Hoe kwam je er achter dan dat ze je wel zagen zitten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:46 schreef Morera het volgende:
Trouwens, misschien offtopic, maar ik zei vandaag dat ik op zoek moet naar een vriendje. In real life dan want ik heb internet daten een beetje vaarwel gezegd, en zo kwam ik opeens achter wat informatie over mensen die mij wel zien zitten. Altijd leuk, we zullen zien
Nee dat is me gewoon verteldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe kwam je er achter dan dat ze je wel zagen zitten?
Of heb je gewoon maar aangenomen dat al je mannelijke vrienden stiekem wel meer met je willen?
Duidelijk toch? informatiequote:
en zo kwam ik opeens achter wat informatie over mensen die mij wel zien zitten
Leuk iig! Keep us postedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:46 schreef Morera het volgende:
Trouwens, misschien offtopic, maar ik zei vandaag dat ik op zoek moet naar een vriendje. In real life dan want ik heb internet daten een beetje vaarwel gezegd, en zo kwam ik opeens achter wat informatie over mensen die mij wel zien zitten. Altijd leuk, we zullen zien
Thanks ! Ik vind dat echt een veel grotere kick omdat ik weet dat die mensen me hebben zien lopen/praten/lachen etc. Ze hebben ook geniale momenten, maar ook lompe momenten gezien en noem het maar op. Oftewel ze hebben mij meegemaakt en van daaruit ervaren dat ze mij wel zien zitten. Als ik nu met zo iemand een date zou hebben kan het nog steeds een misser worden maar ligt er toch een andere basis, die mis ik bij internet daten. Maar ik vind dit topic te leukquote:
Kunnen we er niet gewoon een date ervaringen topic van maken. Ik blijf het ook leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden van hoe de IRL dates verlopenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:35 schreef Morera het volgende:
[..]
Thanks ! Ik vind dat echt een veel grotere kick omdat ik weet dat die mensen me hebben zien lopen/praten/lachen etc. Ze hebben ook geniale momenten, maar ook lompe momenten gezien en noem het maar op. Oftewel ze hebben mij meegemaakt en van daaruit ervaren dat ze mij wel zien zitten. Als ik nu met zo iemand een date zou hebben kan het nog steeds een misser worden maar ligt er toch een andere basis, die mis ik bij internet daten. Maar ik vind dit topic te leuk
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:41 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
En anders geef je bij mij via WhatsApp aan waar je loopt. Dan kom ik je wel tegemoet lopen.Service van de zaak.
Niet met haar over gaan praten. Probeer er zelf doorheen te prikken door acties. Bij date 3 wat fysieker worden. Desnoods pak je haar hand vast oid.... het meest positieve aan dit gebaar is dat ze nog maar een hand over heeft of je een mep te verkopen. Is sowieso wat makkelijker af te weren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi
Ik heb gisteravond een tweede date gehad met hetzelfde meisje. We zijn naar de bioscoop geweest. Ze zag er deze keer echt prachtig uit. Ik begon het wel warm te krijgen eigenlijk![]()
Ik heb een signaaltje afgegeven aan haar, maar ze pikte het niet echt goed op geloof ik. Ze is echt gesloten en ze geeft niets aan. Naja goed, ik kan er niet direct wat aan doen. Misschien moet ik de volgende keer daar maar eens met haar over hebben.
'Nee nee... het is normaal dat je dat doet voordat je hem erin mag hangen'quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef maen het volgende:
[..]
dus kan ik het hem precies zo leren zoals ik het wil!
Gewoon lekker relaxt aanpakken lex. Als je haar echt leuk vindt dan heb je de tijd en hoef je niets te forceren. (Ik heb iets soortgelijks ook meegemaakt en daar kwam uiteindelijk ook een relatie van) Je merkt vanzelf wel welke stap je op welk moment kan nemen en aan haar reactie merk je ook wat zij ervan voindt. ga er maar vanuit dat ze niet meteen toehapt dan kan het ook niet tegenvallenquote:
Dat mag toch ook bij mensen die wel ervaring hebben hoop ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
'Nee nee... het is normaal dat je dat doet voordat je hem erin mag hangen'
Niet slecht bekeken...
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:49 schreef Sekhmet het volgende:
Eefje had het daar laatst nog wel over...maar iemand zal toch de eerste stap moeten zetten.
En Eefje lijkt dat nog steeds ook erg leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:48 schreef Perzephone het volgende:
Staat er geen (kook)meet op de planning? Lijkt mij nog steeds tof!
Ik vind het ook leuk om die dates te lezen. Zo zie je gewoon verschillende fases voorbij komen, van mensen die zich net ingeschreven hebben (ik), tot mensen die al praktisch verloofd zijn (zoals Lex! Haha grapjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt mij trouwens ook leuk om een date-ervaringentopic te hebben. Al is het niet compleet offtopic hier om over je dates te schrijven toch?
Jij wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat mag toch ook bij mensen die wel ervaring hebben hoop ik?
Moeten we gaan regelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:49 schreef Sekhmet het volgende:
Eefje had het daar laatst nog wel over...maar iemand zal toch de eerste stap moeten zetten.
Ik ga er standaard van uit dat iedereen er in ieder geval voor zorgt dat hij/zij genoeg ingedronken heeft vóór de meet. Maar daarna een café pakken lijkt me erg leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Silenus het volgende:
Gaan we dan ook met z'n allen de kroeg in?
Zie mijn sig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ga er standaard van uit dat iedereen er in ieder geval voor zorgt dat hij/zij genoeg ingedronken heeft vóór de meet. Maar daarna een café pakken lijkt me erg leuk.
Want jij hebt geen bier in huis?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ga er standaard van uit dat iedereen er in ieder geval voor zorgt dat hij/zij genoeg ingedronken heeft vóór de meet. Maar daarna een café pakken lijkt me erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |