Het is geen frustratie. Waarheid.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uit je frustraties maar, is niet erg hoor.
Je kan er niet tegen dat Narsingh niet naar je cluppie komt. Zeg dat dan gewoon, maakt verder niet uit hoor.quote:
Ik ben blij dat jij blij met hem was als rechtermiddenvelder. Ik vond het steevast een van de mindere spelers aan jullie zijde. Die jongen is te dom om op het middenveld te spelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als rechtermiddenvelder heeft hij dit seizoen beter gedaan dan als rechtsbuiten.
Je hebt gelijk dat hij een van de mindere was, maar als rechtsbuiten was het helemaal drama hoor. Komt geen voorzet vanaf en zijn man komt hij ook nooit voorbij.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij blij met hem was als rechtermiddenvelder. Ik vond het steevast een van de mindere spelers aan jullie zijde. Die jongen is te dom om op het middenveld te spelen.
Niet alleen wrijving het kost ook nog eens heel veel geldquote:Op zondag 15 juli 2012 10:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ik had gedacht dat PSV wel zou wachten op een verkoop van Lens of Toivonen voor ze Narsingh zouden aantrekken. Mocht er nu niets meer vertrekken ga je toch wel wat wrijving krijgen met een aantal spelers.
Maar op het middenveld vertraagt hij het spel alleen maar met zijn postbodevoetbal. Dus lijd je daar als team meer onder dan dat hij op rechtsbuiten stond.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat hij een van de mindere was, maar als rechtsbuiten was het helemaal drama hoor. Komt geen voorzet vanaf en zijn man komt hij ook nooit voorbij.
PSV moet ook 4-2-3-1 spelen. Dat zei ik al vanaf dat Mertens, Strootman & Wijnaldum kwamen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar op het middenveld vertraagt hij het spel alleen maar met zijn postbodevoetbal. Dus lijd je daar als team meer onder dan dat hij op rechtsbuiten stond.
Mwah, na jaren Engelaar op het middenveld was ik de eerste seizoenshelft toch wel blij met Wijnaldum.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar op het middenveld vertraagt hij het spel alleen maar met zijn postbodevoetbal. Dus lijd je daar als team meer onder dan dat hij op rechtsbuiten stond.
Hoe zit het dan met die Druiloor van een Engelaar?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, na jaren Engelaar op het middenveld was ik de eerste seizoenshelft toch wel blij met Wijnaldum.
Wil niemand hebben en hij zit wel goed bij PSV met een salaris van 1,8 miljoen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met die Druiloor van een Engelaar?
Contract loopt toch deze zomer af?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wil niemand hebben en hij zit wel goed bij PSV met een salaris van 1,8 miljoen.
Dan nog is het een hoop lucht voor een speler met een contract van een jaarquote:Op zondag 15 juli 2012 10:37 schreef tompsv18 het volgende:
Het is trouwens 4,1 miljoen geworden volgens Slegers, geen 4,5 miljoen.
4,1 miljoen is erg weinig voor een speler als Narsingh, daar kan je lang en kort over lullen maar daar is zeker niet teveel voor betaald.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:00 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan nog is het een hoop lucht voor een speler met een contract van een jaar. Ik snap niet dat PSV zo met geld loopt te smijten. Je kan niet zeggen dat ze het breed kunnen laten hangen met alweer een jaar in de Europa League. Zeker als je beseft dat ze nog geen spelers verkocht hebben.
nog 1 jaar contract héquote:Op zondag 15 juli 2012 11:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4,1 miljoen is erg weinig voor een speler als Narsingh, daar kan je lang en kort over lullen maar daar is zeker niet teveel voor betaald.
En waarom zou dat weinig zijn? Het is echt nog geen sterspeler...quote:Op zondag 15 juli 2012 11:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4,1 miljoen is erg weinig voor een speler als Narsingh, daar kan je lang en kort over lullen maar daar is zeker niet teveel voor betaald.
Dat vind ik uiteindelijk ook wel meevallenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor een van de beste aanvallers in de Eredivisie en zoveel assists is dat niet veel geld nee. Tevens ook toekomstig Oranje-international.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:06 schreef Devv het volgende:
[..]
En waarom zou dat weinig zijn? Het is echt nog geen sterspeler...
Het was een tandem met Dost. Ik moet eerst maar eens zien hoe hij zich gaat ontpoppen met Matavz in de spits (quote:Op zondag 15 juli 2012 11:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor een van de beste aanvallers in de Eredivisie en zoveel assists is dat niet veel geld nee. Tevens ook toekomstig Oranje-international.
Matavz 6 miljoen ( dit bedrag is iclusief alle premies dus het transferbedrag ligt iets lager)quote:Op zondag 15 juli 2012 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
26.5 miljoen aan de aanval gespendeerd in een tijdsbestek van ong. 13 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |