quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Gewoon internet flirten.Maar ik zal het hierbij laten, anders krijg je nog rare gedachten over me.
Hangt er volgens mij veel vanaf hoe je er zelf mee omgaat en over praat. Als je zelf doet alsof het erg is, dan laat dat geen goede indruk achter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:07 schreef FourTet het volgende:
Hoe wordt het eigenlijk gezien in het algemeen als iemand geen ervaring heeft met daten en ook niet heel veel relaties heeft gehad?
Dit is bij mij namelijk het geval en het is iets dat mij wel onzeker maakt.
Mijn date verliep hartstikke goed. We vonden het allebei erg leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer!
Hoe verliep je date? Wat voor signaal probeerde je te geven? Hoe werd daar op gereageerd?
Ik ben benieuwd...
dat ligt er net aan hoe jij er mee omgaat. Als je net doet of je nog alles moet leren, of gewoon het laat gebeuren, dat maakt al veel uit hoe het overkomt. Ik vind het niet zo erg, maar ik had het niet echt verwacht dus dan moet je even bijstellen. Maar zoals ik al zei, het kan ook gewoon schattig zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:07 schreef FourTet het volgende:
Hoe wordt het eigenlijk gezien in het algemeen als iemand geen ervaring heeft met daten en ook niet heel veel relaties heeft gehad?
Ik ben er gewoon eerlijk over en schaam me er niet voor, ofzo. Maar ik kan me voorstellen dat het toch niet helemaal als normaal gezien wordt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:09 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Hangt er volgens mij veel vanaf hoe je er zelf mee omgaat en over praat. Als je zelf doet alsof het erg is, dan laat dat geen goede indruk achter.
Het is maar net waar de vrouw naar opzoek is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:07 schreef FourTet het volgende:
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:11 schreef FourTet het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon eerlijk over en schaam me er niet voor, ofzo. Maar ik kan me voorstellen dat het toch niet helemaal als normaal gezien wordt.
Ja dat klopt inderdaad wel. Ik moet alleen wel zeggen dat ik dat alleen in het begin ben bij eerste ontmoetingen. Ik moet altijd even wennen ofzo. Zodra ik de persoon een beetje heb leren kennen is het helemaal weg. Dit heb ik bijvoorbeeld ook bij een nieuwe baan o.i.d.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is maar net waar de vrouw naar opzoek is.
Voor mij zou het niet snel wat zijn, omdat de man dan in de meeste gevallen ook onzeker is en daar val ik niet op.
Methaan kan je niet ruiken.quote:
Dat hebben wel meer mensen, ik ook somsquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:14 schreef FourTet het volgende:
Ja dat klopt inderdaad wel. Ik moet alleen wel zeggen dat ik dat alleen in het begin ben bij eerste ontmoetingen. Ik moet altijd even wennen ofzo. Zodra ik de persoon een beetje heb leren kennen is het helemaal weg. Dit heb ik bijvoorbeeld ook bij een nieuwe baan o.i.d.
Ik ben overigens 28.
Hoe ben je daar achter gekomen dan dat hij 0 ervaring heeft?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:11 schreef maen het volgende:
[..]
dat ligt er net aan hoe jij er mee omgaat. Als je net doet of je nog alles moet leren, of gewoon het laat gebeuren, dat maakt al veel uit hoe het overkomt. Ik vind het niet zo erg, maar ik had het niet echt verwacht dus dan moet je even bijstellen. Maar zoals ik al zei, het kan ook gewoon schattig zijn
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jouw avatar maakt me een beetje misselijk. Wil je niet teveel posten hier?
Ha ha, lachen man... hebben jullie meteen iets gemeenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn date verliep hartstikke goed. We vonden het allebei erg leuk
Ik heb haar toen we vertrokken licht aangeraakt. Ik ben even stukje met haar meegelopen en op het laatst heb ik haar weer lichtjes aangeraakt net voordat ze in haar auto stapte. Ze praatte een beetje toen ik dat voor de eerste keer deed en toen ik dat deed begon ze een beetje te bibberen. Ze heeft volgens mij nul ervaring met jongens.
jawel, via de mail al. Maargoed daar zitten redenen achter die ik hier niet hoef te vertellenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe ben je daar achter gekomen dan dat hij 0 ervaring heeft?
Hij is toch niet zo stom geweest om het te vertellen hoop ik...
Ach je kunt altijd proberen te bluffen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef maen het volgende:
[..]
jawel, via de mail al. Maargoed daar zitten redenen achter die ik hier niet hoef te vertellenik vind het ook niet echt een probleem, ben blij dat hij zo eerlijk is het te vertellen. Anders was ik er vanzelf ook wel achter gekomen, het is niet dat je dat echt kunt verbergen natuurlijk
Geen probleem, totdat hij naast je in bed ligtquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef maen het volgende:
[..]
jawel, via de mail al. Maargoed daar zitten redenen achter die ik hier niet hoef te vertellenik vind het ook niet echt een probleem, ben blij dat hij zo eerlijk is het te vertellen. Anders was ik er vanzelf ook wel achter gekomen, het is niet dat je dat echt kunt verbergen natuurlijk
je kan ook gewoon eerlijk zijn, ik bedoel, je leest net toch dat het in dit geval werkt? ze gaat nog steeds met hem op date.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ach je kunt altijd proberen te bluffen natuurlijk.
Fake it until you make it....
Dan merk je het maar al te goed lijkt me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Geen probleem, totdat hij naast je in bed ligt
dus kan ik het hem precies zo leren zoals ik het wil!quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan merk je het maar al te goed lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |