel heel irritant te vinden..."
Meisje in kwestie heb ik al maanden geleden uit mijn nieuws overzicht gegooid omdat zij elke dag onzin plaatst als:"Goh mijn broeken beginnen nu toch wel erg los te zitten, aan het afvallen!"
Dat vind ik persoonlijk hetzelfde als een geposeerde foto,.. je loopt ook met iets te koop.
Dat is al een klacht op zich, mensen die dat soort dingen plaatsen maar ondertussen zelf nog veel erger zijn...
Wowquote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand die zelfmoord heeft gepleegd, en een afscheidsbrief op Facebook heeft geplaatst.
Allereerst de communicatie via Facebook, daar kan iedereen een mening over hebben.
Maar dan eronder 'x mensen vinden dit leuk'.
Tenzij je het uit respect doet dat je hebt geliked, maar dan nog vind ik het best pijnlijk.
En het feit dat jij dit hier post is natuurlijk niet hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Wat ook typisch is, mensen die op FB afgeven op anderen....
Ik las er nu eentje:
"Ik begin die overdreven geposeerde foto's van iedereen nu wel heel irritant te vinden..."
Meisje in kwestie heb ik al maanden geleden uit mijn nieuws overzicht gegooid omdat zij elke dag onzin plaatst als:"Goh mijn broeken beginnen nu toch wel erg los te zitten, aan het afvallen!"
Dat vind ik persoonlijk hetzelfde als een geposeerde foto,.. je loopt ook met iets te koop.
Dat is al een klacht op zich, mensen die dat soort dingen plaatsen maar ondertussen zelf nog veel erger zijn...
Juistquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En het feit dat jij dit hier post is natuurlijk niet hetzelfde?
Volgens mij is mijn punt niet duidelijk. Er is iemand die zich ergert aan bepaalde dingen op FB die we hier bespreken, maar op FB mag je die ergernissen niet bespreken? Komop zeg, wat voor hypocrisie is dat..quote:
Ik vind dat juist het verschil tussen Facebook en een forum..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn punt niet duidelijk. Er is iemand die zich ergert aan bepaalde dingen op FB die we hier bespreken, maar op FB mag je die ergernissen niet bespreken? Komop zeg, wat voor hypocrisie is dat..
Hier bereik je er geen flikker mee. Ja, het is leuk dat je medestanders hebt qua standpunten, maar op FB bereik je de mensen die je op de zenuwen gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:04 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ik vind dat juist het verschil tussen Facebook en een forum..
Of snap ik het nog niet?
Ja, alsof die mensen ermee stoppen..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier bereik je er geen flikker mee. Ja, het is leuk dat je medestanders hebt qua standpunten, maar op FB bereik je de mensen die je op de zenuwen gaan.
Gal spuwen en de mensen treffen die zich er schuldig aan maken voelt net iets beter dan het hier doen en er geen zak aan veranderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:12 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ja, alsof die mensen ermee stoppen..kijk naar Hyves.. Die mensen blokkeer je, en als je dat niet doet dan bijt je door de zure appel, en dan spuw je je gal hier.
Jij (of wie dan ook) volgt die mensen toch zelf? Kiezen of delen..
Je gaat toch ook niet bij (diezelfde) mensen op de koffie en dan klagen dat je senseo krijgt en dat het naar sigaretten stinkt.
Okee, bij mij voelt stop abonneer of blokkeer het bestquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gal spuwen en de mensen treffen die zich er schuldig aan maken voelt net iets beter dan het hier doen en er geen zak aan veranderen.
Begrijp me niet verkeerd, ik zit hier ook graag om mijn ergernissen of lachwekkende idioterij te delen wat ik op FB tegenkom. Maar afgeven op mensen die er daadwerkelijk iets van zeggen op FB vind ik achterlijk.
Aan elkaar voorstellen haha kunnen ze het met elkaar delen ipv met onsquote:
Snap het wel. Ik ontvriend ook wel eens iemand, en heb geen zin om dan te moeten uitleggen waaróm ik diegene ontvriend heb.. En die vragen ga je geheid krijgen wanneer iemand daar een melding van krijgt, evenzo met een friend request niet accepteren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
Vandaag heeft iemand me ontvriend. Wat ik gek vind, is dat je daar geen melding voor krijg. Ik moest behoorlijk nadenken vorodat ik doorhad wie er ontbrak in mijn vriendenlijst.
Idd lijkt me vrij lastig netjes uit te leggen. Vooral omdat ik de meeste verwijder omdat het randdebielen zijn.. Of mensen die je verwijdert en paar dagen later nodigen ze je uit. Vraag me dan altijd af of de hint niet duidelijk genoeg was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:08 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Snap het wel. Ik ontvriend ook wel eens iemand, en heb geen zin om dan te moeten uitleggen waaróm ik diegene ontvriend heb.. En die vragen ga je geheid krijgen wanneer iemand daar een melding van krijgt, evenzo met een friend request niet accepteren.
Ja, zit wat in, maar je zoekt je een ongeluk. En ik heb maar 19 FB-vrienden - nu nog 19.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:08 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Snap het wel. Ik ontvriend ook wel eens iemand, en heb geen zin om dan te moeten uitleggen waaróm ik diegene ontvriend heb.. En die vragen ga je geheid krijgen wanneer iemand daar een melding van krijgt, evenzo met een friend request niet accepteren.
Ja, al gebeurt het soms wel dat iemand zijn of haar profiel offline doet en het later weer online zet. Dat was een keer zo bij een Iraanse vriendin van me. Die ging naar Iran en had geloof ik niet zoveel zin dat de Iraanse overheid kon zien wat zij allemaal op haar Facebook had.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Idd lijkt me vrij lastig netjes uit te leggen. Vooral omdat ik de meeste verwijder omdat het randdebielen zijn.. Of mensen die je verwijdert en paar dagen later nodigen ze je uit. Vraag me dan altijd af of de hint niet duidelijk genoeg was.
Ik zeg altijd tegen mensen dat ik heel selectief ben en er bijna niemand op zet. Maar dat helpt ook niet altijd. Zo zei ik het laatst tegen iemand en die antwoordde dat ze me over een tijdje wel zou vragen of ik al een vriend minder had zodat ik haar kon toevoegen en weer op 20 zat.quote:Hebben jullie ook mensen waarvoor je verzwijgt dat je FB gebruikt?
Ik heb er een. Heb haar verteld dat ik het wel heb maar dat ik er niks mee doe. Zei kan toch niks zien want mijn FB is dicht getimmerd. Maar wil haar echt niet op m'n FB hebben.
Sommige mensen hebben echt een blok beton voor hun kop he ^^quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zit wat in, maar je zoekt je een ongeluk. En ik heb maar 19 FB-vrienden - nu nog 19.
[..]
Ja, al gebeurt het soms wel dat iemand zijn of haar profiel offline doet en het later weer online zet. Dat was een keer zo bij een Iraanse vriendin van me. Die ging naar Iran en had geloof ik niet zoveel zin dat de Iraanse overheid kon zien wat zij allemaal op haar Facebook had.
[..]
Ik zeg altijd tegen mensen dat ik heel selectief ben en er bijna niemand op zet. Maar dat helpt ook niet altijd. Zo zei ik het laatst tegen iemand en die antwoordde dat ze me over een tijdje wel zou vragen of ik al een vriend minder had zodat ik haar kon toevoegen en weer op 20 zat.
Ja, heb ik zelf af en toe ook last van, maar dit vond ik ook wel erg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt een blok beton voor hun kop he ^^
Tja als mensen me niet meer op FB willen hebben moeten ze dat zelf weten denk ik altijd maar. Als ze echt een probleem met me hebben zijn ze altijd welkom voor een bak koffie om het er eens over te hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heb ik zelf af en toe ook last van, maar dit vond ik ook wel erg.
Als ik iemand uitnodig op Facebook en ik krijg geen reactie laat ik het erbij en als iemand me ontvriendt, laat ik het er ook bij, tenzij het iemand is die ik echt goed ken en met wie ik bevriend was, dan vraag ik wel wat er is.
Ja, jammer dat mensen dat vaak niet doen en de makkelijke weg kiezen, sowieso met contacten. Moeten ze op zichzelf zelf weten maar fijn vind ik het niet. Waarom zou je een contact meteen beëindigen als je iemand ook kritiek kunt geven en het contact misschien verbetert.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja als mensen me niet meer op FB willen hebben moeten ze dat zelf weten denk ik altijd maar. Als ze echt een probleem met me hebben zijn ze altijd welkom voor een bak koffie om het er eens over te hebben.
Misschien dacht ze van "Oh die staat ook nog in mijn lijst.. weinig contact meer mee.. verwijderen."quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, jammer dat mensen dat vaak niet doen en de makkelijke weg kiezen, sowieso met contacten. Moeten ze op zichzelf zelf weten maar fijn vind ik het niet. Waarom zou je een contact meteen beëindigen als je iemand ook kritiek kunt geven en het contact misschien verbetert.
Bij het meisje dat me ontvriendde gebeurde dat nadat ze een foto van een blauwe plek op haar arm had geplaatst en ik schreef dat ik hoopte dat ze er snel geen last meer van zou hebben. Beetje apart allemaal.
Ik had de laatste tijd juist wat vaker contact met haar. Maar je hebt zeker gelijk met dat laatste - ik neem internetcontacten vaak te serieus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien dacht ze van "Oh die staat ook nog in mijn lijst.. weinig contact meer mee.. verwijderen."
Ik doe ook maar een gok he. Maar zal me er niet te druk om maken als ik jou was. Het is maar FB he.
Hm ja dat zou ik dan maar afleren. Deed ik vroeger ook weleens maar heb je niks aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had de laatste tijd juist wat vaker contact met haar. Maar je hebt zeker gelijk met dat laatste - ik neem internetcontacten vaak te serieus.
Gewoon hier posten, dan gaan we hem allemaal bellen om hem te feliciteren met zijn nieuwe nummer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb nu een debiel die zijn 06 nummer op facebook gooit.
Omdat hij een nieuw nummer heeft.
Iemand ideeen?
Mag denk ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gewoon hier posten, dan gaan we hem allemaal bellen om hem te feliciteren met zijn nieuwe nummer.
Ja, dat is ook zo. Wel; jammer, want ik probeer al mijn contacten serieus te nemen. Het is misschien internet maar het zijn nog steeds echte mensen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm ja dat zou ik dan maar afleren. Deed ik vroeger ook weleens maar heb je niks aan.
Hmm, nee.quote:
Jawel t zijn mensen. Maar denk dat om echt contact met iemand te hebben je ze ook irl moet spreken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Wel; jammer, want ik probeer al mijn contacten serieus te nemen. Het is misschien internet maar het zijn nog steeds echte mensen.
Ik heb dat ook wel eens, en als ik dan na 5 minuten door m'n vriendenlijst kijken nog niet doorheb wie het is was het de moeite waarschijnlijk toch niet waard.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
Vandaag heeft iemand me ontvriend. Wat ik gek vind, is dat je daar geen melding voor krijg. Ik moest behoorlijk nadenken vorodat ik doorhad wie er ontbrak in mijn vriendenlijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |