abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114075932
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wacht maar tot je 'm niet meer zo leuk vindt, dan word je helemaal gek. :P
NU AL! Elke me is een steekje in mijn taalminnend hart :')

Ik streef er naar schriftelijke communicatie op den duur gewoon uit te bannen. Hij praat namelijk heerlijk O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:32:29 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114076078
Haha, totdat je ineens op vakantie bent in Venetië. Na 4 jaar relatie, dat ene weekendje, je verwacht het al een beetje, dan zit je met je kussiekroelliefie in een gondel...en dan zegt 'ie: 'he schatje, kijk eens naar dat vliegtuigje?'

En daar vliegt 'ie...Dat kleine vliegtuigje, met daarachter dat ene romantische spandoek: "me liefste schatje, wil je met mijn trouwen?"

*NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:33:09 #103
497 Maja
Ja denk!?!
pi_114076106
Ik zal er niet op of knappen, immers mijn 2e date schrijft 'gespeeld' ook rustig met een 't' }:|

Aan de ene kant vind ik dat helemaal niks, zulke foutjes, aan de andere kant, ze doen het niet bewust en in dit geval heeft ze ook gezegd dat taal niet haar sterkste punt is. Dat kwam zomaar ter sprake en heb ik uiteraard niet gevraagd :)
pi_114076124
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Silenus het volgende:
Haha, totdat je ineens op vakantie bent in Venetië. Na 4 jaar relatie, dat ene weekendje, je verwacht het al een beetje, dan zit je met je kussiekroelliefie in een gondel...en dan zegt 'ie: 'he schatje, kijk eens naar dat vliegtuigje?'

En daar vliegt 'ie...Dat kleine vliegtuigje, met daarachter dat ene romantische spandoek: "me liefste schatje, wil je met mijn trouwen?"

*NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*
Dan zou ik harder afknappen op het feit dat hij blijkbaar denkt dat ik al 4 jaar lieg over mijn standpunten over het huwelijk :') Maar ja, dan zou het sowieso voorbij zijn :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:34:25 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114076160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef Maja het volgende:
Ik zal er niet op of knappen,
quote:
niet op of knappen
quote:
of knappen
:')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:16:52 #106
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114077996
quote:
15s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef eefje801 het volgende:
Is het echt erg om op spelling af te knappen? Ik bedoel, kreeg een berichtje van iemand met op zijn profiel het volgende tekstfragment: "heeft een speciaal plekje in men hardt"

En de volgende zoekt: "gewoon iemand die echt is en geen spel speelt gewoon een echte dame want niet 1 die vies van hart is die spoken ziet damm"

:) ghehe..nou zal ik eens reageren? :P

Ik heb echt weken niet in mijn inboxen gekeken dus dat is een fijne oogst ha ha.
Dit is van Badoo trouwens. Niet helemaal mijn site, geloof ik.
Nee, ik knap ook best wel op slechte spelling af. Een d of een t verwisselen is allemaal nog niet zo heel erg maar als hart met dt geschreven wordt dan duidt dat toch wel op een 2-cijferig iq.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:18:19 #107
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114078052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:21 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik knap ook af op slechte spelling, je bent dus niet de enige.
Jouw avatar maakt me een beetje misselijk. Wil je niet teveel posten hier?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_114078564
Is er al eens een poll geweest van wat de beste datingsite is?
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:52:59 #109
497 Maja
Ja denk!?!
pi_114080009
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

[..]

:')
Da's nog het ergste, ik maak zelf soms ook de stomste fouten :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:28:33 #110
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114081875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgighg, ik ben dus ook een spellingsnazi en mijn dateschatjeliefjekusjekroel typt consequent "me". Me moeder, me broer, me dit, me dat. :')

I'm riiiiiiiiiising above :')

Dus nee, het is niet gek dat je er op afknapt, maar het blijkt, nog wel het meest tot mijn eigen verbazing toch overkomelijk te zijn :')
Ha ha! Ik denk ook dat ik als ik moet kiezen tussen een galante man en een goed spellende man ik voor het eerste zou gaan ;)
Maar "me" is inderdaad ook zoiets.. ach ja, liefde maakt hartstikke blind :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:32:50 #111
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114082117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Nee, ik knap ook best wel op slechte spelling af. Een d of een t verwisselen is allemaal nog niet zo heel erg maar als hart met dt geschreven wordt dan duidt dat toch wel op een 2-cijferig iq.
Ja klopt maar ik vind het eigenlijk best slecht van mezelf, op het juffige af ;) Ik krijg dan altijd de neiging om te gaan verbeteren namelijk..Heb ik inmiddels wel afgeleerd :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:11:38 #112
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_114084187
quote:
Ja klopt maar ik vind het eigenlijk best slecht van mezelf, op het juffige af Ik krijg dan altijd de neiging om te gaan verbeteren namelijk..Heb ik inmiddels wel afgeleerd
Ja, ach. Misschien moet je het zo zien: wil je iemand die je de hele tijd de les moet lezen wat betreft taal, of iemand waar je af en toe ook nog iets van kan leren. Ik vind een behoorlijke beheersing van de Nederlandse taal geen overdreven eis. Niet omdat ik perfectie wil, of één of ander genie, maar wel omdat ik geen zin heb om gedurende de hele relatie op een lager niveau te zitten. Daar schiet niemand wat mee op, uiteindelijk...
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:13:47 #113
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114087616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:28 schreef FourTet het volgende:
Is er al eens een poll geweest van wat de beste datingsite is?
Lijkt me voor iedereen verschillend.
pi_114088382
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Ja, ach. Misschien moet je het zo zien: wil je iemand die je de hele tijd de les moet lezen wat betreft taal, of iemand waar je af en toe ook nog iets van kan leren. Ik vind een behoorlijke beheersing van de Nederlandse taal geen overdreven eis. Niet omdat ik perfectie wil, of één of ander genie, maar wel omdat ik geen zin heb om gedurende de hele relatie op een lager niveau te zitten. Daar schiet niemand wat mee op, uiteindelijk...
Ach, het hoeft wat mij betreft niet perfect te zijn, ben ik zelf ook niet maar als het echt stikt van de taalfouten haak ik toch snel af..

Maar goed, ik meld me hier ook maar weer eens om het te proberen. Dit keer met RP en OKcupid.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel er hier op RP zitten, en hoeveel daarvan een abonnement hebben..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:32:21 #115
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_114088654
quote:
Maar goed, ik meld me hier ook maar weer eens om het te proberen. Dit keer met RP en OKcupid.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel er hier op RP zitten, en hoeveel daarvan een abonnement hebben..
Zitten daar veel mensen tussen de 20 en 25 jaar? Want ik vind Paiq veel te traag!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_114089111
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:32 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Zitten daar veel mensen tussen de 20 en 25 jaar? Want ik vind Paiq veel te traag!
In mijn regio(delfzijl/groningen) heb ik bij een straal van 100 km iets van 10-15 matches. Niet echt denderend trouwens.

Heb zelf ook besloten van Paiq af te stappen, daar kreeg ik alleen maar muurbloempjes als matches..
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:06:01 #117
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_114090327
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:41 schreef Marco001 het volgende:

[..]

In mijn regio(delfzijl/groningen) heb ik bij een straal van 100 km iets van 10-15 matches. Niet echt denderend trouwens.

Heb zelf ook besloten van Paiq af te stappen, daar kreeg ik alleen maar muurbloempjes als matches..
Ok helder! Ik moet wel lachen om die site, OkCupid. Ze hebben in ieder geval zelfspot. En ik woon vlakbij Amsterdam dus ik word overspoeld met vrouwen *O*

Wat ik me wel gelijk afvraag is of het ook de bedoeling is om mijn profieltekst in het engels te gaan zitten tikken. Ik kan dat best, ben geslaagd met een 8,8 voor engels, daar niet van. Maar ik vind het alleen zo vreemd. Het staat wel hip enzo, maar ik zoek een Nederlands meisje dus waar slaat het dan op :P
pi_114090417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Ok helder! Ik moet wel lachen om die site, OkCupid. Ze hebben in ieder geval zelfspot. En ik woon vlakbij Amsterdam dus ik word overspoeld met vrouwen *O*

Wat ik me wel gelijk afvraag is of het ook de bedoeling is om mijn profieltekst in het engels te gaan zitten tikken. Ik kan dat best, ben geslaagd met een 8,8 voor engels, daar niet van. Maar ik vind het alleen zo vreemd. Het staat wel hip enzo, maar ik zoek een Nederlands meisje dus waar slaat het dan op :P
Kijk, daar heb je dan inderdaad een stuk meer keus. :)
Tja, iedereen hier heeft zijn/haar profiel in het Engels, maar ik heb besloten om 2talig te doen: eerst Engels en daaronder de vertaling. (had ook altijd tussen de 8 en 10 op Engels..)

Heb bij RP heel vaak dat ik helemaal geen reactie terug krijg, ook in de tijd dat ik abonnee was. Ik denk dat de verhouding zo'n 5:1 was.. Best jammer, want ik bestede best veel tijd aan het maken van de berichten.
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:17:45 #119
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114090842
Ik heb op OKcupid volgens mij niet eens een nederlandse profieltekst.. ook handig, helemaal niet bij stil gestaan. Ooit aangemaakt en héél af en toe wel eens contact met iemand gehad. Vind vooral de testjes erg leuk en grappig, moet ik bekennen.
En als vrouw (als man vast ook) heb je natuurlijk ook te maken met mannen uit uithoeken van de wereld die graag hier naartoe willen.

Ik had ooit wel eens een leuke chat daar met iemand die bezig was het godsdeeltje te ontdekken, benieuwd of hij erbij was vorige week.

Ik denk echt dat de spoeling hier in het noorden dunner is. Dat merk je als je eens een andere site probeert. "Oh hey! die ken ik! van die andere site.." ha ha. Andersom dus ook ;)
Ik blijf het echt maf vinden dat ik en een collega beide de radioman als match hadden toen. We hebben elkaar ook regelmatig vooraf kunnen waarschuwen over types op Paiq die niet helemaal kosjer waren ;)
pi_114091108
Van de week maar een keer Edarling ingevuld.... mja... het is allemaal niet echt uitnodigend...
maar ik ga er van de week nog even voor zitten om mijn profiel helemaal in te vullen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_114091171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
Van de week maar een keer Edarling ingevuld.... mja... het is allemaal niet echt uitnodigend...
maar ik ga er van de week nog even voor zitten om mijn profiel helemaal in te vullen.
Zal ik ook eens een kans geven..
Poosje ematching doorgeneust, en daar zat erg leuk en interessant "materiaal" tussen.(om het maar zo te noemen..)
Eefje, ik ben nu wel benieuwd waar in het noorden jij dan ongeveer woont...
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:25:40 #122
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114091186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Is wel zo maar ik vind taalnazi's eigenlijk heel irritant. Komt omdat ik het zelf ook ben. Van huis uit werd dat erin geramd ;) het komt natuurlijk ook door de sms-taal van tegenwoordig en de spellingcontrole. Het wordt je allemaal erg gemakkelijk gemaakt.

Iets van iemand kunnen leren is wel heel mooi. Maar dat kan ook een karaktereigenschap zijn vind ik. Of iets praktisch.
pi_114091667
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef Marco001 het volgende:
Heb bij RP heel vaak dat ik helemaal geen reactie terug krijg, ook in de tijd dat ik abonnee was. Ik denk dat de verhouding zo'n 5:1 was.. Best jammer, want ik bestede best veel tijd aan het maken van de berichten.
[/quote]

Ik kan bij RP niet reageren...hoogstens een standaard interesse bericht. Krijg dan ook wel eens interesse berichten terug. Volgens mij dan ook van mensen zonder abonnement. Lastig, want dan kom je ook niet verder. Ben blij dat een aantal leuke mannen gelijk hun mail adres meestuurden...wel zo handig.
pi_114091732
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik kan bij RP niet reageren...hoogstens een standaard interesse bericht. Krijg dan ook wel eens interesse berichten terug. Volgens mij dan ook van mensen zonder abonnement. Lastig, want dan kom je ook niet verder. Ben blij dat een aantal leuke mannen gelijk hun mail adres meestuurden...wel zo handig.
[/quote]
Ben zelf wat voorzichtiger met het meesturen van mijn email adres, maar bij het meisje die mij een hartje terug stuurde, heb ik haar nog een bericht gestuurd met mijn e-mail adres en voila. ;)
pi_114091886
Dan wel handig om te checken of iemand een betalend lid is. Anders heb je er ip ook weinig aan om een bericht te sturen...

Of dus idd eerst een interesse bericht afwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')