Ik maak geen vergelijking.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Thaboel maakt net zo een vergelijking als die hobby vrije vallers doen die denken dat het het zelfde is als HAHO/HALO.
Graag niet mijn naam misbruiken... Doe ik zelf wel weer een keer als ik muf ben.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jonge eerst was ik "de Sam". Nu ben ik weer een skeerekip en later ben ik die andere bijnaam van Thaboel
Kan betekenen dat dat ze beiden gewoon keihard geschikt zijn natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Je vertoont bizarre gelijkenissen met dat v&v marinier ventje skeerekip. Niet alleen qua taalgebruik en wat je op je conto hebt staan (halt) maar hij leerde ook dat je niet alles op internet moet zetten.
Je moet ook nog eens bezopen posten en met een zusje van je beste maat in bed duiken. Dan is het compleet.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jonge eerst was ik "de Sam". Nu ben ik weer een skeerekip en later ben ik die andere bijnaam van Thaboel
Oh zijn dat de keurings vragen als je bij het Korps Mariniers wilt, of je met de zus van een maat gevogeld hebt?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Je moet ook nog eens bezopen posten en met een zusje van je beste maat in bed duiken. Dan is het compleet.
Zo zeg, even op mijn naam gegoogled. Valt mij mee wat er bekend isquote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb ook een smoelenboek, maar heb hem niet open voor derde en ben voorzichtig wie ik er als vriend op heb, en wat ik er op plaats.
Nee, dan zijn de eisen voor de volgende bijnaam van een of andere vage vogel.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh zijn dat de keurings vragen als je bij het Korps mariniers wilt, of je met de zus van een maat gevogeld hebt?
Met mijn naam is het ergquote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo zeg, even op mijn naam gegoogled. Valt mij mee wat er bekend is
Mijn echte naam vind je niksquote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo zeg, even op mijn naam gegoogled. Valt mij mee wat er bekend is
quote:
Behalve natuurlijk alle beroemde historische momentenquote:
Zoals?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk alle beroemde historische momenten
Meneer Bradda voor jouquote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Bredebradda is niet je echte naam?
Onderscheidingen, schaatstochten etc.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:46 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Meneer Vevaparacommandokikkermountainleaderpapie voor jou
Was 't maar zo'n feestquote:
het was is zo ver he EllaNquote:
EllaN is altijd verdrietig door de week.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Laat me raden, mannetje weer eens onderweg?
't is watquote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef BredeBradda het volgende:
Pff, docent zit de hele klas te stalken in de vakantie dat we een opdracht moeten maken.![]()
M'n mail deed het gewoon niet.
Heeft zeker ook niks beters te doen
Is wel wat voor m'n zusjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |