Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:24 schreef FourTet het volgende:
Ik heb ook maar een account gemaakt hier.
Even een korte intro:
Man, 28 jaar en absoluut geen ervaring met daten. Volgens mij is dit best vreemd en ik denk dat daar maar eens verandering in gebracht moet worden.
Verveld voor mij is dat ik in in het begin best verlegen ben/lijk. Na korte tijd is dit volledig verdwenen. Ik ben slecht in het 'verkopen' van mezelf en het typen van mooie verhalen.
Ik heb een profiel op Pepper, maar zit er aan te denken om misschien ergens anders ook een profiel aan te maken. Ik moet alleen nog even kijken waar ik dat het best kan gaan doen. Het mooie aan Pepper voor mij is dat ik niet een uitgebreid verhaal hoef te typen en mensen toch een indruk kunnen krijgen van wat ik leuk vind enzo.
Mocht iemand tips, vragen o.i.d. hebben dan hoor ik het wel
Goede vraag. Ik ga niet vaak uit ofzo, en als ik uit ga dan maak ik niet zo makkelijk contact met mensen die ik niet ken. Ik heb wel relaties gehad, maar daar ging geen daten aan vooraf ofzo.quote:
Ahh oké, ik leidde daaruit af dat je ook geen relaties hebt gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef FourTet het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ga niet vaak uit ofzo, en als ik uit ga dan maak ik niet zo makkelijk contact met mensen die ik niet ken. Ik heb wel relaties gehad, maar daar ging geen daten aan vooraf ofzo.
Dan nog was dat niet zó gek geweest. Tot voor kort had ik geen enkele relatie-ervaring, terwijl ik wel gedate had, en ik heb nog twee jaar meer op de teller staanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké, ik leidde daaruit af dat je ook geen relaties hebt gehad.
Hier een beetje hetzelfde. Oh het komt vooral door een gebrek aan zlefvertrouwenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan nog was dat niet zó gek geweest. Tot voor kort had ik geen enkele relatie-ervaring, terwijl ik wel gedate had, en ik heb nog twee jaar meer op de teller staan
Nou ja, wel lichtelijk gek, wellicht, maar je snapt mijn punt hopelijk wel
Daar heb ik ook wel last van ben ik bang.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een beetje hetzelfde. Oh het komt vooral door een gebrek aan zlefvertrouwen
Dat is ook ook moeilijk om uitstralen dat je zelfverzekerd overkomt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:43 schreef FourTet het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel last van ben ik bang.
Je moet het dan ook voelen he, werkt veel beter als je lekker in je vel zitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook ook moeilijk om uitstralen dat je zelfverzekerd overkomt.
Inderdaad en dat is wel een probleem bij mij. Het gaat beter dan een aantal jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je moet het dan ook voelen he, werkt veel beter als je lekker in je vel zit
Dat is mooi! Door veel oefenen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad en dat is wel een probleem bij mij. Het gaat beter dan een aantal jaar geleden.
Ja, en problemen uit het verleden een plek leren gevenquote:
Ah, succes.. Keep us postedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en problemen uit het verleden een plek leren geven
Oh leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah, succes.. Keep us posted![]()
Zelf niet zo veel meer gedate.. een vervolgdate op een terrasje en een chocolade/trappist date met D.
Meen je dit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Geen date ofzo maar wel leuk contact via Okcupid met een jonge dame uit Polen.
Ze komt uit Polen niet Afrika of Aziëquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:33 schreef Morera het volgende:
[..]
Meen je dit?![]()
Die vraagt binnen de kortste keren om geld voor haar ticket om je op te zoeken en heeft het dan vervolgens opgemaakt aan problemen met haar familie, om vervolgens om nieuw geld te vragen zodat ze je nu eeeecht kan opzoeken. U bent gewaarschuwd
Je ben duidelijk niet op de hoogte, nouja je bent gewaarschuwdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze komt uit Polen niet Afrika of Azië
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Morera het volgende:
[..]
Je ben duidelijk niet op de hoogte, nouja je bent gewaarschuwd
Oke, ik begrijp wat ze bedoeld en zo dom ben ik nu ook weer niet om zoiets te doenquote:
Don't underestimate the power of hormonen en feromonenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp wat ze bedoeld en zo dom ben ik nu ook weer niet om zoiets te doen
Als de Poolse economie nog even zo door blijft groeien als vrijwel enige in Europa dan hebben ze het over paar jaar daar over Hollandse Hoertjes die die kant op willenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Morera het volgende:
[..]
Je ben duidelijk niet op de hoogte, nouja je bent gewaarschuwd
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Don't underestimate the power of hormonen en feromonen
nope.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Iemand anders trouwens ook probleem dat als je wil inloggen op Paiq je weer terug komt op de inlogpagina? Alleen in inPrivate browsen doet ie het wel.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als de Poolse economie nog even zo door blijft groeien als vrijwel enige in Europa dan hebben ze het over paar jaar daar over Hollandse Hoertjes die die kant op willen
als je naar paiq gaat moet je de 'schone' url gebruiken zonder '#'. Geen idee of dit jouw probleem oplost maar soms redirect hij fout als je naar paiq gaat met '#' in de url.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Iemand anders trouwens ook probleem dat als je wil inloggen op Paiq je weer terug komt op de inlogpagina? Alleen in inPrivate browsen doet ie het wel.
Pas je op dat je vriendin het niet verneemt en er anders over gaat denken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:52 schreef Skorka het volgende:
Onregematige werktijden zijn ook niet alles. Het levert op den duur wel meer geld op, plus afwisseling, maar het vereist wel wat passen-en-meten wanneer het op het aangaan of onderhouden van een relatie aankomt.
OT:
Wat rond zitten kijken op verschillende sites, puur voor de lol. Heb zelf al bijna een jaar een relatie dus ben in die zin ook niet zo op zoek. Vind het gewoon leuk her en der wat te bekijken.
Waarom doe je dat? Ben je ergens toch opzoek naar wat anders? Wat doe je als je een hele leuke reactie op jou profiel krijgt en hoe eerlijk ben je naar diegene op de site (staat in je profiel vermeld dat je een relatie hebt en die dus niet zoekt)? Of ben je (zoals zovelen die al een relatie hebben) opzoeken naar iemand voor een leuke flirt of alleen seks?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef Skorka het volgende:
Nee zo slim ben ik natuurlijk wel. Het is natuurlijk ook wel gewoon voor de grap, en kan het wel uitleggen denk ik. Maar kan me goed bedenken waarom ze het 'rondkijken' an sich al niet goed zou keuren.
Maar, ik heb nachtdienst en moet mezelf even zien te vermaken.
Al zegt mijn geslachtsdrift dat ik seks niet af zou wijzen, doe ik dat uiteindelijk wel. Ik zou het nauwelijks over m'n hart krijgen om mijn vriendin te bedriegen. Dus in die zin, ben ik inderdaad nergens naar op zoek. Wat dat betreft heb ik niet eens een profiel aangemaakt en zit ik gewoon wat profielen en dit forum door te neuzen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom doe je dat? Ben je ergens toch opzoek naar wat anders? Wat doe je als je een hele leuke reactie op jou profiel krijgt en hoe eerlijk ben je naar diegene op de site (staat in je profiel vermeld dat je een relatie hebt en die dus niet zoekt)? Of ben je (zoals zovelen die al een relatie hebben) opzoeken naar iemand voor een leuke flirt of alleen seks?
Ze zitten er met velenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef Skorka het volgende:
[..]
Al zegt mijn geslachtsdrift dat ik seks niet af zou wijzen, doe ik dat uiteindelijk wel. Ik zou het nauwelijks over m'n hart krijgen om mijn vriendin te bedriegen. Dus in die zin, ben ik inderdaad nergens naar op zoek. Wat dat betreft heb ik niet eens een profiel aangemaakt en zit ik gewoon wat profielen en dit forum door te neuzen..
Op die sites zijn dus flink wat mannen op zoek naar alleen seks?
In dat geval ben ik het wel met je eens: ze moeten dan wel eerlijk zijn. Ik ben wel van transparantie in die gevallen!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:36 schreef Sekhmet het volgende:
Iemand zijn beroep zou ook het laatste zijn waar ik iemand op af zou wijzen. Als ze er zelf idd maar plezier in hebben.
Zelf ben ik wel 1 keer afgewezen vanwege mijn onregelmatige werktijden. Kreeg de indruk dat hij ook opzoeken was naar een echte huisvrouw die elke dag het eten voor hem klaar zou hebben staan, dus dat was ws toch nooit iets geworden.
Waarom zo kritisch naar je date? Het was toch leuk? is dat niet voldoende dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Even serieus: Het valt me op hoe kieskeurig mensen kunnen zijn. Alles moet perfect zijn, maar is perfect wel het leukste in een relatie? Of zou iemand met zijn / haar tikjes een relatie levendiger houden? Het lijkt me dat de klik het belangrijkste is.Zonder dat....
Hier een update:
Vorige week een date gehad. Was wel leuk. Meer ook niet. Vanavond een date waar ik een beetje over twijfel, maar lijkt me leuk om te ontmoeten. Vrijdag ga ik met iemand iets doen, maar weet nog niet of ik dat als date ga zien.![]()
Kortom: We kabbelen lekker door. Geen haast.Ben nu eerst bezig met een nieuw huisje waarvoor ik alles aan het regelen ben. Dus: Druk.
I see what you did thar....quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zo kritisch naar je date? Het was toch leuk? is dat niet voldoende dan?
Echt waarom wil je perfectie?
Gohquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:09 schreef -Splash- het volgende:
I see what you did thar....
Goede, erg gelachen en lekker gepraat tot laat. Maar het einde was wat raar ook verder geen berichtjes heen en weer erna. Soms hoeft een gezellige avond niet altijd te leiden tot meer.
Same herequote:Op woensdag 11 juli 2012 09:16 schreef rival het volgende:
weet je wanneer ik iets stuur?
Wanneer ik dat wil.
Eigenlijk wel iets ja. Met erna bedoel ik niet in uren, secondes, minuten, etc... maar wel iets in de dagen na de date. Ik vind het netjes om iets af te sluiten. Is dat raar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goh
Jij stuurt altijd berichtjes erna? meestal hoogstens een weltrusten en anders de volgende dag pas.
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel iets ja. Met erna bedoel ik niet in uren, secondes, minuten, etc... maar wel iets in de dagen na de date. Ik vind het netjes om iets af te sluiten. Is dat raar?
quote:
Nee, dat is zeker niet raar. Het wordt raar op het moment dat je het niet doet...quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel iets ja. Met erna bedoel ik niet in uren, secondes, minuten, etc... maar wel iets in de dagen na de date. Ik vind het netjes om iets af te sluiten. Is dat raar?
Niet van te voren vragen aan welke anticonceptie ze zit of wat te doen bij onverwachtse zwangerschapquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:50 schreef Silenus het volgende:
En of ze alsjeblieft niet wil vergeten om die morning after pil te nemen natuurlijk.
What she saysquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
Wat wordt er toch altijd spastisch gedaan over berichtjes sturen na de date
Kom op mensen!! Als het een leuke date was, is er toch niks leuker dan nog even samen nagiechelen per sms/whatsapp??
The Golden Rules :-)quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:
Niet te moeilijk doen met berichtjes.. zelfde met dates in general eigenlijk
Is ze leuk? -> Stel een date voor
Was het leuk? -> Stuur wat als je daar zin in hebt
waarom? zolang je niet tegen haar gaat liegen moet je gewoon doen wat je leuk vindt..... misschien denkt zij er wel hetzelfde over? misschien verwacht ze meer maar dan mag ze dat ook best zelf kenbaar maken toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef Maja het volgende:
Vorige week 2e date gehad, was gezellig en ook gezoend
Alleen denk ik nu dat zij in de wolken is, terwijl ik het vooral 'gewoon leuk' vind... Binnenkort zie ik haar IRL op een festival, zonder date, benieuwd hoe dat zal gaan...
Waarom heb ik nu al gezoend!?Ik ben bang dat ik haar valse hoop heb gegeven...
Inderdaad! Zoenen is juist ok dus gewoon (als het ervan komt) eerlijk zijn hoe je erover denkt en het moet allemaal ok zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
waarom? zolang je niet tegen haar gaat liegen moet je gewoon doen wat je leuk vindt..... misschien denkt zij er wel hetzelfde over? misschien verwacht ze meer maar dan mag ze dat ook best zelf kenbaar maken toch?
Da's helemaal waar. Ik ben nogal geneigd om te gaan denken wat een ander denkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef Silenus het volgende:
Boeiend, het is toch ook 'gewoon leuk'. Je moet niet zo alles voor haar invullen, als je zoent ben je immers nog niet getrouwd en dat begrijpt zij ook wel.
Kijk lekker hoe het gaat op dat festival en leef van date tot date.
Als je het alleen "gezellig" vindt had je vast niet met haar gezoend. En je kunt niet in haar hoofd kijken dus niet gaan invullen, gewoon op je af laten komen. Je bent niet meteen van alles verplicht en als ze onverschillig had gedaan had je dat vast ook niet leuk gevonden. Mensen gaan vaak op een verschillend tempo in die dingen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef Maja het volgende:
Vorige week 2e date gehad, was gezellig en ook gezoend
Alleen denk ik nu dat zij in de wolken is, terwijl ik het vooral 'gewoon leuk' vind... Binnenkort zie ik haar IRL op een festival, zonder date, benieuwd hoe dat zal gaan...
Waarom heb ik nu al gezoend!?Ik ben bang dat ik haar valse hoop heb gegeven...
Meh, je mag ook best wat sturen als het helemaal niet leuk was. Ligt eraan hoe wreed je wil zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:
Niet te moeilijk doen met berichtjes.. zelfde met dates in general eigenlijk
Is ze leuk? -> Stel een date voor
Was het leuk? -> Stuur wat als je daar zin in hebt
Als de date uiteindelijk toch niet is bevallen stuur ik een dag of wat later wel een mailtje..vind ik dan wel weer zo netjes....quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Meh, je mag ook best wat sturen als het helemaal niet leuk was. Ligt eraan hoe wreed je wil zijn
Eerste etentje, niet doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Een vraagje aan de ervaringsdeskundigen.. Als je een dame mee uit eten neemt, is het dan tegenwoordig nog 'done' om iets leuks mee te nemen, of is dat een beetje vreemd?ik twijfel echt teveel...
Iets meenemen op de eerste date/kennismaking is volgens mij echt niet nodig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Een vraagje aan de ervaringsdeskundigen.. Als je een dame mee uit eten neemt, is het dan tegenwoordig nog 'done' om iets leuks mee te nemen, of is dat een beetje vreemd?ik twijfel echt teveel...
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
een extra vriendin bedoel je?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik zou het niet op de eerste date doen als ik jou was. Of je moet haar al kennen. Beetje too much.. Maar da's mijn mening hé.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Niet over twijfelen, gewoon doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Er zijn tegenwoordig maar weinig meiden die het een leuk gebaar vinden volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:26 schreef macondo het volgende:
Niet over twijfelen, gewoon doen.
Een rode roos hoeft echt niet zoveel te kosten. En hier wil je toch niet op bezuinigen?
en anderen zullen er gerust wel iets in zien...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig maar weinig meiden die het een leuk gebaar vinden volgens mij.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef rival het volgende:
en anderen zullen er gerust wel iets in zien...
zo is dat overal anders he.... we weten ondertussen wel dat jij niks als een leuk gebaar ziet
Een pocket rocket laat zich veel gemakkelijker wegstoppen tijdens zo'n date.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet over twijfelen, gewoon doen.
Een rode roos hoeft echt niet zoveel te kosten. En hier wil je toch niet op bezuinigen?
Kijk rival.. zo'n cadeau stel ik dan wel weer op prijsquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:39 schreef Mister1977 het volgende:
Een pocket rocket laat zich veel gemakkelijker wegstoppen tijdens zo'n date.
Nou ja, rode rozen zijn helemaal de bom als je gaat daten met bejaarden. De rest zit daar niet op te wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
en anderen zullen er gerust wel iets in zien...
zo is dat overal anders he.... we weten ondertussen wel dat jij niks als een leuk gebaar ziet
voorspelbaar schatquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk rival.. zo'n cadeau stel ik dan wel weer op prijs
wel in verpakking!
dat denk je waarschijnlijk ook over de deur open houden, een stoel aanschuiven e.d...... je jas aanbieden.... weet ik veel....quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou ja, rode rozen zijn helemaal de bom als je gaat daten met bejaarden. De rest zit daar niet op te wachten natuurlijk.
Oh absoluut, ze zijn niet verplicht maar ik waardeer het persoonlijk zeer als een man die gebaren toont. Ik vind dat altijd zo overtrokken, die dames die alles "zelluf" willen doen. Maar kom ook wel eens mannen tegen die er nooit kaas van hebben gegeten en die je kun je het ook niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat denk je waarschijnlijk ook over de deur open houden, een stoel aanschuiven e.d...... je jas aanbieden.... weet ik veel....
maar genoeg mensen die dat wel waarderen... ik bedoel, sommige mensen waarderen het als je ze vastbind en gaat meppen met een zweep....
Ik knap ook af op slechte spelling, je bent dus niet de enige.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef eefje801 het volgende:
Is het echt erg om op spelling af te knappen? Ik bedoel, kreeg een berichtje van iemand met op zijn profiel het volgende tekstfragment: "heeft een speciaal plekje in men hardt"
En de volgende zoekt: "gewoon iemand die echt is en geen spel speelt gewoon een echte dame want niet 1 die vies van hart is die spoken ziet damm"ghehe..nou zal ik eens reageren?
Ik heb echt weken niet in mijn inboxen gekeken dus dat is een fijne oogst ha ha.
Dit is van Badoo trouwens. Niet helemaal mijn site, geloof ik.
Ik knap daar ook wel op af moet ik zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef eefje801 het volgende:
Is het echt erg om op spelling af te knappen?
Ik krijg bijna medelijden met je ogenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef eefje801 het volgende:
Is het echt erg om op spelling af te knappen? Ik bedoel, kreeg een berichtje van iemand met op zijn profiel het volgende tekstfragment: "heeft een speciaal plekje in men hardt"
En de volgende zoekt: "gewoon iemand die echt is en geen spel speelt gewoon een echte dame want niet 1 die vies van hart is die spoken ziet damm"ghehe..nou zal ik eens reageren?
Ik heb echt weken niet in mijn inboxen gekeken dus dat is een fijne oogst ha ha.
Dit is van Badoo trouwens. Niet helemaal mijn site, geloof ik.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh absoluut, ze zijn niet verplicht maar ik waardeer het persoonlijk zeer als een man die gebaren toont. Ik vind dat altijd zo overtrokken, die dames die alles "zelluf" willen doen. Maar kom ook wel eens mannen tegen die er nooit kaas van hebben gegeten en die je kun je het ook niet kwalijk nemenIn zo'n situatie is dat toch anders? Maar een kadootje maakt gewoon wat ongemakkelijk als je elkaar nog helemaal niet kent, vind ik.
Wacht maar tot je 'm niet meer zo leuk vindt, dan word je helemaal gek.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgighg, ik ben dus ook een spellingsnazi en mijn dateschatjeliefjekusjekroel typt consequent "me". Me moeder, me broer, me dit, me dat.
I'm riiiiiiiiiising above
Dus nee, het is niet gek dat je er op afknapt, maar het blijkt, nog wel het meest tot mijn eigen verbazing toch overkomelijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |