Dit zijn de ergste ja. Samen met speciaalbier terrasfoto's.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef dekloonvanzuen het volgende:
Misschien is dit al genoemd: iedereen moet tegenwoordig laten zien dat ze tot 6/7 uur 's morgen uitgaan en maken dan foto's dat ze over straat lopen naar huis met een ondertekst van 'goeiemorgen huhuuhu'
Hebben wij dezelfde vrienden? Hier ook 30 plussers die bevestiging zoeken bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dit zijn de ergste ja. Samen met speciaalbier terrasfoto's.
Ik heb een paar heule hardnekkige klojo's op FB die daar hun werk van maken.
Drink verdomme eens gewoon bier en ga eens op tijd naar huis, of hou het anders voor jezelf! Gasten zijn de 30 gepasseerd...![]()
AAAAAARRRRGH!
[ afbeelding ]
En als je er dan wat van zegt dan ben jij de zuurpruim...![]()
Aandachthoer pur sang. Ik voel bij dit soort personen sterk de drang om ze een bericht te sturen dat ik ze ontzettend retarded vind maarja.quote:
Schuldigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef Khaleesi het volgende:
Dit zijn de ergste ja. Samen met speciaalbier terrasfoto's.
Ik denk het!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde vrienden? Hier ook 30 plussers die bevestiging zoeken bij het uitgaan.
Naja, op vakantie kan nog wel, mocht het bij 1 foto blijven maar inderdaad elke zaterdag en zondagochtend weer die standaard foto's van X met een biertje in de kroeg, zo stoer!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:45 schreef Khaleesi het volgende:
Sowieso mensen die foto's op FB posten tijdens het uitgaan (en vakantie for that matter).....![]()
![]()
![]()
Je bent toch plezier aan het maken, dan ga je toch niet heel de tijd met je telefoon in je hand staan...Het thuisfront boeit het echt niet hoe zat je maten zijn hoor.....
In mijn tijd was dat ook zo hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:45 schreef Khaleesi het volgende:
Volgens mij ben ik gewoon van een andere generatie(met mijn 21 jaar
)
Nee Schiphol foto's...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:54 schreef padlarf het volgende:
Foto's! Foto's van ingepakte bagage. ROT OP
Ja of op een treinstation. Met lelijk sepia instagram filterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee Schiphol foto's...![]()
Zo van: "kijk ik ben op Schiphol! Waaaaaaaar zou ik naartoe gaan???"
Leuk... foto van saaie terminal op je startpag.... het oog wil ook wat
Bedankt voor het mededelen!quote:Dan zit je de hele avond met je vader in het Ziekenhuis en mag je hem niet mee naar huis nemen.
Doet je wel wat als je je vader zo ziet huilen.
Is nog maar de vraag of we op vakantie kunnen.
jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
want facebook gebruikers mogen bepalen waar iemand zijn/haar uitkering aan uitgeeft
natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
want facebook gebruikers mogen bepalen waar iemand zijn/haar uitkering aan uitgeeft
icm die achtergrond kan ik het gewoon niet lezen, wat een tyfusplaatje, ik overdrijf niet, het doet pijn om te lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |