Wanneer gaat het gebeuren?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh nee!!! Lotusss is weer "Say yes to the dress" te kijken
Joh, wees blij dat ze geen soapie isquote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Oh leuk hebben ze die serie ook in NLD, of is het BBC of zo?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vind deze uniformen van de Gele Rijders wel mooi.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Jammer genoeg nooit de eer gehad om bij het 3IR te dienen.
3IR, kijken of de jonkies weten wat dat betekendquote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Jammer genoeg nooit de eer gehad om bij het 3IR te dienen.
TLCquote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh leuk hebben ze die serie ook in NLD, of is het BBC of zo?
Ik neem aan dat ik onder de oudjes val (want ik weet het wel hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
3IR, kijken of de jonkies weten wat dat betekend
Die heb ik gedragen tijdens ceremonieël gedurende mijn dienstplicht.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind deze uniformen van de Gele Rijders wel mooi.
[ afbeelding ]
Beieren?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
3IR, kijken of de jonkies weten wat dat betekend
Weet je dat we al die knoopje voor ons aankomende optreden elke keer weer opnieuw moeten poetsen, eigenlijk alles van metaal wat eraan zit.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goh, echt waar?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heb ik gedragen tijdens ceremonieël gedurende mijn dienstplicht.
Ja, wist je dat nog niet?quote:
Voor mij blijft het ditquote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
onderhoudquote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Weet je dat we al die knoopje voor ons aankomende optreden elke keer weer opnieuw moeten poetsen, eigenlijk alles van metaal wat eraan zit.
Daar ben je wel een paar uurtjes zoet mee.
Is ook een mooi pakquote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijkt ze ook My Fair Wedding (met David Tutera), want die vind ik persoonlijker leuker.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
TLC![]()
Wij hebben een paar honderd kanalen, om gek van te worden.
Zo vergeetachtig ben ik nu ook weer niet hoorquote:
En die witte kalkpot dan??quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heb ik gedragen tijdens ceremonieël gedurende mijn dienstplicht.
Niks nieuws dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
onderhoud![]()
Tenue correct, vertrouwen gewekt
Toen was ik BBT'er.quote:
Nope, maar bij een schutterij misschien wel.quote:
Ik weiger te kijkenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef -Amber- het volgende:
Kijkt ze ook My Fair Wedding (met David Tutera), want die vind ik persoonlijker leuker.
quote:
2042.quote:
Maar dat teneu is toch van de rijdende artillerie?quote:
Tijdens mijn dienstplicht diende ik bij het KRA. Nadien overgelopen naar de KLu.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Maar dat teneu is toch van de rijdende artillerie?
Waarom heb jij die dan gedragen, je bent toch instructeurs bij de Klu?
Dat haal ik niet hoorquote:
Ah zo, zou ik ook hebben gedaanquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijdens mijn dienstplicht diende ik bij het KRA. Nadien overgelopen naar de KLu.
Malieveldquote:
Iets met tere burger oortjesquote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MalieveldEn zo hard waren de knallen niet eens.
Als ik toen als BBT'er had kunnen tekenen was ik gebleven.quote:
quote:
Daar heb ik bijna zeker bij gestaanquote:
Ik vind de luchtmacht toch veel chiquerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik toen als BBT'er had kunnen tekenen was ik gebleven.
Die heb jij gezien ja.quote:
Toen ik uit school liep jaquote:
Elk vakgebied zijn eigen charmes.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik vind de luchtmacht toch veel chiquer
Haha, oke sorryquote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja ouwe lul. Ik ben dan nog geen 80, maar meneer haalt het niet.
Wat is er nu chique aan die brokkepiloten bende? Ik spring liever voor de zekerheid voor de landing uit hun kisten.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik vind de luchtmacht toch veel chiquer
Jij stond naast me toen deze foto genomen is knurft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |