Ik heb ook een apart adres aangemaakt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:52 schreef Spezza19 het volgende:
In welk opzicht ben je voorzichtig met je email adres? Ik heb er gewoon 1 aangemaakt speciaal voor datingsites.
http://www.guerrillamail.com/quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:52 schreef Spezza19 het volgende:
In welk opzicht ben je voorzichtig met je email adres? Ik heb er gewoon 1 aangemaakt speciaal voor datingsites.
Fok! hoe krijg je daar dates? Dat is me werkelijk waar nog nooit gelukt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:45 schreef artelligence het volgende:
TVP.
Zelf ook maar besloten om te kijken of ik online leuke vrouwen kan ontmoeten. Heb een profiel op Pepper. Leuke site, maar tot nu toe geen succes.
OKcupid anderhalf jaar geleden ook korte tijd gehad. Voor de rest Badoo en Fok!, maar dat is meer voor de niet serieuze contacten. Het zou toch fijn zijn om iemand te ontmoeten waarmee het echt klikt en er meer dan fysieke aantrekkingskracht is. En meer dan een one-night-stand.
Niet? dan doe je echt iets verkeerdquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Mister1977 het volgende:
Fok! hoe krijg je daar dates? Dat is me werkelijk waar nog nooit gelukt.
Dat geloof ik direct. Wist ik maarquote:
Niet interessant genoeg ouwehoeren, niet de nieuwsgierigheid prikkelen, te lelijk? Allemaal factoren die meespelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef Mister1977 het volgende:
Dat geloof ik direct. Wist ik maarwat!
Ja, maar wat héb je er nou aan verder? Dat is hetzelfde als dat ik in mijn profiel een wiskundige formule zet wat dan moet aangeven dat ik toch best een redelijk ontwikkeld persoon ben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik zie al wel een voordeel aan die Engelse profielen op OkCupid. Als iemand zich goed in het Engels uit kan drukken, duidt dat meestal wel op een redelijk ontwikkeld persoon. En dat vind ik wel prettig want ik hou niet van sjonnies
Stel je zelf eens voor aan de dames hierquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Wist ik maarwat!
Ik denk zelf dat ik niet consistent genoeg aanwezig ben. Periodes van veel berichten worden bij mij afgewisseld door periodes van langdurige afwezigheid.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet interessant genoeg ouwehoeren, niet de nieuwsgierigheid prikkelen, te lelijk? Allemaal factoren die meespelen.
En het is nog wel zo simpel![]()
Hoi, ken ik jullie niet ergens van?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:41 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Stel je zelf eens voor aan de dames hier
Is niet nodig. Halfjaar terug naar aanleiding van 1 thread ook contact gehad met een FOK dame. Ben verder niet bepaald actief hier.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik niet consistent genoeg aanwezig ben. Periodes van veel berichten worden bij mij afgewisseld door periodes van langdurige afwezigheid.
Dan zorgen dat in die paar korte berichten die je hier kan sturen je haar telefoonnr / mailadres of wat dan ook krijgtquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef Mister1977 het volgende:
Ik denk zelf dat ik niet consistent genoeg aanwezig ben. Periodes van veel berichten worden bij mij afgewisseld door periodes van langdurige afwezigheid.
Als je een beetje soepel bent heb je na een paar pm'etjes wel een date geregeld, daar hoef je niet maanden lang 'zichtbaarheid' op Fok voor te hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Mooi, is dat mysterie ook weer opgelost. Aan die andere dingen kan het namelijk écht niet liggen.
Ow kut. Nou ja. Puntje lelijkheid kan afgestreept worden want niemand hier weet hoe ik eruit zie. (en ik ben ook nog eens niet lelijk).quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:44 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Is niet nodig. Halfjaar terug naar aanleiding van 1 thread ook contact gehad met een FOK dame. Ben verder niet bepaald actief hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |