Ik zei toch dat amrabat boos wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Amrabat mag dan lekker ballen bij FC corrupt..
Ik had het ook nog nergens gelezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zei toch dat amrabat boos was
Het lijkt verdomme Spanje wel!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die Turkse clubs tonen wel altijd weer aan dat ze lekker betrouwbaar zijn met betrekking tot contractueel afgesproken dingen. Transfersom overmaken? Geen zin in. percentage bij doorverkoop? gaan we jullie echt niet geven.
quote:Sevilla: 'laat de zaak maar door sporttribunaal beslissen'
13 juli 2012
Sevilla reageert vooralsnog nauwelijks in Spaanse media op de aantijgingen van PSV, waarover ook in de Spaanse media uitgebreid is bericht. Alleen de voorzitter van de Spaanse club reageerde kort op de harde woorden van PSV over de wanbetaling van Sevilla bij de transfer van Arouna Kone. Volgens hem zal dat in de rechtbank moeten worden besproken.
PSV Netwerk
"Sevilla heeft een andere interpretatie van de contractvoorwaarden. Het sporttribunaal zal wel beslissen, zoals al eerder gebeurde. Bijvoorbeeld in het geval van Keita werden wij in het gelijk gesteld', zo verwees hij naar een eerdere transfer van Sevilla.
PSV Netwerk
De exacte clausule in de overeenkomst tussen PSV en Sevilla is niet bekend. PSV zou nog een bedrag van 2 miljoen euro tegoed hebben. PSV stelt: 'Contractueel is destijds bepaald dat Sevilla te allen tijde dat bedrag moet betalen aan PSV, als de speler getransfereerd zou worden of als zijn contractperiode afgelopen zou zijn.' Afgaande op berichten in Spaanse media zou Sevilla claimen dat deze betaling niet van toepassing zou zijn omdat Kone na zijn aflopende contract bij Sevilla na 5 jaar naar Levante vertrok.
Gewoon deze jongen halen bij Jong PSV zetten.. Straks koopt PSV hem voor 7 miljoen in de toekomstquote:Volgens Voetbal International kan Mark Diemers rekenen op flink wat aandacht van verschillende clubs. Zo zouden FC Groningen, FC Utrecht, AZ en het Italiaanse Udinese interesse hebben in de achttienjarige middenvelder van SC Cambuur. De tiener wil zelf naar de Eredivisie overstappen, terwijl zijn werkgever bij een verkoop de wens heeft om de middenvelder te huren.
FC Groningen is hoopvol gestemd over het binnenhalen van Diemers. "Wij zien in hem een zeer talentvolle speler voor de toekomst", zegt technisch manager Henk Veldmate. "Wij weten dat er onder meer ook Italiaanse belangstelling is, maar we zijn in gesprek met Cambuur."
Diemers, die nog geen officiële speelminuten maakte in het eerste elftal van Cambuur, doorliep de gezamenlijke opleiding van FC Groningen en SC Cambuur en zit pas sinds dit jaar bij de selectie van de Leeuwarders. Hier kwam hij terecht omdat hij voor de fusie van de twee voetbalscholen al bij Cambuur onder contract stond.
quote:“Als ze vasthouden aan twintig procent, gaat de deal misschien niet door. Dan is niemand blij. Want dan vangt Kayserispor geen geld, krijgt PSV geen cent en kan ik mijn droomtransfer naar Galatasaray vergeten. Ik wil niet dat PSV mijn loopbaan nu gaat verpesten”, aldus Amrabat. De tien procent waar hij zelf recht op zou hebben, een bedrag van om en nabij de 800.000 euro, heeft hij ook al laten varen. Veel geld, weet Amrabat.
Aparte kijk op de zaak inderdaad. Als Gala hem zo graag wil hebben dan betalen ze trouwens die 6 ton ook nog wel, anders is het jammer voor hem. Mag toch hopen dat PSV hierin niet toegeeft...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Amrabat moet boos zijn op zijn club, niet op PSV. Wat een lozer ook weer. Tering.
Boze Amrabat maak je wel zelden meequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zei toch dat amrabat boos was
http://www.omroepbrabant.(...)d+Tim+Matavz+af.aspxquote:PSV heeft een miljoenenbod op spits Tim Matavz afgewezen. Dat zegt de zaakwaarnemer van Matavz vrijdag op de site van het Eindhovens Dagblad. Het zou om een bedrag gaan van meer dan zeven miljoen euro.
PSV denkt Narsingh al te hebben zo te zienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Als het hier al heeft gestaan, sorry... Maar;
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)d+Tim+Matavz+af.aspx
Ik wist ook niet wat ik las.quote:
Dit snap ik niet. PSV betaald toch niet voor deze transfer? Het is alleen zo dat ze geld krijgen als de deal doorgaat. Of mis ik nou iets?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lachwekkend dat een spelers denkt dat zijn oude club wel even bijspringt
Dat klopt. Amrabat wil dat PSV afziet van de 20% maar Amrabat moet eerder bij Kayserispor klagen dan bij PSV. Er is gewoon een contract afgesloten waarbij het transferbedrag lager zou uitkomen maar PSV later bij een doorverkoop wel aanspraak zou maken op 20% van dat bedrag, Kayserispor heeft hiermee ingestemd en leek hun destijds een mooie deal. Maar nu blijken ze dik te kunnen cashen en willen het volledige transferbedrag. Snap ook niet waarom Amrabat nu boos is op PSV, hij moet juist boos zijn op zijn eigen club dat op een smerige manier iets waar harde afspraken over zijn gemaakt wil omzeilen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. PSV betaald toch niet voor deze transfer? Het is alleen zo dat ze geld krijgen als de deal doorgaat. Of mis ik nou iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |