Oh, ik laat ze ook maar in de waan dat we dat zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Lijkt er op dat de mannetjes allemaal gaan slapen, en dan noemen ze ons (vrouwen) het zwakke geschlacht.
Ja is het beste, kan je ze het beste manipulerenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik laat ze ook maar in de waan dat we dat zijn
Hier een photo van het vervoer naar de standplaats.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef m.k het volgende:
Wat mooie foto's voor bij het paarden verhaal![]()
http://www.flickr.com/photos/insideswcs/sets/72157627584388227/
Ik vind vooral de mountaineering foto's gaaf.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef m.k het volgende:
Wat mooie foto's voor bij het paarden verhaal![]()
http://www.flickr.com/photos/insideswcs/sets/72157627584388227/
quote:Few of the US SOF were accomplished riders and none were comfortable with the traditional wooden saddles common in Afghanistan. Following an urgent request, leather saddles was air dropped to the grateful men on the ground.
Buiten de Captain had niemand in Task Force Dagger ooit op een paard gezetten. De simpele instructies van hem (de Captain) waren dan ook een korte inwijzing hoe de teugels te gebruiken alvoor ze op pad gingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind vooral de mountaineering foto's gaaf.
Heb hier nog wel dit gevonden over Task force Dagger
[..]
Verdomde prachtig werk lijkt me datquote:Op maandag 9 juli 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind vooral de mountaineering foto's gaaf.
Ben aan het inlezen. Ook niet geweten dat elk green baret team een stukje mee had van het WTC.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:48 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Buiten de Captain had niemand in Task Force Dagger ooit op een paard gezetten. De simpele instructies van hem (de Captain) waren dan ook een korte inwijzing hoe de teugels te gebruiken alvoor ze op pad gingen.
Is het ook. Dat is ook het mooie aan defensie, je doet waar andere van dromen, en je word er ook nog eens voor betaald.quote:
Of dat klopt weet ik niet, ik had bv. niks van het WTC bij me. Wel had ik een I love NY button op mijn pakol.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben aan het inlezen. Ook niet geweten dat elk green baret team een stukje mee had van het WTC.
Had je CIOS buitensport moeten gaan doen.quote:
Daar ben ik niet cool genoeg voorquote:Op maandag 9 juli 2012 22:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Had je CIOS buitensport moeten gaan doen.
Onzin! Beetje tof doen, beetje muurklimmen, kako's in de ardenne. Kan iedereen.quote:
Alsof jullie dat (vaak) doenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onzin! Beetje tof doen, beetje muurklimmen, kako's in de ardenne. Kan iedereen.
Nu wil ik dat uitzoeken ook. En eigenlijk moet ik mij nog eerst in Ieper inlezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Of dat klopt weet ik niet, ik had bv. niks van het WTC bij me. Wel had ik een I love NY button op mijn pakol.
Het werd tijdquote:
3/4jaar is meesterlijk veel stage, weinig les en veeeeeel tripjes naar belgië en frankrijk.quote:
Maar niet te vergelijken met eerder gepostequote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
3/4jaar is meesterlijk veel stage, weinig les en veeeeeel tripjes naar belgië en frankrijk.
Ik ga even opzoek voor u.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar niet te vergelijken met eerder geposte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |