Dat zullen diepgaande gesprekken en gedachtegangen geweest zijn zeg.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef bioloogje het volgende:
Net voor de vakantie verscheen er een post op mijn Facebook van iemand die ik niet ken. Maar waarop iemand wel had gereageerd. (een ergernis op zich) maar de post ging als volgt:
Iedereen mag het nu weten. Over 8 maanden zijn wij de trotse en gelukkige papa en mama van een kleine. Bla bla bla.
Bleek dat kind amper 18 te zijn. En zie je op het profiel wat blijkbaar open staat voor iedereen, dat ze een paar dagen ervoor nog had staan:
Als het maar niet is wat we denken...
Later: Wat een dag veel gepraat en nagedacht zwaar maar nuttig.
En nog meer van dit soort berichten.
Dat wordt dus een gewild kindje zeg.
Hoe DURVEN ze hun eigen product dat jij notabene GRATIS afneemt te wijzigen zonder explicite toestemming van jou, BAH!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:32 schreef Californium het volgende:
Dat is trouwens ook een zeer terecht facebook klacht; ze bedenken allerlei nieuwe dingen en die worden gewoon ingevoerd zonder melding... Ik ben ook benieuwd wanneer ze iedereen zonder pardon gaan overzetten naar timeline.
Hey heeft wel metprivacy te maken dus het is nogal vervelend als ze dat doen. Straks maken ze alles wat je ooit hebt gepost openbaar, inclusief je contactgegevens.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe DURVEN ze hun eigen product dat jij notabene GRATIS afneemt te wijzigen zonder explicite toestemming van jou, BAH!
a) dat heb je er zelf opgezet, b) ze gaan niet aan die privacy-settings rommelen, c) het is toegestaan die meuk weg te halen en te vertrekken..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hey heeft wel metprivacy te maken dus het is nogal vervelend als ze dat doen. Straks maken ze alles wat je ooit hebt gepost openbaar, inclusief je contactgegevens.
Nou, jawel hoor. Daar is de laatste tijd heel veel over te doen geweest. Veel dingen werden opeens standaard openbaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
a) dat heb je er zelf opgezet, b) ze gaan niet aan die privacy-settings rommelen, c) het is toegestaan die meuk weg te halen en te vertrekken..
dan vraag ik mij af waarom ik ze ooit als vriend heb toegevoegdquote:t is ook nog een educatieve vakantie :p de barman heeft geleerd om tegen de nederlanders te schreeuwe LKKR BEFFUH en MOET JE EEN PIK IN JE BEK :p blijft humor :p
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef Digi_Djeff het volgende:
Als ik zulke berichten lees op facebook,
[..]
dan vraag ik mij af waarom ik ze ooit als vriend heb toegevoegd
Doe ik ook wel eens, sue me....quote:
Das idd irritant ja. Ik moet 'm ook om de haverklap terug op most recent zettenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:17 schreef Schlumberger het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Keer op keer zet ik hem op 'meest recent', maar FB zet hem na een paar dagen weer terug. Daardoor moet ik steeds weer 'topverslagen' () als eerste zien.
Sowieso, hoe bepalen ze wat nou voor mij relevant is?
lol herkenbaarquote:Op maandag 16 juli 2012 01:17 schreef Schlumberger het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Keer op keer zet ik hem op 'meest recent', maar FB zet hem na een paar dagen weer terug. Daardoor moet ik steeds weer 'topverslagen' () als eerste zien.
Sowieso, hoe bepalen ze wat nou voor mij relevant is?
Want?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Edskimo het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=270262926413741
WTF Moment van de dag
Wat een uitslovers zeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Edskimo het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=270262926413741
WTF Moment van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |