Dit!quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik verwachtte voorbeelden van flauwe grappen en awkward reacties
Met dat idee begon ik in mijn hoofd ja. Toen was ik het grapje vervolgens kwijt dus ik zou hem niet meer in de OP kunnen zetten. Maar aanleiding voor dit topic was wel dat ik iets had waarvan ik, wederom!!, weer een keer twijfelde of ik het wel moest posten op Facebook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik verwachtte voorbeelden van flauwe grappen en awkward reacties
heb je gedronken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Met dat idee begon ik in mijn hoofd ja. Toen was ik het grapje vervolgens kwijt dus ik zou hem niet meer in de OP kunnen zetten. Maar aanleiding voor dit topic was wel dat ik iets had waarvan ik, wederom!!, weer een keer twijfelde of ik het wel moest posten op Facebook.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat niemand je verjaardag toe wilde voegen aan MyCalenderquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:12 schreef Compoantje het volgende:
Klagen over Facebook. Sowieso Facebook.
Jij bent zeker ook zo'n verslaafd kutje? Je praat alsof je zo'n 2de rangs HBO studentje bent die anders niks doet als op Facebook zitten.
Jij praat alsof je nooit Nederlands op school hebt gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:12 schreef Compoantje het volgende:
Klagen over Facebook. Sowieso Facebook.
Jij bent zeker ook zo'n verslaafd kutje? Je praat alsof je zo'n 2de rangs HBO studentje bent die anders niks doet als op Facebook zitten.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij praat alsof je nooit Nederlands op school hebt gehad.
Dezelfde taalfouten wéér maken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Jij praat ook alsof je een 2e rangs HBO studentje bent.
Argument?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Jij praat ook alsof je een 2e rangs HBO studentje bent.
het stikt hier van de 2e rangs HBO studentjes of niet dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dezelfde taalfouten wéér maken?Mocht je niet naar het hbo van je meester?
Godverdomme, weer dezelfde taalfoutenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:37 schreef Compoantje het volgende:
[..]
het stikt hier van de 2e rangs HBO studentjes of niet dan?
toevallig heb ik het universiteit gedaan, en ik kan beter nederlands als jullie.
Huishoudschool hier en jij bent echt kankerdomquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:37 schreef Compoantje het volgende:
[..]
toevallig heb ik het universiteit gedaan, en ik kan beter nederlands als jullie.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Huishoudschool hier en jij bent echt kankerdom
ach wat jonge, kom hier dan kkzemmel. je moet ens hier komen, ik heb al iemand helemaal kapot geslaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godverdomme, weer dezelfde taalfoutenJe bent hilarisch man
omg, wie is hier nu kankerdom dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Huishoudschool hier en jij bent echt kankerdom
Oh, een troll. Jammer. Nouja, het was leuk zolang het duurde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:40 schreef Compoantje het volgende:
[..]
ach wat jonge, kom hier dan kkzemmel. je moet ens hier komen, ik heb al iemand helemaal kapot geslaan.
ihihihihihiquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zei dat ik aids had en maar 5 dagen te leven heb
Dat vond ik nou ook. Leuk dat het zo lang duurde, bij de meeste mensen is het al eerder afgelopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, een troll. Jammer. Nouja, het was leuk zolang het duurde.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:41 schreef Compoantje het volgende:
[..]
omg, wie is hier nu kankerdom dan.
Ja leuk met je smiley, maar ik ga niet op je blauwe ogen aannemen dat je geen mongool bent als je daar geen eerdere indicatie voor hebt gegeven, met je 'troll'quote:
Ja, internet serieus nemen, dat is de bedoeling hier in KLB.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja leuk met je smiley, maar ik ga niet op je blauwe ogen aannemen dat je geen mongool bent als je daar geen eerdere indicatie voor hebt gegeven, met je 'troll'
Borderline verzameltopicquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:43 schreef vera166 het volgende:
Ik zet ook alles op Facebook en vooral alles wat me niet aan staat![]()
Daarbij heb ik vrij gestoorde posts en ben al een paar x ontvriend (woord? haha) maar ik ben het dus met je eens![]()
Al die vrolijke verhalen over saaie levens altijd..
Ja want het komt ook echt nooit voor dat mensen niet kunnen typenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:45 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, internet serieus nemen, dat is de bedoeling hier in KLB.
En mijn manier van typen serieus nemenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want het komt ook echt nooit voor dat mensen niet kunnen typengast
Goed dan weet ik dat in het vervolgquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:46 schreef Compoantje het volgende:
[..]
En mijn manier van typen serieus nemen
Ik denk niet dat je ook maar een seconde hebt nagedacht over HBO studentjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:46 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Jongens, ik snap jullie discussie geen eens meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:46 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Goed dan weet ik dat in het vervolg[ afbeelding ] want je bent ook echt zo'n bekende user dat iedereen weet hoe ie met je moet communiceren
Haha lolquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:46 schreef Specularium het volgende:
Ik post soms fotos van kinderen die niet van mij
Als iemand iets sarcastisch bevestigt doen alsof het niet sarcastisch was. Dé techniek voor iedere kleuter en volwassene met hersenschade.quote:
Maak een nieuw topic dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Jongens, ik snap jullie discussie geen eens meer.
Nee, ik was gewoon arrogant.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als iemand iets sarcastisch bevestigt doen alsof het niet sarcastisch was. Dé techniek voor iedere kleuter en volwassene met hersenschade.
Nare momenten zijn dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:50 schreef Nikmans het volgende:
Ik post wel eens liedjes van Zangeres Manita ofzo en dat neemt driekwart dan serieus
Je bedoelt misschien werkgever? En wat dan nog? Een werkgever heeft geen moer te maken met mijn privézaken, waaronder Facebook, dus die krijgt echt geen toestemming van mij om mijn Facebook te bekijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:44 schreef J.Appleseed het volgende:
Ja, TS, pleur al je fuckbuddy's maar op Facebook
Daar zal je toekomstige werknemer heel blij mee zijn
Bedoel ik inderdaad jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:45 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Je bedoelt misschien werkgever? En wat dan nog? Een werkgever heeft geen moer te maken met mijn privézaken, waaronder Facebook, dus die krijgt echt geen toestemming van mij om mijn Facebook te bekijken.
En daarom is bij mij dus alles afgeschermd: wat ik in mijn vrije tijd doe gaat alleen mij en een selecte groep mensen aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Bedoel ik inderdaad ja
Ik denk dat je er tegenwoordig vrij zeker van kunt zijn dat je bij een sollicitatie even in Google wordt opgezocht, en ook al is je profiel afgeschermd kunnen ze het nog vinden (eventueel via niet-afgeschermde profielen).
Ik snap dat nooit, die dubbele letters.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:29 schreef sinepedraap het volgende:
xx_suicidal_anita_xx
Love the life you live
Casandra en ik beste dinnetjes 4 everrrrrr
dit weekend gezellig naar de stad met samantha
vanavond pizza etennnn
etc
Dat is zogenaamd hip maar boven alles in het oog springend; en daar gaat het natuurlijk om.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, die dubbele letters.
eeeeveennnnn naarrrr de maaccccccc
Wie praat er nou zo?
Echter weegt dit wel mee bij een fictieve sollicitatie. Als men al een beetje vooronderzoek heeft gedaan naar jou en er komen allemaal foto's waar jij dronken en kotstend op de grond ligt; reken maar dat ze adt meerekenen bij eht aannemen of afwijzen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:45 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Je bedoelt misschien werkgever? En wat dan nog? Een werkgever heeft geen moer te maken met mijn privézaken, waaronder Facebook, dus die krijgt echt geen toestemming van mij om mijn Facebook te bekijken.
Prachtig, maar zoals ik al zei: van mij vind je geen moer, tenzij ik er toestemming voor geef.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:34 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Echter weegt dit wel mee bij een fictieve sollicitatie. Als men al een beetje vooronderzoek heeft gedaan naar jou en er komen allemaal foto's waar jij dronken en kotstend op de grond ligt; reken maar dat ze adt meerekenen bij eht aannemen of afwijzen.
HEEEY RUUD IK ZIE JE STAAN DAAR BIJ DE BAR, JE KIJKT ECHT KANKA LEKKER!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:33 schreef ikjijallebei het volgende:
kan altijd wel lachen om dronken teksten als ik de volgende dag met een kater op FB zit.
sommige mensen gaan ook helemaal los, prachtig.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:37 schreef Compoantje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:02 schreef Zolder het volgende:
Terechte klacht ik maakte pas op facebook de grap:
Waarom gaat een neger naar het vmbo?? .... Omdat hij dom is hahahaha
Kreeg ik allemaal negatieve reactiesen het was maar een grapje hij ging naar het vmbo omdat hij zijn lagere school meester had gedjoekt.
"BoxerY vindt dit leuk"quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, ts zo'n type dat leuk haar foto's over uitgaan, dronken worden en nog meer gezelligheid neerplempt om te laten zien wat een leuk en sociaal leven ze toch leidt. Dat noemt men niet grappig zijn ts, dat noemt men dingen naar aandacht en niet iedereen zit daar op te wachten. Daarbij kunnen deze zogenaamd leuke foto's een eigen leven gaan leiden op internet dus het is ook nog eens bijzonder onverstandig gedrag.
Stotteraars.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, die dubbele letters.
eeeeveennnnn naarrrr de maaccccccc
Wie praat er nou zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |