Ajax gaat met dit beleid gewoon de komende jaren goede zwarte cijfers schrijvenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Teveel voor een 1 jarig contract.
En blijkbaar werkt het beleid wel, want 2 keer kampioen in 2 jaar + PSV geeft 30 miljoen uit en bereikt weer niks.
En pakt de komende vijf jaar 3 kampioenschappen. Feijenoord de overige twee, waar de neusjes 2e worden. Dealkthxbye.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat met dit beleid gewoon de komende jaren goede zwarte cijfers schrijven![]()
Als jullie een fatsoenlijke spits hebben, wil ik verder pratenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En pakt de komende vijf jaar 3 kampioenschappen. Feijenoord de overige twee, waar de neusjes 2e worden. Dealkthxbye.
We hebben twee heel fatsoenlijke spitsenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jullie een fatsoenlijke spits hebben, wil ik verder praten
Guidetti is momenteel niet realistisch volgens mij..quote:Op zondag 15 juli 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben twee heel fatsoenlijke spitsen. En dalijk nog Guidetti derbij
Maar wel al meegebald met NL elftal ondertussen en de meeste assists (+doelpunten) vd eredivisie.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4.1 miljoen voor speler met 1-jaarcontract, te bestempelen als 'leuk' talent met één goed seizoen.
quote:[..]
2 keer kampioen?Verder heeft Ajax hem niet écht nodig.
Ik bedoel het beleid dat ze dus sinds dit jaar ingevoerd hebben. Met Overmars. De berichten dat ze hun poot stijf houden.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Teveel voor een 1 jarig contract.
En blijkbaar werkt het beleid wel, want 2 keer kampioen in 2 jaar + PSV geeft 30 miljoen uit en bereikt weer niks.
Prima dat Ajax dat doet, 6 ton + zo'n salaris is geen grap, en ze + ik ben er niet verzekerd van dat Narsingh bij Ajax gaat werken. Veel meer dan zijn snelheid heeft hij niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik bedoel het beleid dat ze dus sinds dit jaar ingevoerd hebben. Met Overmars. De berichten dat ze hun poot stijf houden.
Dus zgn 3,5mio bieden en het dus stuk laten lopen op 6 ton. Lijkt mij het niet echt waard.
Maar goed, moeten nog maar eerst kijken of hij gaat slagen. Als hij straks op de bank beland is 4,1 mio inderdaad veels te veel geld.
Het grote PSV topic #601: Amraratquote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied volgens mij.
Wie maakt zich druk?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel Ajacieden gefrustreerd zijn, ze vonden hem toch niet goed dus waar maken ze zich druk om vraag ik me af?
quote:Update 15 juli 13:40 uur - SC Heerenveen bevestigt akkoord met PSV over Narsingh
PSV kan ieder moment de komst van Luciano Narsingh wereldkundig gaan maken. In de Leeuwarder Courant bevestigt Johan Hansma, technisch directeur van de Friese club, dat er inmiddels sprake is van een akkoord tussen de clubs. “Narsingh wilde niet bijtekenen bij SC Heerenveen. Wij wilden geen risico lopen dat hij volgend jaar transfervrij de deur uit zou lopen”, zei hij zondag.
Mag je dan nog mee posten op voetbalzone na je 14de verjaardag?quote:
Dan is het te hopen dat Matavz zijn overgewicht nog even houdtquote:
Ik heb een IPban daar, waarheid kunnen ze niet aan daar helaasquote:Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag je dan nog mee posten op voetbalzone na je 14de verjaardag?
Marokkanen = negers?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wooh, Bedenk me net dat PSV opeens veel kale negers in het team heeft.
Als Dadelijk Waterman nog een basisplaats krijgt heeft de commentator een serieus probleem![]()
Waterman,Hutch,Zanka,Marcelo,Willems,Wijnaldum,Depay,Locadia,Lens,Narsingh..
Mooi man.
Dat lijkt me knap lastig ja. die man in het doel met een compleet ander shirt dan de overige 10 herkennen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wooh, Bedenk me net dat PSV opeens veel kale negers in het team heeft.
Als Dadelijk Waterman nog een basisplaats krijgt heeft de commentator een serieus probleem![]()
Waterman,Hutch,Zanka,Marcelo,Willems,Wijnaldum,Depay,Locadia,Lens,Narsingh..
Mooi man.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me knap lastig ja. die man in het doel met een compleet ander shirt dan de overige 10 herkennen.
Wat is daar moeilijk aan? Ik heb ook nog accounts uit 2003 en 2004.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uh, ja.
Kloon die 2 jaar langer actief is op deze site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |