Dat hebben ze ook naar mijn mening.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Dab hebben ze Narsingh straks voor niets gekocht.
Echt waardeloos van Eredivisie Live. Andere flutwedstrijdjes worden wel uitgezonden.quote:PSV begint om 15.30 uur aan de eerste oefenwedstrijd tegen een tegenstander van niveau tegen RC Genk. Het duel is nergens live op tv te bekijken, er is dus ook geen stream. Op dit moment is het nog niet bekend of het duel ergens via de radio te volgen is.
FC Emmen - Twente wel gisterenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt waardeloos van Eredivisie Live. Andere flutwedstrijdjes worden wel uitgezonden.
herhaling FA cup en nu herhalen EL..quote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt waardeloos van Eredivisie Live. Andere flutwedstrijdjes worden wel uitgezonden.
Waar is Toivonen trouwens?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
OPSTELLING PSV: Tyton, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Strootman, Matavz, Wijnaldum, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems.
WISSELSPELERS PSV: Waterman, Zanka, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Depay, Manolev, Ritzmaier.
Sterkste opstelling lijkt mij(Depay kan je ook nog aan denken)\
En Zanka voor Bouma
quote:
twitter:PSV twitterde op zondag 15-07-2012 om 14:45:50Overigens is Ola Toivonen niet mee hier in België, hij sloot gisteren pas aan bij de selectie en had vandaag een eigen programma. #genpsv reageer retweet
ohquote:Op zondag 15 juli 2012 14:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]twitter:PSV twitterde op zondag 15-07-2012 om 14:45:50Overigens is Ola Toivonen niet mee hier in België, hij sloot gisteren pas aan bij de selectie en had vandaag een eigen programma. #genpsv reageer retweet
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Hutch - Marcelo - Bouma - Willems
van Bommel
Wijnaldum - Strootman
Lens - Matavz - Mertens
Zoiets zal het zijn.
In volgorde dus.*twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 14:45:01#PSV tegen #Genk in volgorde: Tyton; Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems; Wijnaldum, Van Bommel, Strootman; Lens, Matavz, Mertens #genpsv reageer retweet
twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 15-07-2012 om 14:54:10RT @RikElfrink: #Narsingh sluit na geschikte keuring en afronden details dinsdag bij #PSV aan, morgen is de selectie vrij. reageer retweet
En Ola, en Lensie.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:15 schreef MRN89 het volgende:
Nu nog hopen dat Manolev verkocht gaat worden
Alleen Manolev is goed.quote:
Hij is geweldig.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:43 schreef Devv het volgende:
Ik vind Manolev ook wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |