abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:03:53 #276
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_114165758
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Amrabat mag dan lekker ballen bij FC corrupt.. :W
Ik zei toch dat amrabat boos was :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_114165833
Labyrat en Amrarat.
Land of the free. Home of the brave.
pi_114165866
Amrabat moet boos zijn op zijn club, niet op PSV. Wat een lozer ook weer. Tering.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_114165880
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik had het ook nog nergens gelezen.
Kon/kan het me eigenlijk ook totaal niet voorstellen 8)7
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:06:52 #280
189963 nubreektmijnklomp
pi_114165908
Die Turkse clubs tonen wel altijd weer aan dat ze lekker betrouwbaar zijn met betrekking tot contractueel afgesproken dingen. Transfersom overmaken? Geen zin in. percentage bij doorverkoop? gaan we jullie echt niet geven.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_114165928
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die Turkse clubs tonen wel altijd weer aan dat ze lekker betrouwbaar zijn met betrekking tot contractueel afgesproken dingen. Transfersom overmaken? Geen zin in. percentage bij doorverkoop? gaan we jullie echt niet geven.
Het lijkt verdomme Spanje wel!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:07:42 #282
189963 nubreektmijnklomp
pi_114165955
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:07 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het lijkt verdomme Spanje wel!
Zo ver wilde ik nou ook nog niet gaan.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_114166003
Eigenlijk niks nieuws dus. Alleen onvoorstelbaar dat de FIFA/UEFA/CAS dit allemaal toelaat.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114166133
quote:
Sevilla: 'laat de zaak maar door sporttribunaal beslissen'

13 juli 2012

Sevilla reageert vooralsnog nauwelijks in Spaanse media op de aantijgingen van PSV, waarover ook in de Spaanse media uitgebreid is bericht. Alleen de voorzitter van de Spaanse club reageerde kort op de harde woorden van PSV over de wanbetaling van Sevilla bij de transfer van Arouna Kone. Volgens hem zal dat in de rechtbank moeten worden besproken.
PSV Netwerk
"Sevilla heeft een andere interpretatie van de contractvoorwaarden. Het sporttribunaal zal wel beslissen, zoals al eerder gebeurde. Bijvoorbeeld in het geval van Keita werden wij in het gelijk gesteld', zo verwees hij naar een eerdere transfer van Sevilla.
PSV Netwerk
De exacte clausule in de overeenkomst tussen PSV en Sevilla is niet bekend. PSV zou nog een bedrag van 2 miljoen euro tegoed hebben. PSV stelt: 'Contractueel is destijds bepaald dat Sevilla te allen tijde dat bedrag moet betalen aan PSV, als de speler getransfereerd zou worden of als zijn contractperiode afgelopen zou zijn.' Afgaande op berichten in Spaanse media zou Sevilla claimen dat deze betaling niet van toepassing zou zijn omdat Kone na zijn aflopende contract bij Sevilla na 5 jaar naar Levante vertrok.
pi_114167094
Wie is eigenlijk verantwoordelijk voor al deze transfers waar we geen geld voor krijgen?
pi_114167542
quote:
Volgens Voetbal International kan Mark Diemers rekenen op flink wat aandacht van verschillende clubs. Zo zouden FC Groningen, FC Utrecht, AZ en het Italiaanse Udinese interesse hebben in de achttienjarige middenvelder van SC Cambuur. De tiener wil zelf naar de Eredivisie overstappen, terwijl zijn werkgever bij een verkoop de wens heeft om de middenvelder te huren.
FC Groningen is hoopvol gestemd over het binnenhalen van Diemers. "Wij zien in hem een zeer talentvolle speler voor de toekomst", zegt technisch manager Henk Veldmate. "Wij weten dat er onder meer ook Italiaanse belangstelling is, maar we zijn in gesprek met Cambuur."
Diemers, die nog geen officiële speelminuten maakte in het eerste elftal van Cambuur, doorliep de gezamenlijke opleiding van FC Groningen en SC Cambuur en zit pas sinds dit jaar bij de selectie van de Leeuwarders. Hier kwam hij terecht omdat hij voor de fusie van de twee voetbalscholen al bij Cambuur onder contract stond.
Gewoon deze jongen halen bij Jong PSV zetten.. Straks koopt PSV hem voor 7 miljoen in de toekomst
pi_114167550
quote:
“Als ze vasthouden aan twintig procent, gaat de deal misschien niet door. Dan is niemand blij. Want dan vangt Kayserispor geen geld, krijgt PSV geen cent en kan ik mijn droomtransfer naar Galatasaray vergeten. Ik wil niet dat PSV mijn loopbaan nu gaat verpesten”, aldus Amrabat. De tien procent waar hij zelf recht op zou hebben, een bedrag van om en nabij de 800.000 euro, heeft hij ook al laten varen. Veel geld, weet Amrabat.
_O-
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:47:44 #288
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_114167775
Amrabat wat een mongool :')

PSV moet lekker voet bij stuk houden en geen cm toegeven.
Afspraak is afspraak.
Altijd wat met die Marokkanen (El Ham , Labyad , Amrabat)
Ik ben inmiddels overleden
pi_114167895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Amrabat moet boos zijn op zijn club, niet op PSV. Wat een lozer ook weer. Tering.
Aparte kijk op de zaak inderdaad. Als Gala hem zo graag wil hebben dan betalen ze trouwens die 6 ton ook nog wel, anders is het jammer voor hem. Mag toch hopen dat PSV hierin niet toegeeft...
pi_114168016
Zijn eigen clubje moet geloof ik NAC ook nog betalen.. Lekker hoor
pi_114168040
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Boze Amrabat maak je wel zelden mee :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:10:42 #292
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_114168865
Als het hier al heeft gestaan, sorry... Maar;

quote:
PSV heeft een miljoenenbod op spits Tim Matavz afgewezen. Dat zegt de zaakwaarnemer van Matavz vrijdag op de site van het Eindhovens Dagblad. Het zou om een bedrag gaan van meer dan zeven miljoen euro.
http://www.omroepbrabant.(...)d+Tim+Matavz+af.aspx
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_114169589
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Als het hier al heeft gestaan, sorry... Maar;

[..]

http://www.omroepbrabant.(...)d+Tim+Matavz+af.aspx
PSV denkt Narsingh al te hebben zo te zien
pi_114170857
Vraag me sowieso af of Dickie wel van plan is om met Matavz te gaan spelen..
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:03:58 #295
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_114173974
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

_O-
Ik wist ook niet wat ik las.

Is hij nou zo verschrikkelijk dom? :')
Altijd wat met die marokkanen.(niet allemaal :') )

Dat antigeneraliseerzinnetje :')
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:33:56 #296
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_114175458
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lachwekkend dat een spelers denkt dat zijn oude club wel even bijspringt :')
Dit snap ik niet. PSV betaald toch niet voor deze transfer? Het is alleen zo dat ze geld krijgen als de deal doorgaat. Of mis ik nou iets?
pi_114175728
Ambrabat :')
pi_114175745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dit snap ik niet. PSV betaald toch niet voor deze transfer? Het is alleen zo dat ze geld krijgen als de deal doorgaat. Of mis ik nou iets?
Dat klopt. Amrabat wil dat PSV afziet van de 20% maar Amrabat moet eerder bij Kayserispor klagen dan bij PSV. Er is gewoon een contract afgesloten waarbij het transferbedrag lager zou uitkomen maar PSV later bij een doorverkoop wel aanspraak zou maken op 20% van dat bedrag, Kayserispor heeft hiermee ingestemd en leek hun destijds een mooie deal. Maar nu blijken ze dik te kunnen cashen en willen het volledige transferbedrag. Snap ook niet waarom Amrabat nu boos is op PSV, hij moet juist boos zijn op zijn eigen club dat op een smerige manier iets waar harde afspraken over zijn gemaakt wil omzeilen.

Mocht hij transfervrij zijn contract uitdienen zal PSV helemaal niks ontvangen maar is niet aan de orde.
Land of the free. Home of the brave.
pi_114178627
Amrabat heeft een bal verkeerd op zijn hoofd gehad denk ik...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114178834
Hopelijk leert PSV ook eens dat ze goed moeten bedenken met welke clubs ze dit soort deals sluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')