Dit!quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik verwachtte voorbeelden van flauwe grappen en awkward reacties
Met dat idee begon ik in mijn hoofd ja. Toen was ik het grapje vervolgens kwijt dus ik zou hem niet meer in de OP kunnen zetten. Maar aanleiding voor dit topic was wel dat ik iets had waarvan ik, wederom!!, weer een keer twijfelde of ik het wel moest posten op Facebook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik verwachtte voorbeelden van flauwe grappen en awkward reacties
heb je gedronken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Met dat idee begon ik in mijn hoofd ja. Toen was ik het grapje vervolgens kwijt dus ik zou hem niet meer in de OP kunnen zetten. Maar aanleiding voor dit topic was wel dat ik iets had waarvan ik, wederom!!, weer een keer twijfelde of ik het wel moest posten op Facebook.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat niemand je verjaardag toe wilde voegen aan MyCalenderquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:12 schreef Compoantje het volgende:
Klagen over Facebook. Sowieso Facebook.
Jij bent zeker ook zo'n verslaafd kutje? Je praat alsof je zo'n 2de rangs HBO studentje bent die anders niks doet als op Facebook zitten.
Jij praat alsof je nooit Nederlands op school hebt gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:12 schreef Compoantje het volgende:
Klagen over Facebook. Sowieso Facebook.
Jij bent zeker ook zo'n verslaafd kutje? Je praat alsof je zo'n 2de rangs HBO studentje bent die anders niks doet als op Facebook zitten.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij praat alsof je nooit Nederlands op school hebt gehad.
Dezelfde taalfouten wéér maken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Jij praat ook alsof je een 2e rangs HBO studentje bent.
Argument?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Jij praat ook alsof je een 2e rangs HBO studentje bent.
het stikt hier van de 2e rangs HBO studentjes of niet dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dezelfde taalfouten wéér maken?Mocht je niet naar het hbo van je meester?
Godverdomme, weer dezelfde taalfoutenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:37 schreef Compoantje het volgende:
[..]
het stikt hier van de 2e rangs HBO studentjes of niet dan?
toevallig heb ik het universiteit gedaan, en ik kan beter nederlands als jullie.
Huishoudschool hier en jij bent echt kankerdomquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:37 schreef Compoantje het volgende:
[..]
het stikt hier van de 2e rangs HBO studentjes of niet dan?
toevallig heb ik het universiteit gedaan, en ik kan beter nederlands als jullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |