Gohquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:09 schreef -Splash- het volgende:
I see what you did thar....
Goede, erg gelachen en lekker gepraat tot laat. Maar het einde was wat raar ook verder geen berichtjes heen en weer erna. Soms hoeft een gezellige avond niet altijd te leiden tot meer.
Same herequote:Op woensdag 11 juli 2012 09:16 schreef rival het volgende:
weet je wanneer ik iets stuur?
Wanneer ik dat wil.
Eigenlijk wel iets ja. Met erna bedoel ik niet in uren, secondes, minuten, etc... maar wel iets in de dagen na de date. Ik vind het netjes om iets af te sluiten. Is dat raar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goh
Jij stuurt altijd berichtjes erna? meestal hoogstens een weltrusten en anders de volgende dag pas.
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel iets ja. Met erna bedoel ik niet in uren, secondes, minuten, etc... maar wel iets in de dagen na de date. Ik vind het netjes om iets af te sluiten. Is dat raar?
quote:
Nee, dat is zeker niet raar. Het wordt raar op het moment dat je het niet doet...quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel iets ja. Met erna bedoel ik niet in uren, secondes, minuten, etc... maar wel iets in de dagen na de date. Ik vind het netjes om iets af te sluiten. Is dat raar?
Niet van te voren vragen aan welke anticonceptie ze zit of wat te doen bij onverwachtse zwangerschapquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:50 schreef Silenus het volgende:
En of ze alsjeblieft niet wil vergeten om die morning after pil te nemen natuurlijk.
What she saysquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
Wat wordt er toch altijd spastisch gedaan over berichtjes sturen na de date
Kom op mensen!! Als het een leuke date was, is er toch niks leuker dan nog even samen nagiechelen per sms/whatsapp??
The Golden Rules :-)quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:
Niet te moeilijk doen met berichtjes.. zelfde met dates in general eigenlijk
Is ze leuk? -> Stel een date voor
Was het leuk? -> Stuur wat als je daar zin in hebt
waarom? zolang je niet tegen haar gaat liegen moet je gewoon doen wat je leuk vindt..... misschien denkt zij er wel hetzelfde over? misschien verwacht ze meer maar dan mag ze dat ook best zelf kenbaar maken toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef Maja het volgende:
Vorige week 2e date gehad, was gezellig en ook gezoend
Alleen denk ik nu dat zij in de wolken is, terwijl ik het vooral 'gewoon leuk' vind... Binnenkort zie ik haar IRL op een festival, zonder date, benieuwd hoe dat zal gaan...
Waarom heb ik nu al gezoend!?Ik ben bang dat ik haar valse hoop heb gegeven...
Inderdaad! Zoenen is juist ok dus gewoon (als het ervan komt) eerlijk zijn hoe je erover denkt en het moet allemaal ok zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
waarom? zolang je niet tegen haar gaat liegen moet je gewoon doen wat je leuk vindt..... misschien denkt zij er wel hetzelfde over? misschien verwacht ze meer maar dan mag ze dat ook best zelf kenbaar maken toch?
Da's helemaal waar. Ik ben nogal geneigd om te gaan denken wat een ander denkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef Silenus het volgende:
Boeiend, het is toch ook 'gewoon leuk'. Je moet niet zo alles voor haar invullen, als je zoent ben je immers nog niet getrouwd en dat begrijpt zij ook wel.
Kijk lekker hoe het gaat op dat festival en leef van date tot date.
Als je het alleen "gezellig" vindt had je vast niet met haar gezoend. En je kunt niet in haar hoofd kijken dus niet gaan invullen, gewoon op je af laten komen. Je bent niet meteen van alles verplicht en als ze onverschillig had gedaan had je dat vast ook niet leuk gevonden. Mensen gaan vaak op een verschillend tempo in die dingen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef Maja het volgende:
Vorige week 2e date gehad, was gezellig en ook gezoend
Alleen denk ik nu dat zij in de wolken is, terwijl ik het vooral 'gewoon leuk' vind... Binnenkort zie ik haar IRL op een festival, zonder date, benieuwd hoe dat zal gaan...
Waarom heb ik nu al gezoend!?Ik ben bang dat ik haar valse hoop heb gegeven...
Meh, je mag ook best wat sturen als het helemaal niet leuk was. Ligt eraan hoe wreed je wil zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:
Niet te moeilijk doen met berichtjes.. zelfde met dates in general eigenlijk
Is ze leuk? -> Stel een date voor
Was het leuk? -> Stuur wat als je daar zin in hebt
Als de date uiteindelijk toch niet is bevallen stuur ik een dag of wat later wel een mailtje..vind ik dan wel weer zo netjes....quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Meh, je mag ook best wat sturen als het helemaal niet leuk was. Ligt eraan hoe wreed je wil zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |