Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:24 schreef FourTet het volgende:
Ik heb ook maar een account gemaakt hier.
Even een korte intro:
Man, 28 jaar en absoluut geen ervaring met daten. Volgens mij is dit best vreemd en ik denk dat daar maar eens verandering in gebracht moet worden.
Verveld voor mij is dat ik in in het begin best verlegen ben/lijk. Na korte tijd is dit volledig verdwenen. Ik ben slecht in het 'verkopen' van mezelf en het typen van mooie verhalen.
Ik heb een profiel op Pepper, maar zit er aan te denken om misschien ergens anders ook een profiel aan te maken. Ik moet alleen nog even kijken waar ik dat het best kan gaan doen. Het mooie aan Pepper voor mij is dat ik niet een uitgebreid verhaal hoef te typen en mensen toch een indruk kunnen krijgen van wat ik leuk vind enzo.
Mocht iemand tips, vragen o.i.d. hebben dan hoor ik het wel
Goede vraag. Ik ga niet vaak uit ofzo, en als ik uit ga dan maak ik niet zo makkelijk contact met mensen die ik niet ken. Ik heb wel relaties gehad, maar daar ging geen daten aan vooraf ofzo.quote:
Ahh oké, ik leidde daaruit af dat je ook geen relaties hebt gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef FourTet het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ga niet vaak uit ofzo, en als ik uit ga dan maak ik niet zo makkelijk contact met mensen die ik niet ken. Ik heb wel relaties gehad, maar daar ging geen daten aan vooraf ofzo.
Dan nog was dat niet zó gek geweest. Tot voor kort had ik geen enkele relatie-ervaring, terwijl ik wel gedate had, en ik heb nog twee jaar meer op de teller staanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké, ik leidde daaruit af dat je ook geen relaties hebt gehad.
Hier een beetje hetzelfde. Oh het komt vooral door een gebrek aan zlefvertrouwenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan nog was dat niet zó gek geweest. Tot voor kort had ik geen enkele relatie-ervaring, terwijl ik wel gedate had, en ik heb nog twee jaar meer op de teller staan
Nou ja, wel lichtelijk gek, wellicht, maar je snapt mijn punt hopelijk wel
Daar heb ik ook wel last van ben ik bang.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een beetje hetzelfde. Oh het komt vooral door een gebrek aan zlefvertrouwen
Dat is ook ook moeilijk om uitstralen dat je zelfverzekerd overkomt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:43 schreef FourTet het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel last van ben ik bang.
Je moet het dan ook voelen he, werkt veel beter als je lekker in je vel zitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook ook moeilijk om uitstralen dat je zelfverzekerd overkomt.
Inderdaad en dat is wel een probleem bij mij. Het gaat beter dan een aantal jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je moet het dan ook voelen he, werkt veel beter als je lekker in je vel zit
Dat is mooi! Door veel oefenen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad en dat is wel een probleem bij mij. Het gaat beter dan een aantal jaar geleden.
Ja, en problemen uit het verleden een plek leren gevenquote:
Ah, succes.. Keep us postedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en problemen uit het verleden een plek leren geven
Oh leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah, succes.. Keep us posted![]()
Zelf niet zo veel meer gedate.. een vervolgdate op een terrasje en een chocolade/trappist date met D.
Meen je dit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Geen date ofzo maar wel leuk contact via Okcupid met een jonge dame uit Polen.
Ze komt uit Polen niet Afrika of Aziëquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:33 schreef Morera het volgende:
[..]
Meen je dit?![]()
Die vraagt binnen de kortste keren om geld voor haar ticket om je op te zoeken en heeft het dan vervolgens opgemaakt aan problemen met haar familie, om vervolgens om nieuw geld te vragen zodat ze je nu eeeecht kan opzoeken. U bent gewaarschuwd
Je ben duidelijk niet op de hoogte, nouja je bent gewaarschuwdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze komt uit Polen niet Afrika of Azië
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Morera het volgende:
[..]
Je ben duidelijk niet op de hoogte, nouja je bent gewaarschuwd
Oke, ik begrijp wat ze bedoeld en zo dom ben ik nu ook weer niet om zoiets te doenquote:
Don't underestimate the power of hormonen en feromonenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp wat ze bedoeld en zo dom ben ik nu ook weer niet om zoiets te doen
Als de Poolse economie nog even zo door blijft groeien als vrijwel enige in Europa dan hebben ze het over paar jaar daar over Hollandse Hoertjes die die kant op willenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Morera het volgende:
[..]
Je ben duidelijk niet op de hoogte, nouja je bent gewaarschuwd
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Don't underestimate the power of hormonen en feromonen
nope.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Iemand anders trouwens ook probleem dat als je wil inloggen op Paiq je weer terug komt op de inlogpagina? Alleen in inPrivate browsen doet ie het wel.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als de Poolse economie nog even zo door blijft groeien als vrijwel enige in Europa dan hebben ze het over paar jaar daar over Hollandse Hoertjes die die kant op willen
als je naar paiq gaat moet je de 'schone' url gebruiken zonder '#'. Geen idee of dit jouw probleem oplost maar soms redirect hij fout als je naar paiq gaat met '#' in de url.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Iemand anders trouwens ook probleem dat als je wil inloggen op Paiq je weer terug komt op de inlogpagina? Alleen in inPrivate browsen doet ie het wel.
Pas je op dat je vriendin het niet verneemt en er anders over gaat denken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:52 schreef Skorka het volgende:
Onregematige werktijden zijn ook niet alles. Het levert op den duur wel meer geld op, plus afwisseling, maar het vereist wel wat passen-en-meten wanneer het op het aangaan of onderhouden van een relatie aankomt.
OT:
Wat rond zitten kijken op verschillende sites, puur voor de lol. Heb zelf al bijna een jaar een relatie dus ben in die zin ook niet zo op zoek. Vind het gewoon leuk her en der wat te bekijken.
Waarom doe je dat? Ben je ergens toch opzoek naar wat anders? Wat doe je als je een hele leuke reactie op jou profiel krijgt en hoe eerlijk ben je naar diegene op de site (staat in je profiel vermeld dat je een relatie hebt en die dus niet zoekt)? Of ben je (zoals zovelen die al een relatie hebben) opzoeken naar iemand voor een leuke flirt of alleen seks?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef Skorka het volgende:
Nee zo slim ben ik natuurlijk wel. Het is natuurlijk ook wel gewoon voor de grap, en kan het wel uitleggen denk ik. Maar kan me goed bedenken waarom ze het 'rondkijken' an sich al niet goed zou keuren.
Maar, ik heb nachtdienst en moet mezelf even zien te vermaken.
Al zegt mijn geslachtsdrift dat ik seks niet af zou wijzen, doe ik dat uiteindelijk wel. Ik zou het nauwelijks over m'n hart krijgen om mijn vriendin te bedriegen. Dus in die zin, ben ik inderdaad nergens naar op zoek. Wat dat betreft heb ik niet eens een profiel aangemaakt en zit ik gewoon wat profielen en dit forum door te neuzen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom doe je dat? Ben je ergens toch opzoek naar wat anders? Wat doe je als je een hele leuke reactie op jou profiel krijgt en hoe eerlijk ben je naar diegene op de site (staat in je profiel vermeld dat je een relatie hebt en die dus niet zoekt)? Of ben je (zoals zovelen die al een relatie hebben) opzoeken naar iemand voor een leuke flirt of alleen seks?
Ze zitten er met velenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef Skorka het volgende:
[..]
Al zegt mijn geslachtsdrift dat ik seks niet af zou wijzen, doe ik dat uiteindelijk wel. Ik zou het nauwelijks over m'n hart krijgen om mijn vriendin te bedriegen. Dus in die zin, ben ik inderdaad nergens naar op zoek. Wat dat betreft heb ik niet eens een profiel aangemaakt en zit ik gewoon wat profielen en dit forum door te neuzen..
Op die sites zijn dus flink wat mannen op zoek naar alleen seks?
In dat geval ben ik het wel met je eens: ze moeten dan wel eerlijk zijn. Ik ben wel van transparantie in die gevallen!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:36 schreef Sekhmet het volgende:
Iemand zijn beroep zou ook het laatste zijn waar ik iemand op af zou wijzen. Als ze er zelf idd maar plezier in hebben.
Zelf ben ik wel 1 keer afgewezen vanwege mijn onregelmatige werktijden. Kreeg de indruk dat hij ook opzoeken was naar een echte huisvrouw die elke dag het eten voor hem klaar zou hebben staan, dus dat was ws toch nooit iets geworden.
Waarom zo kritisch naar je date? Het was toch leuk? is dat niet voldoende dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Even serieus: Het valt me op hoe kieskeurig mensen kunnen zijn. Alles moet perfect zijn, maar is perfect wel het leukste in een relatie? Of zou iemand met zijn / haar tikjes een relatie levendiger houden? Het lijkt me dat de klik het belangrijkste is.Zonder dat....
Hier een update:
Vorige week een date gehad. Was wel leuk. Meer ook niet. Vanavond een date waar ik een beetje over twijfel, maar lijkt me leuk om te ontmoeten. Vrijdag ga ik met iemand iets doen, maar weet nog niet of ik dat als date ga zien.![]()
Kortom: We kabbelen lekker door. Geen haast.Ben nu eerst bezig met een nieuw huisje waarvoor ik alles aan het regelen ben. Dus: Druk.
I see what you did thar....quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zo kritisch naar je date? Het was toch leuk? is dat niet voldoende dan?
Echt waarom wil je perfectie?
Gohquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:09 schreef -Splash- het volgende:
I see what you did thar....
Goede, erg gelachen en lekker gepraat tot laat. Maar het einde was wat raar ook verder geen berichtjes heen en weer erna. Soms hoeft een gezellige avond niet altijd te leiden tot meer.
Same herequote:Op woensdag 11 juli 2012 09:16 schreef rival het volgende:
weet je wanneer ik iets stuur?
Wanneer ik dat wil.
Eigenlijk wel iets ja. Met erna bedoel ik niet in uren, secondes, minuten, etc... maar wel iets in de dagen na de date. Ik vind het netjes om iets af te sluiten. Is dat raar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goh
Jij stuurt altijd berichtjes erna? meestal hoogstens een weltrusten en anders de volgende dag pas.
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel iets ja. Met erna bedoel ik niet in uren, secondes, minuten, etc... maar wel iets in de dagen na de date. Ik vind het netjes om iets af te sluiten. Is dat raar?
quote:
Nee, dat is zeker niet raar. Het wordt raar op het moment dat je het niet doet...quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel iets ja. Met erna bedoel ik niet in uren, secondes, minuten, etc... maar wel iets in de dagen na de date. Ik vind het netjes om iets af te sluiten. Is dat raar?
Niet van te voren vragen aan welke anticonceptie ze zit of wat te doen bij onverwachtse zwangerschapquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:50 schreef Silenus het volgende:
En of ze alsjeblieft niet wil vergeten om die morning after pil te nemen natuurlijk.
What she saysquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
Wat wordt er toch altijd spastisch gedaan over berichtjes sturen na de date
Kom op mensen!! Als het een leuke date was, is er toch niks leuker dan nog even samen nagiechelen per sms/whatsapp??
The Golden Rules :-)quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:
Niet te moeilijk doen met berichtjes.. zelfde met dates in general eigenlijk
Is ze leuk? -> Stel een date voor
Was het leuk? -> Stuur wat als je daar zin in hebt
waarom? zolang je niet tegen haar gaat liegen moet je gewoon doen wat je leuk vindt..... misschien denkt zij er wel hetzelfde over? misschien verwacht ze meer maar dan mag ze dat ook best zelf kenbaar maken toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef Maja het volgende:
Vorige week 2e date gehad, was gezellig en ook gezoend
Alleen denk ik nu dat zij in de wolken is, terwijl ik het vooral 'gewoon leuk' vind... Binnenkort zie ik haar IRL op een festival, zonder date, benieuwd hoe dat zal gaan...
Waarom heb ik nu al gezoend!?Ik ben bang dat ik haar valse hoop heb gegeven...
Inderdaad! Zoenen is juist ok dus gewoon (als het ervan komt) eerlijk zijn hoe je erover denkt en het moet allemaal ok zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
waarom? zolang je niet tegen haar gaat liegen moet je gewoon doen wat je leuk vindt..... misschien denkt zij er wel hetzelfde over? misschien verwacht ze meer maar dan mag ze dat ook best zelf kenbaar maken toch?
Da's helemaal waar. Ik ben nogal geneigd om te gaan denken wat een ander denkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef Silenus het volgende:
Boeiend, het is toch ook 'gewoon leuk'. Je moet niet zo alles voor haar invullen, als je zoent ben je immers nog niet getrouwd en dat begrijpt zij ook wel.
Kijk lekker hoe het gaat op dat festival en leef van date tot date.
Als je het alleen "gezellig" vindt had je vast niet met haar gezoend. En je kunt niet in haar hoofd kijken dus niet gaan invullen, gewoon op je af laten komen. Je bent niet meteen van alles verplicht en als ze onverschillig had gedaan had je dat vast ook niet leuk gevonden. Mensen gaan vaak op een verschillend tempo in die dingen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef Maja het volgende:
Vorige week 2e date gehad, was gezellig en ook gezoend
Alleen denk ik nu dat zij in de wolken is, terwijl ik het vooral 'gewoon leuk' vind... Binnenkort zie ik haar IRL op een festival, zonder date, benieuwd hoe dat zal gaan...
Waarom heb ik nu al gezoend!?Ik ben bang dat ik haar valse hoop heb gegeven...
Meh, je mag ook best wat sturen als het helemaal niet leuk was. Ligt eraan hoe wreed je wil zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:
Niet te moeilijk doen met berichtjes.. zelfde met dates in general eigenlijk
Is ze leuk? -> Stel een date voor
Was het leuk? -> Stuur wat als je daar zin in hebt
Als de date uiteindelijk toch niet is bevallen stuur ik een dag of wat later wel een mailtje..vind ik dan wel weer zo netjes....quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Meh, je mag ook best wat sturen als het helemaal niet leuk was. Ligt eraan hoe wreed je wil zijn
Eerste etentje, niet doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Een vraagje aan de ervaringsdeskundigen.. Als je een dame mee uit eten neemt, is het dan tegenwoordig nog 'done' om iets leuks mee te nemen, of is dat een beetje vreemd?ik twijfel echt teveel...
Iets meenemen op de eerste date/kennismaking is volgens mij echt niet nodig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Een vraagje aan de ervaringsdeskundigen.. Als je een dame mee uit eten neemt, is het dan tegenwoordig nog 'done' om iets leuks mee te nemen, of is dat een beetje vreemd?ik twijfel echt teveel...
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
een extra vriendin bedoel je?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik zou het niet op de eerste date doen als ik jou was. Of je moet haar al kennen. Beetje too much.. Maar da's mijn mening hé.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Niet over twijfelen, gewoon doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Er zijn tegenwoordig maar weinig meiden die het een leuk gebaar vinden volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:26 schreef macondo het volgende:
Niet over twijfelen, gewoon doen.
Een rode roos hoeft echt niet zoveel te kosten. En hier wil je toch niet op bezuinigen?
en anderen zullen er gerust wel iets in zien...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig maar weinig meiden die het een leuk gebaar vinden volgens mij.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef rival het volgende:
en anderen zullen er gerust wel iets in zien...
zo is dat overal anders he.... we weten ondertussen wel dat jij niks als een leuk gebaar ziet
Een pocket rocket laat zich veel gemakkelijker wegstoppen tijdens zo'n date.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet over twijfelen, gewoon doen.
Een rode roos hoeft echt niet zoveel te kosten. En hier wil je toch niet op bezuinigen?
Kijk rival.. zo'n cadeau stel ik dan wel weer op prijsquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:39 schreef Mister1977 het volgende:
Een pocket rocket laat zich veel gemakkelijker wegstoppen tijdens zo'n date.
Nou ja, rode rozen zijn helemaal de bom als je gaat daten met bejaarden. De rest zit daar niet op te wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
en anderen zullen er gerust wel iets in zien...
zo is dat overal anders he.... we weten ondertussen wel dat jij niks als een leuk gebaar ziet
voorspelbaar schatquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk rival.. zo'n cadeau stel ik dan wel weer op prijs
wel in verpakking!
dat denk je waarschijnlijk ook over de deur open houden, een stoel aanschuiven e.d...... je jas aanbieden.... weet ik veel....quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou ja, rode rozen zijn helemaal de bom als je gaat daten met bejaarden. De rest zit daar niet op te wachten natuurlijk.
Oh absoluut, ze zijn niet verplicht maar ik waardeer het persoonlijk zeer als een man die gebaren toont. Ik vind dat altijd zo overtrokken, die dames die alles "zelluf" willen doen. Maar kom ook wel eens mannen tegen die er nooit kaas van hebben gegeten en die je kun je het ook niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat denk je waarschijnlijk ook over de deur open houden, een stoel aanschuiven e.d...... je jas aanbieden.... weet ik veel....
maar genoeg mensen die dat wel waarderen... ik bedoel, sommige mensen waarderen het als je ze vastbind en gaat meppen met een zweep....
Ik knap ook af op slechte spelling, je bent dus niet de enige.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef eefje801 het volgende:
Is het echt erg om op spelling af te knappen? Ik bedoel, kreeg een berichtje van iemand met op zijn profiel het volgende tekstfragment: "heeft een speciaal plekje in men hardt"
En de volgende zoekt: "gewoon iemand die echt is en geen spel speelt gewoon een echte dame want niet 1 die vies van hart is die spoken ziet damm"ghehe..nou zal ik eens reageren?
Ik heb echt weken niet in mijn inboxen gekeken dus dat is een fijne oogst ha ha.
Dit is van Badoo trouwens. Niet helemaal mijn site, geloof ik.
Ik knap daar ook wel op af moet ik zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef eefje801 het volgende:
Is het echt erg om op spelling af te knappen?
Ik krijg bijna medelijden met je ogenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef eefje801 het volgende:
Is het echt erg om op spelling af te knappen? Ik bedoel, kreeg een berichtje van iemand met op zijn profiel het volgende tekstfragment: "heeft een speciaal plekje in men hardt"
En de volgende zoekt: "gewoon iemand die echt is en geen spel speelt gewoon een echte dame want niet 1 die vies van hart is die spoken ziet damm"ghehe..nou zal ik eens reageren?
Ik heb echt weken niet in mijn inboxen gekeken dus dat is een fijne oogst ha ha.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh absoluut, ze zijn niet verplicht maar ik waardeer het persoonlijk zeer als een man die gebaren toont. Ik vind dat altijd zo overtrokken, die dames die alles "zelluf" willen doen. Maar kom ook wel eens mannen tegen die er nooit kaas van hebben gegeten en die je kun je het ook niet kwalijk nemenIn zo'n situatie is dat toch anders? Maar een kadootje maakt gewoon wat ongemakkelijk als je elkaar nog helemaal niet kent, vind ik.
Wacht maar tot je 'm niet meer zo leuk vindt, dan word je helemaal gek.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgighg, ik ben dus ook een spellingsnazi en mijn dateschatjeliefjekusjekroel typt consequent "me". Me moeder, me broer, me dit, me dat.
I'm riiiiiiiiiising above
Dus nee, het is niet gek dat je er op afknapt, maar het blijkt, nog wel het meest tot mijn eigen verbazing toch overkomelijk te zijn
NU AL! Elke me is een steekje in mijn taalminnend hartquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm niet meer zo leuk vindt, dan word je helemaal gek.
Dan zou ik harder afknappen op het feit dat hij blijkbaar denkt dat ik al 4 jaar lieg over mijn standpunten over het huwelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Silenus het volgende:
Haha, totdat je ineens op vakantie bent in Venetië. Na 4 jaar relatie, dat ene weekendje, je verwacht het al een beetje, dan zit je met je kussiekroelliefie in een gondel...en dan zegt 'ie: 'he schatje, kijk eens naar dat vliegtuigje?'
En daar vliegt 'ie...Dat kleine vliegtuigje, met daarachter dat ene romantische spandoek: "me liefste schatje, wil je met mijn trouwen?"
*NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*
Nee, ik knap ook best wel op slechte spelling af. Een d of een t verwisselen is allemaal nog niet zo heel erg maar als hart met dt geschreven wordt dan duidt dat toch wel op een 2-cijferig iq.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef eefje801 het volgende:
Jouw avatar maakt me een beetje misselijk. Wil je niet teveel posten hier?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik knap ook af op slechte spelling, je bent dus niet de enige.
Ha ha! Ik denk ook dat ik als ik moet kiezen tussen een galante man en een goed spellende man ik voor het eerste zou gaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgighg, ik ben dus ook een spellingsnazi en mijn dateschatjeliefjekusjekroel typt consequent "me". Me moeder, me broer, me dit, me dat.
I'm riiiiiiiiiising above
Dus nee, het is niet gek dat je er op afknapt, maar het blijkt, nog wel het meest tot mijn eigen verbazing toch overkomelijk te zijn
Ja klopt maar ik vind het eigenlijk best slecht van mezelf, op het juffige afquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee, ik knap ook best wel op slechte spelling af. Een d of een t verwisselen is allemaal nog niet zo heel erg maar als hart met dt geschreven wordt dan duidt dat toch wel op een 2-cijferig iq.
Ja, ach. Misschien moet je het zo zien: wil je iemand die je de hele tijd de les moet lezen wat betreft taal, of iemand waar je af en toe ook nog iets van kan leren. Ik vind een behoorlijke beheersing van de Nederlandse taal geen overdreven eis. Niet omdat ik perfectie wil, of één of ander genie, maar wel omdat ik geen zin heb om gedurende de hele relatie op een lager niveau te zitten. Daar schiet niemand wat mee op, uiteindelijk...quote:Ja klopt maar ik vind het eigenlijk best slecht van mezelf, op het juffige af Ik krijg dan altijd de neiging om te gaan verbeteren namelijk..Heb ik inmiddels wel afgeleerd
Lijkt me voor iedereen verschillend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:28 schreef FourTet het volgende:
Is er al eens een poll geweest van wat de beste datingsite is?
Ach, het hoeft wat mij betreft niet perfect te zijn, ben ik zelf ook niet maar als het echt stikt van de taalfouten haak ik toch snel af..quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Ja, ach. Misschien moet je het zo zien: wil je iemand die je de hele tijd de les moet lezen wat betreft taal, of iemand waar je af en toe ook nog iets van kan leren. Ik vind een behoorlijke beheersing van de Nederlandse taal geen overdreven eis. Niet omdat ik perfectie wil, of één of ander genie, maar wel omdat ik geen zin heb om gedurende de hele relatie op een lager niveau te zitten. Daar schiet niemand wat mee op, uiteindelijk...
Zitten daar veel mensen tussen de 20 en 25 jaar? Want ik vind Paiq veel te traag!quote:Maar goed, ik meld me hier ook maar weer eens om het te proberen. Dit keer met RP en OKcupid.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel er hier op RP zitten, en hoeveel daarvan een abonnement hebben..
In mijn regio(delfzijl/groningen) heb ik bij een straal van 100 km iets van 10-15 matches. Niet echt denderend trouwens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:32 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Zitten daar veel mensen tussen de 20 en 25 jaar? Want ik vind Paiq veel te traag!
Ok helder! Ik moet wel lachen om die site, OkCupid. Ze hebben in ieder geval zelfspot. En ik woon vlakbij Amsterdam dus ik word overspoeld met vrouwenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
In mijn regio(delfzijl/groningen) heb ik bij een straal van 100 km iets van 10-15 matches. Niet echt denderend trouwens.
Heb zelf ook besloten van Paiq af te stappen, daar kreeg ik alleen maar muurbloempjes als matches..
Kijk, daar heb je dan inderdaad een stuk meer keus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Ok helder! Ik moet wel lachen om die site, OkCupid. Ze hebben in ieder geval zelfspot. En ik woon vlakbij Amsterdam dus ik word overspoeld met vrouwen![]()
Wat ik me wel gelijk afvraag is of het ook de bedoeling is om mijn profieltekst in het engels te gaan zitten tikken. Ik kan dat best, ben geslaagd met een 8,8 voor engels, daar niet van. Maar ik vind het alleen zo vreemd. Het staat wel hip enzo, maar ik zoek een Nederlands meisje dus waar slaat het dan op
Zal ik ook eens een kans geven..quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
Van de week maar een keer Edarling ingevuld.... mja... het is allemaal niet echt uitnodigend...
maar ik ga er van de week nog even voor zitten om mijn profiel helemaal in te vullen.
Is wel zo maar ik vind taalnazi's eigenlijk heel irritant. Komt omdat ik het zelf ook ben. Van huis uit werd dat erin geramdquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Ja, ach. Misschien moet je het zo zien: wil je iemand die je de hele tijd de les moet lezen wat betreft taal, of iemand waar je af en toe ook nog iets van kan leren. Ik vind een behoorlijke beheersing van de Nederlandse taal geen overdreven eis. Niet omdat ik perfectie wil, of één of ander genie, maar wel omdat ik geen zin heb om gedurende de hele relatie op een lager niveau te zitten. Daar schiet niemand wat mee op, uiteindelijk...
Heb bij RP heel vaak dat ik helemaal geen reactie terug krijg, ook in de tijd dat ik abonnee was. Ik denk dat de verhouding zo'n 5:1 was.. Best jammer, want ik bestede best veel tijd aan het maken van de berichten.quote:
Ik kan bij RP niet reageren...hoogstens een standaard interesse bericht. Krijg dan ook wel eens interesse berichten terug. Volgens mij dan ook van mensen zonder abonnement. Lastig, want dan kom je ook niet verder. Ben blij dat een aantal leuke mannen gelijk hun mail adres meestuurden...wel zo handig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heb bij RP heel vaak dat ik helemaal geen reactie terug krijg, ook in de tijd dat ik abonnee was. Ik denk dat de verhouding zo'n 5:1 was.. Best jammer, want ik bestede best veel tijd aan het maken van de berichten.
Ik heb ook een apart adres aangemaakt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:52 schreef Spezza19 het volgende:
In welk opzicht ben je voorzichtig met je email adres? Ik heb er gewoon 1 aangemaakt speciaal voor datingsites.
http://www.guerrillamail.com/quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:52 schreef Spezza19 het volgende:
In welk opzicht ben je voorzichtig met je email adres? Ik heb er gewoon 1 aangemaakt speciaal voor datingsites.
Fok! hoe krijg je daar dates? Dat is me werkelijk waar nog nooit gelukt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:45 schreef artelligence het volgende:
TVP.
Zelf ook maar besloten om te kijken of ik online leuke vrouwen kan ontmoeten. Heb een profiel op Pepper. Leuke site, maar tot nu toe geen succes.
OKcupid anderhalf jaar geleden ook korte tijd gehad. Voor de rest Badoo en Fok!, maar dat is meer voor de niet serieuze contacten. Het zou toch fijn zijn om iemand te ontmoeten waarmee het echt klikt en er meer dan fysieke aantrekkingskracht is. En meer dan een one-night-stand.
Niet? dan doe je echt iets verkeerdquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Mister1977 het volgende:
Fok! hoe krijg je daar dates? Dat is me werkelijk waar nog nooit gelukt.
Dat geloof ik direct. Wist ik maarquote:
Niet interessant genoeg ouwehoeren, niet de nieuwsgierigheid prikkelen, te lelijk? Allemaal factoren die meespelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef Mister1977 het volgende:
Dat geloof ik direct. Wist ik maarwat!
Ja, maar wat héb je er nou aan verder? Dat is hetzelfde als dat ik in mijn profiel een wiskundige formule zet wat dan moet aangeven dat ik toch best een redelijk ontwikkeld persoon ben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik zie al wel een voordeel aan die Engelse profielen op OkCupid. Als iemand zich goed in het Engels uit kan drukken, duidt dat meestal wel op een redelijk ontwikkeld persoon. En dat vind ik wel prettig want ik hou niet van sjonnies
Stel je zelf eens voor aan de dames hierquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Wist ik maarwat!
Ik denk zelf dat ik niet consistent genoeg aanwezig ben. Periodes van veel berichten worden bij mij afgewisseld door periodes van langdurige afwezigheid.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet interessant genoeg ouwehoeren, niet de nieuwsgierigheid prikkelen, te lelijk? Allemaal factoren die meespelen.
En het is nog wel zo simpel![]()
Hoi, ken ik jullie niet ergens van?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:41 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Stel je zelf eens voor aan de dames hier
Is niet nodig. Halfjaar terug naar aanleiding van 1 thread ook contact gehad met een FOK dame. Ben verder niet bepaald actief hier.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik niet consistent genoeg aanwezig ben. Periodes van veel berichten worden bij mij afgewisseld door periodes van langdurige afwezigheid.
Dan zorgen dat in die paar korte berichten die je hier kan sturen je haar telefoonnr / mailadres of wat dan ook krijgtquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef Mister1977 het volgende:
Ik denk zelf dat ik niet consistent genoeg aanwezig ben. Periodes van veel berichten worden bij mij afgewisseld door periodes van langdurige afwezigheid.
Als je een beetje soepel bent heb je na een paar pm'etjes wel een date geregeld, daar hoef je niet maanden lang 'zichtbaarheid' op Fok voor te hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Mooi, is dat mysterie ook weer opgelost. Aan die andere dingen kan het namelijk écht niet liggen.
Ow kut. Nou ja. Puntje lelijkheid kan afgestreept worden want niemand hier weet hoe ik eruit zie. (en ik ben ook nog eens niet lelijk).quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:44 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Is niet nodig. Halfjaar terug naar aanleiding van 1 thread ook contact gehad met een FOK dame. Ben verder niet bepaald actief hier.
Toen was jij druk met andere dingenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:52 schreef Silenus het volgende:
Nee joh, cue en ik zijn beste matties. En we hebben elkaar ooit al 2 x 20 seconden gezien.
Sorry dat ik vertelde dat jij het patatje belangrijker vond dan mijn geweldige persoonlijkheidquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Silenus het volgende:
What happens on die rare fokmeets stays on die rare fokmeets.
veeleisend?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor zover ik tot nu toe ben tegengekomen, wel leuke mannen, maar niet leuk genoeg
Heb geen eisenlijstje ofzo. Het is meer dat ik zelden een klik heb met mannen die verder gaat dan 'gewoon gezellig', laat staan verliefd worden.quote:
We voldoen allemaal niet.quote:
Dan komt er vanzelf wel iemand op je pad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb geen eisenlijstje ofzo. Het is meer dat ik zelden een klik heb met mannen die verder gaat dan 'gewoon gezellig', laat staan verliefd worden.
Wie weetquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Dan komt er vanzelf wel iemand op je pad.
En anders geef je bij mij via WhatsApp aan waar je loopt. Dan kom ik je wel tegemoet lopen.quote:
Een slecht verkapte 'nu moet je m'n nr vragen als je geintresseerd bent' ??quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:41 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
En anders geef je bij mij via WhatsApp aan waar je loopt. Dan kom ik je wel tegemoet lopen.Service van de zaak.
Het is niet erg origineel en onverwachts hequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef Silenus het volgende:
Even wat heet water over m'n tenen gooien, anders komen ze nooit meer uit de kromming.
Daarom vragen mag, uiteraard. Maar dat was niet m'n insteek.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een slecht verkapte 'nu moet je m'n nr vragen als je geintresseerd bent' ??
Wat was de insteek dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Daarom vragen mag, uiteraard. Maar dat was niet m'n insteek.
Gewoon internet flirten.quote:
Klopt helemaal! Ik schreef die post ook vanuit de tegenzin om Engels te typen, zoals ik eerder aangaf, om dezelfde reden als jij. Maar ondanks dat zag ik er nog wel één voordeel in. En dat bedoelde ikquote:Als je toch niet met Engelstalige mensen gaat daten vind ik het eigenlijk vrij onnodig om je profiel in het Engels te maken. Nederlands is een hartstikke mooie taal.
Vertel eens wat meer!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi
Ik heb gisteravond een tweede date gehad met hetzelfde meisje. We zijn naar de bioscoop geweest. Ze zag er deze keer echt prachtig uit. Ik begon het wel warm te krijgen eigenlijk![]()
Ik heb een signaaltje afgegeven aan haar, maar ze pikte het niet echt goed op geloof ik. Ze is echt gesloten en ze geeft niets aan. Naja goed, ik kan er niet direct wat aan doen. Misschien moet ik de volgende keer daar maar eens met haar over hebben.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Gewoon internet flirten.Maar ik zal het hierbij laten, anders krijg je nog rare gedachten over me.
Hangt er volgens mij veel vanaf hoe je er zelf mee omgaat en over praat. Als je zelf doet alsof het erg is, dan laat dat geen goede indruk achter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:07 schreef FourTet het volgende:
Hoe wordt het eigenlijk gezien in het algemeen als iemand geen ervaring heeft met daten en ook niet heel veel relaties heeft gehad?
Dit is bij mij namelijk het geval en het is iets dat mij wel onzeker maakt.
Mijn date verliep hartstikke goed. We vonden het allebei erg leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer!
Hoe verliep je date? Wat voor signaal probeerde je te geven? Hoe werd daar op gereageerd?
Ik ben benieuwd...
dat ligt er net aan hoe jij er mee omgaat. Als je net doet of je nog alles moet leren, of gewoon het laat gebeuren, dat maakt al veel uit hoe het overkomt. Ik vind het niet zo erg, maar ik had het niet echt verwacht dus dan moet je even bijstellen. Maar zoals ik al zei, het kan ook gewoon schattig zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:07 schreef FourTet het volgende:
Hoe wordt het eigenlijk gezien in het algemeen als iemand geen ervaring heeft met daten en ook niet heel veel relaties heeft gehad?
Ik ben er gewoon eerlijk over en schaam me er niet voor, ofzo. Maar ik kan me voorstellen dat het toch niet helemaal als normaal gezien wordt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:09 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Hangt er volgens mij veel vanaf hoe je er zelf mee omgaat en over praat. Als je zelf doet alsof het erg is, dan laat dat geen goede indruk achter.
Het is maar net waar de vrouw naar opzoek is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:07 schreef FourTet het volgende:
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:11 schreef FourTet het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon eerlijk over en schaam me er niet voor, ofzo. Maar ik kan me voorstellen dat het toch niet helemaal als normaal gezien wordt.
Ja dat klopt inderdaad wel. Ik moet alleen wel zeggen dat ik dat alleen in het begin ben bij eerste ontmoetingen. Ik moet altijd even wennen ofzo. Zodra ik de persoon een beetje heb leren kennen is het helemaal weg. Dit heb ik bijvoorbeeld ook bij een nieuwe baan o.i.d.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is maar net waar de vrouw naar opzoek is.
Voor mij zou het niet snel wat zijn, omdat de man dan in de meeste gevallen ook onzeker is en daar val ik niet op.
Methaan kan je niet ruiken.quote:
Dat hebben wel meer mensen, ik ook somsquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:14 schreef FourTet het volgende:
Ja dat klopt inderdaad wel. Ik moet alleen wel zeggen dat ik dat alleen in het begin ben bij eerste ontmoetingen. Ik moet altijd even wennen ofzo. Zodra ik de persoon een beetje heb leren kennen is het helemaal weg. Dit heb ik bijvoorbeeld ook bij een nieuwe baan o.i.d.
Ik ben overigens 28.
Hoe ben je daar achter gekomen dan dat hij 0 ervaring heeft?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:11 schreef maen het volgende:
[..]
dat ligt er net aan hoe jij er mee omgaat. Als je net doet of je nog alles moet leren, of gewoon het laat gebeuren, dat maakt al veel uit hoe het overkomt. Ik vind het niet zo erg, maar ik had het niet echt verwacht dus dan moet je even bijstellen. Maar zoals ik al zei, het kan ook gewoon schattig zijn
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jouw avatar maakt me een beetje misselijk. Wil je niet teveel posten hier?
Ha ha, lachen man... hebben jullie meteen iets gemeenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn date verliep hartstikke goed. We vonden het allebei erg leuk
Ik heb haar toen we vertrokken licht aangeraakt. Ik ben even stukje met haar meegelopen en op het laatst heb ik haar weer lichtjes aangeraakt net voordat ze in haar auto stapte. Ze praatte een beetje toen ik dat voor de eerste keer deed en toen ik dat deed begon ze een beetje te bibberen. Ze heeft volgens mij nul ervaring met jongens.
jawel, via de mail al. Maargoed daar zitten redenen achter die ik hier niet hoef te vertellenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe ben je daar achter gekomen dan dat hij 0 ervaring heeft?
Hij is toch niet zo stom geweest om het te vertellen hoop ik...
Ach je kunt altijd proberen te bluffen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef maen het volgende:
[..]
jawel, via de mail al. Maargoed daar zitten redenen achter die ik hier niet hoef te vertellenik vind het ook niet echt een probleem, ben blij dat hij zo eerlijk is het te vertellen. Anders was ik er vanzelf ook wel achter gekomen, het is niet dat je dat echt kunt verbergen natuurlijk
Geen probleem, totdat hij naast je in bed ligtquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef maen het volgende:
[..]
jawel, via de mail al. Maargoed daar zitten redenen achter die ik hier niet hoef te vertellenik vind het ook niet echt een probleem, ben blij dat hij zo eerlijk is het te vertellen. Anders was ik er vanzelf ook wel achter gekomen, het is niet dat je dat echt kunt verbergen natuurlijk
je kan ook gewoon eerlijk zijn, ik bedoel, je leest net toch dat het in dit geval werkt? ze gaat nog steeds met hem op date.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ach je kunt altijd proberen te bluffen natuurlijk.
Fake it until you make it....
Dan merk je het maar al te goed lijkt me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Geen probleem, totdat hij naast je in bed ligt
dus kan ik het hem precies zo leren zoals ik het wil!quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan merk je het maar al te goed lijkt me.
Dat is idd een voordeelquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef maen het volgende:
[..]
dus kan ik het hem precies zo leren zoals ik het wil!
Lol ik vraag me nu wel af hoe je op dat onderwerp in de mail bent terecht gekomenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef maen het volgende:
[..]
jawel, via de mail al. Maargoed daar zitten redenen achter die ik hier niet hoef te vertellenik vind het ook niet echt een probleem, ben blij dat hij zo eerlijk is het te vertellen.
Ik ben van plan om met haar daar over te hebben. Wat ik wel prettig vind is dat ze me volledig accepteert zoals ik ben. Ze weet ook een beetje van mijn problemen af en zo. De reden dat ze me accepteert is waarschijnlijk dat ze eigenlijk zoals mij is (misschien zelfs in het kwadraat).quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ha ha, lachen man... hebben jullie meteen iets gemeen
Misschien in jouw geval juist wel goed om het uit te spreken? En daar vooral open over al je gedachten te communiceren?
openheid, eerlijkheid enzo. Nee, daar zit inderdaad meer achter, we hadden het eerst over iets anders en langzaam kwamen we hier op uit. Meer ga ik er niet over zeggenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol ik vraag me nu wel af hoe je op dat onderwerp in de mail bent terecht gekomen
Ik zeg het wel gewoon. Ik heb geen ervaring met vrouwen, pats, boem op die manier. Als ze het niet accepteert dan vind ik het niet erg. Uiteraard is het wel klote, maar ze mag gewoon weggaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:30 schreef dyna18 het volgende:
Tja, vanaf een bepaalde leeftijd wordt het toch echt wel als raar gezien.
Stel iemand is 33 en heeft nog nooit seks gehad. Mocht hij daar eerlijk over zijn, dan verwacht ik dat de vrouw zich toch echt wel gaat zitten afvragen wat er mis met die man is.
Beter lijkt me dat de man het daar gewoon niet over heeft. Of als het moment daar is, zegt dat hij niet zo veel ervaring heeft (zonder te vertellen hoeveel ervaring precies).
De kans is gewoon groter dat ze je vreemd gaat vinden en je afwijst dan dat ze het accepteert.
Tja, waarom zou je zo'n risico willen lopen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zeg het wel gewoon. Ik heb geen ervaring met vrouwen, pats, boem op die manier. Als ze het niet accepteert dan vind ik het niet erg. Uiteraard is het wel klote, maar ze mag gewoon weggaan.
ja, daar heb je wel weer een punt. Het moet niet als een totale verrassing komen, ik denk dat de shock dan groter is dan het begrip.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, waarom zou je zo'n risico willen lopen?
Misschien toch even het iets minder als een shock brengen en het wat meer geleidelijk ter tafel brengen? Of in ieder geval met meer humor.
Bijvoorbeeld wachten tot er iets stoms gebeurt, of iets mis gaat en dan met een smile op je gezicht zeggen "Ow, maar je weet toch dat ik helemaal geen ervaring met vrouwen heb..."
Zoiets... Humor helpt in ieder geval het luchtiger te maken.
Niet zeggen, zinloos. Behalve als ze er speficiek naar vraagt, anders komt het over alsof je jezelf wil indekken voor eventuele obstakels.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zeg het wel gewoon. Ik heb geen ervaring met vrouwen, pats, boem op die manier. Als ze het niet accepteert dan vind ik het niet erg. Uiteraard is het wel klote, maar ze mag gewoon weggaan.
Er zit natuurlijk wel een groot verschil tussen niet willen liegen en het pats boem op tafel gooien. Dus pas daarmee wel op dat je haar er niet teveel mee verrast en mogelijk afstoot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Uiteraard zeg ik het met humor, maar ik ben tegelijkertijd wel direct en eerlijk daarover. Het doel is dat de ander mij direct vanaf het begin accepteert zoals ik ben. Ik ga niet lopen faken en liegen. Zo ben ik gewoon niet.
Zou je ook op tafel gooien dat je al 100 vrouwen gehad had?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Uiteraard zeg ik het met humor, maar ik ben tegelijkertijd wel direct en eerlijk daarover. Het doel is dat de ander mij direct vanaf het begin accepteert zoals ik ben. Ik ga niet lopen faken en liegen. Zo ben ik gewoon niet.
Voor beide situaties geldt wat mij betreft dat je het beste gewoon wat vaag kan blijven. Dus geen exacte aantallen noemen maar er een beetje vaag over doen en omheen lullen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zou je ook op tafel gooien dat je al 100 vrouwen gehad had?
Aha dus je wilt je inderdaad indekken, ik zou daar echt niet aan beginnen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga het uiteraard niet zo zeggen: "Hoi, ik ben Comp_Lex en ik ben maagd. Hoe gaat het met jou?"
Ik zeg het wanneer ik vind dat het gepast is om het te zeggen en dan het liefst voordat we het bed in duiken. Gewoon rustig, genuanceerd, met humor enzo, maar tegelijkertijd wil ik dus wel eerlijk en direct daar over zijn.
Het alternatief is dat ze op een gegeven moment dat toch wel merkt en dan kan het misschien vervelender aflopen. Dan sta je daar naakt en gaat ze er vandoor.
Ik denk dat de kans dat ze er vandoor gaat als julllie naakt in bed liggen niet zo groot is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga het uiteraard niet zo zeggen: "Hoi, ik ben Comp_Lex en ik ben maagd. Hoe gaat het met jou?"
Ik zeg het wanneer ik vind dat het gepast is om het te zeggen en dan het liefst voordat we het bed in duiken. Gewoon rustig, genuanceerd, met humor enzo, maar tegelijkertijd wil ik dus wel eerlijk en direct daar over zijn.
Het alternatief is dat ze op een gegeven moment dat toch wel merkt en dan kan het misschien vervelender aflopen. Dan sta je daar naakt en gaat ze er vandoor.
Ben jij een vrouw of een man?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat ze er vandoor gaat als julllie naakt in bed liggen niet zo groot is.
Als je het te vroeg verteld daarentegen, kan het tegen je werken. Zoals ik al zei bestaat de kans (zeker vanaf een hogere leeftijd) dat ze het maar vreemd vindt dat je op die leeftijd nog maagd bent. En vrouwen denken graag te ver door over dingen, waarna ze zich al snel af gaat vragen wat er mis met je is. En dan is de kans dat ze er vandoor gaat een stuk groter....
Just saying...
Dat is helemaal niet erg dat ze denkt dat het aan haar ligt. Het gaat om hem he.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:16 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb het wel eens meegemaakt in een prille relatie (via internetdaten, om on topic te blijven) en ik vond het juist niet leuk dat hij het niet een beetje had laten merken. Het ging in dit geval om heel weinig ervaring maar ik dacht dus eerst dat het aan mij lag of de situatie of whatever. Pas later kwam ik erachter en als ik het meteen had gehoord had ik dat fijner gevonden en was het absoluut geen issue geweest.
Verder is seks sowieso een leerproces in een nieuwe relatie, het is bijna nooit gelijk geweldig omdat je pas echt op elkaar ingespeeld raakt als je elkaar beter kent en weet wat je leuk vindt.
Oh ja, even vergeten. Seks doe je in je eentje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg dat ze denkt dat het aan haar ligt. Het gaat om hem he.
Staat gewoon ingevuld in mijn profiel toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw of een man?
Ik heb me dat echt nog nooit afgevraagd namelijk. Het is soms ook gewoon een kwestie van pech, niet de juiste persoon ervoor tegen komen. Ik was zelf ook niet supervroeg ermee.
Hij wil zichzelf indekken voor eventuele misshaps, dan is dat de ideale manier.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh ja, even vergeten. Seks doe je in je eentje.
Dat weet ik hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Staat gewoon ingevuld in mijn profiel toch?
Man dus
Tja, ik heb zelf ook flink over dit onderwerp nagedacht om vooraf te bedenken hoe ik dit zal aanpakken.
Ik zie ze dat wel doen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Aha dus je wilt je inderdaad indekken, ik zou daar echt niet aan beginnen.
Of je het nu vertelt of niet, ze gaat echt niet wegrennen of zeggen jij kan er niks van stop er maar mee.
Ze mogen gerust afvragen waarom het zo is. Hun vragen kan ik toch zonder moeite beantwoorden. Dan is het gewoon aan hen wat ze er mee gaan doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat ze er vandoor gaat als julllie naakt in bed liggen niet zo groot is.
Als je het te vroeg verteld daarentegen, kan het tegen je werken. Zoals ik al zei bestaat de kans (zeker vanaf een hogere leeftijd) dat ze het maar vreemd vindt dat je op die leeftijd nog maagd bent. En vrouwen denken graag te ver door over dingen, waarna ze zich al snel af gaat vragen wat er mis met je is. En dan is de kans dat ze er vandoor gaat een stuk groter....
