quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij stond naast me toen deze foto genomen is knurft.
Dan moet je parachutist wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat is er nu chique aan die brokkepiloten bende? Ik spring liever voor de zekerheid voor de landing uit hun kisten.
Ik ben en blijf een Artillerist.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
(bijna) Alles van defensie is wel mooi, maar de luchtmacht vind ik toch wel het mooist
De PzH 2000 vind ik ook wel chique, maar die zullen ook wel wegbezuinigd worden.quote:
Kijk nog ff welke foto ik quote taart puntquote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij stond naast me toen deze foto genomen is knurft.
Je maakt me in de war bal gehakt!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Kijk nog ff welke foto ik quote taart punt
Ach, we hebben er nog 12.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
De PzH 2000 vind ik ook wel chique, maar die zullen ook wel wegbezuinigd worden.
Dat doe ik met opzet tofu blokquote:
Ik vraag me trouwens af waarom die MLRS er stond. Die hebben we toch niet meer in dienst?quote:
Volgens mij heb je iets verkeerd gedaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef Vortix het volgende:
Eerste biertje afwikkelweek achter de kiezen. Volgende week lekker vakantie!
Weet jij het? Dan weet ik het. De verkoop gaat zo snel tegenwoordig.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:46 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik meende, 21, of 18.
Of zijn er nog 6 verkocht?
Behalve als het om leopards gaatquote:Op maandag 9 juli 2012 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet jij het? Dan weet ik het. De verkoop gaat zo snel tegenwoordig.
Daar kun jij er op korte termijn één ( of meerderen) van kopen bij Domeinen.quote:
Ook vroegah op tvquote:
Glas is natuurlijk niet om op te kouwen, maar het bier moet op een of andere manier in het buikje komen!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets verkeerd gedaan.
Tofu is niet lekker. Verzin eens iets anders.quote:
Je hebt het er maar mee te doen deegrolquote:Op maandag 9 juli 2012 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tofu is niet lekker. Verzin eens iets anders.
Wat voor deeg?quote:
Koekjesdeegquote:
Voor welke koekjes?quote:
quote:
ER keek liever naar Dallas denk ikquote:
Quiz vraagje. Welke U.S. (Army) eenheid deed voor het laatst een cavalerie aanval?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
Toch apart. Dat onze troepen 70 jaar geleden nog zo operationeel bezig waren.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
Dat was in Irak.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Quiz vraagje. Welke U.S. (Army) eenheid deed voor het laatst een cavalerie aanval?
Ik denk Dallas met ER Ewing, volgens mij werd de NFL toen nog niet in NL uitgezondenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Was dat Dallas of de Dallas Cowboy Cheerleaders?
Afghanistan dan.quote:
Dit is niet het veldtenue volgens mijquote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
Toch apart. Dat onze troepen 70 jaar geleden nog zo operationeel bezig waren.
[ afbeelding ]
Echt, met paarden en zo? Afghanistan? Dat is nieuw voor mij.quote:
Vertel mij dan maar in welk jaar de kolbak uit actieve dienst is verdwenen. Dat zal toch echt wel rond '38 of '39 liggen.quote:
Euhm, 112 Cavalry?quote:
Staat mij nu wel iets van bij. In de bergachtige gebieden toch die niet of nauwelijks toegangelijk waren voor voertuigen toen ze daar de grotten uitkamden?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef Vortix het volgende:
[..]
Echt, met paarden en zo? Afghanistan? Dat is nieuw voor mij.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk Dallas met ER Ewing, volgens mij werd de NFL toen nog niet in NL uitgezonden
Ja met paarden enzo, was 5th Special Forces Group (Airborne) die met de North Alliance tegen de taliban/AQ in de strijd trokken.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef Vortix het volgende:
[..]
Echt, met paarden en zo? Afghanistan? Dat is nieuw voor mij.
Zelfs NL troepen zijn in '10 weer gaan trainen met paarden/ezels in bergachtig terrein.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat mij nu wel iets van bij. In de bergachtige gebieden toch die niet of nauwelijks toegangelijk waren voor voertuigen toen ze daar de grotten uitkamden?
Ja maar dat was als ik me niet vergis (net als hier) als pakdieren, dus enkel voor het vervoer van materieel.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs NL troepen zijn in '10 weer gaan trainen met paarde/ezels in bergachtig terrein.
Mja, je kan er natuurlijk over discussiëren of je dat daadwerkelijk een cavalerieaanval kan noemen of gewoon een actie waar toevallig een aantal paarden bij betrokken waren. Maar goed ik weet er het fijne niet van, wel interessant op zich.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
[..]
Ja met paarden enzo, was 5th Special Forces Group (Airborne) die met de North Alliance tegen de taliban/AQ in de strijd trokken.
Correct. Maar het wel weer decenia geleden dat dat voor het laatst gebeurde.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja maar dat was als ik me niet vergis (net als hier) als pakdieren, dus enkel voor het vervoer van materieel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |