abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2012 @ 13:55:53 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114226900
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wooh, Bedenk me net dat PSV opeens veel kale negers in het team heeft.
Als Dadelijk Waterman nog een basisplaats krijgt heeft de commentator een serieus probleem :')

Waterman,Hutch,Zanka,Marcelo,Willems,Wijnaldum,Depay,Locadia,Lens,Narsingh..

:D Mooi man.
Dat lijkt me knap lastig ja. die man in het doel met een compleet ander shirt dan de overige 10 herkennen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114226913
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat lijkt me knap lastig ja. die man in het doel met een compleet ander shirt dan de overige 10 herkennen.
_O-
pi_114226945
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je eigen kloon grappig vinden :D
Uh, ja.

Kloon die 2 jaar langer actief is op deze site. :Y
★★★
pi_114226974
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Uh, ja.

Kloon die 2 jaar langer actief is op deze site. :Y
Wat is daar moeilijk aan? Ik heb ook nog accounts uit 2003 en 2004.
pi_114226979
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je eigen kloon grappig vinden :D
Moest er ook om lachen.. Erop reageren is dan weer een stuk moeilijker.. :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114227056
Waar is nu Tyron die beweerde dat Narsingh de voorkeur voor Ajax al had uitgesproken?
Land of the free. Home of the brave.
pi_114227316
Wat een hoop jaloezie en afgunst weer. Tot 5 augustus :W
pi_114227652
Pff. Vind ik niet zo een handige aankoop. Narsingh moet van eigen helft gelanceerd worden. Als je kijkt dat PSV vorig seizoen het meeste van elke eredivisie club op de helft van de tegenstander heeft gespeeld, dan moet Advocaat wel heel erg rigoreus ingrijpen. Daarnaast kreeg Narsingh ook nog eens heel regelmatig een steekbal van Djuricic. Nu ben ik heel erg fan van die laatste dus niet helemaal objectief, maar wie moet die steekpass bij PSV gaan geven? Wijnaldum kan dat niet. Bommel staat te ver naar achter en Strootman staat aan de verkeerde kant. De Hutch zie ik het ook niet doen. Nee, ik ben ban dat dit geen goede aankoop is. Is ook niet helemaal Advocaats manier van spelen. Meestal speelt hij met een buitenspeler en aan de andere kant laat hij het open. Zodoende kunnen daar steeds mensen in duiken. Heel moeilijk te verdedigen. Met een uitzakkende Lens in de spits had dat volgens mij heel goed kunnen werken.
  zondag 15 juli 2012 @ 14:16:28 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114227657
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Prima dat Ajax dat doet, 6 ton + zo'n salaris is geen grap, en ze + ik ben er niet verzekerd van dat Narsingh bij Ajax gaat werken. Veel meer dan zijn snelheid heeft hij niet.
Past ook beter bij PSV denk ik. Dickie zal wel veredeld countervoetbal gaan spelen. Bij het spel van Ajax moet je toch wat meer in de kleine ruimte kunnen, en dat zie ik niet zo in narsingh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114227693
quote:
Als je zo speelt, dan is het idd een geweldige speler. Maar ik zie een tegenstander van Ajax niet met zoveel ruimte in de rug spelen.

Ook voor PSV zal het een twijfel zijn, maar we zullen zien.
★★★
pi_114227702
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Past ook beter bij PSV denk ik. Dickie zal wel veredeld countervoetbal gaan spelen. Bij het spel van Ajax moet je toch wat meer in de kleine ruimte kunnen, en dat zie ik niet zo in narsingh.
Daarom moet Ajax voor Assaidi gaan, Boerriger op links en Assaidi op rechts.. Sightorson happy ^O^
pi_114227735
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Als je zo speelt, dan is het idd een geweldige speler. Maar ik zie een tegenstander van Ajax niet met zoveel ruimte in de rug spelen.

Ook voor PSV zal het een twijfel zijn, maar we zullen zien.
Hij past perfect bij het spel van Rutten, ben benieuwd of Advocaat ook zo gaat spelen. Dan hoeft Matavz zich iig geen zorgen te maken dat er geen ballen komt. :)
pi_114227811
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij past perfect bij het spel van Rutten, ben benieuwd of Advocaat ook zo gaat spelen. Dan hoeft Matavz zich iig geen zorgen te maken dat er geen ballen komt. :)
Da's onzin. Onder Rutten werd het tikken op de helft van de tegenstander tot in de eeuwigheid doorgevoerd. Dat was tikken zonder idee. Prachtig positiespel af en toe, maar het leidde nooit ergens toe.
pi_114227890
quote:

[..]

Nee, hij past perfect in het spel van Dickie. Bij het counteren kan hij zijn snelheid goed gebruiken.
Het enige is is dat waar hij vorig jaar nog een half veld richting de achterlijn kreeg, dit dit jaar nog maar 5 meter zal zijn.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114227902
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Da's onzin. Onder Rutten werd het tikken op de helft van de tegenstander tot in de eeuwigheid doorgevoerd. Dat was tikken zonder idee. Prachtig positiespel af en toe, maar het leidde nooit ergens toe.
Geen onzin, als je eens nagaat hoevaak lens op recht de bal kon geven op Matavz na een counter. Rutten speelde meer op de counter, dat zag je gewoon duidelijk. Alleen lukte het bijna nooit als het gewoon zo lang duurde om de bal naar voren te krijgen. De schuldige hieraan waren Isak. Als hij de bal had, twijfelde hij zo lang dat de tegenstander al goed stond en dan pas de bal rondspeelde. Marcelo, die als een kip zonder kop alle kanten opgaat behalve naar voren etc.
pi_114227955
quote:

[..]

Uhh, nee. Het spel was Rutten was juist niet geschikt. Dat van Advo is beter, wel laf. ;)
★★★
pi_114227973
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Geen onzin, als je eens nagaat hoevaak lens op recht de bal kon geven op Matavz na een counter. Rutten speelde meer op de counter, dat zag je gewoon duidelijk. Alleen lukte het bijna nooit als het gewoon zo lang duurde om de bal naar voren te krijgen. De schuldige hieraan waren Isak. Als hij de bal had, twijfelde hij zo lang dat de tegenstander al goed stond en dan pas de bal rondspeelde. Marcelo, die als een kip zonder kop alle kanten opgaat behalve naar voren etc.
Die voorzet kwam ik 95% van de gevallen van Manolev. Pas onder Cocu werd iets meer op de counter gespeeld. PSV heeft vorig seizoen het meeste op de helft van de tegenstander gespeeld van alle eredivisieclubs. Dat lukt je niet als je op de counter speelt hoor.
pi_114228005
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die voorzet kwam ik 95% van de gevallen van Manolev. Pas onder Cocu werd iets meer op de counter gespeeld. PSV heeft vorig seizoen het meeste op de helft van de tegenstander gespeeld van alle eredivisieclubs. Dat lukt je niet als je op de counter speelt hoor.
Tegen Excelsior ja, maar tegen Feyenoord, Ajax, AZ etc niet hoor.
pi_114228061
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Tegen Excelsior ja, maar tegen Feyenoord, Ajax, AZ etc niet hoor.
Jawel ook daar. Kijk anders even naar de tegendoelpunten in die wedstrijden. Allemaal counters. Tegen Ajax uit stond Cocu al aan het roer. Toen werd het, zoals ik al eerder meldde, steeds afwachtender.
pi_114228154
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Jawel ook daar. Kijk anders even naar de tegendoelpunten in die wedstrijden. Allemaal counters. Tegen Ajax uit stond Cocu al aan het roer. Toen werd het, zoals ik al eerder meldde, steeds afwachtender.
Ja ik zat al te kijken, was ik destijds best blind ja.. Ik dacht echt dat we alleen maar uit een counter scoorde tegen Feyenoord, AZ etc. ;(
pi_114228188
OPSTELLING PSV: Tyton, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Strootman, Matavz, Wijnaldum, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems.

WISSELSPELERS PSV: Waterman, Zanka, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Depay, Manolev, Ritzmaier.

Sterkste opstelling lijkt mij :) (Depay kan je ook nog aan denken)\
En Zanka voor Bouma
pi_114228220
o god geen Bouma toch :'(
  zondag 15 juli 2012 @ 14:33:34 #144
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_114228234
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:58 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Bepaal jij niet, ti's hier geen noord-korea dus ik mag gewoon mijn mening over deze verderfelijke voetbalclub uitten. En nu je bek dicht tegen mij kleine mufkut.
Gewoon je smoel dichthouden als je niks anders te melden hebt dan dat of
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:54 schreef Hazzard het volgende:
Haha dat is wel grappig inderdaad, maar psv blijft het kankergezwel onder de nederlandse voetbalclubs.
Ik heb een hekel aan HMF en ajacied4lf is nou ook niet bepaald mijn favoriet om het zo maar eens te zeggen, maar met dergelijke uitspraken hoor je tot het uitschot van fok en verdien je het niet eens om met respect te worden behandeld. Het zou tevens fijn zijn als al dat gezeik hier eens op zou houden, maar blijkbaar mag het allemaal maar onder het mom "menings uiting". Daar hebben de facisten van de PVV ook last van, maar dat is weer een ander topic.

Normaal discussieren of oprotten.
Dat zou het motto moeten zijn. ^O^
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zondag 15 juli 2012 @ 14:36:17 #145
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_114228332
Hopelijk doet PSV nog wat spelers in de verkoop. Ik wil graag wat jeugdige spelers zien. Ritzmaier, van Ooijen, Depay, Locadia. Die kunnen alle 4 het niveau aan. Als je dan nog Zoet ook had gehouden. Had je makkelijk met 5 jeugdspelers in de basis kunnen spelen dit jaar.

Gewoon Toivonen, Wijnaldum, Matavz verkopen.
pi_114228376
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dan hebben ze Narsingh straks voor niets gekocht.
pi_114228395
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hopelijk doet PSV nog wat spelers in de verkoop. Ik wil graag wat jeugdige spelers zien. Ritzmaier, van Ooijen, Depay, Locadia. Die kunnen alle 4 het niveau aan. Als je dan nog Zoet ook had gehouden. Had je makkelijk met 5 jeugdspelers in de basis kunnen spelen dit jaar.

We moeten kampioen worden. Als je dan spelers die dat niveau nog niet gewend zijn in het diepe gooien gaat dat niet gebeuren..
Breng ze rustig, dan komt dat vanzelf wel.
  zondag 15 juli 2012 @ 14:38:00 #148
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114228399
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef Devv het volgende:

[..]

Dab hebben ze Narsingh straks voor niets gekocht.
Andere spitsen hebben geen voorzet nodig oid?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114228409
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef Devv het volgende:

[..]

Dab hebben ze Narsingh straks voor niets gekocht.
Lens en Narsingh kunnen samen ook wel goed spelen toch?
pi_114228446
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja ik zat al te kijken, was ik destijds best blind ja.. Ik dacht echt dat we alleen maar uit een counter scoorde tegen Feyenoord, AZ etc. ;(
Dat was juist het makke. Eeuwig tikken in een veel te laag tempo en zonder een gaatje te vinden. En dan Mano en Pieters die rechts- en linksbuiten stonden te spelen. Marcelo en Bouma stonden op de middellijn te te kijken. Bouma kon het niet belopen en Marcelo stond altijd lucht te dekken. Steekballetje of balletje er over heen en het was weer raak. Nee, ik heb er vertrouwen in dat Advocaat niet zo naïef gaat spelen en dat die het zaakje defensief wel op de rit krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')