Just saying...
Om het niet te zeggen? Tja daar zijn de meningen dus over verdeeld. Maar snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij wil zichzelf indekken voor eventuele misshaps, dan is dat de ideale manier.
Als zij zo is, rent ze al weg als je het op tafel gooit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zie ze dat wel doen eerlijk gezegd
[..]
Ze mogen gerust afvragen waarom het zo is. Hun vragen kan ik toch zonder moeite beantwoorden. Dan is het gewoon aan hen wat ze er mee gaan doen.
Ah k, dat bedoelde je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor![]()
Maar je vult zelf ook dingen in nu. Je merkt vanzelf wel in het contact of er ruimte is om over te praten. Voor de één zal het via de mail zijn en voor de ander op het moment dat ze met iemand in bed liggen of misschien erna. Kun je van te voren ook niet weten. Wilde alleen aangeven dat ik niet die ervaring heb onder vriendinnen, dat we dan denken dat er iets mis met iemand is.
Ik denk dat je gewoon moet doen wat voor jou het beste voelt. En als ze daar op af knapt is ze ook niet de vrouw voor jou, toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zie ze dat wel doen eerlijk gezegd
[..]
Ze mogen gerust afvragen waarom het zo is. Hun vragen kan ik toch zonder moeite beantwoorden. Dan is het gewoon aan hen wat ze er mee gaan doen.
Dan kun je mijn subtiele terechtwijzing ook als een zwakte zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ah k, dat bedoelde je.
Ik had niet door dat het een subtiele terechtwijzing was.
Subtiele signalen herkennen is toch wel één van mijn zwakke punten
Klopt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon moet doen wat voor jou het beste voelt. En als ze daar op af knapt is ze ook niet de vrouw voor jou, toch?
Inderdaad helemaal met je eens....quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan kun je mijn subtiele terechtwijzing ook als een zwakte zien
Die werken namelijk niet![]()
Het was eigenlijk meer het advies om niet teveel na te denken over wat een ander zal denken.
Het advies van Eefje om niet te veel na te denken over wat de ander denkt is eigenlijk de sleutel tot succes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt.
Ik begrijp Coco ook, maar het is voor mij gewoon belangrijk dat ze het een beetje weet. Dan weet je voor jezelf zeker dat ze niet voor rare verrassingen komt te staan.
Ehm..bedoel je qua zoenen enzo of een gesprek erover?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Je zal vast gelijk hebben
Ik ga ook wat meer signalen afgeven en ik hoop dat ze dat ze binnenkort ook gaat doen. Als ze dat nou niet doet, kan ik het kan dan misschien een beetje "forceren"? Zo ja, hoe kan ik dat het beste doen?
Maar dan zie ik het probleem niet. Dat probeer je dan toch gewoon? Als ze er niks tegen doet dan mag je, lijkt mij, aannemen dat het wel snor zit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Zoenen gaat zeker niet gebeuren op korte termijn als ze zo blijft zoals nu. Een gesprek is misschien het beste, maar dan wil het misschien daar lichtjes over hebben.
Met aanraken bedoel ik heel lichtjes haar rug aanraken tijdens het lopen. Een lichte streling.
Gewoon volgende keer bij de bios ofzo je arm om dér heen slaan, kijken hoe lang je zo mag blijven zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Zoenen gaat zeker niet gebeuren op korte termijn als ze zo blijft zoals nu. Een gesprek is misschien het beste, maar dan wil het misschien daar lichtjes over hebben.
Met aanraken bedoel ik heel lichtjes haar rug aanraken tijdens het lopen. Een lichte streling.
Eigenlijk al gezegd hierboven:quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Fok! hoe krijg je daar dates? Dat is me werkelijk waar nog nooit gelukt.
Het is dan ook voor "singles met niveau."quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef Marco001 het volgende:
Zo, dat Edarling is wel behoorlijk duur zeg..
Net een account aangemaakt, en zie nu dat ze voor 1 maand premium 99 euro vragen..
Je zou het wel zeggen ja..quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:42 schreef Silenus het volgende:
99 euro?Krijg je daar twee strippers aan huis bij ofzo?
Leuk!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:40 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb op Badoo een leuke meid leren kennen! Al snel over op Facebook en WhatsApp. Volgende week gaan we saampies uiteten (Tapas)
Beetje veel geld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef Marco001 het volgende:
Zo, dat Edarling is wel behoorlijk duur zeg..
Net een account aangemaakt, en zie nu dat ze voor 1 maand premium 99 euro vragen..
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zag laatst op tv over zo'n gast die via Badoo regelmatig dames regelde, gewoon voor de seks (met instemming van beiden) en verder niets. Gaat dat echt zo? En is dat een beetje een relaxte site?
Ik heb me nog nooit met met online dating bezig gehouden, maar bij gebrek aan een sekspartner momenteel..
Inderdaad, Ik kijk er ook wel eens, heb mezelf ook geregisteerd maar zie zelfs gewoon teksten als "is op zoek naar sex met iemand 18-25" o.i.d... Ik doe tegenwoordig dan ook niks meer met mijn account daar.. (weet het wachtwoord zelfs niet eens meer.)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:25 schreef Perzephone het volgende:
Kan niet zeggen dat ik echt vrolijk aan het worden ben van het aanbod op Badoo. Te veel badkamer shine, ontblote lichamen die bedekt zouden moeten worden en petjes.
Maar.. ik kan dan ook niet 'gericht' zoeken, misschien scheelt dat.
Haha, dus echt gewoon "Hey, neuken?"quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Mja, ik hoor van enkele vrienden van mij die daar nog zitten dat ze idd alleen op zoek zijn naar sex en dat ook gewoon recht voor zijn raap zeggen. Vinden ze veel beter dan uitgebreid keuvelen en dan uiteindelijk na alle moeite toch nog niet in bed gekregen.
Wees blij dat ze zo eerlijk zijn, want dan kan je ze nexten als je daar niet van gedient bent.
Er zit idd 1 erbij met ontbloot bovenlichaam en die zo ontzettend direct is zoals jij stelt ja....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, dus echt gewoon "Hey, neuken?"
Beetje Lloret praktijken dusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er zit idd 1 erbij met ontbloot bovenlichaam en die zo ontzettend direct is zoals jij stelt ja....
Hij haalt zijn schouders op als er 1 geen antwoord geeft en gaat naar de volgende. Gewoon net zolang hij beet heeft.
Is toch eerlijk, wie er voor in is weet waar het om draait. Wie er niet voor in is hoeft geen week te janken om iemand die met "haar gevoelens speelde" en gaat er dus gewoon niet op in.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er zit idd 1 erbij met ontbloot bovenlichaam en die zo ontzettend direct is zoals jij stelt ja....
Hij haalt zijn schouders op als er 1 geen antwoord geeft en gaat naar de volgende. Gewoon net zolang hij beet heeft.
Blijkbaar, Ik kan haast niet geloven dat er meiden zijn die in een nuchtere staat daar dan ook nog eens op in gaan..quote:
Ik ken een meid die er een agenda bij moest houden. Nu wil ze iets serieus en weet ze niet hoe dat werkt. Er zijn echt vrouwen die nog veel erger zijn dan de mannen die ik ken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Blijkbaar, Ik kan haast niet geloven dat er meiden zijn die in een nuchtere staat daar dan ook nog eens op in gaan..
Waarom ook eigenlijk niet.. Alsof vrouwen geen seksdrive zouden hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:50 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik ken een meid die er een agenda bij moest houden. Nu wil ze iets serieus en weet ze niet hoe dat werkt. Er zijn echt vrouwen die nog veel erger zijn dan de mannen die ik ken.
Inderdaad, kwam al zeker 3 excollega's/ klasgenotes tegen in een uurtje op Badoo...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:58 schreef VacaLoca het volgende:
Badoo heeft wel veel meer mensen er op uit NL dan ik vooraf dacht. Je hoort mensen er nooit over maar veel meer mensen uit m'n stadje dan andere sites. Ik zat er nog geen minuut op of ik zag al een bekende er tussen staan (had geen contacten geimporteerd).
Meer in de zin dat ze echt geen grijntje verstand van relaties heeft ( 24 jaar ). Maar wel bergen ervaring met (veel) mannen, alleen heel HEEL erg oppervlakkig. Ze heeft nu geen idee hoe ze met haar prille "relatie" moet omgaan en het is heel vermoeiend om haar te adviseren omdat ze het "niet snapt". `Verder is het gewoon een intelligente meid met een opleiding en een goeie baan. Dus geen troela die in alles heel erg lomp en traag is ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:52 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Waarom ook eigenlijk niet.. Alsof vrouwen geen seksdrive zouden hebben. Wel redelijk ernstig als het haar nu niet lukt om echt serieus te doen.
Raar, ik heb Badoo juist heel vaak gehoord. Het was namelijk zo een spamgedoe net als hyves. Ik wist eerst niet eens dat het een datingsite was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:05 schreef VacaLoca het volgende:
Maar ik heb IRL nog nooit iemand ook maar Badoo horen zeggen![]()
Terwijl wel meerderen het over RP en Paiq hebben. En kwa social sites vooral FB en Hyves natuurlijk.
Ik zie dat het wat meer allochtonen trekt ook.
Officieel is het ook een sociaal netwerk, geen datingsite.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:09 schreef Morera het volgende:
[..]
Raar, ik heb Badoo juist heel vaak gehoord. Het was namelijk zo een spamgedoe net als hyves. Ik wist eerst niet eens dat het een datingsite was.
Ja weet ik maar maak dat de kat maar wijsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Officieel is het ook een sociaal netwerk, geen datingsite.
Het is een goed excuus voor "bezette" mannen en stelletjes om erop te zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:12 schreef Morera het volgende:
[..]
Ja weet ik maar maak dat de kat maar wijs
Hoe kwam je er achter dan dat ze je wel zagen zitten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:46 schreef Morera het volgende:
Trouwens, misschien offtopic, maar ik zei vandaag dat ik op zoek moet naar een vriendje. In real life dan want ik heb internet daten een beetje vaarwel gezegd, en zo kwam ik opeens achter wat informatie over mensen die mij wel zien zitten. Altijd leuk, we zullen zien
Nee dat is me gewoon verteldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe kwam je er achter dan dat ze je wel zagen zitten?
Of heb je gewoon maar aangenomen dat al je mannelijke vrienden stiekem wel meer met je willen?
Duidelijk toch? informatiequote:
en zo kwam ik opeens achter wat informatie over mensen die mij wel zien zitten
Leuk iig! Keep us postedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:46 schreef Morera het volgende:
Trouwens, misschien offtopic, maar ik zei vandaag dat ik op zoek moet naar een vriendje. In real life dan want ik heb internet daten een beetje vaarwel gezegd, en zo kwam ik opeens achter wat informatie over mensen die mij wel zien zitten. Altijd leuk, we zullen zien
Thanks ! Ik vind dat echt een veel grotere kick omdat ik weet dat die mensen me hebben zien lopen/praten/lachen etc. Ze hebben ook geniale momenten, maar ook lompe momenten gezien en noem het maar op. Oftewel ze hebben mij meegemaakt en van daaruit ervaren dat ze mij wel zien zitten. Als ik nu met zo iemand een date zou hebben kan het nog steeds een misser worden maar ligt er toch een andere basis, die mis ik bij internet daten. Maar ik vind dit topic te leukquote:
Kunnen we er niet gewoon een date ervaringen topic van maken. Ik blijf het ook leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden van hoe de IRL dates verlopenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:35 schreef Morera het volgende:
[..]
Thanks ! Ik vind dat echt een veel grotere kick omdat ik weet dat die mensen me hebben zien lopen/praten/lachen etc. Ze hebben ook geniale momenten, maar ook lompe momenten gezien en noem het maar op. Oftewel ze hebben mij meegemaakt en van daaruit ervaren dat ze mij wel zien zitten. Als ik nu met zo iemand een date zou hebben kan het nog steeds een misser worden maar ligt er toch een andere basis, die mis ik bij internet daten. Maar ik vind dit topic te leuk
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:41 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
En anders geef je bij mij via WhatsApp aan waar je loopt. Dan kom ik je wel tegemoet lopen.Service van de zaak.
Niet met haar over gaan praten. Probeer er zelf doorheen te prikken door acties. Bij date 3 wat fysieker worden. Desnoods pak je haar hand vast oid.... het meest positieve aan dit gebaar is dat ze nog maar een hand over heeft of je een mep te verkopen. Is sowieso wat makkelijker af te weren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi
Ik heb gisteravond een tweede date gehad met hetzelfde meisje. We zijn naar de bioscoop geweest. Ze zag er deze keer echt prachtig uit. Ik begon het wel warm te krijgen eigenlijk![]()
Ik heb een signaaltje afgegeven aan haar, maar ze pikte het niet echt goed op geloof ik. Ze is echt gesloten en ze geeft niets aan. Naja goed, ik kan er niet direct wat aan doen. Misschien moet ik de volgende keer daar maar eens met haar over hebben.
'Nee nee... het is normaal dat je dat doet voordat je hem erin mag hangen'quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef maen het volgende:
[..]
dus kan ik het hem precies zo leren zoals ik het wil!
Gewoon lekker relaxt aanpakken lex. Als je haar echt leuk vindt dan heb je de tijd en hoef je niets te forceren. (Ik heb iets soortgelijks ook meegemaakt en daar kwam uiteindelijk ook een relatie van) Je merkt vanzelf wel welke stap je op welk moment kan nemen en aan haar reactie merk je ook wat zij ervan voindt. ga er maar vanuit dat ze niet meteen toehapt dan kan het ook niet tegenvallenquote:
Dat mag toch ook bij mensen die wel ervaring hebben hoop ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
'Nee nee... het is normaal dat je dat doet voordat je hem erin mag hangen'
Niet slecht bekeken...
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:49 schreef Sekhmet het volgende:
Eefje had het daar laatst nog wel over...maar iemand zal toch de eerste stap moeten zetten.
En Eefje lijkt dat nog steeds ook erg leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:48 schreef Perzephone het volgende:
Staat er geen (kook)meet op de planning? Lijkt mij nog steeds tof!
Ik vind het ook leuk om die dates te lezen. Zo zie je gewoon verschillende fases voorbij komen, van mensen die zich net ingeschreven hebben (ik), tot mensen die al praktisch verloofd zijn (zoals Lex! Haha grapjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt mij trouwens ook leuk om een date-ervaringentopic te hebben. Al is het niet compleet offtopic hier om over je dates te schrijven toch?
Jij wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat mag toch ook bij mensen die wel ervaring hebben hoop ik?
Moeten we gaan regelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:49 schreef Sekhmet het volgende:
Eefje had het daar laatst nog wel over...maar iemand zal toch de eerste stap moeten zetten.
Ik ga er standaard van uit dat iedereen er in ieder geval voor zorgt dat hij/zij genoeg ingedronken heeft vóór de meet. Maar daarna een café pakken lijkt me erg leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Silenus het volgende:
Gaan we dan ook met z'n allen de kroeg in?
Zie mijn sig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ga er standaard van uit dat iedereen er in ieder geval voor zorgt dat hij/zij genoeg ingedronken heeft vóór de meet. Maar daarna een café pakken lijkt me erg leuk.
Want jij hebt geen bier in huis?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ga er standaard van uit dat iedereen er in ieder geval voor zorgt dat hij/zij genoeg ingedronken heeft vóór de meet. Maar daarna een café pakken lijkt me erg leuk.
Ik weiger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |