SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCOp donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:43 schreef m.k het volgende:
Ik wil graag bij V&V maar ik denk niet dat ik de sport eis haal
Héél wat anders dan werken bij de NSquote:Op maandag 9 juli 2012 12:48 schreef trigt013 het volgende:
Voor iedereen die het wilt weten wat ik gedaan heb:
Soldaat bij 13 LMB (Dragon/gewonderverzorger)
Korporaal bij 11 staf/staf (Schrijver)
Sergeant bij 11 LMB (AMV)
Sergeant1 bij 42 BLJ staf/staf (AMV)
Sergeant1 bij 410 opv/afv cie (Hulppost commandant)
Sergeant 1 bij MBB (Klinisch Chemisch Analist)
Sergeant 1 bij PVKL (Wervingsvoorlichter)
Ik maak nooit grappen, waar zie je me in godsnaam voor aan?quote:
Valt wel mee hoor, ik heb de opleidingen ervoor. Ik heb een managementfunctie.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Héél wat anders dan werken bij de NS
M.K. maakt nooit, maar dan ook nooit grappen. Het lef om dat te zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik maak nooit grappen, waar zie je me in godsnaam voor aan?
Doe je goed. Opleidingen in tijd van DEF gehaald?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb de opleidingen ervoor. Ik heb een managementfunctie.
Yep, sociologie.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe je goed. Opleidingen in tijd van DEF gehaald?
Jammer dat je weggaat, miss kon je mijn intake wel aanhorenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
M.K. maakt nooit, maar dan ook nooit grappen. Het lef om dat te zeggen.
Welke opleiding wil je gaan doen? (Locatie)quote:Op maandag 9 juli 2012 12:52 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jammer dat je weggaat, miss kon je mijn intake wel aanhoren
na het examenjaar V&V GROP Niv. 3 te ROC Amsterdam.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:53 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Welke opleiding wil je gaan doen? (Locatie)
Is een goede plek, dat team is gemotiveerd en eerlijk. Je moet er hard werken maar krijgt er wel eerlijk kansen..quote:Op maandag 9 juli 2012 12:54 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
na het examenjaar V&V GROP Niv. 3 te ROC Amsterdam.
Mooizo, mensen zonder motivatie heb je niet veel aanquote:Op maandag 9 juli 2012 12:55 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Is een goede plek, dat team is gemotiveerd en eerlijk. Je moet er hard werken maar krijgt er wel eerlijk kansen..
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga maandag even contact leggen met de Belgische para waar ik de instructie van heb gehad in Lagland. Bij hem heb ik beiden leren maken en gooien.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
Wat ik heb geleerd is dat de Molotovcoktail een fles is met brandbare vloeistof met aan de buitenkant chemicaliën om het bij het breken te doen ontsteken. Dit om te voorkomen dat de werper verraden gaat worden door de brandende lont zoals die bij een brandfles noodzakelijk is.
Iedereen hier A'dammer ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:58 schreef Thaboel het volgende:
Zelf ook v&v op Amsterdam gedaan. Goeie groep met docenten!
gewone keuring gehad in Amsterdam.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:59 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Iedereen hier A'dammer ofzo?. Wat kreeg jij voor intake/ sporteisen tijdens de keuring?
2400 kan makkelijk omhoog naar 3000 in een 3 weken. Vanaf dan wordt ;t wel moeilijk om snel omhoog te krijgen.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
2400 op de coopertest!!!!!!!!
Moet nu gelijk denken aan een artikel van MinDef over hoe goed VeVa wel niet was..quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef trigt013 het volgende:
Je keuze is echt persoonlijk, ik zei altijd. Hou je van "showing the flag" en gadgets kies luchtmobiel, hou je van sneaky en veel geweld kies mariniers
quote:“Een bezoek van de minister maak je niet snel mee”, zei leerling Joël Bruil (17). “Het is een hele eer, en dan krijgen we ook nog een badge door hem uitgereikt. De opleiding is voor mij ideaal; ik wilde altijd al het leger in of iets met bouw. Bij Defensie kan ik het combineren. Ik ga straks naar de luchtmobiele infanterie.”
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef Thaboel het volgende:
interval, interval en nog eens interval. Duurloop sloop je je lichaam mee.
In 3 weken ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
2400 kan makkelijk omhoog naar 3000 in een 3 weken. Vanaf dan wordt ;t wel moeilijk om snel omhoog te krijgen.
Gewoon een goed schema volgen, interval, duurloop en korte duurloop op hoge snelheid. As easy as it can be.
Als jij denkt dat je met interval training ook traint voor langere afstanden....quote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef Thaboel het volgende:
interval, interval en nog eens interval. Duurloop sloop je je lichaam mee.
3 weken ja, ik deed 24 Juni de coopertest op 2500 meter. Nu heb ik via mijn broer ( ALO ) een schema gekregen van een trainer die de NL Kampioenne op de marathon trained. Ik post hem wel ff:quote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In 3 weken ja?[ afbeelding ]
Hele tijd terug met wat sportmenschen over gezeten. Het duurloop gedeelte is niet belangrijk. Hooguit om je voeten aan de afstand te laten wennen.quote:
Ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je met interval training ook traint voor langere afstanden....
Maar je zegt dat je je lichaam er mee sloopt, ik denk dat dat te relativeren is. Het klinkt namelijk alsof je absoluut geen duurloop moet gaan doen, terwijl je eigenlijk bedoelt dat je met interval ook een goed resultaat kan behalen.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hele tijd terug met wat sportmenschen over gezeten. Het duurloop gedeelte is niet belangrijk. Hooguit om je voeten aan de afstand te laten wennen.
Het energie-systeem en je hart en longen worden beter en sneller getrained bij een mooi interval schema.
Mooi voorbeeldje (al kan ik het helaas niet terugvinden) 2 heren: ze hebben een jaar lang elke dag hebben ze 20/30 minuten aan interval gedaan. En zonder dus eigenlijk ervaring met duurlopen de NYMarathon uitgelopen.
Je hebt hem dus nog niet gelopen...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
17 Juli loop ik de coopertest opnieuw en ik kan je verzekeren dat ik de 3000 ga halen, dat is dus 500 meter erbij in 3 weken.
Daar staat mij ook iets van bij, maar die les is alweer een hele tijd geleden...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
Wat ik heb geleerd is dat de Molotovcoktail een fles is met brandbare vloeistof met aan de buitenkant chemicaliën om het bij het breken te doen ontsteken. Dit om te voorkomen dat de werper verraden gaat worden door de brandende lont zoals die bij een brandfles noodzakelijk is.
Ik ben een lange tijd geblesseerd geweest, ongeveer 1,5 maand geen sport gehad. Daarvoor 2x in de week voetballen en 2x in de week hardlopen + gym op school. Toen ik voor 't eerst de coopertest weer rende schrok ik ook wel een beetje van het resultaat omdat ik hem normaal ook wel op 2800 had. Mijn benen zijn er wel aan gewend want heb geen last van spierpijn e.d.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt hem dus nog niet gelopen...
Het zal qua conditie best te doen zijn; ik betwijfel of het goed is voor je lichaam. Iemand die 2500 meter op de cooper rent doet in de regel weinig aan zijn uithoudingsvermogen. Om dan drie weken lang om de dag er stevig tegenaan te gaan lijkt mij verre van verstandig.
Je lichaam is toch simpelweg niet getraind om dan 42 kilometer nonstop te rennen? En dan heb ik het niet per se over je hart en longenquote:
Ging skeerekip niet ook V&V doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
BredeBradda doet me echt denken aan Skeerekipben ik de enige?
Ik kwam via google een politicus tegen die wel de juiste termen gebruikte. Maar ja dat was een kamerlid voor de CPN. Die wist dus wel waar die over sprak.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar staat mij ook iets van bij, maar die les is alweer een hele tijd geleden...![]()
Maar op internet wordt eigenlijk alles "molotov cocktail" genoemd. Hier staat ook nog leuke info.
Eerst was ik al "de Sam", nu ben ik opeens een skeerekipquote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De Vronsky status heb je nog nietquote:Op maandag 9 juli 2012 14:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Eerst was ik al "de Sam", nu ben ik opeens een skeerekipWat wordt mn volgende bijnaam. SamKip?
Mooizoquote:
Duidelijk artikel.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar staat mij ook iets van bij, maar die les is alweer een hele tijd geleden...![]()
Maar op internet wordt eigenlijk alles "molotov cocktail" genoemd. Hier staat ook nog leuke info.
Jan Dieters zeker?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kwam via google een politicus tegen die wel de juiste termen gebruikte. Maar ja dat was een kamerlid voor de CPN. Die wist dus wel waar die over sprak.
Nee...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Je loopt nog steeds geen 3300.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je je lichaam er mee sloopt, ik denk dat dat te relativeren is. Het klinkt namelijk alsof je absoluut geen duurloop moet gaan doen, terwijl je eigenlijk bedoelt dat je met interval ook een goed resultaat kan behalen.
Ik doe eigenlijk alleen maar duurloop omdat ik dat fijner (meer voldoening) vind. ik loop dan 10 tot 16 km. Heb daar wel een sprong van 2800 naar 3000 mee gemaakt met de cooper
Ik had op zijn minst de camo van de mariniers verwacht.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:12 schreef Schild het volgende:
Wel baas die woodland gordijnen (?) van Barbapapa
[ afbeelding ]
Het was mij er meer om te doen dat je het deed klinken alsof je binnen een korte tijd effecten van duurloop gaat zien. Je gaat er echt niet kapotter van dan van sport in het algemeenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je loopt nog steeds geen 3300.
Ik ben zelf ook meer een voorstander van kort/krachtig trainen (korte intensive interval en crossfit bijv.) en die sporters toen ook dus daar zie je dan automatisch de voordelen in.
Maar het is een voorkeur. Maar interval training kan je net zo goed/beter trainen voor lange afstanden.
Er zijn altijd verschillende meningen over hoe je het beste kunt trainen, eten en rusten. Wat jij van die sporters gehoord hebt, dat zal ongetwijfeld waar zijn, maar als ik op mijn beurt weer praat met hardlopers, dan hoor ik van hen weer andere verhalen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je loopt nog steeds geen 3300.
Ik ben zelf ook meer een voorstander van kort/krachtig trainen (korte intensive interval en crossfit bijv.) en die sporters toen ook dus daar zie je dan automatisch de voordelen in.
Maar het is een voorkeur. Maar interval training kan je net zo goed/beter trainen voor lange afstanden.
Er naar toegaan, een rupsvoertuig zien. En eisen dat er een tank komtquote:
Was een behoorlijk gezellige avond dus weet alleen nog de grote lijnen. Maar het werd allemaal medisch onderbouwt.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Er zijn altijd verschillende meningen over hoe je het beste kunt trainen, eten en rusten. Wat jij van die sporters gehoord hebt, dat zal ongetwijfeld waar zijn, maar als ik op mijn beurt weer praat met hardlopers, dan hoor ik van hen weer andere verhalen.
Want je hebt er immers al voor betaaldquote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Er naar toegaan, een rupsvoertuig zien. En eisen dat er een tank komt
Dat is geen tankquote:Op maandag 9 juli 2012 14:19 schreef Thaboel het volgende:
iemand? http://www.vakantieveilin(...)traffic-control.html
Hey Sherlock, u is wakker.quote:
Voel me wel oud ja. Knie naar de klote... Morgen maar langs el dokterquote:Op maandag 9 juli 2012 14:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé ouwe molukker, allang wakker ja!
Alleen maar interval getraind zeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voel me wel oud ja. Knie naar de klote... Morgen maar langs el dokter
Mooi klote ja. Ach, genoeg doorzuipen, dan voel je er niks meer van en kun je die Coopertest zo lopenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voel me wel oud ja. Knie naar de klote... Morgen maar langs el dokter
Kun je volgend jaar zelf gebruiken op je opleiding, om thuis te oefenenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef BredeBradda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse??
Gr, gr.
Hoeveel wil je voor die KPN afstandsbediening?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef BredeBradda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse??
Gr, gr.
Mooie deuk in het raam :pquote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef m.k het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_springen_bruce.html
Is het erg dat ik hier om moet lachen?
Dat vind ik echt zo'n sul hequote:Op maandag 9 juli 2012 14:39 schreef Thaboel het volgende:
Stilte hier.
Laten we onze nationale held Sterretje niet vergeten!
al 150 pushups gedaan?quote:
Is trouwens wel slim om zoveel hulzen in huis te hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef BredeBradda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse??
Gr, gr.
Zolang ze van plastic zijn welquote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Is trouwens wel slim om zoveel hulzen in huis te hebben.
Gewoon afgeschoten hulzen mag toch wel?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Is trouwens wel slim om zoveel hulzen in huis te hebben.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Gewoon afgeschoten hulzen mag toch wel?
Sinds wanneer nietquote:
hij knikt ook ff ja hoor,quote:Op maandag 9 juli 2012 14:43 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer nietdie dingen kan je bij elke dump kopen.
Iets met delen van munitiequote:Op maandag 9 juli 2012 14:43 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer nietdie dingen kan je bij elke dump kopen.
"ik hoorde het mijn sergeant nog zeggen": Heeft u munitie of delen van munitie?"quote:Op maandag 9 juli 2012 14:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Gewoon afgeschoten hulzen mag toch wel?
Je mag ze in ieder geval niet mee het vliegtuig in nemenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Schild het volgende:
Losse flodders vallen ook gewoon onder de wet wapens en munitie.
Doe dat nu maar niet op de schietbaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef BredeBradda het volgende:
Het bezit van hulzen, die duidelijk verschoten zijn is zonder vergunning in Nederland gewoon toegestaan.
Een lege huls met afgetikt slaghoedje is dus volledig legaal. Echter, men plaatst er wat kanttekeningen bij.
??
Gooi ze uit het raam jong, maak je de insecten ook nog gelukkig meequote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef BredeBradda het volgende:
Het bezit van hulzen, die duidelijk verschoten zijn is zonder vergunning in Nederland gewoon toegestaan.
Een lege huls met afgetikt slaghoedje is dus volledig legaal. Echter, men plaatst er wat kanttekeningen bij.
??
Extreem exotisch ende spannend. Iedereen zal gegarandeerd vragen "wat is dat exotische voorwerp in uw vitrinekast?"quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Thaboel het volgende:
Waarom zou je die meuk thuis willen hebben trouwens?
Heb geen "mannenkamer" meerquote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Thaboel het volgende:
Al zie ik het ER nog wel doen om het in zn mannenkamer te leggen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef BredeBradda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse??
Gr, gr.
Die heeft dat allang achterhaald hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef Schild het volgende:
Zou ook nog even je adres bij de fotos zetten, kan Esses nog aan het werk gezet worden.
Esses? Zeker een Kmar meisje?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef Schild het volgende:
Zou ook nog even je adres bij de fotos zetten, kan Esses nog aan het werk gezet worden.
quote:
Geen kwaad woord over Esses hè? Is een leuke dame!quote:
Mensen verzamelen veel spul...uit interesse omdat het "spannend" is of omdat ze het gewoonweg interessant vinden?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Thaboel het volgende:
Al zie ik het ER nog wel doen om het in zn mannenkamer te leggen.
Wat ik beledig niemand hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef Schild het volgende:
[..]
Even quoten, zal 'm straks aan Esses doorsturen.
Hey schat!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:53 schreef -Amber- het volgende:
Goede middag, word tijd dat ik steno leer, met de snelheid waar men hier een SC vuld.
Oei, ik had 'spullen' moeten typen ipv 'meuk'quote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef thesystem het volgende:
[..]
Mensen verzamelen veel spul...uit interesse omdat het "spannend" is of omdat ze het gewoonweg interessant vinden?
Het schijnt idd zo te zijn ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoi stuk
Is het vandaag dat DEF probeerd zo veel mogelijk SC te vullen voor het Guinness book?
Ja en ze hebben een stoer rupsvoertuig enzo, MP5 alles op schipholquote:Op maandag 9 juli 2012 14:56 schreef jaijai2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kunnen wel opdrukken barbapapa!
"Vuld" is toch echt geen mierenneuken hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ga jij even lekker lopen mierenneuken.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja en ze hebben een stoer rupsvoertuig enzo, MP5 alles op schiphol
Rot toch op man, of hoe wil je het dan noemen er over te posten en er een afbeelding aan te besteden.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Vuld" is toch echt geen mierenneuken hoor
'verveling'quote:Op maandag 9 juli 2012 15:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Rot toch op man, of hoe wil je het dan noemen er over te posten en er een afbeelding aan te besteden.
Dronken, en zoals Remcoo al zei misschien rotatiegedrag.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef BredeBradda het volgende:
De Kmar heeft 3 militairen op curacao opgepakt. altijd dat radio nieuws.
Ik zal voortaan geen aandacht meer besteden aan abominabele spelling en grammatica, want dat mag niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Rot toch op man, of hoe wil je het dan noemen er over te posten en er een afbeelding aan te besteden.
Vind hem anders knap posten voor een Amerikaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zal voortaan geen aandacht meer besteden aan abominabele spelling en grammatica, want dat mag niet.
Joh je moet doen wat je niet laten kan, maar anders dan voor jou is Nederlandse niet mijn voer taal, noch heb ik hier een (Nederlandse) spell checker.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zal voortaan geen aandacht meer besteden aan abominabele spelling, want dat mag niet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Joh je moet doen wat je niet laten kan, maar anders dan voor jou is Nederlandse niet mijn voer taal, noch heb ik hier een (Nederlandse) spell checker.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Joh je moet doen wat je niet laten kan, maar anders dan voor jou is Nederlandse niet mijn voertaal, noch heb ik hier een (Nederlandse) spell checker.
Zwart is het nieuwe wit.quote:
en hoe heeft u dit vastgesteld?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
anders dan voor jou is Nederlandse niet mijn voer taal
Noobquote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
en hoe heeft u dit vastgesteld?
Nog een leuke dag gewenst, discuteren om het discuten heb ik echt geen trek in.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
en hoe heeft u dit vastgesteld?
Dat je er aandacht aangeeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nog een leuke dag gewenst, discuteren om het discuten heb ik echt geen trek in.
Nog nooit zo'n bullshit gehoord.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Schild het volgende:
Losse flodders vallen ook gewoon onder de wet wapens en munitie.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nog een leuke dag gewenst, discuteren om het discuten heb ik echt geen trek in.
Dus het is gewoon 100% legaal?quote:
En daar heb je hem... Gaan je ouders leuk vinden. Hele teringbende afgefikt, verzekering geeft niet thuis. BredeBradda word dan in elkaar gebutst op een "never back down" manier tot minineger.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef BredeBradda het volgende:
??
staat alleen dat je niet verzekerd bent bij brand..
Deels waarquote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef thesystem het volgende:
http://www.infopolitie.nl/forum/viewtopic.php?f=69&t=32244
Volgs hun mag een lege huls met verschoten slaghoedje wel...
wel zonder kop
Als er brand is gooi ik wel eerst die hulzen het raam uitquote:Op maandag 9 juli 2012 15:23 schreef Esses het volgende:
[..]
En daar heb je hem... Gaan je ouders leuk vinden. Hele teringbende afgefikt, verzekering geeft niet thuis. BredeBradda word dan in elkaar gebutst op een "never back down" manier tot minineger.
Nee ben niet weg, heb enkel geen zin om met een Rubje verder in discussie te gaan, zeker als die discussie ook nog eens over niks gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tot vanmiddag voor jou / vanavond voor mij
KMar meisje? Jezus, kzou je moeder kunnen zijn opdondertje.quote:
Dat is gewoon een politie taak hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat ik beledig niemand hoorIk gok alleen haha. Kmar moet er zijn om de hooligans te pakken toch.
Kmar vrouw danquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef Esses het volgende:
[..]
KMar meisje? Jezus, kzou je moeder kunnen zijn opdondertje.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee ben niet weg, heb enkel geen zin om met een Rubje verder in discussie te gaan, zeker als die discussie ook nog eens over niks gaat.
Een stoer rupsvoertuig? Nou nou, die YPR is stoer. Overigens de MP5 op schiphol word gedragen door beveiligers, meer jouw niveau dus. Als ik jou was zou ik solliciteren.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja en ze hebben een stoer rupsvoertuig enzo, MP5 alles op schiphol
Amber, niet zo chagarijnig. Het is een mooie dag, niet veel regen. Mooi zonnetjequote:Op maandag 9 juli 2012 15:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat was hier al afgelopen week in het nieuwstopic gepost. Curacao? Dood zou ik er nog niet gevonden willen worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef BredeBradda het volgende:
De Kmar heeft 3 militairen op curacao opgepakt. altijd dat radio nieuws. zit Esses toevallig op Curacao?
Beetje gefrustreerd?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Een stoer rupsvoertuig? Nou nou, die YPR is stoer. Overigens de MP5 op schiphol word gedragen door beveiligers, meer jouw niveau dus. Als ik jou was zou ik solliciteren.
Dronken is geen excuus, rotatiegedrag is werkverschaffing.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dronken, en zoals Remcoo al zei misschien rotatiegedrag.
ex-nederlanderquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind hem anders knap posten voor een Amerikaan.
Whehe, oud gebruikers enz. zijn echt bijnaampjes geworden he xDquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee ben niet weg, heb enkel geen zin om met een Rubje verder in discussie te gaan, zeker als die discussie ook nog eens over niks gaat.
Nee hoor, ben niet gefrustreerd. Vind het alleen weer komisch hoe die YPR stoer genoemd word. Hij word pas stoer als hij daadwerkelijk ingezet word.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:26 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd?
Ik hoef geen beveiliging.
Discussiequote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:08 schreef trigt013 het volgende:
Yeah, vanaf september weg bij defensie en nieuwe functie bij spoorwegen. Flinke stap omhoog van sgt1 naar functieniveau van kapitein.
Esses is het nodig op deze manier te reageren op een scholier (14/15)? Even terug denken na de tijd toen jezelf zo oud was. Mischien was de YPR toen ook stoer voor je,.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Een stoer rupsvoertuig? Nou nou, die YPR is stoer. Overigens de MP5 op schiphol word gedragen door beveiligers, meer jouw niveau dus. Als ik jou was zou ik solliciteren.
Hmm.. Ja, toen was dat ding mega stoer...... Maar snap wat je bedoelde. Excuus.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Esses is het nodig op deze manier te reageren op een scholier (14/15)? Even terug denken na de tijd toen jezelf zo oud was. Mischien was de YPR toen ook stoer voor je,.
Zie, dat bedoel ikquote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Hmm.. Ja, toen was dat ding mega stoer......
Zie editquote:
Nu een maand 15. na V&V solliciteren bij 't Korps Mariniers en later doorstromen naar een OOF functie daar i.v.m. Niveau 3 opleiding. En wie weet krijg ik nog de krappe tijd om een deeltijd HBO te doen, dan kan ik misschien nog doorstromen naar een OF functie.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef -Amber- het volgende:
Hoe oud ben je BredeBradda? En wat wil je na V & V gaan doen binnen defensie?
Zou het als je een OF ambieert, niet verstandiger zijn eerst verder te leren en een HBO te doen en daarna het KIM?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:41 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nu een maand 15. na V&V solliciteren bij 't Korps Mariniers en later doorstromen naar een OOF functie daar i.v.m. Niveau 3 opleiding. En wie weet krijg ik nog de krappe tijd om een deeltijd HBO te doen, dan kan ik misschien nog doorstromen naar een OF functie.
OF is niet m'n doel, maar het zou mooi meegenomen zijn vind ik er toch tijd voor. En een beetje ervaring is altijd handig wil je OF worden. Huidig marinier zegt dat het al moeilijk genoeg is om OOF te worden met een verkorte loopbaan duur ( V&V Niv. 3 ), omdat alles dan eigenlijk te snel gaat maar we zullen zien.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zou het als je een OF ambieert, eerst verder te leren een een HBO te doen en daarna het KIM?
Reken er echter wel mee dat als je werkt, het veel zwaarder is om er naast te studeren.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
OF is niet m'n doel, maar het zou mooi meegenomen zijn vind ik er toch tijd voor. En een beetje ervaring is altijd handig wil je OF worden. Huidig marinier zegt dat het al moeilijk genoeg is om OOF te worden met een verkorte loopbaan duur ( V&V Niv. 3 ), omdat alles dan eigenlijk te snel gaat maar we zullen zien.
Klopt, de eerste jaren wanneer je nog actief bezig bent met trainingen ( misschien uitzendingen ) ga je sowieso niet veel tijd vinden, als je het meeste erop hebt moet je gewoon een interessante studie vinden die je ook naast je baan kan doen, je hebt dan miss een paar jaar geen tijd en stress, maar heb je wel een HBO + Ervaringquote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Reken er echter wel mee dat als je werkt, het veel zwaarder is om er naast te studeren.
Klopt, maar ook later kan het door functie moeilijk zijn om naast je werk een studie te doen. (spreek uit ervaringquote:Op maandag 9 juli 2012 15:49 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Klopt, de eerste jaren wanneer je nog actief bezig bent met trainingen ( misschien uitzendingen ) ga je sowieso niet veel tijd vinden, als je het meeste erop hebt moet je gewoon een interessante studie vinden die je ook naast je baan kan doen, je hebt dan miss een paar jaar geen tijd en stress, maar heb je wel een HBO + Ervaring
Geloof ik best hoor, maar alles moet kunnen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Klopt, maar ook later kan het door functie moeilijk zijn om naast je werk een studie te doen. (spreek uit ervaring)
Makkelijker gezegt dan gedaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Geloof ik best hoor, maar alles moet kunnen.
danku.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:58 schreef Esses het volgende:
119 posts per dag is best een net aantal bredeneger.
Respect voor die mannetjequote:Op maandag 9 juli 2012 15:58 schreef Esses het volgende:
119 posts per dag is best een net aantal bredeneger.
VEVAquote:
Is de schouder patch van V&V.quote:
Geen wapen trouwens.quote:
Het is Defensie niet, als het niet iedere 3 jaar aangepast word.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is Vrede en Veiligheid nou opgegaan in Vrede en Vakmanschap?
jaquote:Op maandag 9 juli 2012 16:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is Vrede en Veiligheid nou opgegaan in Veiligheid en Vakmanschap?
Jow moet je op Kmarns forum vragen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef BredeBradda het volgende:
Jow die Sloggi zit ook op het KMarns forum?
Ga eens langs een hospik. Ik denk dat je een beetje ziek bent.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Esses het volgende:
Ik zit te denken aan een overstap naar de KLu...
Een beetje dollen mag wel toch?quote:
Hoezo?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga eens langs een hospik. Ik denk dat je een beetje ziek bent.
Wtf?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Esses het volgende:
Als ik me niet vergis is hij daar ook lidquote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef BredeBradda het volgende:
Jow die Sloggi zit ook op het KMarns forum?
Omdat je dat idee hebt.quote:
Waz met jou??quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Esses het volgende:
tazzzz die mattie is helemaal loco gewordenquote:
Ik zit te twijfelen tussen de nieuwe battlefieldmanagment systmen welke jullie ontwikkelen of gewoon CIS.quote:
scheiten in je broek is dus niks voor je?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen de nieuwe battlefieldmanagment systmen welke jullie ontwikkelen of gewoon CIS.
CIS zal wel één van de eerste diensten zijn die men gaat uitbesteden.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen de nieuwe battlefieldmanagment systmen welke jullie ontwikkelen of gewoon CIS.
Poetsen heeft geen zin meer. Men kan enkel nog proberen de "eigenaar" van het wapen te vinden, om hem een rot trap te geven.quote:
Nee, gewoon laten poetsen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Poetsen heeft geen zin meer. Men kan enkel nog proberen de "eigenaar" van het wapen te vinden, om hem een rot trap te geven.
Klopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
scheiten in je broek is dus niks voor je?
Wats er met dat ding gebeurdquote:
Mnee zelfmoord is ook weer zo wat. Maar hij mag hem wel poetsen tot hij erbij neervalt en dat ding toonbaar word voor een museum.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja en dan ook gewoon magazijn vullen en schieten met de hap.![]()
quote:
Dagje in de handen van een VeVa'er geweest.quote:
Onbekend, kwam het plaatje tegenquote:
Heb je wel enig idee waar die opmerking vandaan komt?quote:
GRATZquote:
Trek die kruik dan maar open.quote:
quote:
Reserve, hahahquote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Heb je wel enig idee waar die opmerking vandaan komt?
Nee dus.quote:
Morgenavond pelotonsetentje. Flink pilsen dusquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:20 schreef Vortix het volgende:
[..]
Morgenavond pelotonsetentje. Flink pilsen dus
quote:
Naar de wc.quote:
Vaandrig. Deurbel...quote:
Van zurezult naar deurknopquote:
quote:
Ja sorry, ik ben nog nooit naar iets bevorderd... Weet niet wat ik me erbij moet voorstellen.quote:
Goed nieuws dus, feli man!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:20 schreef Vortix het volgende:
[..]
Morgenavond pelotonsetentje. Flink pilsen dus
Bedankt allemaal. Trouwens als kers op de taart vanavond waarschijnlijk horen dat mijn VTO alsnog in Augustus van start gaat. Heerlijk.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent cheerleader voor de Adams family? (fugly)
Je mag door voor de koelkast.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent cheerleader voor de Adams family?
Jezelf quoten?quote:
Allusssss voor de postcountquote:
Maar goed ook, ik wens geen concurentie.quote:
Heb je toch wel (MaryMousequote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik wens geen concurentie.
Ik zal mij de rest van de dag inhouden met postenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat word vechten met marymousequote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Esses het volgende:
[..]
NEEEEE, verdring hem van zijn plaats!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal mij de rest van de dag inhouden met posten
¤10 op MaryMouse.quote:
Ik sta al éénquote:
Waarom? Dan moet ik actief gaan worden. Nu kan ik nog beetje lapperdepoepie afwachten en meeposten.quote:
rustdag? Doe je mee aan de tour?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef BredeBradda het volgende:
En weer bijna mijn hele rustdag geFOK!'t, ik wil op vakantie
Moet je bijkomen van een vrije dag dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef BredeBradda het volgende:
Blad pilsquote:
Dank voor je vertrouwenquote:
Die vent is [x]ongeschikt.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je bijkomen van een vrije dag dan?
Spieren moeten herstellen hequote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je bijkomen van een vrije dag dan?
¤10 op mijzelf.quote:
Ik moet nog wachten tot 10augustus niet jankenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef BredeBradda het volgende:
Als dat zo is, is het ook enkel omdat MaryMouse er niet tegen kan dat je weer gaat zitten huilenquote:
Scholieren hebben toch iets van 7 weken vakantiequote:Op maandag 9 juli 2012 16:34 schreef BredeBradda het volgende:
Deze hele vakantie is afgestemd op werken en trainen, leukste vakantie ooit
Wie wat worden wil, zit niet stilquote:Op maandag 9 juli 2012 16:34 schreef BredeBradda het volgende:
Deze hele vakantie is afgestemd op werken en trainen, leukste vakantie ooit
En gelijk heeft ze. Ooit een beagle horen janken?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:34 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het ook enkel omdat MaryMouse er niet tegen kan dat je weer gaat zitten huilen
ik heb 3 maanden ofzoquote:Op maandag 9 juli 2012 16:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Scholieren hebben toch iets van 7 weken vakantietijd zat dus!!
Tjaaahquote:Op maandag 9 juli 2012 16:36 schreef MaryMouse het volgende:
Luitjes wat een tempo hier, de OP doet echt blijkbaar wonderen.
Feestje hier, feestje daar. Jezelf goed bezighouden!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:36 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Word je na drie maanden vakantie niet gek van het niks doen?
Ga bollen pellen of zo iets.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef BredeBradda het volgende:
Ik wordt nu al gek van niks doen, eigenlijk beetje sparen voor een camera verder niets
Geen examen gedaan. Gewoon reguliere vakantiequote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Had ik ook, na mijn examen. Weet ook gewoon niet meer wat ik toen gedaan heb
Daar is 't nu al te laat voor. Heb een baantje bij de supermarkt, maar ik moet eerst 2 weken wachten voordat ik eindelijk eens 30 uur mag werken pw.quote:
Ik deed in mei examen, en in september startte m'n vervolgopleiding. Zeeën van tijd en niks nuttigs gedaanquote:Op maandag 9 juli 2012 16:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geen examen gedaan. Gewoon reguliere vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |