SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Correct, een staande ovatie.quote:
quote:
Goed gegoogled men.!quote:
De namen van zijn gevallen kameraden tijdens de inval in '40.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Thaboel het volgende:
Wat staat er op dat bord en waarom heeft hij deze om zijn nek hangen?
OK, dan geen held. Wel iemand die veel respect heeft verdiend.quote:
Slecht? Ik denk er tenminste aan een TT met zijn naam te maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, slecht van je, je had op z'n minst een foto van Grenadier Moerman kunnen plaatsen
[ afbeelding ]
http://nabestaanden1940.n(...)-moerman-checkpoint/
Dat is dan wel weer toppiequote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slecht? Ik denk er tenminste aan een TT met zijn naam te maken.
Hé, ik maakte het toch al goed?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, slecht van je, je had op z'n minst een foto van Grenadier Moerman kunnen plaatsen
[ afbeelding ]
http://nabestaanden1940.n(...)-moerman-checkpoint/
Ja schat, al goed, jij was sneller dan ikquote:
Ik begreep wat je bedoelde, en mischien had ik het wat anders moeten zeggen/uitdrukken. Maar er word naar mijn menig (vaak) te snel (door buitenstanders) geroepen dat iemand een held is.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dan geen held. Wel iemand die veel respect heeft verdiend.
Welke allemaal?quote:
Eigelijk niet veel. Oh en hoi EllaNquote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef EllaN het volgende:
Wow wat een snelheid. Wat heb ik allemaal gemist tijdens het werken?
Nederlandse jagers-uniform op de achtergrond?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke allemaal?
Hier die van meneer Moerman
[ afbeelding ]
Onzinnig gelul. Dit is het beste wat er de heledag is gepost.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef EllaN het volgende:
Wow wat een snelheid. Wat heb ik allemaal gemist tijdens het werken?
Correctquote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Nederlandse jagers-uniform op de achtergrond?
Okay... maar het was (voor mij als buitenstander) gewoon heel bijzonder om deze man te hebben ontmoet, en de foto's heb mogen zien.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik begreep wat je bedoelde, en mischien had ik het wat anders moeten zeggen/uitdrukken. Maar er word naar mijn menig (vaak) te snel (door buitenstanders) geroepen dat iemand een held is.
Meneer Moerman was afgelopen Veteranendag ook even in de G&J tent.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Nederlandse jagers-uniform op de achtergrond?
Zou voor mij ook heel bijzonder zijn geweest.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Okay... maar het was (voor mij als buitenstander) gewoon heel bijzonder om deze man te hebben ontmoet, en de foto's heb mogen zien.
Schutterij, drumband, niet echt een muziekkorps.quote:
Geen smaak!quote:
In Vesting Holland zijn die inderdaad al een tijdje niet meer actief.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Schutterij, drumband, niet echt een muziekkorps.
Weten jullie wat een schutterij is? Ik dacht namelijk dat dat niet buiten Limburg en Brabant bestond.
(op een aantal uitzonderingen na)
Een hele tijd niet lijkt me,quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Vesting Holland zijn die inderdaad al een tijdje niet meer actief.
Maar hier in zuid-limburg volop.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef -Amber- het volgende:
Vind deze ook wel wat hebben
[ afbeelding ]
Ook in Vijlen? Ik hou van dat dorpje.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Maar hier in zuid-limburg volop.
Als je in een dorp woont is het standaard dat je erbij zit.
In de steden is het iets minder,
Schutterij St. Joseph,quote:
Wanneer gaat het gebeuren?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh nee!!! Lotusss is weer "Say yes to the dress" te kijken
Joh, wees blij dat ze geen soapie isquote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Oh leuk hebben ze die serie ook in NLD, of is het BBC of zo?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vind deze uniformen van de Gele Rijders wel mooi.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Jammer genoeg nooit de eer gehad om bij het 3IR te dienen.
3IR, kijken of de jonkies weten wat dat betekendquote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Jammer genoeg nooit de eer gehad om bij het 3IR te dienen.
TLCquote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh leuk hebben ze die serie ook in NLD, of is het BBC of zo?
Ik neem aan dat ik onder de oudjes val (want ik weet het wel hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
3IR, kijken of de jonkies weten wat dat betekend
Die heb ik gedragen tijdens ceremonieël gedurende mijn dienstplicht.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind deze uniformen van de Gele Rijders wel mooi.
[ afbeelding ]
Beieren?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
3IR, kijken of de jonkies weten wat dat betekend
Weet je dat we al die knoopje voor ons aankomende optreden elke keer weer opnieuw moeten poetsen, eigenlijk alles van metaal wat eraan zit.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goh, echt waar?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heb ik gedragen tijdens ceremonieël gedurende mijn dienstplicht.
Ja, wist je dat nog niet?quote:
Voor mij blijft het ditquote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
onderhoudquote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Weet je dat we al die knoopje voor ons aankomende optreden elke keer weer opnieuw moeten poetsen, eigenlijk alles van metaal wat eraan zit.
Daar ben je wel een paar uurtjes zoet mee.
Is ook een mooi pakquote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijkt ze ook My Fair Wedding (met David Tutera), want die vind ik persoonlijker leuker.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
TLC![]()
Wij hebben een paar honderd kanalen, om gek van te worden.
Zo vergeetachtig ben ik nu ook weer niet hoorquote:
En die witte kalkpot dan??quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heb ik gedragen tijdens ceremonieël gedurende mijn dienstplicht.
Niks nieuws dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
onderhoud![]()
Tenue correct, vertrouwen gewekt
Toen was ik BBT'er.quote:
Nope, maar bij een schutterij misschien wel.quote:
Ik weiger te kijkenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef -Amber- het volgende:
Kijkt ze ook My Fair Wedding (met David Tutera), want die vind ik persoonlijker leuker.
quote:
2042.quote:
Maar dat teneu is toch van de rijdende artillerie?quote:
Tijdens mijn dienstplicht diende ik bij het KRA. Nadien overgelopen naar de KLu.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Maar dat teneu is toch van de rijdende artillerie?
Waarom heb jij die dan gedragen, je bent toch instructeurs bij de Klu?
Dat haal ik niet hoorquote:
Ah zo, zou ik ook hebben gedaanquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijdens mijn dienstplicht diende ik bij het KRA. Nadien overgelopen naar de KLu.
Malieveldquote:
Iets met tere burger oortjesquote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MalieveldEn zo hard waren de knallen niet eens.
Als ik toen als BBT'er had kunnen tekenen was ik gebleven.quote:
quote:
Daar heb ik bijna zeker bij gestaanquote:
Ik vind de luchtmacht toch veel chiquerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik toen als BBT'er had kunnen tekenen was ik gebleven.
Die heb jij gezien ja.quote:
Toen ik uit school liep jaquote:
Elk vakgebied zijn eigen charmes.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik vind de luchtmacht toch veel chiquer
Haha, oke sorryquote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja ouwe lul. Ik ben dan nog geen 80, maar meneer haalt het niet.
Wat is er nu chique aan die brokkepiloten bende? Ik spring liever voor de zekerheid voor de landing uit hun kisten.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik vind de luchtmacht toch veel chiquer
Jij stond naast me toen deze foto genomen is knurft.quote:
(bijna) Alles van defensie is wel mooi, maar de luchtmacht vind ik toch wel het mooistquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij stond naast me toen deze foto genomen is knurft.
Dan moet je parachutist wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat is er nu chique aan die brokkepiloten bende? Ik spring liever voor de zekerheid voor de landing uit hun kisten.
Ik ben en blijf een Artillerist.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
(bijna) Alles van defensie is wel mooi, maar de luchtmacht vind ik toch wel het mooist
De PzH 2000 vind ik ook wel chique, maar die zullen ook wel wegbezuinigd worden.quote:
Kijk nog ff welke foto ik quote taart puntquote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij stond naast me toen deze foto genomen is knurft.
Je maakt me in de war bal gehakt!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Kijk nog ff welke foto ik quote taart punt
Ach, we hebben er nog 12.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
De PzH 2000 vind ik ook wel chique, maar die zullen ook wel wegbezuinigd worden.
Dat doe ik met opzet tofu blokquote:
Ik vraag me trouwens af waarom die MLRS er stond. Die hebben we toch niet meer in dienst?quote:
Volgens mij heb je iets verkeerd gedaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef Vortix het volgende:
Eerste biertje afwikkelweek achter de kiezen. Volgende week lekker vakantie!
Weet jij het? Dan weet ik het. De verkoop gaat zo snel tegenwoordig.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:46 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik meende, 21, of 18.
Of zijn er nog 6 verkocht?
Behalve als het om leopards gaatquote:Op maandag 9 juli 2012 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet jij het? Dan weet ik het. De verkoop gaat zo snel tegenwoordig.
Daar kun jij er op korte termijn één ( of meerderen) van kopen bij Domeinen.quote:
Ook vroegah op tvquote:
Glas is natuurlijk niet om op te kouwen, maar het bier moet op een of andere manier in het buikje komen!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets verkeerd gedaan.
Tofu is niet lekker. Verzin eens iets anders.quote:
Je hebt het er maar mee te doen deegrolquote:Op maandag 9 juli 2012 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tofu is niet lekker. Verzin eens iets anders.
Wat voor deeg?quote:
Koekjesdeegquote:
Voor welke koekjes?quote:
quote:
ER keek liever naar Dallas denk ikquote:
Quiz vraagje. Welke U.S. (Army) eenheid deed voor het laatst een cavalerie aanval?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
Toch apart. Dat onze troepen 70 jaar geleden nog zo operationeel bezig waren.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
Dat was in Irak.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Quiz vraagje. Welke U.S. (Army) eenheid deed voor het laatst een cavalerie aanval?
Ik denk Dallas met ER Ewing, volgens mij werd de NFL toen nog niet in NL uitgezondenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Was dat Dallas of de Dallas Cowboy Cheerleaders?
Afghanistan dan.quote:
Dit is niet het veldtenue volgens mijquote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
Toch apart. Dat onze troepen 70 jaar geleden nog zo operationeel bezig waren.
[ afbeelding ]
Echt, met paarden en zo? Afghanistan? Dat is nieuw voor mij.quote:
Vertel mij dan maar in welk jaar de kolbak uit actieve dienst is verdwenen. Dat zal toch echt wel rond '38 of '39 liggen.quote:
Euhm, 112 Cavalry?quote:
Staat mij nu wel iets van bij. In de bergachtige gebieden toch die niet of nauwelijks toegangelijk waren voor voertuigen toen ze daar de grotten uitkamden?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef Vortix het volgende:
[..]
Echt, met paarden en zo? Afghanistan? Dat is nieuw voor mij.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk Dallas met ER Ewing, volgens mij werd de NFL toen nog niet in NL uitgezonden
Ja met paarden enzo, was 5th Special Forces Group (Airborne) die met de North Alliance tegen de taliban/AQ in de strijd trokken.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef Vortix het volgende:
[..]
Echt, met paarden en zo? Afghanistan? Dat is nieuw voor mij.
Zelfs NL troepen zijn in '10 weer gaan trainen met paarden/ezels in bergachtig terrein.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat mij nu wel iets van bij. In de bergachtige gebieden toch die niet of nauwelijks toegangelijk waren voor voertuigen toen ze daar de grotten uitkamden?
Ja maar dat was als ik me niet vergis (net als hier) als pakdieren, dus enkel voor het vervoer van materieel.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs NL troepen zijn in '10 weer gaan trainen met paarde/ezels in bergachtig terrein.
Mja, je kan er natuurlijk over discussiëren of je dat daadwerkelijk een cavalerieaanval kan noemen of gewoon een actie waar toevallig een aantal paarden bij betrokken waren. Maar goed ik weet er het fijne niet van, wel interessant op zich.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
[..]
Ja met paarden enzo, was 5th Special Forces Group (Airborne) die met de North Alliance tegen de taliban/AQ in de strijd trokken.
Correct. Maar het wel weer decenia geleden dat dat voor het laatst gebeurde.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja maar dat was als ik me niet vergis (net als hier) als pakdieren, dus enkel voor het vervoer van materieel.
Die grotten zijn uiteindelijk amper door Amerikanen uitgekamd. Hoopjes Afghanen met wat SF support. Dat terwijl er een complete US Marine MEU gereed stond om dingen te gaan doen daar. Jammer, had behoorlijk anders kunnen aflopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat mij nu wel iets van bij. In de bergachtige gebieden toch die niet of nauwelijks toegangelijk waren voor voertuigen toen ze daar de grotten uitkamden?
Niet toen Task Force Dagger op de grond wasquote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Vortix het volgende:
[..]
Die grotten zijn uiteindelijk amper door Amerikanen uitgekamd. Hoopjes Afghanen met wat SF support. Dat terwijl er een complete US Marine MEU gereed stond om dingen te gaan doen daar. Jammer, had behoorlijk anders kunnen aflopen.
Las ooit eens een stuk van een historicus oid die een trend had ontdenkt dat standbeelden waarop het paard met 4 benen op de grond stond inhield dat de bereider een natuurlijk dood had gehad, en wanneer het paard steigerde de bereider gesneuveld was. Hoop dat het voor deze kerel niet opgaat. Blijft best wel episch.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef -Amber- het volgende:
Het American response Monument (in NY)
[ afbeelding ]
Bij gewapende diensten wed de stormketting onder de kin gedragen. Bij uitrukkende gewapende diensten in veldtenue met velduitrusting werd zo veel mogelijk de kolbak gedragen. Na 1918 werd voor het veldtenue de stalen helm ingevoerd, maar bij parades werd door de eenheden de veldjas met kolbak gedragen. - P Forbes Wels, De Nederlandse Cavalerie (Bussum 1969) p. 67quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar in welk jaar de kolbak uit actieve dienst is verdwenen. Dat zal toch echt wel rond '38 of '39 liggen.
Klopt, in Bosnié gebruikten we zgn. pak ezels voor onze spullen naar de post.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja maar dat was als ik me niet vergis (net als hier) als pakdieren, dus enkel voor het vervoer van materieel.
Kan ik geen antwoord op geven. Weet niet elke gevallene (naam en/of datum), enkel van onze eenheid weet ik wie gesneuveld is.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Las ooit eens een stuk van een historicus oid die een trend had ontdenkt dat standbeelden waarop het paard met 4 benen op de grond stond inhield dat de bereider een natuurlijk dood had gehad, en wanneer het paard steigerde de bereider gesneuveld was. Hoop dat het voor deze kerel niet opgaat. Blijft best wel episch.
Pfoe, ik heb momenteel niet superveel parate kennis over de eerste paar maanden van OEF maar volgens mij zit je dan alweer een paar maanden verder dan 15 MEU eigenlijk al een paar weken na 911 op de grond staat in Afghanistan. Maar goed, zou het eens allemaal moeten uitzoeken.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Niet toen Task Force Dagger op de grond was
En bij de Artillerie?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Bij gewapende diensten wed de stormketting onder de kin gedragen. Bij uitrukkende gewapende diensten in veldtenue met velduitrusting werd zo veel mogelijk de kolbak gedragen. Na 1918 werd voor het veldtenue de stalen helm ingevoerd, maar bij parades werd door de eenheden de veldjas met kolbak gedragen. - P Forbes Wels, De Nederlandse Cavalerie (Bussum 1969) p. 67
Ze dragen zo te zien de fouragères en giberne, die hoorden niet bij het veldtenue maar bij het zwarte geklede tenue.
edit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Handboek voor den soldaat deel I: algemeen voor alle wapens en dienstvakken (KMA 1940) p. 101-102
[ Bericht 49% gewijzigd door Nibb-it op 09-07-2012 21:42:57 ]
Raapte in die tijd ook wat worteltjes op, dus weet dat de marines pas later in beeld kwamen (Nov. 2001).quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef Vortix het volgende:
[..]
Pfoe, ik heb momenteel niet superveel parate kennis over de eerste paar maanden van OEF maar volgens mij zit je dan alweer een paar maanden verder dan 15 MEU eigenlijk al een paar weken na 911 op de grond staat in Afghanistan. Maar goed, zou het eens allemaal moeten uitzoeken.
Trustenquote:
Moet je zoergen dat je pa word.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij nader inzien, ik ga ook maar eens vroeg m'n nest in. Ben een beetje moe.
Ja, jij hebt ook nog van die kleine beentjesquote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij nader inzien, ik ga ook maar eens vroeg m'n nest in. Ben een beetje moe.
Pa worden? No way but thanks.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Moet je zoergen dat je pa word.
Slaap ze
Lijkt er op dat de mannetjes allemaal gaan slapen, en dan noemen ze ons (vrouwen) het zwakke geschlacht.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, jij hebt ook nog van die kleine beentjes
Slaap ze.
moe - paquote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pa worden? No way but thanks.
Laters, komt goed met die Libelle.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, jij hebt ook nog van die kleine beentjes
Slaap ze.
Oh, ik laat ze ook maar in de waan dat we dat zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Lijkt er op dat de mannetjes allemaal gaan slapen, en dan noemen ze ons (vrouwen) het zwakke geschlacht.
Ja is het beste, kan je ze het beste manipulerenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik laat ze ook maar in de waan dat we dat zijn
Hier een photo van het vervoer naar de standplaats.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef m.k het volgende:
Wat mooie foto's voor bij het paarden verhaal![]()
http://www.flickr.com/photos/insideswcs/sets/72157627584388227/
Ik vind vooral de mountaineering foto's gaaf.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef m.k het volgende:
Wat mooie foto's voor bij het paarden verhaal![]()
http://www.flickr.com/photos/insideswcs/sets/72157627584388227/
quote:Few of the US SOF were accomplished riders and none were comfortable with the traditional wooden saddles common in Afghanistan. Following an urgent request, leather saddles was air dropped to the grateful men on the ground.
Buiten de Captain had niemand in Task Force Dagger ooit op een paard gezetten. De simpele instructies van hem (de Captain) waren dan ook een korte inwijzing hoe de teugels te gebruiken alvoor ze op pad gingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind vooral de mountaineering foto's gaaf.
Heb hier nog wel dit gevonden over Task force Dagger
[..]
Verdomde prachtig werk lijkt me datquote:Op maandag 9 juli 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind vooral de mountaineering foto's gaaf.
Ben aan het inlezen. Ook niet geweten dat elk green baret team een stukje mee had van het WTC.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:48 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Buiten de Captain had niemand in Task Force Dagger ooit op een paard gezetten. De simpele instructies van hem (de Captain) waren dan ook een korte inwijzing hoe de teugels te gebruiken alvoor ze op pad gingen.
Is het ook. Dat is ook het mooie aan defensie, je doet waar andere van dromen, en je word er ook nog eens voor betaald.quote:
Of dat klopt weet ik niet, ik had bv. niks van het WTC bij me. Wel had ik een I love NY button op mijn pakol.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben aan het inlezen. Ook niet geweten dat elk green baret team een stukje mee had van het WTC.
Had je CIOS buitensport moeten gaan doen.quote:
Daar ben ik niet cool genoeg voorquote:Op maandag 9 juli 2012 22:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Had je CIOS buitensport moeten gaan doen.
Onzin! Beetje tof doen, beetje muurklimmen, kako's in de ardenne. Kan iedereen.quote:
Alsof jullie dat (vaak) doenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onzin! Beetje tof doen, beetje muurklimmen, kako's in de ardenne. Kan iedereen.
Nu wil ik dat uitzoeken ook. En eigenlijk moet ik mij nog eerst in Ieper inlezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Of dat klopt weet ik niet, ik had bv. niks van het WTC bij me. Wel had ik een I love NY button op mijn pakol.
Het werd tijdquote:
3/4jaar is meesterlijk veel stage, weinig les en veeeeeel tripjes naar belgië en frankrijk.quote:
Maar niet te vergelijken met eerder gepostequote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
3/4jaar is meesterlijk veel stage, weinig les en veeeeeel tripjes naar belgië en frankrijk.
Ik ga even opzoek voor u.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar niet te vergelijken met eerder geposte
Waren ook nog andere bezig buiten TFD. Maakte bv. zelf geen deel uit van TFD. Deed trouwens PSD in het buitenland op 9/11 en moet zeggen was pas 3/4 dagen later voor dat ik de beelden van het instorten etc zag.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu wil ik dat uitzoeken ook. En eigenlijk moet ik mij nog eerst in Ieper inlezen.
Ik was net een maand terug uit de USA, heb op 9/12 een patriotic mickey mouse pin opgedaan, en die is bijna een jaar lang niet van mijn jas af geweest.
Naar wat?quote:
Kan het helaas niet vinden. Was opzoek naar foto's van cios buitensportquote:
Die conclusie had ik zelf ook al getrokkenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef Esses het volgende:
MM, bredebroeder komt bijna tot de conclussie dat privacy op het internet niet bestaat.
Ja men moet oppassen wat men wel en niet kan plaatsen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef Esses het volgende:
MM, bredebroeder komt bijna tot de conclussie dat privacy op het internet niet bestaat.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die conclusie had ik zelf ook al getrokken
Eerste lesje persec.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja men moet oppassen wat men wel en niet kan plaatsen.
Niet te vergelijkennnnnquote:Op maandag 9 juli 2012 22:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan het helaas niet vinden. Was opzoek naar foto's van cios buitensport
Correct en tevens juist. Maar als er voor de OP geen levens afhankelijk zijn vind ik de PER toch echt belangrijker.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Niet enkel PERSEC, maar ook OPSEC is belangerijk
Gezondverstand!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Niet enkel PERSEC, maar ook OPSEC is belangerijk
Hehehe.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gezondverstand!
En voordat Esses weer wat oprakeld: JAJAJAJAJAJAJAJA
En gezond verstand gebruiken. Ik snap die lui niet die met 4square of andere apps tot op de minuut nauwkeurig twitteren waar ze zijn, wonen en wat ze doen.quote:
Jonge eerst was ik "de Sam". Nu ben ik weer een skeerekip en later ben ik die andere bijnaam van Thaboelquote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zeg eerlijk. Jij MOET gewoon Skeerekip zijn
Dat kan wel, met de juiste privacy instellingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En gezond verstand gebruiken. Ik snap die lui niet die met 4square of andere apps tot op de minuut nauwkeurig twitteren waar ze zijn, wonen en wat ze doen.
VRONSKY!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jonge eerst was ik "de Sam". Nu ben ik weer een skeerekip en later ben ik die andere bijnaam van Thaboel
Heeft m.i. bijv. een facebook te vaak in gefaald.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat kan wel, met de juiste privacy instellingen.
Thaboel maakt net zo een vergelijking als die hobby vrije vallers doen die denken dat het het zelfde is als HAHO/HALO.quote:
Mwaquote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zeg eerlijk. Jij MOET gewoon Skeerekip zijn
Die ja.quote:
Dat heb ik nooit gezegd. Je vertoont bizarre gelijkenissen met dat v&v marinier ventje skeerekip. Niet alleen qua taalgebruik en wat je op je conto hebt staan (haltquote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jonge eerst was ik "de Sam". Nu ben ik weer een skeerekip en later ben ik die andere bijnaam van Thaboel
Heb ook een smoelenboek, maar heb hem niet open voor derde en ben voorzichtig wie ik er als vriend op heb, en wat ik er op plaats.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft m.i. bijv. een facebook te vaak in gefaald.
Broeders voor het leven?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Je vertoont bizarre gelijkenissen met dat v&v marinier ventje skeerekip. Niet alleen qua taalgebruik en wat je op je conto hebt staan (halt) maar hij leerde ook dat je niet alles op internet moet zetten.
Ik maak geen vergelijking.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Thaboel maakt net zo een vergelijking als die hobby vrije vallers doen die denken dat het het zelfde is als HAHO/HALO.
Graag niet mijn naam misbruiken... Doe ik zelf wel weer een keer als ik muf ben.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Kan betekenen dat dat ze beiden gewoon keihard geschikt zijn natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Je vertoont bizarre gelijkenissen met dat v&v marinier ventje skeerekip. Niet alleen qua taalgebruik en wat je op je conto hebt staan (halt) maar hij leerde ook dat je niet alles op internet moet zetten.
Je moet ook nog eens bezopen posten en met een zusje van je beste maat in bed duiken. Dan is het compleet.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Oh zijn dat de keurings vragen als je bij het Korps Mariniers wilt, of je met de zus van een maat gevogeld hebt?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Je moet ook nog eens bezopen posten en met een zusje van je beste maat in bed duiken. Dan is het compleet.
Zo zeg, even op mijn naam gegoogled. Valt mij mee wat er bekend isquote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb ook een smoelenboek, maar heb hem niet open voor derde en ben voorzichtig wie ik er als vriend op heb, en wat ik er op plaats.
Nee, dan zijn de eisen voor de volgende bijnaam van een of andere vage vogel.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh zijn dat de keurings vragen als je bij het Korps mariniers wilt, of je met de zus van een maat gevogeld hebt?
Met mijn naam is het ergquote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo zeg, even op mijn naam gegoogled. Valt mij mee wat er bekend is
Mijn echte naam vind je niksquote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo zeg, even op mijn naam gegoogled. Valt mij mee wat er bekend is
quote:
Behalve natuurlijk alle beroemde historische momentenquote:
Zoals?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk alle beroemde historische momenten
Meneer Bradda voor jouquote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Bredebradda is niet je echte naam?
Onderscheidingen, schaatstochten etc.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:46 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Meneer Vevaparacommandokikkermountainleaderpapie voor jou
Was 't maar zo'n feestquote:
het was is zo ver he EllaNquote:
EllaN is altijd verdrietig door de week.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Laat me raden, mannetje weer eens onderweg?
't is watquote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef BredeBradda het volgende:
Pff, docent zit de hele klas te stalken in de vakantie dat we een opdracht moeten maken.![]()
M'n mail deed het gewoon niet.
Heeft zeker ook niks beters te doen
Is wel wat voor m'n zusjequote:
Jij hebt een zusje?quote:
quote:
Kinderlokker.quote:
Als zijn zusje het gewoon wilt...quote:
rekenen is ook niet je sterkste kant hè:quote:
Hij zegt 15 te zijn. Hij kan liegen over zijn leeftijd en misschien wel 23 zijn. Dat kan zusje best 18jaar zijn hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
rekenen is ook niet je sterkste kant hè:
zusje < BB
quote:
Als je elders kijkt (bv. ander forum) zie je dat hij (waarschijnlijk) niet liegt.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij zegt 15 te zijn. Hij kan liegen over zijn leeftijd en misschien wel 23 zijn. Dat kan zusje best 18jaar zijn hoor.
Ik hou hoop. Anders stuur ik dr een kwartje zodat ze me kan bellen zodra ze 18 is.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als je elders kijkt (bv. ander forum) zie je dat hij (waarschijnlijk) niet liegt.
Waarom ga je niet bij de kraamafdeling van het ziekenhuis langs, om de pas geboren meisjes daar alvast een kwartje te geven.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik hou hoop. Anders stuur ik dr een kwartje zodat ze me kan bellen zodra ze 18 is.
Ik heb een mooi onderbouwde bijnaam/reputatie.quote:
Daar ken ik de broers niet van.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waarom ga je niet bij de kraamafdeling van het ziekenhuis langs, om de pas geboren meisjes daar alvast een kwartje te geven.
Kwartje komt eraanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef BredeBradda het volgende:
In te huren voor alle doorsmeerbeurten bij zussen.
Contact via pm/dm, foto vereist, minimale leeftijd 16 met toestemming van zus.
Too young bro
Ik zeg altijd zusje omdat ze kleiner is, maar Thaboel m'n Zus is 20 jaartjes.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vertel Thaboel (en ons) eens hoe oud je zusje is.
IK WIST HET! Kan perfect.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik zeg altijd zusje omdat ze kleiner is, maar Thaboel m'n Zus is 20 jaartjes.
Slimmmquote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik zeg altijd zusje omdat ze kleiner is, maar Thaboel m'n Zus is 20 jaartjes.
Ongeldig betaalmiddelquote:
Denk dat sommige ook niet zullen weten wat er word bedoeld als je kwartje en bellen in 1 zin noemt.quote:
Pas op met grapjes maken over taalfouten. Toen ik dat twee delen terug deed kreeg ik de hele SC op m'n dak.quote:
Alleen -amber- niet huilen moppiequote:Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pas op met grapjes maken over taalfouten. Toen ik dat twee delen terug deed kreeg ik de hele SC op m'n dak.
beter dan " de Sam" of skeerekipquote:Op maandag 9 juli 2012 23:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niks d'r van. Ik ben ook nog eens n00b genoemd
De sam is wel erg. skeerekip is geen belediging...quote:
niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De sam is wel erg. skeerekip is geen belediging...
Waar slaan ze eigenlijk op?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De sam is wel erg. skeerekip is geen belediging...
skeere was heul snel weer verdwenen. Was meer tijdelijk vermaak.quote:
'sam' kom je over 2weekjes wel achter.quote:
Wat mij betreft ben je nog steeds een cloontje van Skeerekip, want van die kerel hebben we nooit meer iets gehoord nadat ie bang gemaakt was ivm z'n posthistorie.Of is ie ooit nog teruggekomen?quote:
Nu sam nogquote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je nog steeds een cloontje van Skeerekip, want van die kerel hebben we nooit meer iets gehoord nadat ie bang gemaakt was ivm z'n posthistorie.Of is ie ooit nog teruggekomen?
desalniettemin een jostie eersteklasquote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
skeere was heul snel weer verdwenen. Was meer tijdelijk vermaak.
Streepjequote:
Het zit ook nooit mee in het levenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef Thaboel het volgende:
Nu ik het zo zie BB je aanmeldings datum zit je ook niet echt mee.
Ja, op iemands profiel kijken is echt achtervolgen enzoquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je lijkt wel rubje met mensen/leden zo te achtervolgen
Het kan nog goedkomen hoor. Even een foto van je zus met ons delen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Het zit ook nooit mee in het leven
Geweldig, en BredeBradda zei dat alleen ik het kon vindenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als je elders kijkt (bv. ander forum) zie je dat hij (waarschijnlijk) niet liegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |