Ik zie ze dat wel doen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Aha dus je wilt je inderdaad indekken, ik zou daar echt niet aan beginnen.
Of je het nu vertelt of niet, ze gaat echt niet wegrennen of zeggen jij kan er niks van stop er maar mee.
Ze mogen gerust afvragen waarom het zo is. Hun vragen kan ik toch zonder moeite beantwoorden. Dan is het gewoon aan hen wat ze er mee gaan doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat ze er vandoor gaat als julllie naakt in bed liggen niet zo groot is.
Als je het te vroeg verteld daarentegen, kan het tegen je werken. Zoals ik al zei bestaat de kans (zeker vanaf een hogere leeftijd) dat ze het maar vreemd vindt dat je op die leeftijd nog maagd bent. En vrouwen denken graag te ver door over dingen, waarna ze zich al snel af gaat vragen wat er mis met je is. En dan is de kans dat ze er vandoor gaat een stuk groter....
Just saying...
Om het niet te zeggen? Tja daar zijn de meningen dus over verdeeld. Maar snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij wil zichzelf indekken voor eventuele misshaps, dan is dat de ideale manier.
Als zij zo is, rent ze al weg als je het op tafel gooit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zie ze dat wel doen eerlijk gezegd
[..]
Ze mogen gerust afvragen waarom het zo is. Hun vragen kan ik toch zonder moeite beantwoorden. Dan is het gewoon aan hen wat ze er mee gaan doen.
Ah k, dat bedoelde je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor![]()
Maar je vult zelf ook dingen in nu. Je merkt vanzelf wel in het contact of er ruimte is om over te praten. Voor de één zal het via de mail zijn en voor de ander op het moment dat ze met iemand in bed liggen of misschien erna. Kun je van te voren ook niet weten. Wilde alleen aangeven dat ik niet die ervaring heb onder vriendinnen, dat we dan denken dat er iets mis met iemand is.
Ik denk dat je gewoon moet doen wat voor jou het beste voelt. En als ze daar op af knapt is ze ook niet de vrouw voor jou, toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zie ze dat wel doen eerlijk gezegd
[..]
Ze mogen gerust afvragen waarom het zo is. Hun vragen kan ik toch zonder moeite beantwoorden. Dan is het gewoon aan hen wat ze er mee gaan doen.
Dan kun je mijn subtiele terechtwijzing ook als een zwakte zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ah k, dat bedoelde je.
Ik had niet door dat het een subtiele terechtwijzing was.
Subtiele signalen herkennen is toch wel één van mijn zwakke punten
Klopt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon moet doen wat voor jou het beste voelt. En als ze daar op af knapt is ze ook niet de vrouw voor jou, toch?
Inderdaad helemaal met je eens....quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan kun je mijn subtiele terechtwijzing ook als een zwakte zien
Die werken namelijk niet![]()
Het was eigenlijk meer het advies om niet teveel na te denken over wat een ander zal denken.
Het advies van Eefje om niet te veel na te denken over wat de ander denkt is eigenlijk de sleutel tot succes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt.
Ik begrijp Coco ook, maar het is voor mij gewoon belangrijk dat ze het een beetje weet. Dan weet je voor jezelf zeker dat ze niet voor rare verrassingen komt te staan.
Ehm..bedoel je qua zoenen enzo of een gesprek erover?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Je zal vast gelijk hebben
Ik ga ook wat meer signalen afgeven en ik hoop dat ze dat ze binnenkort ook gaat doen. Als ze dat nou niet doet, kan ik het kan dan misschien een beetje "forceren"? Zo ja, hoe kan ik dat het beste doen?
Maar dan zie ik het probleem niet. Dat probeer je dan toch gewoon? Als ze er niks tegen doet dan mag je, lijkt mij, aannemen dat het wel snor zit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Zoenen gaat zeker niet gebeuren op korte termijn als ze zo blijft zoals nu. Een gesprek is misschien het beste, maar dan wil het misschien daar lichtjes over hebben.
Met aanraken bedoel ik heel lichtjes haar rug aanraken tijdens het lopen. Een lichte streling.
Gewoon volgende keer bij de bios ofzo je arm om dér heen slaan, kijken hoe lang je zo mag blijven zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Zoenen gaat zeker niet gebeuren op korte termijn als ze zo blijft zoals nu. Een gesprek is misschien het beste, maar dan wil het misschien daar lichtjes over hebben.
Met aanraken bedoel ik heel lichtjes haar rug aanraken tijdens het lopen. Een lichte streling.
Eigenlijk al gezegd hierboven:quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Fok! hoe krijg je daar dates? Dat is me werkelijk waar nog nooit gelukt.
Het is dan ook voor "singles met niveau."quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef Marco001 het volgende:
Zo, dat Edarling is wel behoorlijk duur zeg..
Net een account aangemaakt, en zie nu dat ze voor 1 maand premium 99 euro vragen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |