abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114116709
Tja, vanaf een bepaalde leeftijd wordt het toch echt wel als raar gezien.
Stel iemand is 33 en heeft nog nooit seks gehad. Mocht hij daar eerlijk over zijn, dan verwacht ik dat de vrouw zich toch echt wel gaat zitten afvragen wat er mis met die man is.

Beter lijkt me dat de man het daar gewoon niet over heeft. Of als het moment daar is, zegt dat hij niet zo veel ervaring heeft (zonder te vertellen hoeveel ervaring precies).

De kans is gewoon groter dat ze je vreemd gaat vinden en je afwijst dan dat ze het accepteert.
pi_114116719
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef maen het volgende:

[..]

dus kan ik het hem precies zo leren zoals ik het wil! :+
Dat is idd een voordeel :P
Children of the night. What music they make.
pi_114116855
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef maen het volgende:

[..]

jawel, via de mail al. Maargoed daar zitten redenen achter die ik hier niet hoef te vertellen :P ik vind het ook niet echt een probleem, ben blij dat hij zo eerlijk is het te vertellen.
Lol ik vraag me nu wel af hoe je op dat onderwerp in de mail bent terecht gekomen :)
pi_114116923
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:21 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ha ha, lachen man... hebben jullie meteen iets gemeen :)
Misschien in jouw geval juist wel goed om het uit te spreken? En daar vooral open over al je gedachten te communiceren?
Ik ben van plan om met haar daar over te hebben. Wat ik wel prettig vind is dat ze me volledig accepteert zoals ik ben. Ze weet ook een beetje van mijn problemen af en zo. De reden dat ze me accepteert is waarschijnlijk dat ze eigenlijk zoals mij is (misschien zelfs in het kwadraat).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114116942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:35 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Lol ik vraag me nu wel af hoe je op dat onderwerp in de mail bent terecht gekomen :)
openheid, eerlijkheid enzo. Nee, daar zit inderdaad meer achter, we hadden het eerst over iets anders en langzaam kwamen we hier op uit. Meer ga ik er niet over zeggen :)
pi_114117038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:30 schreef dyna18 het volgende:
Tja, vanaf een bepaalde leeftijd wordt het toch echt wel als raar gezien.
Stel iemand is 33 en heeft nog nooit seks gehad. Mocht hij daar eerlijk over zijn, dan verwacht ik dat de vrouw zich toch echt wel gaat zitten afvragen wat er mis met die man is.

Beter lijkt me dat de man het daar gewoon niet over heeft. Of als het moment daar is, zegt dat hij niet zo veel ervaring heeft (zonder te vertellen hoeveel ervaring precies).

De kans is gewoon groter dat ze je vreemd gaat vinden en je afwijst dan dat ze het accepteert.
Ik zeg het wel gewoon. Ik heb geen ervaring met vrouwen, pats, boem op die manier. Als ze het niet accepteert dan vind ik het niet erg. Uiteraard is het wel klote, maar ze mag gewoon weggaan.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114117198
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zeg het wel gewoon. Ik heb geen ervaring met vrouwen, pats, boem op die manier. Als ze het niet accepteert dan vind ik het niet erg. Uiteraard is het wel klote, maar ze mag gewoon weggaan.
Tja, waarom zou je zo'n risico willen lopen?
Misschien toch even het iets minder als een shock brengen en het wat meer geleidelijk ter tafel brengen? Of in ieder geval met meer humor.

Bijvoorbeeld wachten tot er iets stoms gebeurt, of iets mis gaat en dan met een smile op je gezicht zeggen "Ow, maar je weet toch dat ik helemaal geen ervaring met vrouwen heb..."
Zoiets... Humor helpt in ieder geval het luchtiger te maken.
pi_114117297
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:43 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Tja, waarom zou je zo'n risico willen lopen?
Misschien toch even het iets minder als een shock brengen en het wat meer geleidelijk ter tafel brengen? Of in ieder geval met meer humor.

Bijvoorbeeld wachten tot er iets stoms gebeurt, of iets mis gaat en dan met een smile op je gezicht zeggen "Ow, maar je weet toch dat ik helemaal geen ervaring met vrouwen heb..."
Zoiets... Humor helpt in ieder geval het luchtiger te maken.
ja, daar heb je wel weer een punt. Het moet niet als een totale verrassing komen, ik denk dat de shock dan groter is dan het begrip.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 17:49:58 #209
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114117474
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Niet zeggen, zinloos. Behalve als ze er speficiek naar vraagt, anders komt het over alsof je jezelf wil indekken voor eventuele obstakels.
What can change the nature of a man?
pi_114117795
Uiteraard zeg ik het met humor, maar ik ben tegelijkertijd wel direct en eerlijk daarover. Het doel is dat de ander mij direct vanaf het begin accepteert zoals ik ben. Ik ga niet lopen faken en liegen. Zo ben ik gewoon niet.
pi_114117846
Goed zo lex!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_114117960
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Uiteraard zeg ik het met humor, maar ik ben tegelijkertijd wel direct en eerlijk daarover. Het doel is dat de ander mij direct vanaf het begin accepteert zoals ik ben. Ik ga niet lopen faken en liegen. Zo ben ik gewoon niet.
Er zit natuurlijk wel een groot verschil tussen niet willen liegen en het pats boem op tafel gooien. Dus pas daarmee wel op dat je haar er niet teveel mee verrast en mogelijk afstoot.
pi_114118023
Johuiteindelijk ben je wie je bent en wil je met iemand zijn die die iemand en niet een ander iemand leuk vindt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 18:04:24 #214
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114118096
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Zou je ook op tafel gooien dat je al 100 vrouwen gehad had?
pi_114118253
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:04 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Zou je ook op tafel gooien dat je al 100 vrouwen gehad had?
Voor beide situaties geldt wat mij betreft dat je het beste gewoon wat vaag kan blijven. Dus geen exacte aantallen noemen maar er een beetje vaag over doen en omheen lullen.

Gewoon geen serieus antwoord noemen kan ook een manier zijn.

"Hoeveel dates heb je al gehad?"
"Ow duizenden, je weet toch dat ik gelieft ben ;)"
pi_114118279
Ik ga het uiteraard niet zo zeggen: "Hoi, ik ben Comp_Lex en ik ben maagd. Hoe gaat het met jou?" :P
Ik zeg het wanneer ik vind dat het gepast is om het te zeggen en dan het liefst voordat we het bed in duiken. Gewoon rustig, genuanceerd, met humor enzo, maar tegelijkertijd wil ik dus wel eerlijk en direct daar over zijn.
Het alternatief is dat ze op een gegeven moment dat toch wel merkt en dan kan het misschien vervelender aflopen. Dan sta je daar naakt en gaat ze er vandoor.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 18:13:23 #217
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114118400
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga het uiteraard niet zo zeggen: "Hoi, ik ben Comp_Lex en ik ben maagd. Hoe gaat het met jou?" :P
Ik zeg het wanneer ik vind dat het gepast is om het te zeggen en dan het liefst voordat we het bed in duiken. Gewoon rustig, genuanceerd, met humor enzo, maar tegelijkertijd wil ik dus wel eerlijk en direct daar over zijn.
Het alternatief is dat ze op een gegeven moment dat toch wel merkt en dan kan het misschien vervelender aflopen. Dan sta je daar naakt en gaat ze er vandoor.
Aha dus je wilt je inderdaad indekken, ik zou daar echt niet aan beginnen.
Of je het nu vertelt of niet, ze gaat echt niet wegrennen of zeggen jij kan er niks van stop er maar mee.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:16:26 #218
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114118499
Ik heb het wel eens meegemaakt in een prille relatie (via internetdaten, om on topic te blijven :P) en ik vond het juist niet leuk dat hij het niet een beetje had laten merken. Het ging in dit geval om heel weinig ervaring maar ik dacht dus eerst dat het aan mij lag of de situatie of whatever. Pas later kwam ik er achter en als ik het meteen had gehoord had ik dat fijner gevonden en was het absoluut geen issue geweest.

Verder is seks sowieso een leerproces in een nieuwe relatie, het is bijna nooit gelijk geweldig omdat je pas echt op elkaar ingespeeld raakt als je elkaar beter kent en weet wat je leuk vindt.
pi_114118568
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk dat de kans dat ze er vandoor gaat als julllie naakt in bed liggen niet zo groot is.
Als je het te vroeg verteld daarentegen, kan het tegen je werken. Zoals ik al zei bestaat de kans (zeker vanaf een hogere leeftijd) dat ze het maar vreemd vindt dat je op die leeftijd nog maagd bent. En vrouwen denken graag te ver door over dingen, waarna ze zich al snel af gaat vragen wat er mis met je is. En dan is de kans dat ze er vandoor gaat een stuk groter....
Just saying...
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:20:15 #220
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114118632
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:18 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans dat ze er vandoor gaat als julllie naakt in bed liggen niet zo groot is.
Als je het te vroeg verteld daarentegen, kan het tegen je werken. Zoals ik al zei bestaat de kans (zeker vanaf een hogere leeftijd) dat ze het maar vreemd vindt dat je op die leeftijd nog maagd bent. En vrouwen denken graag te ver door over dingen, waarna ze zich al snel af gaat vragen wat er mis met je is. En dan is de kans dat ze er vandoor gaat een stuk groter....
Just saying...
Ben jij een vrouw of een man?
Ik heb me dat echt nog nooit afgevraagd namelijk. Het is soms ook gewoon een kwestie van pech, niet de juiste persoon ervoor tegen komen. Ik was zelf ook niet supervroeg ermee.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 18:20:43 #221
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114118643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:16 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb het wel eens meegemaakt in een prille relatie (via internetdaten, om on topic te blijven :P) en ik vond het juist niet leuk dat hij het niet een beetje had laten merken. Het ging in dit geval om heel weinig ervaring maar ik dacht dus eerst dat het aan mij lag of de situatie of whatever. Pas later kwam ik erachter en als ik het meteen had gehoord had ik dat fijner gevonden en was het absoluut geen issue geweest.

Verder is seks sowieso een leerproces in een nieuwe relatie, het is bijna nooit gelijk geweldig omdat je pas echt op elkaar ingespeeld raakt als je elkaar beter kent en weet wat je leuk vindt.
Dat is helemaal niet erg dat ze denkt dat het aan haar ligt. Het gaat om hem he.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:21:19 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114118662
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:20 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet erg dat ze denkt dat het aan haar ligt. Het gaat om hem he.
Oh ja, even vergeten. Seks doe je in je eentje.
pi_114118686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ben jij een vrouw of een man?
Ik heb me dat echt nog nooit afgevraagd namelijk. Het is soms ook gewoon een kwestie van pech, niet de juiste persoon ervoor tegen komen. Ik was zelf ook niet supervroeg ermee.
Staat gewoon ingevuld in mijn profiel toch?
Man dus :)

Tja, ik heb zelf ook flink over dit onderwerp nagedacht om vooraf te bedenken hoe ik dit zal aanpakken.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 18:23:32 #224
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114118738
quote:
12s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oh ja, even vergeten. Seks doe je in je eentje.
Hij wil zichzelf indekken voor eventuele misshaps, dan is dat de ideale manier.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:24:01 #225
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114118761
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:21 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Staat gewoon ingevuld in mijn profiel toch?
Man dus :)

Tja, ik heb zelf ook flink over dit onderwerp nagedacht om vooraf te bedenken hoe ik dit zal aanpakken.
Dat weet ik hoor ;)
Maar je vult zelf ook dingen in nu. Je merkt vanzelf wel in het contact of er ruimte is om over te praten. Voor de één zal het via de mail zijn en voor de ander op het moment dat ze met iemand in bed liggen of misschien erna. Kun je van te voren ook niet weten. Wilde alleen aangeven dat ik niet die ervaring heb onder vriendinnen, dat we dan denken dat er iets mis met iemand is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')