Je zou het wel zeggen ja..quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:42 schreef Silenus het volgende:
99 euro?Krijg je daar twee strippers aan huis bij ofzo?
Leuk!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:40 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb op Badoo een leuke meid leren kennen! Al snel over op Facebook en WhatsApp. Volgende week gaan we saampies uiteten (Tapas)
Beetje veel geld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef Marco001 het volgende:
Zo, dat Edarling is wel behoorlijk duur zeg..
Net een account aangemaakt, en zie nu dat ze voor 1 maand premium 99 euro vragen..
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zag laatst op tv over zo'n gast die via Badoo regelmatig dames regelde, gewoon voor de seks (met instemming van beiden) en verder niets. Gaat dat echt zo? En is dat een beetje een relaxte site?
Ik heb me nog nooit met met online dating bezig gehouden, maar bij gebrek aan een sekspartner momenteel..
Inderdaad, Ik kijk er ook wel eens, heb mezelf ook geregisteerd maar zie zelfs gewoon teksten als "is op zoek naar sex met iemand 18-25" o.i.d... Ik doe tegenwoordig dan ook niks meer met mijn account daar.. (weet het wachtwoord zelfs niet eens meer.)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:25 schreef Perzephone het volgende:
Kan niet zeggen dat ik echt vrolijk aan het worden ben van het aanbod op Badoo. Te veel badkamer shine, ontblote lichamen die bedekt zouden moeten worden en petjes.
Maar.. ik kan dan ook niet 'gericht' zoeken, misschien scheelt dat.
Haha, dus echt gewoon "Hey, neuken?"quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Mja, ik hoor van enkele vrienden van mij die daar nog zitten dat ze idd alleen op zoek zijn naar sex en dat ook gewoon recht voor zijn raap zeggen. Vinden ze veel beter dan uitgebreid keuvelen en dan uiteindelijk na alle moeite toch nog niet in bed gekregen.
Wees blij dat ze zo eerlijk zijn, want dan kan je ze nexten als je daar niet van gedient bent.
Er zit idd 1 erbij met ontbloot bovenlichaam en die zo ontzettend direct is zoals jij stelt ja....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, dus echt gewoon "Hey, neuken?"
Beetje Lloret praktijken dusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er zit idd 1 erbij met ontbloot bovenlichaam en die zo ontzettend direct is zoals jij stelt ja....
Hij haalt zijn schouders op als er 1 geen antwoord geeft en gaat naar de volgende. Gewoon net zolang hij beet heeft.
Is toch eerlijk, wie er voor in is weet waar het om draait. Wie er niet voor in is hoeft geen week te janken om iemand die met "haar gevoelens speelde" en gaat er dus gewoon niet op in.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er zit idd 1 erbij met ontbloot bovenlichaam en die zo ontzettend direct is zoals jij stelt ja....
Hij haalt zijn schouders op als er 1 geen antwoord geeft en gaat naar de volgende. Gewoon net zolang hij beet heeft.
Blijkbaar, Ik kan haast niet geloven dat er meiden zijn die in een nuchtere staat daar dan ook nog eens op in gaan..quote:
Ik ken een meid die er een agenda bij moest houden. Nu wil ze iets serieus en weet ze niet hoe dat werkt. Er zijn echt vrouwen die nog veel erger zijn dan de mannen die ik ken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Blijkbaar, Ik kan haast niet geloven dat er meiden zijn die in een nuchtere staat daar dan ook nog eens op in gaan..
Waarom ook eigenlijk niet.. Alsof vrouwen geen seksdrive zouden hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:50 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik ken een meid die er een agenda bij moest houden. Nu wil ze iets serieus en weet ze niet hoe dat werkt. Er zijn echt vrouwen die nog veel erger zijn dan de mannen die ik ken.
Inderdaad, kwam al zeker 3 excollega's/ klasgenotes tegen in een uurtje op Badoo...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:58 schreef VacaLoca het volgende:
Badoo heeft wel veel meer mensen er op uit NL dan ik vooraf dacht. Je hoort mensen er nooit over maar veel meer mensen uit m'n stadje dan andere sites. Ik zat er nog geen minuut op of ik zag al een bekende er tussen staan (had geen contacten geimporteerd).
Meer in de zin dat ze echt geen grijntje verstand van relaties heeft ( 24 jaar ). Maar wel bergen ervaring met (veel) mannen, alleen heel HEEL erg oppervlakkig. Ze heeft nu geen idee hoe ze met haar prille "relatie" moet omgaan en het is heel vermoeiend om haar te adviseren omdat ze het "niet snapt". `Verder is het gewoon een intelligente meid met een opleiding en een goeie baan. Dus geen troela die in alles heel erg lomp en traag is ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:52 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Waarom ook eigenlijk niet.. Alsof vrouwen geen seksdrive zouden hebben. Wel redelijk ernstig als het haar nu niet lukt om echt serieus te doen.
Raar, ik heb Badoo juist heel vaak gehoord. Het was namelijk zo een spamgedoe net als hyves. Ik wist eerst niet eens dat het een datingsite was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:05 schreef VacaLoca het volgende:
Maar ik heb IRL nog nooit iemand ook maar Badoo horen zeggen![]()
Terwijl wel meerderen het over RP en Paiq hebben. En kwa social sites vooral FB en Hyves natuurlijk.
Ik zie dat het wat meer allochtonen trekt ook.
Officieel is het ook een sociaal netwerk, geen datingsite.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:09 schreef Morera het volgende:
[..]
Raar, ik heb Badoo juist heel vaak gehoord. Het was namelijk zo een spamgedoe net als hyves. Ik wist eerst niet eens dat het een datingsite was.
Ja weet ik maar maak dat de kat maar wijsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Officieel is het ook een sociaal netwerk, geen datingsite.
Het is een goed excuus voor "bezette" mannen en stelletjes om erop te zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:12 schreef Morera het volgende:
[..]
Ja weet ik maar maak dat de kat maar wijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |