Niets mis mee imho. Als je ziet dat er in nederland stoeptegels naar ons gegooid wordt mag er misschien best eens wat respect komenquote:
Precies ik heb geen idee of mensen me weleens ontvrienden want dan zou ik de aantallen in de gaten moeten houden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef Luxuria het volgende:
Ik ontvriend ook wel eens iemand. Dat is dan iemand die ik al heel lang als vriend heb, maar irl geen contact meer mee heb.
Zelf houd ik me totaal niet bezig met of iemand me ontvriend heeft. Als je me zou vragen hoeveel vrienden ik heb, dan kan ik daar geen antwoord op geven zonder te kijken.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:43 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
Like = 1 liter of water
Comment = 1 bag of rice
Share = AIDS treatment
Iets in die trant wat om de haverklap wel verschijnt
quote:Please copy and paste this to your status if you're constantly being asked to copy and paste things to your status by friends who copy and paste things to their statuses. Many people will not copy and paste this, but my truly sarcastic friends will copy and paste it because they know this was copied and pasted from a dear friend in need of more stuff to copy and paste; and if you don't copy and paste it, then this means you hate kittens. And if you hate kittens, the terrorists win.
Mensen met een zeer hoog IQ weerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef Knijpflesje het volgende:
Ik kwam deze net tegen:
[ afbeelding ]
![]()
Goddomme Eehj...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef Knijpflesje het volgende:
Ik kwam deze net tegen:
[ afbeelding ]
![]()
Wow.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef Knijpflesje het volgende:
Ik kwam deze net tegen:
[ afbeelding ]
![]()
Oh god..quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:49 schreef summer2bird het volgende:
Ik moest een beetje overgeven
[ afbeelding ]
Aan mensen met jeuk aan hun dingens wordt weer eens niet gedachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:49 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:49 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Autisme en ADHD een ziekte noemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:49 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ADHD maar zie mezelf niet als ziek ofzo.. Dus waar ze het vandaan halen?quote:
Hoe zou jij het willen noemen dan? Want heel strikt genomen lijkt me dat waar.quote:
geloof dat het een stoornis is en geen ziekte.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoe zou jij het willen noemen dan? Want heel strikt genomen lijkt me dat waar.
Semantiekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:28 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
geloof dat het een stoornis is en geen ziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |