5 Miljoen + percentage bij doorverkoop is wat Feyenoord vroeg, en PSV heeft dat betaalt. Simpel gezegd is dat niets meer dan op tijd voor het laatste product x bij de AH zijn. Ik kan dat geen prestatie van Brands noemen. En Heerenveen kreeg Ajax kennelijk niet op een acceptabel bedrag. Het verschil daar was 6 ton.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aangezien hij vorig jaar de hoofdprijs betaalde voor Wijnaldum die op het punt stond om naar Twente te gaan. Helaas kwam Brands met 5 miljoen aanzetten en Gini koos voor PSV. Ongeveer dezelfde situatie nu, hij wacht nu af en Heerenveen denkt ook de hoofdprijs (6 miljoen) te kunnen vragen. Ajax haakt af en PSV haalt hem voor 4.1, opzich best netjes.
Nee, kunnen ze naar het schijnt niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan Barça gewoon hun B-Team opstellen,
PSV heeft bij geen enkele speler een doorverkoop percentage. Wijnaldum dus ook niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
5 Miljoen + percentage bij doorverkoop is wat Feyenoord vroeg, en PSV heeft dat betaalt.
quote:
Grappenmaker ben jij. Je kende die Deulofeu niet eens tot een paar dagen/uren terug.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan Barça gewoon hun B-Team opstellen,
Deulofeu dolt de rechtsback van Eindhoven dan hélemaal gek
Bij Narsingh is afgesproken dat Heerenveen een bonus krijgt als PSV de Champions League bereikt. Was destijds ook met Matavz afgesproken dat Groningen dan nog een extra bedrag zou krijgen (maar die zijn ze misgelopen).quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
5 Miljoen + percentage bij doorverkoop is wat Feyenoord vroeg, en PSV heeft dat betaalt. Simpel gezegd is dat niets meer dan op tijd voor het laatste product x bij de AH zijn. Ik kan dat geen prestatie van Brands noemen. En Heerenveen kreeg Ajax kennelijk niet op een acceptabel bedrag. Het verschil daar was 6 ton.
Wat de detail zijn ben ik niet mee bekend. Was die 4,1 een vast bedrag en wilde Ajax niet verder gaan dan 3,5? Ik weet het niet. En daarom is het ook niet duidelijk of Brands nu wel of geen goede prestatie heeft geleverd in deze. Bij het gros van de transfers heeft hij gewoon voldaan aan de vraagprijs. Alleen bij Matavz niet (waar hij geholpen werd door de omstandigheden) en nu dus bij Narsingh waar vooralsnog te weinig bekend over is. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal erachter. Eerst vragen ze 6 miljoen, en vervolgens nemen ze met meer dan 30% minder minder genoegen. Of zal Heerenveen ook uitgenodigd worden op dat toernooi?
Zie o.m. http://www.telegraaf.nl/t(...)_toekomst_PSV__.htmlquote:Op zondag 15 juli 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV heeft bij geen enkele speler een doorverkoop percentage. Wijnaldum dus ook niet.
Ok, dus het blijft dan niet bij die 4,1 miljoen.....quote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bij Narsingh is afgesproken dat Heerenveen een bonus krijgt als PSV de Champions League bereikt. Was destijds ook met Matavz afgesproken dat Groningen dan nog een extra bedrag zou krijgen (maar die zijn ze misgelopen).
Als PSV weer 3e wordt wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, dus het blijft dan niet bij die 4,1 miljoen.....
Haha, maar daar ga ik niet van uit. En ik mag toch hopen dat ze dat aan de Frederiklaan ook niet doen.quote:
Bron?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bij Narsingh is afgesproken dat Heerenveen een bonus krijgt als PSV de Champions League bereikt. Was destijds ook met Matavz afgesproken dat Groningen dan nog een extra bedrag zou krijgen (maar die zijn ze misgelopen).
http://www.ed.nl/sport/ps(...)nsdag-al-bij-PSV.ecequote:
quote:Narsingh is gehaald voor een bedrag tussen de 4 en 4,5 miljoen euro. In het contract tussen PSV en Heerenveen is een clausule opgenomen waarin Heerenveen een extraatje kan krijgen bij plaatsing van PSV voor de Champions League.
Dat was vorig jaar ook het geval bij de komst van Tim Matavz van FC Groningen. Uiteindelijk plaatste PSV zich niet, waardoor de bonus niet doorging voor de Groningers.
Dat is het ED, die zeiden in eerste instantie ook dat de transfersom 4,5 miljoen was en daarna werd via Slegers bekend dat het 4,1 miljoen was. Ik wacht wel even totdat Slegers het bevestigd, die heeft toch iets betere bronnen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)nsdag-al-bij-PSV.ece
[..]
Die extra inkomsten gaat Heerenveen dus mislopen. Dat clubs daar nog intrappen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)nsdag-al-bij-PSV.ece
[..]
Ja, dat elke speler verplicht met de collectebus langs de deuren moet.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Slop(directeur van Ajax) heeft al aangegeven dat er zo'n 9 miljoen aan extra kosten komen als alle plannen van de politiek doorgaan.
Heeft Brands en/of Sanders hier al wat over gezegd hoe dat met PSV zit?
Ook 5mioquote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Slop(directeur van Ajax) heeft al aangegeven dat er zo'n 9 miljoen aan extra kosten komen als alle plannen van de politiek doorgaan.
Heeft Brands en/of Sanders hier al wat over gezegd hoe dat met PSV zit?
Die actie van Willemsquote:Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En de samenvatting is binnen.
http://www.psv.tv/index.p(...)d&utm_medium=twitter
Een panna maken met een hakje en zo iemand uitspelen. Daarna werd hij hard onderuitgekegeld door een andere speler van Gent -> geel.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wat doet ie?Kan het nu niet bekijken.
Hakje achter zijn standbeen langs, tussen zijn eigen tenen door en dan door de benen van drie verdedigers van Genk.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wat doet ie?Kan het nu niet bekijken.
Wat een ongelooflijke eindbaas is het ook hè?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een panna maken met een hakje en zo iemand uitspelen. Daarna werd hij hard onderuitgekegeld door een andere speler van Gent -> geel.
Haat je mij ookquote:Op zondag 15 juli 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wil hier even mededelen dat, zolang er figuren zijn die voor PSV zijn, die de slowchat verneuken, ik alles in werking zal stellen om deze reeks te ontsporen.
Uitzonderingen op deze regel zijn bijvoorbeeld Geo4Kant en Lange_Lans. Ook die relatief nieuwe usert is goed te doen, waarvan iedereen zegt dat het DAM is.
Bedankt voor de mededeling man. Zat ik echt op te wachten.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wil hier even mededelen dat, zolang er figuren zijn die voor PSV zijn, die de slowchat verneuken, ik alles in werking zal stellen om deze reeks te ontsporen.
Uitzonderingen op deze regel zijn bijvoorbeeld Geo4Kant en Lange_Lans. Ook die relatief nieuwe usert is goed te doen, waarvan iedereen zegt dat het DAM is.
Weet ik niet, ik praatte niet echt met hem. Volgens mij praatte we wel eens.quote:
Het geeft jullie de mogelijkheid permanent van me af te zijn; roep die blafkankerdebielen terug uit de slowchat en je bent van me af. Zó simpel is het!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling man. Zat ik echt op te wachten.
Volgens mij was jij best wel een chille usert als ik 't me goed herinner. Maar we zullen 't merken.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik praatte niet echt met hem. Volgens mij praatte we wel eens.
Ben jij Caland dan?
Of jij komt gewoon niet meer in de slowchat, hoef je je niet te ergeren en ik denk niet dat iemand je gaat missen. Probleem opgelost.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het geeft jullie de mogelijkheid permanent van me af te zijn; roep die blafkankerdebielen terug uit de slowchat en je bent van me af. Zó simpel is het!
Sfeer was idd 2 weken geleden beter.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of jij komt gewoon niet meer in de slowchat, hoef je je niet te ergeren en ik denk niet dat iemand je gaat missen. Probleem opgelost.
Ach gut, meneer eist gezag op een forumquote:Op zondag 15 juli 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het geeft jullie de mogelijkheid permanent van me af te zijn; roep die blafkankerdebielen terug uit de slowchat en je bent van me af. Zó simpel is het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |