Ik denk wel geld, maar niet meer dan een gemiddelde wedstrijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik wil er alleen maar realistisch tegenaan kijken. Ik zeg niet dat ze niets gaan verdienen. Alleen dat onderaan de streep echt geen + ¤1.000.000 zal staan.
Maakt op zich niet uit. 100 jarig bestaan is gewoon reden voor een feestje. Maar er word beweerd dat we er geld op verdienen, dat geloof ik niet. En in de transfer van Afellay vind ik die oefenwedstrijd daarom een niet noemenswaardig gegeven.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:46:31#Advocaat stelt dat #Wijnaldum en #Toivonen de concurrentie voor de as moeten aangaan. #Narsingh rechtsbuiten bij #PSV. reageer retweet
Lijkt mij Toivonen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:05 schreef MRN89 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:46:31#Advocaat stelt dat #Wijnaldum en #Toivonen de concurrentie voor de as moeten aangaan. #Narsingh rechtsbuiten bij #PSV. reageer retweet
FC Eindhoven en HSV is niet echt dezelfde richtingquote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goede tegenstanders kosten geld. Dus ik weet niet welke ze doen, maar denk wel FC Eindhoven en een HSV of iets in die richting.
Die andere clubs spelen ook mee in het tournooi, en kunnen dus van die Afellaydeal meeprofiteren aangezien zij net zo goed tegen Barcelona spelen.quote:Dit snap ik niet.
Dat zag ik eigenlijk los. Met toeschouwers bedoelde ik de kaartverkoop. Merchandising verdien je inderdaad veel op. Maar dat is een langere termijn ding (jaarlijkse verkopen). Daarin zal dit toernooi geen verschil maken.quote:Aan toeschouwers verdien je echt wel geld aan. Denk aan catering en merchandising.
Maar grote geld is wel bij zakelijke partners en tv geld.
Beginnen op de bank lijkt mij heel logisch. Hij zal zijn kansen zeker krijgen, aan hem om die te pakken.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij Toivonen.
Maar krijgen we nu ook Depay op de bank? Best jammer.
Dit denken we wel vaker. Maar zodra er één of twee geblesseerden zijn blijkt het toch weer anders te zijn... Sowieso vind ik de flexibiliteit tegenvallen de laatste jaren. Op een alternatieve wijze spelen staat een verbod zo lijkt het wel...quote:Op zondag 15 juli 2012 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Op elke positie hebben we nu 2 of 3 man die zo in de basis kunnen staan..
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Tegenstanders uitnodigen met de voorwaarde dat wanneer zij een leuk toernooitje organiseren, zij PSV uitnodigen....quote:Op zondag 15 juli 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet nog dat we aan een toernooi mee deden in Rusland. Keek ik via stream.
Eerst Real verslagen met een zieke goal van Aissati en daarna van AC Milan gewonnen
Ja das waar, maar bedoelde meer 1 echte kut team en een subtopper.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
FC Eindhoven en HSV is niet echt dezelfde richting.
Ja, maar ze spelen het wel in Philips stadion, dus geld gaat automatisch weer naar ons. Al heb je weer deels gelijk, omdat we voor die teams weer moeten betalen. Dus indirect wel.quote:[..]
Die andere clubs spelen ook mee in het tournooi, en kunnen dus van die Afellaydeal meeprofiteren aangezien zij net zo goed tegen Barcelona spelen.
Eigenlijk wel, want we hebben normaal geen toernooi. Dus is wel extra ontvangsten, waar je uiteindelijk wel wat van merkt.quote:[..]
Dat zag ik eigenlijk los. Met toeschouwers bedoelde ik de kaartverkoop. Merchandising verdien je inderdaad veel op. Maar dat is een langere termijn ding (jaarlijkse verkopen). Daarin zal dit toernooi geen verschil maken.
Brands? Wie is dat? En heb jij de wedstrijd wel kunnen zien?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Brands heeft trouwens heel goed gespeelt, dat mag wel gezegd worden
Ja wedstrijd Ajax vs PSV om Narsingh..quote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Brands? Wie is dat? En heb jij de wedstrijd wel gezien?
O, ok. Volgens mij wilde Ajax gewoon niet meer betalen. Heeft Brands niet zoveel mee te maken natuurlijk. De strijd was voornamelijk gewoon met Heerenveen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja wedstrijd Ajax vs PSV om Narsingh..
FC Eindhoven tegen Barcelona, daar wil ik heen!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja das waar, maar bedoelde meer 1 echte kut team en een subtopper.
Maar denk eigenlijk sowieso FC Eindhoven.
[..]
Aangezien hij vorig jaar de hoofdprijs betaalde voor Wijnaldum die op het punt stond om naar Twente te gaan. Helaas kwam Brands met 5 miljoen aanzetten en Gini koos voor PSV. Ongeveer dezelfde situatie nu, hij wacht nu af en Heerenveen denkt ook de hoofdprijs (6 miljoen) te kunnen vragen. Ajax haakt af en PSV haalt hem voor 4.1, opzich best netjes.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
O, ok. Volgens mij wilde Ajax gewoon niet meer betalen. Heeft Brands niet zoveel mee te maken natuurlijk. De strijd was voornamelijk gewoon met Heerenveen.
Dat zou pas een wedstrijd zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 18:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
FC Eindhoven tegen Barcelona, daar wil ik heen!
Tuurlijk niet, alle huurlingen van PSV pakken zequote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Juist nietMeer een training afwerken.
Kan Barça gewoon hun B-Team opstellen,quote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Juist nietMeer een training afwerken.
Ohja idd, 5-0 Eindhoven.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alle huurlingen van PSV pakken ze
Je hebt hem niet eens zien spelen gozer. Je doet nu alsof je hebt kent, omdat Ajax in hem is geïnteresseerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan Barça gewoon hun B-Team opstellen,
Deulofeu dolt de rechtsback van Eindhoven dan hélemaal gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |