abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114130726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:42 schreef Silenus het volgende:
99 euro? :D Krijg je daar twee strippers aan huis bij ofzo? :')
Je zou het wel zeggen ja..
En dat ook nog eens terwijl ik er maar 7 matches krijg hier...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_114132825
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:40 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb op Badoo een leuke meid leren kennen! Al snel over op Facebook en WhatsApp. Volgende week gaan we saampies uiteten (Tapas) :)
Leuk!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef Marco001 het volgende:
Zo, dat Edarling is wel behoorlijk duur zeg..
Net een account aangemaakt, en zie nu dat ze voor 1 maand premium 99 euro vragen..
Beetje veel geld.
Children of the night. What music they make.
pi_114134835
Ik zag laatst op tv over zo'n gast die via Badoo regelmatig dames regelde, gewoon voor de seks (met instemming van beiden) en verder niets. Gaat dat echt zo? En is dat een beetje een relaxte site?

Ik heb me nog nooit met met online dating bezig gehouden, maar bij gebrek aan een sekspartner momenteel..
pi_114135183
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zag laatst op tv over zo'n gast die via Badoo regelmatig dames regelde, gewoon voor de seks (met instemming van beiden) en verder niets. Gaat dat echt zo? En is dat een beetje een relaxte site?

Ik heb me nog nooit met met online dating bezig gehouden, maar bij gebrek aan een sekspartner momenteel..
:Y Dat gaat op die site vrij makkelijk....
pi_114136811
Kan niet zeggen dat ik echt vrolijk aan het worden ben van het aanbod op Badoo. Te veel badkamer shine, ontblote lichamen die bedekt zouden moeten worden en petjes.

Maar.. ik kan dan ook niet 'gericht' zoeken, misschien scheelt dat. :P
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_114137043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:25 schreef Perzephone het volgende:
Kan niet zeggen dat ik echt vrolijk aan het worden ben van het aanbod op Badoo. Te veel badkamer shine, ontblote lichamen die bedekt zouden moeten worden en petjes.

Maar.. ik kan dan ook niet 'gericht' zoeken, misschien scheelt dat. :P
Inderdaad, Ik kijk er ook wel eens, heb mezelf ook geregisteerd maar zie zelfs gewoon teksten als "is op zoek naar sex met iemand 18-25" o.i.d... Ik doe tegenwoordig dan ook niks meer met mijn account daar.. (weet het wachtwoord zelfs niet eens meer.)
pi_114137324
Mja, ik hoor van enkele vrienden van mij die daar nog zitten dat ze idd alleen op zoek zijn naar sex en dat ook gewoon recht voor zijn raap zeggen. Vinden ze veel beter dan uitgebreid keuvelen en dan uiteindelijk na alle moeite toch nog niet in bed gekregen. Ze spammen gewoon alle leuke chicks die ze zien en uiteindelijk wil 1 van de 200 benaderde chicks wel wat sex en dan hebben ze hun doel gehaald en zijn weer gemotiveerd om opnieuw zoveel te benaderen.

Wees blij dat ze zo eerlijk zijn, want dan kan je ze nexten als je daar niet van gedient bent.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 13 juli 2012 @ 00:42:50 #258
370039 Morera
more more more
pi_114137366
Ik dacht dat badoo wel ok was, maar ik had misschien "mazzel" dat ik snel contact kreeg met types die ik wel leuk vond. Uiteindelijk allemaal op niks uitgelopen maar ik moet zeggen dat het aanbod verder best sneu of lachwekkend is. Voor iemand als ik, die niet alleen puur op uiterlijk valt, is dat een hele sterke uitspraak.

Heb wel contact met iemand van Badoo, niet mee gedate en wil er ook niet mee daten. Het heeft zo lang geduurd dat ik diegene onbewust heb gefriendzoned en dat ook gewoon eerlijk heb verteld. Het lijkt mij zonde ( jaja ik weet het, vrouwen ) om door een vage date of rare insteek, elkaar daarna niet meer te spreken ofzo. Ik wil hem nu gewoon leren kennen omdat ik hem denk ik echt mag enzo.
Ben benieuwd of hij het toch als verkapte date zal zien en of ik als ik hem niet beval dan toch weer niks zal horen. Voor mij zal het iig geen date zijn.
pi_114137389
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Mja, ik hoor van enkele vrienden van mij die daar nog zitten dat ze idd alleen op zoek zijn naar sex en dat ook gewoon recht voor zijn raap zeggen. Vinden ze veel beter dan uitgebreid keuvelen en dan uiteindelijk na alle moeite toch nog niet in bed gekregen.

Wees blij dat ze zo eerlijk zijn, want dan kan je ze nexten als je daar niet van gedient bent.
Haha, dus echt gewoon "Hey, neuken?" :')
  vrijdag 13 juli 2012 @ 00:46:13 #260
370039 Morera
more more more
pi_114137479
Trouwens, misschien offtopic, maar ik zei vandaag dat ik op zoek moet naar een vriendje. In real life dan want ik heb internet daten een beetje vaarwel gezegd, en zo kwam ik opeens achter wat informatie over mensen die mij wel zien zitten. Altijd leuk, we zullen zien :7
pi_114137485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:43 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Haha, dus echt gewoon "Hey, neuken?" :')
Er zit idd 1 erbij met ontbloot bovenlichaam en die zo ontzettend direct is zoals jij stelt ja....

Hij haalt zijn schouders op als er 1 geen antwoord geeft en gaat naar de volgende. Gewoon net zolang hij beet heeft.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_114137560
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Er zit idd 1 erbij met ontbloot bovenlichaam en die zo ontzettend direct is zoals jij stelt ja....

Hij haalt zijn schouders op als er 1 geen antwoord geeft en gaat naar de volgende. Gewoon net zolang hij beet heeft.
Beetje Lloret praktijken dus ;(
  vrijdag 13 juli 2012 @ 00:49:13 #263
370039 Morera
more more more
pi_114137588
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Is toch eerlijk, wie er voor in is weet waar het om draait. Wie er niet voor in is hoeft geen week te janken om iemand die met "haar gevoelens speelde" en gaat er dus gewoon niet op in.

Hulde aan zulke mannen. Gewoon zeggen waar het op staat, dan kan je zelf ook lekker makkelijk en duidelijk iets beslissen.
pi_114137599
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:48 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Beetje Lloret praktijken dus ;(
Blijkbaar, Ik kan haast niet geloven dat er meiden zijn die in een nuchtere staat daar dan ook nog eens op in gaan..

Dat is dan inderdaad eigenlijk wel zo eerlijk, en ook beter als iemand een hele poos aan het lijntje houden en dan na de 1e keer seks direct dumpen..
  vrijdag 13 juli 2012 @ 00:50:54 #265
370039 Morera
more more more
pi_114137638
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:49 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Blijkbaar, Ik kan haast niet geloven dat er meiden zijn die in een nuchtere staat daar dan ook nog eens op in gaan..
Ik ken een meid die er een agenda bij moest houden. Nu wil ze iets serieus en weet ze niet hoe dat werkt. Er zijn echt vrouwen die nog veel erger zijn dan de mannen die ik ken.
pi_114137681
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:50 schreef Morera het volgende:

[..]

Ik ken een meid die er een agenda bij moest houden. Nu wil ze iets serieus en weet ze niet hoe dat werkt. Er zijn echt vrouwen die nog veel erger zijn dan de mannen die ik ken.
Waarom ook eigenlijk niet.. Alsof vrouwen geen seksdrive zouden hebben :). Wel redelijk ernstig als het haar nu niet lukt om echt serieus te doen.
pi_114137879
Badoo heeft wel veel meer mensen er op uit NL dan ik vooraf dacht. Je hoort mensen er nooit over maar veel meer mensen uit m'n stadje dan andere sites. Ik zat er nog geen minuut op of ik zag al een bekende er tussen staan (had geen contacten geimporteerd).
pi_114137971
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:58 schreef VacaLoca het volgende:
Badoo heeft wel veel meer mensen er op uit NL dan ik vooraf dacht. Je hoort mensen er nooit over maar veel meer mensen uit m'n stadje dan andere sites. Ik zat er nog geen minuut op of ik zag al een bekende er tussen staan (had geen contacten geimporteerd).
Inderdaad, kwam al zeker 3 excollega's/ klasgenotes tegen in een uurtje op Badoo...
En ik woon in een stad met 6000 inwoners ofzo...
pi_114138122
Maar ik heb IRL nog nooit iemand ook maar Badoo horen zeggen :')
Terwijl wel meerderen het over RP en Paiq hebben. En kwa social sites vooral FB en Hyves natuurlijk.

Ik zie dat het wat meer allochtonen trekt ook.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 01:08:39 #270
370039 Morera
more more more
pi_114138228
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:52 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Waarom ook eigenlijk niet.. Alsof vrouwen geen seksdrive zouden hebben :). Wel redelijk ernstig als het haar nu niet lukt om echt serieus te doen.
Meer in de zin dat ze echt geen grijntje verstand van relaties heeft ( 24 jaar ). Maar wel bergen ervaring met (veel) mannen, alleen heel HEEL erg oppervlakkig. Ze heeft nu geen idee hoe ze met haar prille "relatie" moet omgaan en het is heel vermoeiend om haar te adviseren omdat ze het "niet snapt". `Verder is het gewoon een intelligente meid met een opleiding en een goeie baan. Dus geen troela die in alles heel erg lomp en traag is ofzo.

Als ik dat zie ben ik toch blij dat ik zelf altijd een iets serieuzer type ben geweest. Het is echt tenenkrommend wat zij nu met haar "vriendje-die-we-niet-zo-noemen" doormaakt. :P De drama, de tranen, niks begrijpen en 100 uur over 1 dingetje willen praten omdat ze gewoon nog niks uit relaties kent. Ik bedank daar voor hoor, een beetje daten enzo is prima, maar dat uiterste van als vrouw alleen maar losse sekscontacten te hebben en verder overal een noob in zijn gaan mij te ver hoor :D
pi_114138239
Ik heb mij inmiddels net uitgeschreven op zowel Knuz als Badoo, deed er eigenlijk al een tijdje niks meer mee. Twijfel of ik mij van paig ook maar moet gaan uitschrijven en het even alleen bij RP hou. Daar zit ik nog maar net op als niet betalend lid en zie daar toch wel veel meer echt leuke mannen voorbij komen. Heb inmiddels met meerdere contact via de mail en één in het bijzonder. Hopelijk eind deze week of volgende week een eerste date. Ben heel benieuwd, aan de andere kant weet ik inmiddels dat het altijd heel anders kan lopen als je elkaar in het echt ontmoet.

Heb aan Badoo enkele leuke dates overgehouden en inmiddels twee 'vrienden' :) Het is even filteren, maar er zitten best hele leuke mannen tussen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sekhmet op 13-07-2012 01:10:40 (Shift doet het niet goed :() ]
  vrijdag 13 juli 2012 @ 01:09:23 #272
370039 Morera
more more more
pi_114138254
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 01:05 schreef VacaLoca het volgende:
Maar ik heb IRL nog nooit iemand ook maar Badoo horen zeggen :')
Terwijl wel meerderen het over RP en Paiq hebben. En kwa social sites vooral FB en Hyves natuurlijk.

Ik zie dat het wat meer allochtonen trekt ook.
Raar, ik heb Badoo juist heel vaak gehoord. Het was namelijk zo een spamgedoe net als hyves. Ik wist eerst niet eens dat het een datingsite was.
pi_114138320
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 01:09 schreef Morera het volgende:

[..]

Raar, ik heb Badoo juist heel vaak gehoord. Het was namelijk zo een spamgedoe net als hyves. Ik wist eerst niet eens dat het een datingsite was.
Officieel is het ook een sociaal netwerk, geen datingsite.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 01:12:43 #274
370039 Morera
more more more
pi_114138356
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 01:11 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Officieel is het ook een sociaal netwerk, geen datingsite.
Ja weet ik maar maak dat de kat maar wijs :D
pi_114138398
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 01:12 schreef Morera het volgende:

[..]

Ja weet ik maar maak dat de kat maar wijs :D
Het is een goed excuus voor "bezette" mannen en stelletjes om erop te zitten. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')