Past ook beter bij PSV denk ik. Dickie zal wel veredeld countervoetbal gaan spelen. Bij het spel van Ajax moet je toch wat meer in de kleine ruimte kunnen, en dat zie ik niet zo in narsingh.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima dat Ajax dat doet, 6 ton + zo'n salaris is geen grap, en ze + ik ben er niet verzekerd van dat Narsingh bij Ajax gaat werken. Veel meer dan zijn snelheid heeft hij niet.
Als je zo speelt, dan is het idd een geweldige speler. Maar ik zie een tegenstander van Ajax niet met zoveel ruimte in de rug spelen.quote:
Daarom moet Ajax voor Assaidi gaan, Boerriger op links en Assaidi op rechts.. Sightorson happyquote:Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Past ook beter bij PSV denk ik. Dickie zal wel veredeld countervoetbal gaan spelen. Bij het spel van Ajax moet je toch wat meer in de kleine ruimte kunnen, en dat zie ik niet zo in narsingh.
Hij past perfect bij het spel van Rutten, ben benieuwd of Advocaat ook zo gaat spelen. Dan hoeft Matavz zich iig geen zorgen te maken dat er geen ballen komt.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je zo speelt, dan is het idd een geweldige speler. Maar ik zie een tegenstander van Ajax niet met zoveel ruimte in de rug spelen.
Ook voor PSV zal het een twijfel zijn, maar we zullen zien.
Da's onzin. Onder Rutten werd het tikken op de helft van de tegenstander tot in de eeuwigheid doorgevoerd. Dat was tikken zonder idee. Prachtig positiespel af en toe, maar het leidde nooit ergens toe.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij past perfect bij het spel van Rutten, ben benieuwd of Advocaat ook zo gaat spelen. Dan hoeft Matavz zich iig geen zorgen te maken dat er geen ballen komt.
Nee, hij past perfect in het spel van Dickie. Bij het counteren kan hij zijn snelheid goed gebruiken.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij past perfect bij het spel van Rutten, ben benieuwd of Advocaat ook zo gaat spelen. Dan hoeft Matavz zich iig geen zorgen te maken dat er geen ballen komt.
Geen onzin, als je eens nagaat hoevaak lens op recht de bal kon geven op Matavz na een counter. Rutten speelde meer op de counter, dat zag je gewoon duidelijk. Alleen lukte het bijna nooit als het gewoon zo lang duurde om de bal naar voren te krijgen. De schuldige hieraan waren Isak. Als hij de bal had, twijfelde hij zo lang dat de tegenstander al goed stond en dan pas de bal rondspeelde. Marcelo, die als een kip zonder kop alle kanten opgaat behalve naar voren etc.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's onzin. Onder Rutten werd het tikken op de helft van de tegenstander tot in de eeuwigheid doorgevoerd. Dat was tikken zonder idee. Prachtig positiespel af en toe, maar het leidde nooit ergens toe.
Uhh, nee. Het spel was Rutten was juist niet geschikt. Dat van Advo is beter, wel laf.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die voorzet kwam ik 95% van de gevallen van Manolev. Pas onder Cocu werd iets meer op de counter gespeeld. PSV heeft vorig seizoen het meeste op de helft van de tegenstander gespeeld van alle eredivisieclubs. Dat lukt je niet als je op de counter speelt hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen onzin, als je eens nagaat hoevaak lens op recht de bal kon geven op Matavz na een counter. Rutten speelde meer op de counter, dat zag je gewoon duidelijk. Alleen lukte het bijna nooit als het gewoon zo lang duurde om de bal naar voren te krijgen. De schuldige hieraan waren Isak. Als hij de bal had, twijfelde hij zo lang dat de tegenstander al goed stond en dan pas de bal rondspeelde. Marcelo, die als een kip zonder kop alle kanten opgaat behalve naar voren etc.
Tegen Excelsior ja, maar tegen Feyenoord, Ajax, AZ etc niet hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die voorzet kwam ik 95% van de gevallen van Manolev. Pas onder Cocu werd iets meer op de counter gespeeld. PSV heeft vorig seizoen het meeste op de helft van de tegenstander gespeeld van alle eredivisieclubs. Dat lukt je niet als je op de counter speelt hoor.
Jawel ook daar. Kijk anders even naar de tegendoelpunten in die wedstrijden. Allemaal counters. Tegen Ajax uit stond Cocu al aan het roer. Toen werd het, zoals ik al eerder meldde, steeds afwachtender.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen Excelsior ja, maar tegen Feyenoord, Ajax, AZ etc niet hoor.
Ja ik zat al te kijken, was ik destijds best blind ja.. Ik dacht echt dat we alleen maar uit een counter scoorde tegen Feyenoord, AZ etc.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel ook daar. Kijk anders even naar de tegendoelpunten in die wedstrijden. Allemaal counters. Tegen Ajax uit stond Cocu al aan het roer. Toen werd het, zoals ik al eerder meldde, steeds afwachtender.
Gewoon je smoel dichthouden als je niks anders te melden hebt dan dat ofquote:Op zondag 15 juli 2012 13:58 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet, ti's hier geen noord-korea dus ik mag gewoon mijn mening over deze verderfelijke voetbalclub uitten. En nu je bek dicht tegen mij kleine mufkut.
Ik heb een hekel aan HMF en ajacied4lf is nou ook niet bepaald mijn favoriet om het zo maar eens te zeggen, maar met dergelijke uitspraken hoor je tot het uitschot van fok en verdien je het niet eens om met respect te worden behandeld. Het zou tevens fijn zijn als al dat gezeik hier eens op zou houden, maar blijkbaar mag het allemaal maar onder het mom "menings uiting". Daar hebben de facisten van de PVV ook last van, maar dat is weer een ander topic.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:54 schreef Hazzard het volgende:
Haha dat is wel grappig inderdaad, maar psv blijft het kankergezwel onder de nederlandse voetbalclubs.
Dan hebben ze Narsingh straks voor niets gekocht.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gewoon Toivonen, Wijnaldum, Matavz verkopen.
We moeten kampioen worden. Als je dan spelers die dat niveau nog niet gewend zijn in het diepe gooien gaat dat niet gebeuren..quote:Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hopelijk doet PSV nog wat spelers in de verkoop. Ik wil graag wat jeugdige spelers zien. Ritzmaier, van Ooijen, Depay, Locadia. Die kunnen alle 4 het niveau aan. Als je dan nog Zoet ook had gehouden. Had je makkelijk met 5 jeugdspelers in de basis kunnen spelen dit jaar.
Gewoon Toivonen, Wijnaldum, Matavz verkopen.
Andere spitsen hebben geen voorzet nodig oid?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Dab hebben ze Narsingh straks voor niets gekocht.
Lens en Narsingh kunnen samen ook wel goed spelen toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Dab hebben ze Narsingh straks voor niets gekocht.
Dat was juist het makke. Eeuwig tikken in een veel te laag tempo en zonder een gaatje te vinden. En dan Mano en Pieters die rechts- en linksbuiten stonden te spelen. Marcelo en Bouma stonden op de middellijn te te kijken. Bouma kon het niet belopen en Marcelo stond altijd lucht te dekken. Steekballetje of balletje er over heen en het was weer raak. Nee, ik heb er vertrouwen in dat Advocaat niet zo naïef gaat spelen en dat die het zaakje defensief wel op de rit krijgt.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik zat al te kijken, was ik destijds best blind ja.. Ik dacht echt dat we alleen maar uit een counter scoorde tegen Feyenoord, AZ etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |