Echter weegt dit wel mee bij een fictieve sollicitatie. Als men al een beetje vooronderzoek heeft gedaan naar jou en er komen allemaal foto's waar jij dronken en kotstend op de grond ligt; reken maar dat ze adt meerekenen bij eht aannemen of afwijzen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:45 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Je bedoelt misschien werkgever? En wat dan nog? Een werkgever heeft geen moer te maken met mijn privézaken, waaronder Facebook, dus die krijgt echt geen toestemming van mij om mijn Facebook te bekijken.
Prachtig, maar zoals ik al zei: van mij vind je geen moer, tenzij ik er toestemming voor geef.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:34 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Echter weegt dit wel mee bij een fictieve sollicitatie. Als men al een beetje vooronderzoek heeft gedaan naar jou en er komen allemaal foto's waar jij dronken en kotstend op de grond ligt; reken maar dat ze adt meerekenen bij eht aannemen of afwijzen.
HEEEY RUUD IK ZIE JE STAAN DAAR BIJ DE BAR, JE KIJKT ECHT KANKA LEKKER!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:33 schreef ikjijallebei het volgende:
kan altijd wel lachen om dronken teksten als ik de volgende dag met een kater op FB zit.
sommige mensen gaan ook helemaal los, prachtig.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:37 schreef Compoantje het volgende:
[..]
het stikt hier van de 2e rangs HBO studentjes of niet dan?
toevallig heb ik het universiteit gedaan, en ik kan beter nederlands als jullie.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:02 schreef Zolder het volgende:
Terechte klacht ik maakte pas op facebook de grap:
Waarom gaat een neger naar het vmbo?? .... Omdat hij dom is hahahaha
Kreeg ik allemaal negatieve reactiesen het was maar een grapje hij ging naar het vmbo omdat hij zijn lagere school meester had gedjoekt.
"BoxerY vindt dit leuk"quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, ts zo'n type dat leuk haar foto's over uitgaan, dronken worden en nog meer gezelligheid neerplempt om te laten zien wat een leuk en sociaal leven ze toch leidt. Dat noemt men niet grappig zijn ts, dat noemt men dingen naar aandacht en niet iedereen zit daar op te wachten. Daarbij kunnen deze zogenaamd leuke foto's een eigen leven gaan leiden op internet dus het is ook nog eens bijzonder onverstandig gedrag.
Stotteraars.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, die dubbele letters.
eeeeveennnnn naarrrr de maaccccccc
Wie praat er nou zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |