Of hij is gewoon meer overtuigd van de leiderskwaliteit v Strootman dan die van Toivonen..quote:Op zondag 15 juli 2012 17:48 schreef Clerxify het volgende:
Heeft er alle schijn van dat Toivonen zeker vertrekt deze zomer.
Bron, basis, etc.?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:48 schreef Clerxify het volgende:
Heeft er alle schijn van dat Toivonen zeker vertrekt deze zomer.
idd, weer een miljoentje binnen. Niks mis mee.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die oefenwedstrijd doet veel hoor. PSV komt met een 100 jarige toernooi volgend jaar. Met Barcelona op de programma, kun je de kaarten veel duurder maken.
Toivonen staat boven Wijnaldum lijkt mequote:Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Bron, basis, etc.?
Denk sowieso dat er kans is dat hij op het tweede plan terecht komt met Van Bommel en Strootman die waarschijnlijk onomstreden in de basis zullen staan.
Jij denkt dat daar serieus een miljoen extra op verdiend wordt? En een toernooi voor het 100-jarig bestaan waar PSV door iedere aantrekkelijke, 'mooie' tegenstander finaal van de mat geveegd wordt, is me sowieso niet zoveel waard....quote:Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, weer een miljoentje binnen. Niks mis mee.
Dat misschien wel (ben ik niet eens zo zeker van), maar de vraag is eerder of er ruimte is voor Bommel, Stroot en Toivonen die allemaal recht naar voren rennen. Dit waar een Wijnaldum nog andere kwaliteiten toe te voegen heeft.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toivonen staat boven Wijnaldum lijkt me
Alsof dat gaat gebeurenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar serieus een miljoen extra op verdiend wordt? En een toernooi voor het 100-jarig bestaan waar PSV door iedere aantrekkelijke, 'mooie' tegenstander finaal van de mat geveegd wordt, is me sowieso niet zoveel waard....
Waarom niet? Grote tegenstander, gemiddelde prijs 40 euro ofzo? x35.000 reken maar uit.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar serieus een miljoen extra op verdiend wordt?
Ik denk 1 goede team en voor de rest wat kut clubs.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar serieus een miljoen extra op verdiend wordt? En een toernooi voor het 100-jarig bestaan waar PSV door iedere aantrekkelijke, 'mooie' tegenstander finaal van de mat geveegd wordt, is me sowieso niet zoveel waard....
Een vermoeden, Toivonen is nog maar net aangesloten, hij is vandaag er niet bij. En ook geen reserve aanvoerder, zo beslissing neem je toch als je hem een tijd aan het werk heb gezien, en lang met hem gesproken hebt,.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Bron, basis, etc.?
Denk sowieso dat er kans is dat hij op het tweede plan terecht komt met Van Bommel en Strootman die waarschijnlijk onomstreden in de basis zullen staan.
Barcelona kan wel degelijk op tegen de Engelsen kwa salarissen. Real en Barcelona betalen van alle clubs de hoogste salarissen. Manchester city zit daar overigens wel dicht tegenaan sinds kort.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is dat zo logisch dan? Zou het totaal niet mogelijk zijn om Barca onder druk te zetten door de gok te nemen om er niet op in te gaan, aangezien Afellay transfervrij de clubs voor het uitkiezen zou hebben? Hoewel Barca ook dan waarschijnlijk een aardige kans zou hebben, kunnen ze kwa salaris niet op tegen de Engelsen..
Haha. Zou kunnen. Maar wat is een kutclub? Ik denk dat ze toch wel minimaal middenmoters uit grote competities willen hebben. En daarvan is het ook maar de vraag of PSV het daar zo makkelijk tegen zal hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk 1 goede team en voor de rest wat kut clubs.
Zo werkt het echt niet. Op toeschouwers wordt sowieso niet al te veel op verdiend. Zakelijke partners, skyboxen etc. Daar zit het geld.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Grote tegenstander, gemiddelde prijs 40 euro ofzo? x35.000 reken maar uit.
Hij staat beter achter de spits denk ik...quote:Op zondag 15 juli 2012 17:55 schreef Doublepain het volgende:
Matavz kunnen ze ook verkopen en dan Toivonen in de spits..
Dat wil hij liever ja, maar zo´n goeie kopper met Narsingh.. Ook niet verkeerd lijkt mequote:Op zondag 15 juli 2012 17:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij staat beter achter de spits denk ik...
Toivonen heeft allang laten zien dat het niet zo'n beste spits is. Lens is de beste spits die we hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:55 schreef Doublepain het volgende:
Matavz kunnen ze ook verkopen en dan Toivonen in de spits..
En dan krijg je ook nog al dat volk in de PSV FANstore.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Haha. Zou kunnen. Maar wat is een kutclub? Ik denk dat ze toch wel minimaal middenmoters uit grote competities willen hebben. En daarvan is het ook maar de vraag of PSV het daar zo makkelijk tegen zal hebben.
Wat me ook steekt is dat PSV dus flink betaalt voor Barca, maar dat andere clubs daarvan meeprofiteren....
[..]
Zo werkt het echt niet. Op toeschouwers wordt sowieso niet al te veel op verdiend.
De FANStore, geloof je dat zelf? Dat die omzet van een paar dagen extra zoveel zal brengen? Ook al zullen daar supporters van andere clubs bijkomen (wat maar in beperkte mate het geval zal zijn), maakt dat amper verschil.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan krijg je ook nog al dat volk in de PSV FANstore.
Alles bij elkaar verdien je echt wel goed hoor
Goede tegenstanders kosten geld. Dus ik weet niet welke ze doen, maar denk wel FC Eindhoven en een HSV of iets in die richting.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Haha. Zou kunnen. Maar wat is een kutclub? Ik denk dat ze toch wel minimaal middenmoters uit grote competities willen hebben. En daarvan is het ook maar de vraag of PSV het daar zo makkelijk tegen zal hebben.
Dit snap ik niet.quote:Wat me ook steekt is dat PSV dus flink betaalt voor Barca, maar dat andere clubs daarvan meeprofiteren....
Aan toeschouwers verdien je echt wel geld aan. Denk aan catering en merchandising.quote:[..]
Zo werkt het echt niet. Op toeschouwers wordt sowieso niet al te veel op verdiend. Zakelijke partners, skyboxen etc. Daar zit het geld.
Sjaaltjes, shirtjes weet ik het.. Zal wel wat meer opbrengen dan normaalquote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
De FANStore, geloof je dat zelf? Dat die omzet van een paar dagen extra zoveel zal brengen? Ook al zullen daar supporters van andere clubs bijkomen (wat maar in beperkte mate het geval zal zijn), maakt dat amper verschil.
Maar echt geen miljoen. Het zal hooguit gewoon de opbrengst zijn van een wedstrijddag plus wat supporters van de andere clubs die wat kopen. Maar ik moet nog zien of ze zoiets überhaupt uitverkopen...quote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sjaaltjes, shirtjes weet ik het.. Zal wel wat meer opbrengen dan normaal
Olke is goed vriend. PSV gaat bijna niks verdienen met een oefenwedstrijd tegen Barca. Nu blij?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
De FANStore, geloof je dat zelf? Dat die omzet van een paar dagen extra zoveel zal brengen? Ook al zullen daar supporters van andere clubs bijkomen (wat maar in beperkte mate het geval zal zijn), maakt dat amper verschil.
PSV gaat diep in de schulden na de wedstrijd tegen Barça, beter laten we het niet doorgaan en gewoon tegen FC Volendam spelenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Olke is goed vriend. PSV gaat bijna niks verdienen met een oefenwedstrijd tegen Barca. Nu blij?
Ik wil er alleen maar realistisch tegenaan kijken. Ik zeg niet dat ze niets gaan verdienen. Alleen dat onderaan de streep echt geen + ¤1.000.000 zal staan.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Olke is goed vriend. PSV gaat bijna niks verdienen met een oefenwedstrijd tegen Barca. Nu blij?
Oke ik denk van wel. Maargoed wij zijn geen TD van PSV. We zullen het wel zienquote:Op zondag 15 juli 2012 18:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik wil er alleen maar realistische tegenaan kijken. Ik zeg niet dat ze niets gaan verdienen. Alleen dat onderaan de streep echt geen + ¤1.000.000 zal staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |