NU AL! Elke me is een steekje in mijn taalminnend hartquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm niet meer zo leuk vindt, dan word je helemaal gek.
Dan zou ik harder afknappen op het feit dat hij blijkbaar denkt dat ik al 4 jaar lieg over mijn standpunten over het huwelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Silenus het volgende:
Haha, totdat je ineens op vakantie bent in Venetië. Na 4 jaar relatie, dat ene weekendje, je verwacht het al een beetje, dan zit je met je kussiekroelliefie in een gondel...en dan zegt 'ie: 'he schatje, kijk eens naar dat vliegtuigje?'
En daar vliegt 'ie...Dat kleine vliegtuigje, met daarachter dat ene romantische spandoek: "me liefste schatje, wil je met mijn trouwen?"
*NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*
Nee, ik knap ook best wel op slechte spelling af. Een d of een t verwisselen is allemaal nog niet zo heel erg maar als hart met dt geschreven wordt dan duidt dat toch wel op een 2-cijferig iq.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef eefje801 het volgende:
Is het echt erg om op spelling af te knappen? Ik bedoel, kreeg een berichtje van iemand met op zijn profiel het volgende tekstfragment: "heeft een speciaal plekje in men hardt"
En de volgende zoekt: "gewoon iemand die echt is en geen spel speelt gewoon een echte dame want niet 1 die vies van hart is die spoken ziet damm"ghehe..nou zal ik eens reageren?
Ik heb echt weken niet in mijn inboxen gekeken dus dat is een fijne oogst ha ha.
Dit is van Badoo trouwens. Niet helemaal mijn site, geloof ik.
Jouw avatar maakt me een beetje misselijk. Wil je niet teveel posten hier?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik knap ook af op slechte spelling, je bent dus niet de enige.
Ha ha! Ik denk ook dat ik als ik moet kiezen tussen een galante man en een goed spellende man ik voor het eerste zou gaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgighg, ik ben dus ook een spellingsnazi en mijn dateschatjeliefjekusjekroel typt consequent "me". Me moeder, me broer, me dit, me dat.
I'm riiiiiiiiiising above
Dus nee, het is niet gek dat je er op afknapt, maar het blijkt, nog wel het meest tot mijn eigen verbazing toch overkomelijk te zijn
Ja klopt maar ik vind het eigenlijk best slecht van mezelf, op het juffige afquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee, ik knap ook best wel op slechte spelling af. Een d of een t verwisselen is allemaal nog niet zo heel erg maar als hart met dt geschreven wordt dan duidt dat toch wel op een 2-cijferig iq.
Ja, ach. Misschien moet je het zo zien: wil je iemand die je de hele tijd de les moet lezen wat betreft taal, of iemand waar je af en toe ook nog iets van kan leren. Ik vind een behoorlijke beheersing van de Nederlandse taal geen overdreven eis. Niet omdat ik perfectie wil, of één of ander genie, maar wel omdat ik geen zin heb om gedurende de hele relatie op een lager niveau te zitten. Daar schiet niemand wat mee op, uiteindelijk...quote:Ja klopt maar ik vind het eigenlijk best slecht van mezelf, op het juffige af Ik krijg dan altijd de neiging om te gaan verbeteren namelijk..Heb ik inmiddels wel afgeleerd
Lijkt me voor iedereen verschillend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:28 schreef FourTet het volgende:
Is er al eens een poll geweest van wat de beste datingsite is?
Ach, het hoeft wat mij betreft niet perfect te zijn, ben ik zelf ook niet maar als het echt stikt van de taalfouten haak ik toch snel af..quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Ja, ach. Misschien moet je het zo zien: wil je iemand die je de hele tijd de les moet lezen wat betreft taal, of iemand waar je af en toe ook nog iets van kan leren. Ik vind een behoorlijke beheersing van de Nederlandse taal geen overdreven eis. Niet omdat ik perfectie wil, of één of ander genie, maar wel omdat ik geen zin heb om gedurende de hele relatie op een lager niveau te zitten. Daar schiet niemand wat mee op, uiteindelijk...
Zitten daar veel mensen tussen de 20 en 25 jaar? Want ik vind Paiq veel te traag!quote:Maar goed, ik meld me hier ook maar weer eens om het te proberen. Dit keer met RP en OKcupid.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel er hier op RP zitten, en hoeveel daarvan een abonnement hebben..
In mijn regio(delfzijl/groningen) heb ik bij een straal van 100 km iets van 10-15 matches. Niet echt denderend trouwens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:32 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Zitten daar veel mensen tussen de 20 en 25 jaar? Want ik vind Paiq veel te traag!
Ok helder! Ik moet wel lachen om die site, OkCupid. Ze hebben in ieder geval zelfspot. En ik woon vlakbij Amsterdam dus ik word overspoeld met vrouwenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
In mijn regio(delfzijl/groningen) heb ik bij een straal van 100 km iets van 10-15 matches. Niet echt denderend trouwens.
Heb zelf ook besloten van Paiq af te stappen, daar kreeg ik alleen maar muurbloempjes als matches..
Kijk, daar heb je dan inderdaad een stuk meer keus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Ok helder! Ik moet wel lachen om die site, OkCupid. Ze hebben in ieder geval zelfspot. En ik woon vlakbij Amsterdam dus ik word overspoeld met vrouwen![]()
Wat ik me wel gelijk afvraag is of het ook de bedoeling is om mijn profieltekst in het engels te gaan zitten tikken. Ik kan dat best, ben geslaagd met een 8,8 voor engels, daar niet van. Maar ik vind het alleen zo vreemd. Het staat wel hip enzo, maar ik zoek een Nederlands meisje dus waar slaat het dan op
Zal ik ook eens een kans geven..quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
Van de week maar een keer Edarling ingevuld.... mja... het is allemaal niet echt uitnodigend...
maar ik ga er van de week nog even voor zitten om mijn profiel helemaal in te vullen.
Is wel zo maar ik vind taalnazi's eigenlijk heel irritant. Komt omdat ik het zelf ook ben. Van huis uit werd dat erin geramdquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Ja, ach. Misschien moet je het zo zien: wil je iemand die je de hele tijd de les moet lezen wat betreft taal, of iemand waar je af en toe ook nog iets van kan leren. Ik vind een behoorlijke beheersing van de Nederlandse taal geen overdreven eis. Niet omdat ik perfectie wil, of één of ander genie, maar wel omdat ik geen zin heb om gedurende de hele relatie op een lager niveau te zitten. Daar schiet niemand wat mee op, uiteindelijk...
Heb bij RP heel vaak dat ik helemaal geen reactie terug krijg, ook in de tijd dat ik abonnee was. Ik denk dat de verhouding zo'n 5:1 was.. Best jammer, want ik bestede best veel tijd aan het maken van de berichten.quote:
Ik kan bij RP niet reageren...hoogstens een standaard interesse bericht. Krijg dan ook wel eens interesse berichten terug. Volgens mij dan ook van mensen zonder abonnement. Lastig, want dan kom je ook niet verder. Ben blij dat een aantal leuke mannen gelijk hun mail adres meestuurden...wel zo handig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heb bij RP heel vaak dat ik helemaal geen reactie terug krijg, ook in de tijd dat ik abonnee was. Ik denk dat de verhouding zo'n 5:1 was.. Best jammer, want ik bestede best veel tijd aan het maken van de berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |