Ongeldig betaalmiddelquote:
Denk dat sommige ook niet zullen weten wat er word bedoeld als je kwartje en bellen in 1 zin noemt.quote:
Pas op met grapjes maken over taalfouten. Toen ik dat twee delen terug deed kreeg ik de hele SC op m'n dak.quote:
Alleen -amber- niet huilen moppiequote:Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pas op met grapjes maken over taalfouten. Toen ik dat twee delen terug deed kreeg ik de hele SC op m'n dak.
beter dan " de Sam" of skeerekipquote:Op maandag 9 juli 2012 23:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niks d'r van. Ik ben ook nog eens n00b genoemd
De sam is wel erg. skeerekip is geen belediging...quote:
niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De sam is wel erg. skeerekip is geen belediging...
Waar slaan ze eigenlijk op?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De sam is wel erg. skeerekip is geen belediging...
skeere was heul snel weer verdwenen. Was meer tijdelijk vermaak.quote:
'sam' kom je over 2weekjes wel achter.quote:
Wat mij betreft ben je nog steeds een cloontje van Skeerekip, want van die kerel hebben we nooit meer iets gehoord nadat ie bang gemaakt was ivm z'n posthistorie.Of is ie ooit nog teruggekomen?quote:
Nu sam nogquote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je nog steeds een cloontje van Skeerekip, want van die kerel hebben we nooit meer iets gehoord nadat ie bang gemaakt was ivm z'n posthistorie.Of is ie ooit nog teruggekomen?
desalniettemin een jostie eersteklasquote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
skeere was heul snel weer verdwenen. Was meer tijdelijk vermaak.
Streepjequote:
Het zit ook nooit mee in het levenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef Thaboel het volgende:
Nu ik het zo zie BB je aanmeldings datum zit je ook niet echt mee.
Ja, op iemands profiel kijken is echt achtervolgen enzoquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je lijkt wel rubje met mensen/leden zo te achtervolgen
Het kan nog goedkomen hoor. Even een foto van je zus met ons delen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Het zit ook nooit mee in het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |