Ik liet het woord vakantie hier vallen. De helft van het gebouw lacht me uit, de andere helft is aan het googlen wat vakantie eigenlijk betekent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:13 schreef huskey het volgende:
ach hier het zelfde, heb je geen vakantie dan ?
Opzich een goed ideequote:Op donderdag 26 juli 2012 16:14 schreef wise het volgende:
dan maak je een foto van je vieze koffie kopje en ventilator en zet je dat op facebook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
Dat is wel erg ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef rosepetals het volgende:
Kut he.
Ik heb een auto zonder airco
ik ook, wat een oven, niet normaalquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef rosepetals het volgende:
Kut he.
ik wil wel zachtjes in je nek blazenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef rosepetals het volgende:
Kut he.
Dit iets voor jou?quote:
Das mooi kut, aircoquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef rosepetals het volgende:
Kut he.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef rosepetals het volgende:
Kut he.
Ik zit op kantoor, zometeen oversteken en de zee in duikenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:17 schreef Linda94 het volgende:
Ik lig nu ook lekker op het strand.. Heerlijk weertje hier in Callantsoog..
Ik heb wel een airco maar hij is stuk.. En ik heb geen geld om het te laten maken.quote:
Wat doe je op Fok dan. Kutwijfquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:17 schreef Linda94 het volgende:
Ja? Goh... In de rest van Nederland stormt het. Heb jij even geluk dat je in Callantsoog bent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:17 schreef Linda94 het volgende:
En geld voor mijn leed. Het leed dat warmte heetquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb wel een airco maar hij is stuk.. En ik heb geen geld om het te laten maken.
Misschien kunnen jullie een inzameling houden voor mij
Grof.. maar wel terechtquote:
Wees verstandig, nu kun je nog terugquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef Linda94 het volgende:
Haha FOK! is mijn tweede leven.. Volgens mij begin ik er verslaafd aan te raken..
Heerlijk hoor zo'n airco in de auto....zo koel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef rosepetals het volgende:
Kut he.
Red jezelf!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef Linda94 het volgende:
Haha FOK! is mijn tweede leven.. Volgens mij begin ik er verslaafd aan te raken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |