SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Correct, een staande ovatie.quote:
quote:
Goed gegoogled men.!quote:
De namen van zijn gevallen kameraden tijdens de inval in '40.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Thaboel het volgende:
Wat staat er op dat bord en waarom heeft hij deze om zijn nek hangen?
OK, dan geen held. Wel iemand die veel respect heeft verdiend.quote:
Slecht? Ik denk er tenminste aan een TT met zijn naam te maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, slecht van je, je had op z'n minst een foto van Grenadier Moerman kunnen plaatsen
[ afbeelding ]
http://nabestaanden1940.n(...)-moerman-checkpoint/
Dat is dan wel weer toppiequote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slecht? Ik denk er tenminste aan een TT met zijn naam te maken.
Hé, ik maakte het toch al goed?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, slecht van je, je had op z'n minst een foto van Grenadier Moerman kunnen plaatsen
[ afbeelding ]
http://nabestaanden1940.n(...)-moerman-checkpoint/
Ja schat, al goed, jij was sneller dan ikquote:
Ik begreep wat je bedoelde, en mischien had ik het wat anders moeten zeggen/uitdrukken. Maar er word naar mijn menig (vaak) te snel (door buitenstanders) geroepen dat iemand een held is.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dan geen held. Wel iemand die veel respect heeft verdiend.
Welke allemaal?quote:
Eigelijk niet veel. Oh en hoi EllaNquote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef EllaN het volgende:
Wow wat een snelheid. Wat heb ik allemaal gemist tijdens het werken?
Nederlandse jagers-uniform op de achtergrond?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke allemaal?
Hier die van meneer Moerman
[ afbeelding ]
Onzinnig gelul. Dit is het beste wat er de heledag is gepost.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef EllaN het volgende:
Wow wat een snelheid. Wat heb ik allemaal gemist tijdens het werken?
Correctquote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Nederlandse jagers-uniform op de achtergrond?
Okay... maar het was (voor mij als buitenstander) gewoon heel bijzonder om deze man te hebben ontmoet, en de foto's heb mogen zien.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik begreep wat je bedoelde, en mischien had ik het wat anders moeten zeggen/uitdrukken. Maar er word naar mijn menig (vaak) te snel (door buitenstanders) geroepen dat iemand een held is.
Meneer Moerman was afgelopen Veteranendag ook even in de G&J tent.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Nederlandse jagers-uniform op de achtergrond?
Zou voor mij ook heel bijzonder zijn geweest.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Okay... maar het was (voor mij als buitenstander) gewoon heel bijzonder om deze man te hebben ontmoet, en de foto's heb mogen zien.
Schutterij, drumband, niet echt een muziekkorps.quote:
Geen smaak!quote:
In Vesting Holland zijn die inderdaad al een tijdje niet meer actief.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Schutterij, drumband, niet echt een muziekkorps.
Weten jullie wat een schutterij is? Ik dacht namelijk dat dat niet buiten Limburg en Brabant bestond.
(op een aantal uitzonderingen na)
Een hele tijd niet lijkt me,quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Vesting Holland zijn die inderdaad al een tijdje niet meer actief.
Maar hier in zuid-limburg volop.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef -Amber- het volgende:
Vind deze ook wel wat hebben
[ afbeelding ]
Ook in Vijlen? Ik hou van dat dorpje.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Maar hier in zuid-limburg volop.
Als je in een dorp woont is het standaard dat je erbij zit.
In de steden is het iets minder,
Schutterij St. Joseph,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |