SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 18:37:31 ]
Neefje Labyratquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef Scarface88 het volgende:
Amrarat samen met zijn broertje Labyrat.
en de Suri's uit Rotterdamquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef ZeeOtter het volgende:
Maar de Mocro's van psv komen bijna allemaal uit Utrecht
PSV krijgt inderdaad alleen maar geld, maar ik zie het bijna als een betaling als PSV met minder genoegen neemt. Misschien heb ik het ongelukkig verwoord, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. PSV betaald toch niet voor deze transfer? Het is alleen zo dat ze geld krijgen als de deal doorgaat. Of mis ik nou iets?
Zelfde reden waarom er zoveel gezeik is met Marokkaanse jeugd tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:14 schreef CoolStoryBro het volgende:
Waarom is er altijd zoveel gezeik met marokkaanse spelers? (Labyrat, Amrarat, El Hamlap)
Kan toch geen toeval meer zijn.
Misschien dat er dan eindelijk iets gaat gebeuren..twitter:Milanello twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 19:11:02Raiola is in Holland now to complete Luciano Narsingh's transfer to PSV Eindhoven. He's expected to return to Paris on Monday. reageer retweet
Die Raiola pakt in een week miljoenen extraquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Misschien dat er dan eindelijk iets gaat gebeuren..twitter:Milanello twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 19:11:02Raiola is in Holland now to complete Luciano Narsingh's transfer to PSV Eindhoven. He's expected to return to Paris on Monday. reageer retweet
Hij werkt ook voor Grygera, dusssss....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als hij dan ook nog een extra zakcentje wil verdienen door een RB aan te bieden dan is het helemaal goed
Niet allemaal. Lens uit Amsterdam. Engelaar en Wijnaldum inderdaad uit Rotterdam.quote:
Jetro, Depay etc. Rotterdamquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Niet allemaal. Lens uit Amsterdam. Engelaar en Wijnaldum inderdaad uit Rotterdam.
Jetro is een Anti. En Depay is half Ghanees. Trouwens komt Depay ook niet uit Rotterdam, maar uit Moordrecht (tegenwoordig onderdeel van de nieuwe gemeente Zuidplas). Ligt wel in de buurt, maar niet meer dan dat. Grappig trouwens dat je de één bij zijn voornaam noemt en de ander bij zijn achternaam, terwijl het kwa voetbalnamen andersom is. Hoewel we ons een beetje zijn gaan sympathiseren met Willems op het WK als een van de weinige èchte personen en Jetro meer een man van het volk is.quote:
Okéquote:Op zondag 15 juli 2012 01:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jetro is een Anti. En Depay is half Ghanees. Trouwens komt Depay ook niet uit Rotterdam, maar uit Moordrecht (tegenwoordig onderdeel van de nieuwe gemeente Zuidplas). Ligt wel in de buurt, maar niet meer dan dat. Grappig trouwens dat je de één bij zijn voornaam noemt en de ander bij zijn achternaam, terwijl het kwa voetbalnamen andersom is. Hoewel we ons een beetje zijn gaan sympathiseren met Willems op het WK als een van de weinige èchte personen en Jetro meer een man van het volk is.
Voor de volledigheid, Locadia is een Anti uit Emmen, en Tamata is een half Congolees en komt uit Bergen op Zoom. Waterman is wel een Suri, maar komt uit Lelystad. Dus de bewering dat onze Suri's uit Rotterdam komen, klopt niet. We hebben er 4, en slechts twee komen er uit Rotterdam.
quote:Van Bommel volgt Toivonen op als aanvoerder van PSV
14 juli 2012
Mark van Bommel is de nieuwe aanvoerder van PSV, zo weet het Eindhovens Dagblad te melden. De spelers van PSV hebben dat inmiddels te horen gekregen. De routinier volgt daarmee Ola Toivonen op, die het laatste seizoen van Fred Rutten de aanvoerder was.
Hoe betrouwbaar is deze twitteraar? Best wel opvallend omdat Rik vandaag dit twitterde:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 19:54:12#PSV is nog steeds in overleg over en met #Narsingh. #Advocaat wil niet dat dit nog lang duurt, heeft hij eerder al gezegd. reageer retweet
Misschien heeft Brands er een paar ton bovenop gegooid. Ik snap het wel van Advocaat, anders krijg je weer een situatie als vorig seizoen met Matavz die de hele voorbereiding mist.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 19:55:31Clubs en speler moeten nog tot een persoonlijk akkoord komen. Dat zal komende dagen moeten gebeuren. reageer retweet
Ik ook ja, is het nog ergens te zien?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vandaag eindelijk op volle oorlogssterkte (op Toivonen na) tegen een goede tegenstander. Ben benieuwd.
En hopelijk een goed veld
Hoop het wel. iig niet op EL. Misschien op de belg ergens?quote:Op zondag 15 juli 2012 03:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ook ja, is het nog ergens te zien?
Google het. Trefwoorden 'PSV', 'Genk', 'livestream'. Eerste hits. Er zijn verschillende opties. Hoe het morgen er uiteindelijk uitziet, is nog niet te zeggen. Maar dit soort oefenwedstrijden wordt nooit zo spastisch afgeschermd.quote:
Tsja, alsof dat te vertrouwen is.quote:Op zondag 15 juli 2012 04:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Google het. Trefwoorden 'PSV', 'Genk', 'livestream'. Eerste hits. Er zijn verschillende opties. Hoe het morgen er uiteindelijk uitziet, is nog niet te zeggen. Maar dit soort oefenwedstrijden wordt nooit zo spastisch afgeschermd.
Meestal wel. Maar als het er is, zal ik het vinden. Check morgen rond 15:30 (dan begint de wedstrijd) het topic, en dan heb ik hem voor je. En anderen vast ook wel.quote:
En er ligt een contract voor vier of vijf jaar klaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:16 schreef Lemming22 het volgende:
Nou het gaat dus toch gebeuren, Narsingh staat op het punt om te tekenen bij PSV. Kosten: ongeveer 4,5 miljoen.
Mertens 8 + Matavz 6 + Narsingh 4,5 = 18,5 miljoen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
26.5 miljoen aan de aanval gespendeerd in een tijdsbestek van ong. 13 maanden
Wijnaldum is ook een aanvaller. Ben je dat vergeten, of heb jij het over de basis? En die 12 miljoen is ook inbegrepen strootmanquote:Op zondag 15 juli 2012 10:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mertens 8 + Matavz 6 + Narsingh 4,5 = 18,5 miljoen.
Wijnaldum is een middenvelder en Strootman ook. Die tellen dus niet mee.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijnaldum is ook een aanvaller. Ben je dat vergeten, of heb jij het over de basis? En die 12 miljoen is ook inbegrepen strootman
Uit je frustraties maar, is niet erg hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV is wel lekker bezig, alleen maar veel geld investeren in de aanval.
Wijnaldum denkt dat hij middenvelder is. Hij is beter geschikt als rechtsbuiten.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wijnaldum is een middenvelder en Strootman ook. Die tellen dus niet mee.
Als rechtermiddenvelder heeft hij dit seizoen beter gedaan dan als rechtsbuiten.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wijnaldum denkt dat hij middenvelder is. Hij is beter geschikt als rechtsbuiten.
Het is geen frustratie. Waarheid.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uit je frustraties maar, is niet erg hoor.
Je kan er niet tegen dat Narsingh niet naar je cluppie komt. Zeg dat dan gewoon, maakt verder niet uit hoor.quote:
Ik ben blij dat jij blij met hem was als rechtermiddenvelder. Ik vond het steevast een van de mindere spelers aan jullie zijde. Die jongen is te dom om op het middenveld te spelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als rechtermiddenvelder heeft hij dit seizoen beter gedaan dan als rechtsbuiten.
Je hebt gelijk dat hij een van de mindere was, maar als rechtsbuiten was het helemaal drama hoor. Komt geen voorzet vanaf en zijn man komt hij ook nooit voorbij.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij blij met hem was als rechtermiddenvelder. Ik vond het steevast een van de mindere spelers aan jullie zijde. Die jongen is te dom om op het middenveld te spelen.
Niet alleen wrijving het kost ook nog eens heel veel geldquote:Op zondag 15 juli 2012 10:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ik had gedacht dat PSV wel zou wachten op een verkoop van Lens of Toivonen voor ze Narsingh zouden aantrekken. Mocht er nu niets meer vertrekken ga je toch wel wat wrijving krijgen met een aantal spelers.
Maar op het middenveld vertraagt hij het spel alleen maar met zijn postbodevoetbal. Dus lijd je daar als team meer onder dan dat hij op rechtsbuiten stond.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat hij een van de mindere was, maar als rechtsbuiten was het helemaal drama hoor. Komt geen voorzet vanaf en zijn man komt hij ook nooit voorbij.
PSV moet ook 4-2-3-1 spelen. Dat zei ik al vanaf dat Mertens, Strootman & Wijnaldum kwamen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar op het middenveld vertraagt hij het spel alleen maar met zijn postbodevoetbal. Dus lijd je daar als team meer onder dan dat hij op rechtsbuiten stond.
Mwah, na jaren Engelaar op het middenveld was ik de eerste seizoenshelft toch wel blij met Wijnaldum.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar op het middenveld vertraagt hij het spel alleen maar met zijn postbodevoetbal. Dus lijd je daar als team meer onder dan dat hij op rechtsbuiten stond.
Hoe zit het dan met die Druiloor van een Engelaar?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, na jaren Engelaar op het middenveld was ik de eerste seizoenshelft toch wel blij met Wijnaldum.
Wil niemand hebben en hij zit wel goed bij PSV met een salaris van 1,8 miljoen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met die Druiloor van een Engelaar?
Contract loopt toch deze zomer af?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wil niemand hebben en hij zit wel goed bij PSV met een salaris van 1,8 miljoen.
Dan nog is het een hoop lucht voor een speler met een contract van een jaarquote:Op zondag 15 juli 2012 10:37 schreef tompsv18 het volgende:
Het is trouwens 4,1 miljoen geworden volgens Slegers, geen 4,5 miljoen.
4,1 miljoen is erg weinig voor een speler als Narsingh, daar kan je lang en kort over lullen maar daar is zeker niet teveel voor betaald.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:00 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan nog is het een hoop lucht voor een speler met een contract van een jaar. Ik snap niet dat PSV zo met geld loopt te smijten. Je kan niet zeggen dat ze het breed kunnen laten hangen met alweer een jaar in de Europa League. Zeker als je beseft dat ze nog geen spelers verkocht hebben.
nog 1 jaar contract héquote:Op zondag 15 juli 2012 11:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4,1 miljoen is erg weinig voor een speler als Narsingh, daar kan je lang en kort over lullen maar daar is zeker niet teveel voor betaald.
En waarom zou dat weinig zijn? Het is echt nog geen sterspeler...quote:Op zondag 15 juli 2012 11:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4,1 miljoen is erg weinig voor een speler als Narsingh, daar kan je lang en kort over lullen maar daar is zeker niet teveel voor betaald.
Dat vind ik uiteindelijk ook wel meevallenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor een van de beste aanvallers in de Eredivisie en zoveel assists is dat niet veel geld nee. Tevens ook toekomstig Oranje-international.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:06 schreef Devv het volgende:
[..]
En waarom zou dat weinig zijn? Het is echt nog geen sterspeler...
Het was een tandem met Dost. Ik moet eerst maar eens zien hoe hij zich gaat ontpoppen met Matavz in de spits (quote:Op zondag 15 juli 2012 11:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor een van de beste aanvallers in de Eredivisie en zoveel assists is dat niet veel geld nee. Tevens ook toekomstig Oranje-international.
Matavz 6 miljoen ( dit bedrag is iclusief alle premies dus het transferbedrag ligt iets lager)quote:Op zondag 15 juli 2012 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
26.5 miljoen aan de aanval gespendeerd in een tijdsbestek van ong. 13 maanden
Anders haal je even oude koeien uit de slootquote:Op zondag 15 juli 2012 11:12 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Maar tja 17 miljoen is niet een heel hoog bedrag voor een hele aanvalslinie, dan doen ze het toch beter dan jouw clyb 16 miljoen voor 1 speler.
Nee tegenwoordig betalen ze bij Ajax veel geld voor een spits die een jaar lang uit de roulatie is. Klasse!quote:Op zondag 15 juli 2012 11:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Anders haal je even oude koeien uit de sloot. Dat is allang niet meer het beleid bij Ajax.
En wie mag dat dan wezen?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig betalen ze bij Ajax veel geld voor een spits die een jaar lang uit de roulatie is. Klasse!
Heerenveen wilde 6 miljoen, meer dan 30% dus.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:17 schreef HetBrabandertje het volgende:
4,1 miljoen is toch bijna 20% af van de vraagprijs van Heerenveen. Valt me niet tegen in vergelijking met vorig jaar.
Blessures kan je niet incalculeren dus die eerdere opmerking slaat echt als een tang op een varken.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Blessures kan je niet incalculeren dus die eerder opmerking slaat echt als een tang op een varken.
Beter informeren dan. Verbeek wist het al langer dat hij niet alles kon spelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Blessures kan je niet incalculeren dus die eerder opmerking slaat echt als een tang op een varken.
En toch gewoon 2x kampioen worden met grotendeels eigen spelersquote:Op zondag 15 juli 2012 11:12 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Matavz 6 miljoen ( dit bedrag is iclusief alle premies dus het transferbedrag ligt iets lager)
Mertens 6.5 miljoen (13 miljoen gedeeld door 2 met het gedongen feit dat er meer betaald is voorstrootman dan voor mertens.)
Luciano Narsingh (4.5 miljoen)
Komen we op het bedrag voor 17 miljoen in de aanvalsliniein 12 maanden.
Kijk je mag best wel een sneer geven met je post zorg ervoor dat jij je huiswerk goed doet. en niet komen ik telde wijnaldum ook mee want hij is een middenvelder want dan kom je in totaal op 22 miljoen.
Maar tja 17 miljoen is niet een heel hoog bedrag voor een hele aanvalslinie, dan doen ze het toch beter dan jouw clyb 16 miljoen voor 1 speler.
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch gewoon 2x kampioen worden met grotendeels eigen spelers
Hij was toch niet geblesseerd toen ze hem kochten, of wel dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
[..]
Beter informeren dan. Verbeek wist het al langer dat hij niet alles kon spelen.
Waarom zou jij überhaupt hierover een punt mogen maken. Dat jullie nou een spits halen die op voorzetten teert, maar waar er geen voorzetten zijn?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
[..]
Beter informeren dan. Verbeek wist het al langer dat hij niet alles kon spelen.
Heeft ook maar 20x geroepen dat hij zeker naar Ajax komt.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uit je frustraties maar, is niet erg hoor.
Tsja spelers kopen is altijd een gok. Maar er loopt geen rechtsbuiten in de jeugd rond die door kan schuiven naar het eerste, dus moet er iets gedaan worden.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tompsv12 gaat er vanuit dat jouw scenario gebeurd. Wat allesbehalve zeker is.
En dus is 4.1 miljoen kankerveel geld.
Ja, so what? het Aankoop beleid word op een cynische toon op de schop genomen met cijfers die niet kloppen. Tja, wie de bal kaatst.En omdat mijn weerwoord niet zo recent is, heb ik geen recht op spreken? kom op zeg.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Anders haal je even oude koeien uit de sloot. Dat is allang niet meer het beleid bij Ajax.
Bommel komt uit niet hun regioquote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat het niet door PSV opgeleide jongens zijn (zoals ALTIJD), DAT is het probleem. Of jongens uit de eigen regio, zie je ook nooit bij PSV. Ja, Bakkal en Bommel. Beide (vrijwel) gratis weggelopen!!!
Nog steeds niks gevonden trouwens. Volgens mij zend niemand het uit hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 04:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Google het. Trefwoorden 'PSV', 'Genk', 'livestream'. Eerste hits. Er zijn verschillende opties. Hoe het morgen er uiteindelijk uitziet, is nog niet te zeggen. Maar dit soort oefenwedstrijden wordt nooit zo spastisch afgeschermd.
O fuck dat is waar ookquote:Op zondag 15 juli 2012 13:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bommel komt uit niet hun regioen speelde eerst nog 5 jaar bij Fortuna uit Zitterd
Hoezo is 4,1mio voor Narsingh kankerveel geld?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tompsv12 gaat er vanuit dat jouw scenario gebeurd. Wat allesbehalve zeker is.
En dus is 4.1 miljoen kankerveel geld.
Ik vraag het me serieus af.. jij niet dan?quote:
4.1 miljoen voor speler met 1-jaarcontract, te bestempelen als 'leuk' talent met één goed seizoen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoezo is 4,1mio voor Narsingh kankerveel geld?
2 keer kampioen?quote:Mooie deal, vraag me af hoeveel Ajax dan wel niet geboden moet hebben... 2 mil? Geweldig beleid voeren ze daar ja..
Ajax gaat met dit beleid gewoon de komende jaren goede zwarte cijfers schrijvenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Teveel voor een 1 jarig contract.
En blijkbaar werkt het beleid wel, want 2 keer kampioen in 2 jaar + PSV geeft 30 miljoen uit en bereikt weer niks.
En pakt de komende vijf jaar 3 kampioenschappen. Feijenoord de overige twee, waar de neusjes 2e worden. Dealkthxbye.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat met dit beleid gewoon de komende jaren goede zwarte cijfers schrijven![]()
Als jullie een fatsoenlijke spits hebben, wil ik verder pratenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En pakt de komende vijf jaar 3 kampioenschappen. Feijenoord de overige twee, waar de neusjes 2e worden. Dealkthxbye.
We hebben twee heel fatsoenlijke spitsenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jullie een fatsoenlijke spits hebben, wil ik verder praten
Guidetti is momenteel niet realistisch volgens mij..quote:Op zondag 15 juli 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben twee heel fatsoenlijke spitsen. En dalijk nog Guidetti derbij
Maar wel al meegebald met NL elftal ondertussen en de meeste assists (+doelpunten) vd eredivisie.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4.1 miljoen voor speler met 1-jaarcontract, te bestempelen als 'leuk' talent met één goed seizoen.
quote:[..]
2 keer kampioen?Verder heeft Ajax hem niet écht nodig.
Ik bedoel het beleid dat ze dus sinds dit jaar ingevoerd hebben. Met Overmars. De berichten dat ze hun poot stijf houden.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Teveel voor een 1 jarig contract.
En blijkbaar werkt het beleid wel, want 2 keer kampioen in 2 jaar + PSV geeft 30 miljoen uit en bereikt weer niks.
Prima dat Ajax dat doet, 6 ton + zo'n salaris is geen grap, en ze + ik ben er niet verzekerd van dat Narsingh bij Ajax gaat werken. Veel meer dan zijn snelheid heeft hij niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik bedoel het beleid dat ze dus sinds dit jaar ingevoerd hebben. Met Overmars. De berichten dat ze hun poot stijf houden.
Dus zgn 3,5mio bieden en het dus stuk laten lopen op 6 ton. Lijkt mij het niet echt waard.
Maar goed, moeten nog maar eerst kijken of hij gaat slagen. Als hij straks op de bank beland is 4,1 mio inderdaad veels te veel geld.
Het grote PSV topic #601: Amraratquote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied volgens mij.
Wie maakt zich druk?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel Ajacieden gefrustreerd zijn, ze vonden hem toch niet goed dus waar maken ze zich druk om vraag ik me af?
quote:Update 15 juli 13:40 uur - SC Heerenveen bevestigt akkoord met PSV over Narsingh
PSV kan ieder moment de komst van Luciano Narsingh wereldkundig gaan maken. In de Leeuwarder Courant bevestigt Johan Hansma, technisch directeur van de Friese club, dat er inmiddels sprake is van een akkoord tussen de clubs. “Narsingh wilde niet bijtekenen bij SC Heerenveen. Wij wilden geen risico lopen dat hij volgend jaar transfervrij de deur uit zou lopen”, zei hij zondag.
Mag je dan nog mee posten op voetbalzone na je 14de verjaardag?quote:
Dan is het te hopen dat Matavz zijn overgewicht nog even houdtquote:
Ik heb een IPban daar, waarheid kunnen ze niet aan daar helaasquote:Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag je dan nog mee posten op voetbalzone na je 14de verjaardag?
Marokkanen = negers?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wooh, Bedenk me net dat PSV opeens veel kale negers in het team heeft.
Als Dadelijk Waterman nog een basisplaats krijgt heeft de commentator een serieus probleem![]()
Waterman,Hutch,Zanka,Marcelo,Willems,Wijnaldum,Depay,Locadia,Lens,Narsingh..
Mooi man.
Dat lijkt me knap lastig ja. die man in het doel met een compleet ander shirt dan de overige 10 herkennen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wooh, Bedenk me net dat PSV opeens veel kale negers in het team heeft.
Als Dadelijk Waterman nog een basisplaats krijgt heeft de commentator een serieus probleem![]()
Waterman,Hutch,Zanka,Marcelo,Willems,Wijnaldum,Depay,Locadia,Lens,Narsingh..
Mooi man.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me knap lastig ja. die man in het doel met een compleet ander shirt dan de overige 10 herkennen.
Wat is daar moeilijk aan? Ik heb ook nog accounts uit 2003 en 2004.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uh, ja.
Kloon die 2 jaar langer actief is op deze site.
Moest er ook om lachen.. Erop reageren is dan weer een stuk moeilijker..quote:
Past ook beter bij PSV denk ik. Dickie zal wel veredeld countervoetbal gaan spelen. Bij het spel van Ajax moet je toch wat meer in de kleine ruimte kunnen, en dat zie ik niet zo in narsingh.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima dat Ajax dat doet, 6 ton + zo'n salaris is geen grap, en ze + ik ben er niet verzekerd van dat Narsingh bij Ajax gaat werken. Veel meer dan zijn snelheid heeft hij niet.
Als je zo speelt, dan is het idd een geweldige speler. Maar ik zie een tegenstander van Ajax niet met zoveel ruimte in de rug spelen.quote:
Daarom moet Ajax voor Assaidi gaan, Boerriger op links en Assaidi op rechts.. Sightorson happyquote:Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Past ook beter bij PSV denk ik. Dickie zal wel veredeld countervoetbal gaan spelen. Bij het spel van Ajax moet je toch wat meer in de kleine ruimte kunnen, en dat zie ik niet zo in narsingh.
Hij past perfect bij het spel van Rutten, ben benieuwd of Advocaat ook zo gaat spelen. Dan hoeft Matavz zich iig geen zorgen te maken dat er geen ballen komt.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je zo speelt, dan is het idd een geweldige speler. Maar ik zie een tegenstander van Ajax niet met zoveel ruimte in de rug spelen.
Ook voor PSV zal het een twijfel zijn, maar we zullen zien.
Da's onzin. Onder Rutten werd het tikken op de helft van de tegenstander tot in de eeuwigheid doorgevoerd. Dat was tikken zonder idee. Prachtig positiespel af en toe, maar het leidde nooit ergens toe.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij past perfect bij het spel van Rutten, ben benieuwd of Advocaat ook zo gaat spelen. Dan hoeft Matavz zich iig geen zorgen te maken dat er geen ballen komt.
Nee, hij past perfect in het spel van Dickie. Bij het counteren kan hij zijn snelheid goed gebruiken.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij past perfect bij het spel van Rutten, ben benieuwd of Advocaat ook zo gaat spelen. Dan hoeft Matavz zich iig geen zorgen te maken dat er geen ballen komt.
Geen onzin, als je eens nagaat hoevaak lens op recht de bal kon geven op Matavz na een counter. Rutten speelde meer op de counter, dat zag je gewoon duidelijk. Alleen lukte het bijna nooit als het gewoon zo lang duurde om de bal naar voren te krijgen. De schuldige hieraan waren Isak. Als hij de bal had, twijfelde hij zo lang dat de tegenstander al goed stond en dan pas de bal rondspeelde. Marcelo, die als een kip zonder kop alle kanten opgaat behalve naar voren etc.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's onzin. Onder Rutten werd het tikken op de helft van de tegenstander tot in de eeuwigheid doorgevoerd. Dat was tikken zonder idee. Prachtig positiespel af en toe, maar het leidde nooit ergens toe.
Uhh, nee. Het spel was Rutten was juist niet geschikt. Dat van Advo is beter, wel laf.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die voorzet kwam ik 95% van de gevallen van Manolev. Pas onder Cocu werd iets meer op de counter gespeeld. PSV heeft vorig seizoen het meeste op de helft van de tegenstander gespeeld van alle eredivisieclubs. Dat lukt je niet als je op de counter speelt hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen onzin, als je eens nagaat hoevaak lens op recht de bal kon geven op Matavz na een counter. Rutten speelde meer op de counter, dat zag je gewoon duidelijk. Alleen lukte het bijna nooit als het gewoon zo lang duurde om de bal naar voren te krijgen. De schuldige hieraan waren Isak. Als hij de bal had, twijfelde hij zo lang dat de tegenstander al goed stond en dan pas de bal rondspeelde. Marcelo, die als een kip zonder kop alle kanten opgaat behalve naar voren etc.
Tegen Excelsior ja, maar tegen Feyenoord, Ajax, AZ etc niet hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die voorzet kwam ik 95% van de gevallen van Manolev. Pas onder Cocu werd iets meer op de counter gespeeld. PSV heeft vorig seizoen het meeste op de helft van de tegenstander gespeeld van alle eredivisieclubs. Dat lukt je niet als je op de counter speelt hoor.
Jawel ook daar. Kijk anders even naar de tegendoelpunten in die wedstrijden. Allemaal counters. Tegen Ajax uit stond Cocu al aan het roer. Toen werd het, zoals ik al eerder meldde, steeds afwachtender.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen Excelsior ja, maar tegen Feyenoord, Ajax, AZ etc niet hoor.
Ja ik zat al te kijken, was ik destijds best blind ja.. Ik dacht echt dat we alleen maar uit een counter scoorde tegen Feyenoord, AZ etc.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel ook daar. Kijk anders even naar de tegendoelpunten in die wedstrijden. Allemaal counters. Tegen Ajax uit stond Cocu al aan het roer. Toen werd het, zoals ik al eerder meldde, steeds afwachtender.
Gewoon je smoel dichthouden als je niks anders te melden hebt dan dat ofquote:Op zondag 15 juli 2012 13:58 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet, ti's hier geen noord-korea dus ik mag gewoon mijn mening over deze verderfelijke voetbalclub uitten. En nu je bek dicht tegen mij kleine mufkut.
Ik heb een hekel aan HMF en ajacied4lf is nou ook niet bepaald mijn favoriet om het zo maar eens te zeggen, maar met dergelijke uitspraken hoor je tot het uitschot van fok en verdien je het niet eens om met respect te worden behandeld. Het zou tevens fijn zijn als al dat gezeik hier eens op zou houden, maar blijkbaar mag het allemaal maar onder het mom "menings uiting". Daar hebben de facisten van de PVV ook last van, maar dat is weer een ander topic.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:54 schreef Hazzard het volgende:
Haha dat is wel grappig inderdaad, maar psv blijft het kankergezwel onder de nederlandse voetbalclubs.
Dan hebben ze Narsingh straks voor niets gekocht.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gewoon Toivonen, Wijnaldum, Matavz verkopen.
We moeten kampioen worden. Als je dan spelers die dat niveau nog niet gewend zijn in het diepe gooien gaat dat niet gebeuren..quote:Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hopelijk doet PSV nog wat spelers in de verkoop. Ik wil graag wat jeugdige spelers zien. Ritzmaier, van Ooijen, Depay, Locadia. Die kunnen alle 4 het niveau aan. Als je dan nog Zoet ook had gehouden. Had je makkelijk met 5 jeugdspelers in de basis kunnen spelen dit jaar.
Gewoon Toivonen, Wijnaldum, Matavz verkopen.
Andere spitsen hebben geen voorzet nodig oid?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Dab hebben ze Narsingh straks voor niets gekocht.
Lens en Narsingh kunnen samen ook wel goed spelen toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat was juist het makke. Eeuwig tikken in een veel te laag tempo en zonder een gaatje te vinden. En dan Mano en Pieters die rechts- en linksbuiten stonden te spelen. Marcelo en Bouma stonden op de middellijn te te kijken. Bouma kon het niet belopen en Marcelo stond altijd lucht te dekken. Steekballetje of balletje er over heen en het was weer raak. Nee, ik heb er vertrouwen in dat Advocaat niet zo naïef gaat spelen en dat die het zaakje defensief wel op de rit krijgt.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik zat al te kijken, was ik destijds best blind ja.. Ik dacht echt dat we alleen maar uit een counter scoorde tegen Feyenoord, AZ etc.
Dat hebben ze ook naar mijn mening.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Echt waardeloos van Eredivisie Live. Andere flutwedstrijdjes worden wel uitgezonden.quote:PSV begint om 15.30 uur aan de eerste oefenwedstrijd tegen een tegenstander van niveau tegen RC Genk. Het duel is nergens live op tv te bekijken, er is dus ook geen stream. Op dit moment is het nog niet bekend of het duel ergens via de radio te volgen is.
FC Emmen - Twente wel gisterenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt waardeloos van Eredivisie Live. Andere flutwedstrijdjes worden wel uitgezonden.
herhaling FA cup en nu herhalen EL..quote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt waardeloos van Eredivisie Live. Andere flutwedstrijdjes worden wel uitgezonden.
Waar is Toivonen trouwens?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
OPSTELLING PSV: Tyton, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Strootman, Matavz, Wijnaldum, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems.
WISSELSPELERS PSV: Waterman, Zanka, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Depay, Manolev, Ritzmaier.
Sterkste opstelling lijkt mij(Depay kan je ook nog aan denken)\
En Zanka voor Bouma
quote:
twitter:PSV twitterde op zondag 15-07-2012 om 14:45:50Overigens is Ola Toivonen niet mee hier in België, hij sloot gisteren pas aan bij de selectie en had vandaag een eigen programma. #genpsv reageer retweet
ohquote:Op zondag 15 juli 2012 14:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]twitter:PSV twitterde op zondag 15-07-2012 om 14:45:50Overigens is Ola Toivonen niet mee hier in België, hij sloot gisteren pas aan bij de selectie en had vandaag een eigen programma. #genpsv reageer retweet
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Hutch - Marcelo - Bouma - Willems
van Bommel
Wijnaldum - Strootman
Lens - Matavz - Mertens
Zoiets zal het zijn.
In volgorde dus.*twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 14:45:01#PSV tegen #Genk in volgorde: Tyton; Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems; Wijnaldum, Van Bommel, Strootman; Lens, Matavz, Mertens #genpsv reageer retweet
twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 15-07-2012 om 14:54:10RT @RikElfrink: #Narsingh sluit na geschikte keuring en afronden details dinsdag bij #PSV aan, morgen is de selectie vrij. reageer retweet
En Ola, en Lensie.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:15 schreef MRN89 het volgende:
Nu nog hopen dat Manolev verkocht gaat worden
Alleen Manolev is goed.quote:
Hij is geweldig.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:43 schreef Devv het volgende:
Ik vind Manolev ook wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4,1 miljoen, vind ik eigenlijk best een nette prijs. Hij heeft een erg goed seizoen gedraaid bij Heerenveen, zo'n speler haal je nu eenmaal niet binnen voor 3 mln.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:16 schreef Kenju het volgende:
Hmm, die berichten over een stream waren dus voorbarig. Vreemd dat ze er wel zo mee geschermd wordt. PC Streams heeft neits, en die Unibet-troep doet het niet.
Over Narsingh, dat is wel weer de hoofdprijs hè? Ik vergelijkhet altijd met de 'Afellay-norm'. Afellay ging voor een half jaar, voor 3 miljoen weg. Twee keer zo lang is 6 miljoen. Afellay was een echte topspeler. Narsingh iig nog niet. Maar daar niet eens zoveel minder voor. Bij Wijnaldum was hetzelfde aan de hand.
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://twitter.com/wwwkrcgenkbe
Via PN deze tegengekomen. Kan je ook nog een beetje lachen
twitter:wwwkrcgenkbe twitterde op zondag 15-07-2012 om 16:02:0430' : Strootman haalt uit van ver maar de bal gaat via de buitenkant van de bal buiten. reageer retweet
Zo hoor ik het graag.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 16:47:58#PSV heer en meester in #Genk, Mertens 0-2 vrije trap. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:23:52Vanavond later nog wat aardige info rond overgang van #Narsingh. Eerst stukkies tikken. reageer retweet
Da's ook weer zo. Maar wat zegt dat dan over de prijs waarvoor PSV Afellay heeft laten gaan?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
4,1 miljoen, vind ik eigenlijk best een nette prijs. Hij heeft een erg goed seizoen gedraaid bij Heerenveen, zo'n speler haal je nu eenmaal niet binnen voor 3 mln.
Goed, ze konden 10 miljoen vangen toen zijn contract 1 jaar liep en 3 miljoen voor een half jaar..quote:Op zondag 15 juli 2012 17:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Maar wat zegt dat dan over de prijs waarvoor PSV Afellay heeft laten gaan?
Is dat zo logisch dan? Zou het totaal niet mogelijk zijn om Barca onder druk te zetten door de gok te nemen om er niet op in te gaan, aangezien Afellay transfervrij de clubs voor het uitkiezen zou hebben? Hoewel Barca ook dan waarschijnlijk een aardige kans zou hebben, kunnen ze kwa salaris niet op tegen de Engelsen..quote:Op zondag 15 juli 2012 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed, ze konden 10 miljoen vangen toen zijn contract 1 jaar liep en 3 miljoen voor een half jaar..
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:34:26Strootman wordt reserve-aanvoerder van #PSV, bevestigt Advocaat. reageer retweet
Op zich bijzonder, aangezien Toivonen niet weg is.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:42 schreef MRN89 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:34:26Strootman wordt reserve-aanvoerder van #PSV, bevestigt Advocaat. reageer retweet
We kregen 3 miljoen en een oefenwedstrijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is dat zo logisch dan? Zou het totaal niet mogelijk zijn om Barca onder druk te zetten door de gok te nemen om er niet op in te gaan, aangezien Afellay transfervrij de clubs voor het uitkiezen zou hebben? Hoewel Barca ook dan waarschijnlijk een aardige kans zou hebben, kunnen ze kwa salaris niet op tegen de Engelsen..
Owja volgend jaar PSV - Barcelonaquote:Op zondag 15 juli 2012 17:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We kregen 3 miljoen en een oefenwedstrijd.
Ik niet niet echt zeggen dat die oefenwedstrijd me zoveel doet. Uitendelijk gaat het me om de mogelijkheden die PSV daarna nog heeft om zich te versterken. Met 3 miljoen kun je dan niet veel. En die oefenwedstrijd doet in dit opzicht al helemaal niets.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We kregen 3 miljoen en een oefenwedstrijd.
Volgensmij wilde Afellay dat PSV iig iets kreegquote:Op zondag 15 juli 2012 17:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is dat zo logisch dan? Zou het totaal niet mogelijk zijn om Barca onder druk te zetten door de gok te nemen om er niet op in te gaan, aangezien Afellay transfervrij de clubs voor het uitkiezen zou hebben? Hoewel Barca ook dan waarschijnlijk een aardige kans zou hebben, kunnen ze kwa salaris niet op tegen de Engelsen..
Die oefenwedstrijd doet veel hoor. PSV komt met een 100 jarige toernooi volgend jaar. Met Barcelona op de programma, kun je de kaarten veel duurder maken.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik niet niet echt zeggen dat die oefenwedstrijd me zoveel doet. Uitendelijk gaat het me om de mogelijkheden die PSV daarna nog heeft om zich te versterken. Met 3 miljoen kun je dan niet veel. En die oefenwedstrijd doet in dit opzicht al helemaal niets.
Dat had Ajax vorig jaar ook met Chelsea en gebeurde toch niet, dus daar geloof ik toch niets van.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Volgens mij met de clausule dat ze met hun normale opstelling moeten spelen..
Of hij is gewoon meer overtuigd van de leiderskwaliteit v Strootman dan die van Toivonen..quote:Op zondag 15 juli 2012 17:48 schreef Clerxify het volgende:
Heeft er alle schijn van dat Toivonen zeker vertrekt deze zomer.
Bron, basis, etc.?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:48 schreef Clerxify het volgende:
Heeft er alle schijn van dat Toivonen zeker vertrekt deze zomer.
idd, weer een miljoentje binnen. Niks mis mee.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die oefenwedstrijd doet veel hoor. PSV komt met een 100 jarige toernooi volgend jaar. Met Barcelona op de programma, kun je de kaarten veel duurder maken.
Toivonen staat boven Wijnaldum lijkt mequote:Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Bron, basis, etc.?
Denk sowieso dat er kans is dat hij op het tweede plan terecht komt met Van Bommel en Strootman die waarschijnlijk onomstreden in de basis zullen staan.
Jij denkt dat daar serieus een miljoen extra op verdiend wordt? En een toernooi voor het 100-jarig bestaan waar PSV door iedere aantrekkelijke, 'mooie' tegenstander finaal van de mat geveegd wordt, is me sowieso niet zoveel waard....quote:Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, weer een miljoentje binnen. Niks mis mee.
Dat misschien wel (ben ik niet eens zo zeker van), maar de vraag is eerder of er ruimte is voor Bommel, Stroot en Toivonen die allemaal recht naar voren rennen. Dit waar een Wijnaldum nog andere kwaliteiten toe te voegen heeft.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toivonen staat boven Wijnaldum lijkt me
Alsof dat gaat gebeurenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar serieus een miljoen extra op verdiend wordt? En een toernooi voor het 100-jarig bestaan waar PSV door iedere aantrekkelijke, 'mooie' tegenstander finaal van de mat geveegd wordt, is me sowieso niet zoveel waard....
Waarom niet? Grote tegenstander, gemiddelde prijs 40 euro ofzo? x35.000 reken maar uit.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar serieus een miljoen extra op verdiend wordt?
Ik denk 1 goede team en voor de rest wat kut clubs.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar serieus een miljoen extra op verdiend wordt? En een toernooi voor het 100-jarig bestaan waar PSV door iedere aantrekkelijke, 'mooie' tegenstander finaal van de mat geveegd wordt, is me sowieso niet zoveel waard....
Een vermoeden, Toivonen is nog maar net aangesloten, hij is vandaag er niet bij. En ook geen reserve aanvoerder, zo beslissing neem je toch als je hem een tijd aan het werk heb gezien, en lang met hem gesproken hebt,.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Bron, basis, etc.?
Denk sowieso dat er kans is dat hij op het tweede plan terecht komt met Van Bommel en Strootman die waarschijnlijk onomstreden in de basis zullen staan.
Barcelona kan wel degelijk op tegen de Engelsen kwa salarissen. Real en Barcelona betalen van alle clubs de hoogste salarissen. Manchester city zit daar overigens wel dicht tegenaan sinds kort.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Haha. Zou kunnen. Maar wat is een kutclub? Ik denk dat ze toch wel minimaal middenmoters uit grote competities willen hebben. En daarvan is het ook maar de vraag of PSV het daar zo makkelijk tegen zal hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk 1 goede team en voor de rest wat kut clubs.
Zo werkt het echt niet. Op toeschouwers wordt sowieso niet al te veel op verdiend. Zakelijke partners, skyboxen etc. Daar zit het geld.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Grote tegenstander, gemiddelde prijs 40 euro ofzo? x35.000 reken maar uit.
Hij staat beter achter de spits denk ik...quote:Op zondag 15 juli 2012 17:55 schreef Doublepain het volgende:
Matavz kunnen ze ook verkopen en dan Toivonen in de spits..
Dat wil hij liever ja, maar zo´n goeie kopper met Narsingh.. Ook niet verkeerd lijkt mequote:Op zondag 15 juli 2012 17:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij staat beter achter de spits denk ik...
Toivonen heeft allang laten zien dat het niet zo'n beste spits is. Lens is de beste spits die we hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:55 schreef Doublepain het volgende:
Matavz kunnen ze ook verkopen en dan Toivonen in de spits..
En dan krijg je ook nog al dat volk in de PSV FANstore.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Haha. Zou kunnen. Maar wat is een kutclub? Ik denk dat ze toch wel minimaal middenmoters uit grote competities willen hebben. En daarvan is het ook maar de vraag of PSV het daar zo makkelijk tegen zal hebben.
Wat me ook steekt is dat PSV dus flink betaalt voor Barca, maar dat andere clubs daarvan meeprofiteren....
[..]
Zo werkt het echt niet. Op toeschouwers wordt sowieso niet al te veel op verdiend.
De FANStore, geloof je dat zelf? Dat die omzet van een paar dagen extra zoveel zal brengen? Ook al zullen daar supporters van andere clubs bijkomen (wat maar in beperkte mate het geval zal zijn), maakt dat amper verschil.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan krijg je ook nog al dat volk in de PSV FANstore.
Alles bij elkaar verdien je echt wel goed hoor
Goede tegenstanders kosten geld. Dus ik weet niet welke ze doen, maar denk wel FC Eindhoven en een HSV of iets in die richting.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Haha. Zou kunnen. Maar wat is een kutclub? Ik denk dat ze toch wel minimaal middenmoters uit grote competities willen hebben. En daarvan is het ook maar de vraag of PSV het daar zo makkelijk tegen zal hebben.
Dit snap ik niet.quote:Wat me ook steekt is dat PSV dus flink betaalt voor Barca, maar dat andere clubs daarvan meeprofiteren....
Aan toeschouwers verdien je echt wel geld aan. Denk aan catering en merchandising.quote:[..]
Zo werkt het echt niet. Op toeschouwers wordt sowieso niet al te veel op verdiend. Zakelijke partners, skyboxen etc. Daar zit het geld.
Sjaaltjes, shirtjes weet ik het.. Zal wel wat meer opbrengen dan normaalquote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
De FANStore, geloof je dat zelf? Dat die omzet van een paar dagen extra zoveel zal brengen? Ook al zullen daar supporters van andere clubs bijkomen (wat maar in beperkte mate het geval zal zijn), maakt dat amper verschil.
Maar echt geen miljoen. Het zal hooguit gewoon de opbrengst zijn van een wedstrijddag plus wat supporters van de andere clubs die wat kopen. Maar ik moet nog zien of ze zoiets überhaupt uitverkopen...quote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sjaaltjes, shirtjes weet ik het.. Zal wel wat meer opbrengen dan normaal
Olke is goed vriend. PSV gaat bijna niks verdienen met een oefenwedstrijd tegen Barca. Nu blij?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
De FANStore, geloof je dat zelf? Dat die omzet van een paar dagen extra zoveel zal brengen? Ook al zullen daar supporters van andere clubs bijkomen (wat maar in beperkte mate het geval zal zijn), maakt dat amper verschil.
PSV gaat diep in de schulden na de wedstrijd tegen Barça, beter laten we het niet doorgaan en gewoon tegen FC Volendam spelenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Olke is goed vriend. PSV gaat bijna niks verdienen met een oefenwedstrijd tegen Barca. Nu blij?
Ik wil er alleen maar realistisch tegenaan kijken. Ik zeg niet dat ze niets gaan verdienen. Alleen dat onderaan de streep echt geen + ¤1.000.000 zal staan.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Olke is goed vriend. PSV gaat bijna niks verdienen met een oefenwedstrijd tegen Barca. Nu blij?
Oke ik denk van wel. Maargoed wij zijn geen TD van PSV. We zullen het wel zienquote:Op zondag 15 juli 2012 18:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik wil er alleen maar realistische tegenaan kijken. Ik zeg niet dat ze niets gaan verdienen. Alleen dat onderaan de streep echt geen + ¤1.000.000 zal staan.
Ik denk wel geld, maar niet meer dan een gemiddelde wedstrijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik wil er alleen maar realistisch tegenaan kijken. Ik zeg niet dat ze niets gaan verdienen. Alleen dat onderaan de streep echt geen + ¤1.000.000 zal staan.
Maakt op zich niet uit. 100 jarig bestaan is gewoon reden voor een feestje. Maar er word beweerd dat we er geld op verdienen, dat geloof ik niet. En in de transfer van Afellay vind ik die oefenwedstrijd daarom een niet noemenswaardig gegeven.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:46:31#Advocaat stelt dat #Wijnaldum en #Toivonen de concurrentie voor de as moeten aangaan. #Narsingh rechtsbuiten bij #PSV. reageer retweet
Lijkt mij Toivonen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:05 schreef MRN89 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:46:31#Advocaat stelt dat #Wijnaldum en #Toivonen de concurrentie voor de as moeten aangaan. #Narsingh rechtsbuiten bij #PSV. reageer retweet
FC Eindhoven en HSV is niet echt dezelfde richtingquote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goede tegenstanders kosten geld. Dus ik weet niet welke ze doen, maar denk wel FC Eindhoven en een HSV of iets in die richting.
Die andere clubs spelen ook mee in het tournooi, en kunnen dus van die Afellaydeal meeprofiteren aangezien zij net zo goed tegen Barcelona spelen.quote:Dit snap ik niet.
Dat zag ik eigenlijk los. Met toeschouwers bedoelde ik de kaartverkoop. Merchandising verdien je inderdaad veel op. Maar dat is een langere termijn ding (jaarlijkse verkopen). Daarin zal dit toernooi geen verschil maken.quote:Aan toeschouwers verdien je echt wel geld aan. Denk aan catering en merchandising.
Maar grote geld is wel bij zakelijke partners en tv geld.
Beginnen op de bank lijkt mij heel logisch. Hij zal zijn kansen zeker krijgen, aan hem om die te pakken.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij Toivonen.
Maar krijgen we nu ook Depay op de bank? Best jammer.
Dit denken we wel vaker. Maar zodra er één of twee geblesseerden zijn blijkt het toch weer anders te zijn... Sowieso vind ik de flexibiliteit tegenvallen de laatste jaren. Op een alternatieve wijze spelen staat een verbod zo lijkt het wel...quote:Op zondag 15 juli 2012 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Op elke positie hebben we nu 2 of 3 man die zo in de basis kunnen staan..
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Tegenstanders uitnodigen met de voorwaarde dat wanneer zij een leuk toernooitje organiseren, zij PSV uitnodigen....quote:Op zondag 15 juli 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet nog dat we aan een toernooi mee deden in Rusland. Keek ik via stream.
Eerst Real verslagen met een zieke goal van Aissati en daarna van AC Milan gewonnen
Ja das waar, maar bedoelde meer 1 echte kut team en een subtopper.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
FC Eindhoven en HSV is niet echt dezelfde richting.
Ja, maar ze spelen het wel in Philips stadion, dus geld gaat automatisch weer naar ons. Al heb je weer deels gelijk, omdat we voor die teams weer moeten betalen. Dus indirect wel.quote:[..]
Die andere clubs spelen ook mee in het tournooi, en kunnen dus van die Afellaydeal meeprofiteren aangezien zij net zo goed tegen Barcelona spelen.
Eigenlijk wel, want we hebben normaal geen toernooi. Dus is wel extra ontvangsten, waar je uiteindelijk wel wat van merkt.quote:[..]
Dat zag ik eigenlijk los. Met toeschouwers bedoelde ik de kaartverkoop. Merchandising verdien je inderdaad veel op. Maar dat is een langere termijn ding (jaarlijkse verkopen). Daarin zal dit toernooi geen verschil maken.
Brands? Wie is dat? En heb jij de wedstrijd wel kunnen zien?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Brands heeft trouwens heel goed gespeelt, dat mag wel gezegd worden
Ja wedstrijd Ajax vs PSV om Narsingh..quote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Brands? Wie is dat? En heb jij de wedstrijd wel gezien?
O, ok. Volgens mij wilde Ajax gewoon niet meer betalen. Heeft Brands niet zoveel mee te maken natuurlijk. De strijd was voornamelijk gewoon met Heerenveen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja wedstrijd Ajax vs PSV om Narsingh..
FC Eindhoven tegen Barcelona, daar wil ik heen!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja das waar, maar bedoelde meer 1 echte kut team en een subtopper.
Maar denk eigenlijk sowieso FC Eindhoven.
[..]
Aangezien hij vorig jaar de hoofdprijs betaalde voor Wijnaldum die op het punt stond om naar Twente te gaan. Helaas kwam Brands met 5 miljoen aanzetten en Gini koos voor PSV. Ongeveer dezelfde situatie nu, hij wacht nu af en Heerenveen denkt ook de hoofdprijs (6 miljoen) te kunnen vragen. Ajax haakt af en PSV haalt hem voor 4.1, opzich best netjes.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
O, ok. Volgens mij wilde Ajax gewoon niet meer betalen. Heeft Brands niet zoveel mee te maken natuurlijk. De strijd was voornamelijk gewoon met Heerenveen.
Dat zou pas een wedstrijd zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 18:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
FC Eindhoven tegen Barcelona, daar wil ik heen!
Tuurlijk niet, alle huurlingen van PSV pakken zequote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Juist nietMeer een training afwerken.
Kan Barça gewoon hun B-Team opstellen,quote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Juist nietMeer een training afwerken.
Ohja idd, 5-0 Eindhoven.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alle huurlingen van PSV pakken ze
Je hebt hem niet eens zien spelen gozer. Je doet nu alsof je hebt kent, omdat Ajax in hem is geïnteresseerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan Barça gewoon hun B-Team opstellen,
Deulofeu dolt de rechtsback van Eindhoven dan hélemaal gek
5 Miljoen + percentage bij doorverkoop is wat Feyenoord vroeg, en PSV heeft dat betaalt. Simpel gezegd is dat niets meer dan op tijd voor het laatste product x bij de AH zijn. Ik kan dat geen prestatie van Brands noemen. En Heerenveen kreeg Ajax kennelijk niet op een acceptabel bedrag. Het verschil daar was 6 ton.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aangezien hij vorig jaar de hoofdprijs betaalde voor Wijnaldum die op het punt stond om naar Twente te gaan. Helaas kwam Brands met 5 miljoen aanzetten en Gini koos voor PSV. Ongeveer dezelfde situatie nu, hij wacht nu af en Heerenveen denkt ook de hoofdprijs (6 miljoen) te kunnen vragen. Ajax haakt af en PSV haalt hem voor 4.1, opzich best netjes.
Nee, kunnen ze naar het schijnt niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft bij geen enkele speler een doorverkoop percentage. Wijnaldum dus ook niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
5 Miljoen + percentage bij doorverkoop is wat Feyenoord vroeg, en PSV heeft dat betaalt.
quote:
Grappenmaker ben jij. Je kende die Deulofeu niet eens tot een paar dagen/uren terug.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deulofeu dolt de rechtsback van Eindhoven dan hélemaal gek
Bij Narsingh is afgesproken dat Heerenveen een bonus krijgt als PSV de Champions League bereikt. Was destijds ook met Matavz afgesproken dat Groningen dan nog een extra bedrag zou krijgen (maar die zijn ze misgelopen).quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
5 Miljoen + percentage bij doorverkoop is wat Feyenoord vroeg, en PSV heeft dat betaalt. Simpel gezegd is dat niets meer dan op tijd voor het laatste product x bij de AH zijn. Ik kan dat geen prestatie van Brands noemen. En Heerenveen kreeg Ajax kennelijk niet op een acceptabel bedrag. Het verschil daar was 6 ton.
Wat de detail zijn ben ik niet mee bekend. Was die 4,1 een vast bedrag en wilde Ajax niet verder gaan dan 3,5? Ik weet het niet. En daarom is het ook niet duidelijk of Brands nu wel of geen goede prestatie heeft geleverd in deze. Bij het gros van de transfers heeft hij gewoon voldaan aan de vraagprijs. Alleen bij Matavz niet (waar hij geholpen werd door de omstandigheden) en nu dus bij Narsingh waar vooralsnog te weinig bekend over is. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal erachter. Eerst vragen ze 6 miljoen, en vervolgens nemen ze met meer dan 30% minder minder genoegen. Of zal Heerenveen ook uitgenodigd worden op dat toernooi?
Zie o.m. http://www.telegraaf.nl/t(...)_toekomst_PSV__.htmlquote:Op zondag 15 juli 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV heeft bij geen enkele speler een doorverkoop percentage. Wijnaldum dus ook niet.
Ok, dus het blijft dan niet bij die 4,1 miljoen.....quote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bij Narsingh is afgesproken dat Heerenveen een bonus krijgt als PSV de Champions League bereikt. Was destijds ook met Matavz afgesproken dat Groningen dan nog een extra bedrag zou krijgen (maar die zijn ze misgelopen).
Als PSV weer 3e wordt wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, dus het blijft dan niet bij die 4,1 miljoen.....
Haha, maar daar ga ik niet van uit. En ik mag toch hopen dat ze dat aan de Frederiklaan ook niet doen.quote:
Bron?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bij Narsingh is afgesproken dat Heerenveen een bonus krijgt als PSV de Champions League bereikt. Was destijds ook met Matavz afgesproken dat Groningen dan nog een extra bedrag zou krijgen (maar die zijn ze misgelopen).
http://www.ed.nl/sport/ps(...)nsdag-al-bij-PSV.ecequote:
quote:Narsingh is gehaald voor een bedrag tussen de 4 en 4,5 miljoen euro. In het contract tussen PSV en Heerenveen is een clausule opgenomen waarin Heerenveen een extraatje kan krijgen bij plaatsing van PSV voor de Champions League.
Dat was vorig jaar ook het geval bij de komst van Tim Matavz van FC Groningen. Uiteindelijk plaatste PSV zich niet, waardoor de bonus niet doorging voor de Groningers.
Dat is het ED, die zeiden in eerste instantie ook dat de transfersom 4,5 miljoen was en daarna werd via Slegers bekend dat het 4,1 miljoen was. Ik wacht wel even totdat Slegers het bevestigd, die heeft toch iets betere bronnen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)nsdag-al-bij-PSV.ece
[..]
Die extra inkomsten gaat Heerenveen dus mislopen. Dat clubs daar nog intrappen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)nsdag-al-bij-PSV.ece
[..]
Ja, dat elke speler verplicht met de collectebus langs de deuren moet.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Slop(directeur van Ajax) heeft al aangegeven dat er zo'n 9 miljoen aan extra kosten komen als alle plannen van de politiek doorgaan.
Heeft Brands en/of Sanders hier al wat over gezegd hoe dat met PSV zit?
Ook 5mioquote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Slop(directeur van Ajax) heeft al aangegeven dat er zo'n 9 miljoen aan extra kosten komen als alle plannen van de politiek doorgaan.
Heeft Brands en/of Sanders hier al wat over gezegd hoe dat met PSV zit?
Die actie van Willemsquote:Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En de samenvatting is binnen.
http://www.psv.tv/index.p(...)d&utm_medium=twitter
Een panna maken met een hakje en zo iemand uitspelen. Daarna werd hij hard onderuitgekegeld door een andere speler van Gent -> geel.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wat doet ie?Kan het nu niet bekijken.
Hakje achter zijn standbeen langs, tussen zijn eigen tenen door en dan door de benen van drie verdedigers van Genk.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wat doet ie?Kan het nu niet bekijken.
Wat een ongelooflijke eindbaas is het ook hè?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een panna maken met een hakje en zo iemand uitspelen. Daarna werd hij hard onderuitgekegeld door een andere speler van Gent -> geel.
Haat je mij ookquote:Op zondag 15 juli 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wil hier even mededelen dat, zolang er figuren zijn die voor PSV zijn, die de slowchat verneuken, ik alles in werking zal stellen om deze reeks te ontsporen.
Uitzonderingen op deze regel zijn bijvoorbeeld Geo4Kant en Lange_Lans. Ook die relatief nieuwe usert is goed te doen, waarvan iedereen zegt dat het DAM is.
Bedankt voor de mededeling man. Zat ik echt op te wachten.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wil hier even mededelen dat, zolang er figuren zijn die voor PSV zijn, die de slowchat verneuken, ik alles in werking zal stellen om deze reeks te ontsporen.
Uitzonderingen op deze regel zijn bijvoorbeeld Geo4Kant en Lange_Lans. Ook die relatief nieuwe usert is goed te doen, waarvan iedereen zegt dat het DAM is.
Weet ik niet, ik praatte niet echt met hem. Volgens mij praatte we wel eens.quote:
Het geeft jullie de mogelijkheid permanent van me af te zijn; roep die blafkankerdebielen terug uit de slowchat en je bent van me af. Zó simpel is het!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling man. Zat ik echt op te wachten.
Volgens mij was jij best wel een chille usert als ik 't me goed herinner. Maar we zullen 't merken.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik praatte niet echt met hem. Volgens mij praatte we wel eens.
Ben jij Caland dan?
Of jij komt gewoon niet meer in de slowchat, hoef je je niet te ergeren en ik denk niet dat iemand je gaat missen. Probleem opgelost.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het geeft jullie de mogelijkheid permanent van me af te zijn; roep die blafkankerdebielen terug uit de slowchat en je bent van me af. Zó simpel is het!
Sfeer was idd 2 weken geleden beter.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of jij komt gewoon niet meer in de slowchat, hoef je je niet te ergeren en ik denk niet dat iemand je gaat missen. Probleem opgelost.
Ach gut, meneer eist gezag op een forumquote:Op zondag 15 juli 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het geeft jullie de mogelijkheid permanent van me af te zijn; roep die blafkankerdebielen terug uit de slowchat en je bent van me af. Zó simpel is het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |