Jij hebt een zusje?quote:
quote:
Kinderlokker.quote:
Als zijn zusje het gewoon wilt...quote:
rekenen is ook niet je sterkste kant hè:quote:
Hij zegt 15 te zijn. Hij kan liegen over zijn leeftijd en misschien wel 23 zijn. Dat kan zusje best 18jaar zijn hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
rekenen is ook niet je sterkste kant hè:
zusje < BB
quote:
Als je elders kijkt (bv. ander forum) zie je dat hij (waarschijnlijk) niet liegt.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij zegt 15 te zijn. Hij kan liegen over zijn leeftijd en misschien wel 23 zijn. Dat kan zusje best 18jaar zijn hoor.
Ik hou hoop. Anders stuur ik dr een kwartje zodat ze me kan bellen zodra ze 18 is.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als je elders kijkt (bv. ander forum) zie je dat hij (waarschijnlijk) niet liegt.
Waarom ga je niet bij de kraamafdeling van het ziekenhuis langs, om de pas geboren meisjes daar alvast een kwartje te geven.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik hou hoop. Anders stuur ik dr een kwartje zodat ze me kan bellen zodra ze 18 is.
Ik heb een mooi onderbouwde bijnaam/reputatie.quote:
Daar ken ik de broers niet van.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waarom ga je niet bij de kraamafdeling van het ziekenhuis langs, om de pas geboren meisjes daar alvast een kwartje te geven.
Kwartje komt eraanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef BredeBradda het volgende:
In te huren voor alle doorsmeerbeurten bij zussen.
Contact via pm/dm, foto vereist, minimale leeftijd 16 met toestemming van zus.
Too young bro
Ik zeg altijd zusje omdat ze kleiner is, maar Thaboel m'n Zus is 20 jaartjes.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vertel Thaboel (en ons) eens hoe oud je zusje is.
IK WIST HET! Kan perfect.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik zeg altijd zusje omdat ze kleiner is, maar Thaboel m'n Zus is 20 jaartjes.
Slimmmquote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik zeg altijd zusje omdat ze kleiner is, maar Thaboel m'n Zus is 20 jaartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |